Otteluseuranta 31.12.2016–1.1.2017 (6. kisapäivä)

  • 23 581
  • 301
Tila
Viestiketju on suljettu.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tämä oli ensimmäinen kerta, kun aukaisen täällä suuni liittyen näihin kisoihin. Eihän Rautakorven suurin ongelma ollut pelillisissä asioissa vaan kaukalon ulkopuolisissa/hengen luomisessa. Joukkueesta ei ole missään vaiheessa huokunut minkäänlaista intoa tekemiseen. Siitä kritisoin Rautakorpea ja kumppaneita. Toki voi kritisoida kapteenistoa, mutta kun puhutaan junnuista, niin suurin vastuu on silloin valmennuksella.
En viitannut sinuun sillä että asioista ollaan pihalla. Viittasin tuohon väitteeseesi, että ottaa koville. Ei ole näyttänyt ottavan. Se ottaa, että tuolla on mukana mm. henkinen valmentaja/psykologi valmennustiimissä. Lisäksi kyseessä on monelle jätkälle kovin näyttöpaikka ensikesän varaustilaisuuteen ja muutoinkin hyllyt täys scoutteja... jos tohon et syty ja se on koutsin vika niin mä olen kyllä melkosen ymmälläni.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

Karnapuntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juniorikiekko, Suomi, Tanska, JYP
Saarijärveltä silmiinpistävä määrä todella hölmöjä toivotaan toivotaan -syöttöjä. Rauhoittuisi nyt, on oikeasti aivan hyvä pelaaja.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

Knap

Jäsen
Suomi vois ihan vittuillakseen vaan kusta tämän. Vitun Tanska, te ette auta meitä mutta me teitä?
Perkele kahden vuoden päästä kyllä pestään tuo Tanska B-Sarjan finaalissa ihan vain kostoksi!
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
En viitannut sinuun sillä että asioista ollaan pihalla. Viittasin tuohon väitteeseesi, että ottaa koville. Ei ole näyttänyt ottavan. Se ottaa, että tuolla on mukana mm. henkinen valmentaja/psykologi valmennustiimissä. Lisäksi kyseessä on monelle jätkälle kovin näyttöpaikka ensikesän varaustilaisuuteen ja muutoinkin hyllyt täys scoutteja... jos tohon et syty ja se on koutsin vika niin mä olen kyllä melkosen ymmälläni.

Olisiko voinut käydä niin klassiset, kuten joku jo aikaisemminkin mainitsi, että joukkue meni yksinkertaisesti henkisesti lukkoon. Odotukset korkealla viime vuoden takia, scoutit tarkkailemassa katsomossa ja monet muut tekijät. Kyseessä on edelleen nuoria kavereita, joilla tuo mentaalipuoli ei ole aivan samalla tasolla ammattilaisten kanssa. Ja tähän valmennusjohto ei osannut reagoida niin, että olisi saatu peli-ilo palautettua jätkiin.

Ihan täyttä mutuiluahan tämä on, mutta tällä hetkellä Suomi pelaa turnauksen parasta peliään. Ahokaskin painotti ennen peliä, että pitää saada peli-ilo palautettua jätkille. Siltä tuo näyttääkin, että peli-iloa ollaan saatu mukaan.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Ei nyt mitään hirveän suurta lahjakkuutta muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. Ei silti pitäisi karsintoihin päätyä.

Minä katselen näitä höntsiä yksilöiden kautta, joukkueen menestys tulee siinä sivussa. Tästä joukkueesta yksikään ei tule tekemään merkittävää uraa NHL:ssa. Viime kisojen pistepörssin voittaja pelaa Oilersissa hajavaihtoja silloin kun sattuu kokoonpanoon mahtumaan.
 

Knap

Jäsen
Minä katselen näitä höntsiä yksilöiden kautta, joukkueen menestys tulee siinä sivussa. Tästä joukkueesta yksikään ei tule tekemään merkittävää uraa NHL:ssa. Viime kisojen pistepörssin voittaja pelaa Oilersissa hajavaihtoja silloin kun sattuu kokoonpanoon mahtumaan.
Oletko Kahvakorpi joka tulee nyt vittuuntuneena potkujen jälkeen purkamaan pahan olon pelaajien kautta?

En viitsisi tarttua huonoon provoon, mutta eiköhän tästäkin sakista ainakin kolmasosa tee hyvän uran NHLssä.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minä katselen näitä höntsiä yksilöiden kautta, joukkueen menestys tulee siinä sivussa. Tästä joukkueesta yksikään ei tule tekemään merkittävää uraa NHL:ssa. Viime kisojen pistepörssin voittaja pelaa Oilersissa hajavaihtoja silloin kun sattuu kokoonpanoon mahtumaan.

Selvä. Minä uskon, että esimerkiksi Juuso Välimäki tulee tekemään "merkittävän" NHL-uran. Sitä en tiedä mitä tuo viittaus Puljujärveen tarkoittaa, mutta uskon Jessenkin pelaavan hyvän uran NHL:ssä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös