Ben Blood

  • 268 911
  • 1 347

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Varmaan riittää kun nyt jo useampi valmentaja/pelaaja on sanonut homman olevan normaalia.

Ihan mielelläni lukisin näistä, mulle ei ole tullut vastaan vielä yhtään uutista jossa jonkun pelaajan tai valmentajan näin on kerrottu sanoneen?

Yhteen uutiseen törmäsin jossa Aravirta kertoi jostain 80-luvulla sattuneesta mailalla huitomisesta.
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Etsi vaikka jostain eilinen Nelosen studio-osuus ja aloita siitä.
 
Kärpäsestä syntyi härkänen – "Jokaisen SM-liigajoukkueen treeneissä kahisee" - SM-liiga - Jääkiekko - Sport - MTV.fi

"Rutiinin rikkominen toimii. Väittäisin, ettei SM-liigassa ole yhtään joukkuetta, jonka treeneissä ei olisi kahissut tänä vuonna. Näin se vaan menee. Asiat käsitellään ja matka jatkuu".

- Hannu Aravirran näkökulma treeneissä mylläämiseen.
Aravirta puhuu tuossa nahistelusta ja suuressa kuvassahan tässä kaikki "asiantuntijat" puhuvat siitä, miten välillä harjoituksissa kuohahtaa. Se on ihan ok, mutta ainakin itseäni ihmetyttää se, mihin näissä ei oteta kantaa, eli miksi Blood on lyömässä jo maihin vajonnutta joukkuekaveria ja missäköhän kohtaa tuo olisi itse aggrepäissään lopettanut...
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Joo o, lauot faktana tuollaisia satuja miten ammattilaisjoukkueissa on arkipäivää ottaa tappeluita tosissaan ilman hanskoja treeneissä, koska sinun B-junnuihin asti kestäneellä uralla näit noin 8-10 tappelua teini-ikäisten poikien kesken treeneissä. Eiköhän tämä riitä tästä.

Hahah, oot sä kyllä söpö. Ei kai tää nyt niin vakavaa oo,

Junnuissa se on jos nyt ei arkipäivää niin ei mitään harvinaistakaan. En millään usko etteikö tuota tapahtuisi aikuistenkin tasolla, kuten Hannu Aravirtakin ilmeisesti totesi (luin vain otsikon). Ja onhan noista saanut lukea ainakin NHL:n puolella joka kausi. Tällä kaudella ainakin Ottawan treeneissä heilui nyrkit jo ennen kun kausi oli edes alkanut.
 

Runkosarja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat KooKoo
Hekille ja Kaanille sen verran, että tuon kaltainen suuttuminen/suuttumuksella pelaaminen lehdistötilaisuudessa on vain säälittävää. Pohjois-Koreassa on tuollaisia maan isiä. Otsikoissa laitetaan usein mutkia suoriksi ihan tilanahtauden vuoksi. Ei pidä olla niin neiti että saa haavoja tuollaisesta. Täydellisen naurettavaa. Olen pettynyt siihen, että tämä Matikainen on neiti ja mielensäpahoittaja. Edustan mielipiteelläni enemmistöä.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Se on ihan ok, mutta ainakin itseäni ihmetyttää se, mihin näissä ei oteta kantaa, eli miksi Blood on lyömässä jo maihin vajonnutta joukkuekaveria ja missäköhän kohtaa tuo olisi itse aggrepäissään lopettanut...

Tuskin kovin moni jaksaa tuollaista jossittelua harrastaa.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, NHL, 49's ja Lorna Shore
Ihan mielelläni lukisin näistä, mulle ei ole tullut vastaan vielä yhtään uutista jossa jonkun pelaajan tai valmentajan näin on kerrottu sanoneen
Ari Wallin sano eilen, että ei nää mitään ihmeellisiä juttuja oo ja kertoo vaan kovasta kilpailusta ja tunteesta, ku tommosta sattuu. Korosti, että on ikävää, mutta näitä välillä tapahtuu. Pelaajista myös ainakin Kortelainen sanoi, että pers tuntumalla jokaisella seuralla on tälläistä tapahtunut, mutta suurin osa ei vaan tule mediaan.
 

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hekille ja Kaanille sen verran, että tuon kaltainen suuttuminen/suuttumuksella pelaaminen lehdistötilaisuudessa on vain säälittävää. Pohjois-Koreassa on tuollaisia maan isiä. Otsikoissa laitetaan usein mutkia suoriksi ihan tilanahtauden vuoksi. Ei pidä olla niin neiti että saa haavoja tuollaisesta. Täydellisen naurettavaa. Olen pettynyt siihen, että tämä Matikainen on neiti ja mielensäpahoittaja. Edustan mielipiteelläni enemmistöä.
Ja mistähän päättelit edustavasi enemmistöä? Minä sitten varmaankin kuulun vähemmistöön.
 
Tuskin kovin moni jaksaa tuollaista jossittelua harrastaa.
Ei tietenkään jaksa, kun kyseessä on "oma pelaaja" ja vieläpä Ben "Veri-Pena" Blood, silloin lähestymistapa sekä jaksaminen on vähän normaalia turkoosimpaa ja ummistetaan silmät kaikelta epämieluisalta. Jos kuitenkin hieman objektiivisuutta omaa, niin kyllähän tuollaistakin voi pohtia.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Otsikoissa laitetaan usein mutkia suoriksi ihan tilanahtauden vuoksi. Ei pidä olla niin neiti että saa haavoja tuollaisesta.

Huutonaurua! Nyt siis luokattoman huonoa toimittajantyötä selität tilanahtaudella. Jopa minä (joka en ole toimittaja), olisin pystynyt tekemään 100 kertaa paremman otsikon. Mutta senkun pahoitat mielesi, ei muuten varmasti ole ainut asia...
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Hekille ja Kaanille sen verran, että tuon kaltainen suuttuminen/suuttumuksella pelaaminen lehdistötilaisuudessa on vain säälittävää. Pohjois-Koreassa on tuollaisia maan isiä. Otsikoissa laitetaan usein mutkia suoriksi ihan tilanahtauden vuoksi. Ei pidä olla niin neiti että saa haavoja tuollaisesta. Täydellisen naurettavaa. Olen pettynyt siihen, että tämä Matikainen on neiti ja mielensäpahoittaja. Edustan mielipiteelläni enemmistöä.

Olen pettynyt siihen, että osa täällä kommentoivista on neitejä ja mielensäpahoittajia täysin normaalista tilanteesta. Edustan mielipiteelläni enemmistöä.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, NHL, 49's ja Lorna Shore
Olen pettynyt siihen, että tämä Matikainen on neiti ja mielensäpahoittaja.
Myös näistä sun teksteistä vois sanoa sulle ihan samaa. Eikö oo aika noloa olla pettynyt toisten mielenpahoittamiseen, kun itte pahoittaa mieltään ja neiteilee koko ajan?
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei tietenkään jaksa, kun kyseessä on "oma pelaaja" ja vieläpä Ben "Veri-Pena" Blood, silloin lähestymistapa sekä jaksaminen on vähän normaalia turkoosimpaa ja ummistetaan silmät kaikelta epämieluisalta. Jos kuitenkin hieman objektiivisuutta omaa, niin kyllähän tuollaistakin voi pohtia.

Eilen pelasi koko joukkue todella latautuneesti, ei pelkästään Blood. Tämä on paras merkki siitä, että joukkue on osannut käsitellä aamujäät ja hampaankoloon ei ole jäänyt. Ja jos joukkue on päässyt siitä yli, ei pitäisi olla liikaa vaadittu, että ulkopuoliset pääsevät myös. Tähän ei tarvi värilaseja.

Itse tuomitsin viime kaudella Bloodin hölmöilyt, kun niihin aihetta oli - ja aihetta oli. Mutta tästä on turha alkaa edes yrittämään meidän ulkopuolisten tehdä tuomioita. Joukkue tekee sen sisäisesti, jos on tarvetta. Eilisen perusteella ei pahempaa häikkiä joukkueen sisällä ole...
 
Nii tai jos sil ois ollut ase kädessä, ni oisko jatkanut ja telottanut koko ryhmän? Haluutko jostain muusta vielä jossitella?
Mutta kun eihän sillä mitään sellaista ollut. Todella surkea vertaus, joka on täysin yliampuva ja mielikuvitusta. Faktaa nyt vain on se, miten tuo ei näyttänyt lainkaan lopettavan sitä mätkimistä ja muut joutuivat menemään väliin. Rapakon takana tuollaista kutsutaa rottailuksi ja täydelliseksi kanssapelaajan kunnioituksen puutteeksi.
 
Eilen pelasi koko joukkue todella latautuneesti, ei pelkästään Blood. Tämä on paras merkki siitä, että joukkue on osannut käsitellä aamujäät ja hampaankoloon ei ole jäänyt. Ja jos joukkue on päässyt siitä yli, ei pitäisi olla liikaa vaadittu, että ulkopuoliset pääsevät myös. Tähän ei tarvi värilaseja.

Itse tuomitsin viime kaudella Bloodin hölmöilyt, kun niihin aihetta oli - ja aihetta oli. Mutta tästä on turha alkaa edes yrittämään meidän ulkopuolisten tehdä tuomioita. Joukkue tekee sen sisäisesti, jos on tarvetta. Eilisen perusteella ei pahempaa häikkiä joukkueen sisällä ole...
Eiköhän siihen latautumiseen ole vaikuttanut myös se, kun joukkue kävi juuri ottamassa turpaan Kuopiossa ja sai heti sauman revanssiin. Nythän tämä kääntyy jo kohta siihen, miten koko voitto on tuon Bloodin yksipuolisen noudon ansiota.

Et siis tuomitse maissa olevan joukkuekaverin lyömistä, mutta kysytään nyt vielä, että oliko se case-Kangasniemikin ihan ok? Itse tuomitsen nämä molemmat teot.
 

Runkosarja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat KooKoo
Samaa ihmettelen kuin Radiomasto. Meidän on syytä kääntää tämä keskustelu itse asiaan eli Bloodin ylilyönteihin. Olisiko parempi, että hänen annettaisiin purkaa paineensa pelissä? Vai vielä huonompi? Ja kuten aiemmin kirjoitin, jos kaverit ovat paiskanneet kättä ja sopineet, tähän yhteen tapaukseen ei pidä juuttua. Valmennus varmistakoon, että Blood ei pääse toilailemaan jatkossa joukkuetta vahingoittavasti.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eiköhän siihen latautumiseen ole vaikuttanut myös se, kun joukkue kävi juuri ottamassa turpaan Kuopiossa ja sai heti sauman revanssiin. Nythän tämä kääntyy jo kohta siihen, miten koko voitto on tuon Bloodin yksipuolisen noudon ansiota.

Et siis tuomitse maissa olevan joukkuekaverin lyömistä, mutta kysytään nyt vielä, että oliko se case-Kangasniemikin ihan ok? Itse tuomitsen nämä molemmat teot.

Voihan sitä tuomita vaikka mitä. Itseäni ärsyttää enemmän ajanhenki, jossa koko ajan ollaan tuomitsemassa milloin mitäkin. Netin kautta jokainen voi ilmaista paheksuntansa ja tuomionsa asiaan kun asiaan. Ja näköjään siitä syntyy itseään ruokkiva ilmiö, jossa sitten tuomitaan joka päivä milloin mitäkin.

Kyllä- latautumisessa auttoi se, että edellispeli oli outoa sufffailua ja kurittomia jäähyjä. Ei, Bloodin hanskaus ei ollut latautumisen taustalla, mutta se oli, että pelaajat olivat henkisesti ns. sisällä jo harjoituksissa. Se kantoi myös illan peliin. Silloin kun henkisesti ollaan ns. edgellä, niin voi mennä hetkellisesti yli. Bloodilla meni, sen sanoi Petukin. Mutta se on ok, kunhan asia sovitaan, ja näin oli tehty. Oma kanta on, ettei ole meidän ulkopuolisten tehtävä tehdä tuomioita, se on joukkueen sisäinen tehtävä. Ja itsellä on usko siihen, että Pelsuja johdetaan hyvin, mitä tulee joukkuehenkiasioihin.

Case Kangasniemi: Minulla on asiasta aivan liian vähän tietoa, että voisin alkaa tehdä tuomioita. Jos ei ole faktat hallussa, kannattaa välttää tuomioita.
Ja tietenkään en tarkoita sitä, että on ok hakata koko ajan joukkuekavereita. Jos siellä on tehty ylilyöntejä, niin uskon, että Petu ja Nupe pystyvät antamaan tuomionsa ja käsitellä ne. Esim anteeksipyyntö voi monesti riittää, jos on mennyt yli.
 

Runkosarja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat KooKoo
Myös näistä sun teksteistä vois sanoa sulle ihan samaa. Eikö oo aika noloa olla pettynyt toisten mielenpahoittamiseen, kun itte pahoittaa mieltään ja neiteilee koko ajan?
On se. Tosi noloa. Minulle jääkiekko on sellainen kiva harraste, että siihen liittyvistä asioista en pysty pahoittamaan mieltäni. Matikaisen julkinen mielensäpahoittaminen on kuitenkin aika noloa. Tunteeni on lähinnä myötähäpeä. Ja säälittävää kun Varmavuo joutui kuuntelemaan vuodatuksen käsivarren päästä. Mutta tämä on Blood-ketju. Toivon, että joku kriittinen journalisti kysyy Bloodilta kunhan pöly on laskeutunut, että onko hän saanut ikinä anger management-koulutusta.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Toivon, että joku kriittinen journalisti kysyy Bloodilta kunhan pöly on laskeutunut, että onko hän saanut ikinä anger management-koulutusta.

Itse toivon että joku rohkea anonyymi nimimerkki voisi käydä asiaa kysymässä ihan itse kasvotusten Beniltä.

Pölyhän on jo muualla laskeutunut jos sitä on edes ollutkaan. Jatkoajan paikallinen Bloodoppositio toki yrittää imeä tästä vielä viimeiset tipat angereihinsa.
 

Runkosarja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat KooKoo
Itse toivon että joku rohkea anonyymi nimimerkki voisi käydä asiaa kysymässä ihan itse kasvotusten Beniltä.

Pölyhän on jo muualla laskeutunut jos sitä on edes ollutkaan. Jatkoajan paikallinen Bloodoppositio toki yrittää imeä tästä vielä viimeiset tipat angereihinsa.
Tykkään Bloodista. Ostin viime kaudella (Huom! ) kuusivuotiaalle pojalleni Blood-paidan. Mutta en pidä siitä, että joukkuekavereita hakataan. Käsi sydämelle! Jos olisi käynyt ilmi, että joku Joe Finley olisi hyökännyt HIFK:n junnun kimppuun harkoissa, niin olisikohan täältä löytynyt ilkkujia? Mä? En tietenkään . Joku HIFK -kannattaja voisi avata, että onnistuisiko Joella vastaava!
 

Vrael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hienoa kun Pelicans herättää keskustelua. Aina löytyy mielensäpahoittajia ja sille ei Ben ja Petu voi mitään. Tärkeintä on että peli kulkee.
 

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Hekille ja Kaanille sen verran, että tuon kaltainen suuttuminen/suuttumuksella pelaaminen lehdistötilaisuudessa on vain säälittävää. Pohjois-Koreassa on tuollaisia maan isiä. Otsikoissa laitetaan usein mutkia suoriksi ihan tilanahtauden vuoksi. Ei pidä olla niin neiti että saa haavoja tuollaisesta. Täydellisen naurettavaa. Olen pettynyt siihen, että tämä Matikainen on neiti ja mielensäpahoittaja. Edustan mielipiteelläni enemmistöä.
Voin muuten sanoa, että mielipiteesi edustaa vähemmistöä. Mikäli joukkueen kotikaupungin lehdistö kusee kintuille, silloin on hyvä antaakkin pieni näpäytys. Tämähän ei ollut ensimmäinen kerta kun ESS:n toimittaja kehittää pelsuista negatiivista uutisointia ja veikkaan että tämä oli nyt vain viimeinen pisara.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Pää ylhäällä tuossa tilanteessa?

Kivelä tulee raukkamaisesti kolmantena miehenä kamppailutilanteeseen, ei tuollaisessa voi edellyttää mitään pään ylhäällä pitämistä.
Olisi pitänyt pakin tietää jne.

Pelasi Blood tuossa kyllä pää alhaallakin.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Huvittavaa, että Ilves-fani tulee suoltamaan tollaista paskaa. Olisi pitänyt Jokinenkin pään ylhäällä lauantaina kun Finley tuli kolmantena miehenä tilanteeseen taklaamaan niin ei olisi tarvinnut kontata pukukoppiin.
Molemmissa tilanteissa siis tullaan kolmantena miehenä ja taklaus osuu päähän mutta osa sitä mieltä, että Finleyn taklaus puhdas. Mikä tekee siis Kivelän taklauksesta ei puhtaan? :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös