Positiivisuusketju

  • 2 160 826
  • 11 082

Jaska_a

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ennen Lukko, nyt kaikki muut paitsi HIFK, Pelicans
Älyäisivät itse lähteä. Lohdutukseksi kaikille voisi antaa Lukon tämän ja ensi kauden kausikortit ja yksi ilmainen kaljalipuke peliä kohti. Saisivat vielä katsoa aikaansaamaansa paskaa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä mun mielestäni nuoren maalivahdin Lassi Lehtisen torjunnat kuuluvat tähän ketjuun. Muuta positiivista ei sitten illan pelistä löydykään, paitsi se että erinomaisuus itse saa potkut tänään tai viimeistään huomenna.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Positiivista on se, että ei mene aikaa eikä rahaa jääkiekon seuraamiseen enää tällä kaudella ja voi keskitty enemmän vaimon ja pojan (2,5 v) kanssa oleskeluun.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Uskon että kyntäminen tulee aiheuttamaan muutoksia Lukossa joilla voi olla kauaskantoisia positiivisia seurauksia. Nyt on parempi että ryvetään hännänhuippuna kun päästään viimeisenä säälipleijareihin.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Uskon että kyntäminen tulee aiheuttamaan muutoksia Lukossa joilla voi olla kauaskantoisia positiivisia seurauksia. Nyt on parempi että ryvetään hännänhuippuna kun päästään viimeisenä säälipleijareihin.
Samaa toivon jo playout-kaudella. Mitään ei tainnut johtoportaassa käydä.
 

senilix

Jäsen
Ei se valinnanvara pienene. Seuraava vaihtaja voi ottaa Vuoren:)
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Tänään oli hyvä päivä.
 

Tibexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niemelä, Saarela ja Kähkönen.

Lisäksi on sanottava, että tappio tästä pelistä olisi kyllä ollut niin masentava tulos, että kolme pistettä on varmasti joukkueelle tärkeää.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Niemelä, Saarela ja Kähkönen.

Claireaux ansaitsee myös kehut. Joukkueen sisäisessä pistepörssissä kuudentena.

Ehdin pelin aikana ajatella, että minulle on samantekevää, pelaako Lukko ensi keväänä pudotuspelejä vai ei, jos Lukon joukkueessa on tulevina kausina tällaisia pelaajia. Štěpánek on toki hyvä maalivahti, mutta toivottavasti tässä kävi niin, että hänen loukkaantumisensa oli hyvää tuuria sekä Kähköselle että Rauman Lukolle. Kähkönen on saanut paljon haukkuja, mutta minä edelleen uskon, että Lukon kannattaa luottaa häneen ja antaa peliaikaa tuli tappioita tai ei.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Saarelan kauden ensimmäinen maali oli varsin positiivinen asia. Olin sitä kotvan, jos toisennii odottanut. Jospa nyt älläkin alkaisi kulkea?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voittopelin ohella erittäin positiivinen asia oli se että Kaapo kokosi itsensä hienosti lauantaisen pelin jälkeen.

Sen lisäksi kannattaa mainita maaliputkessa oleva Joonas Niemelä, ja erinomaisesti pelaava Valentin Claireaux. Näistä jätkistä se ei ole kiinni että Lukko on nyt siinä jamassa missä on.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko&Boca Juniors&Carolina Panthers
Sen lisäksi kannattaa mainita maaliputkessa oleva Joonas Niemelä, ja erinomaisesti pelaava Valentin Claireaux. Näistä jätkistä se ei ole kiinni että Lukko on nyt siinä jamassa missä on.

Itse menisin jopa niin pitkälle että kokeilisin Claireauxia ykkösen laidalla. Lähteenmäen totaalinen kädettömyys ja kyvyttömyys hyökkäyspeliin tappaa Vahan ja Gagnonin pelin totaalisesti.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielestäni Lähteenmäki pelasi erittäin hyvin nyt Gagnonin ja Vahalahden kanssa. Mielestäni kaikki kentät olivat nyt hyviä, joten en lähtisi ketjuja muuttamaan seuraavaan peliin.

Jopa Vahalahdella oli ihan erillainen lentokeli luistelussa, kuin kauden aiemmissa peleissä.

+++Kähkönen
++Niemelä
+Saarela
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Omaa silmää lämmitti peliaikojen "tasaisuus". Viidelle kärkipakille reilut 20 minuuttia miestä kohden ja hyökkääjät pelasivat kaikki suhteellisen tasamäärän. Voi toki olla, että päävalmentaja teki noin nähdäkseen jokaisen osaamisen kentällä. Mutta siitäkin huolimatta se on paljon järkevämpää peluutusta, kuin kärkihyökkääjien 23 minuutin peliajat. Tuo ylikuormitus kun ei oikein kanna pitkässä juoksussa.
 
Viimeksi muokattu:

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olihan tuo nyt hienoa pelaamista Heikkilän Lukolta kaksien treenien jälkeen. Kentällä pelaajat tiesivät mitä tehdä, kiekolla sekä ilman kiekkoa.
Positiivisilla fiiliksillä odotan erittäin isolla mielenkiinnolla lauantaista kerhopeliä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se on todella positiivista että Lukko sai sen pisteen. Se on tässä vaiheessa ja tässä tilanteessa yhtä tyhjän kanssa, mutta onpa ainakin vastustajalta pois. Kiusantekoo nääs.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Onhan sekin positiivista, ettei Lukon peli näytä sittenkään muuttuneen ratkaisevasti valmentajavaihdoksen myötä. Suurin pelkoni tälle kaudelle on, että Heikkilä saa joukkueeseen sen verran tekemisen meininkiä, että Laiho ja kumppanit voivat keväällä hymyillä, kun homma ei mennytkään yhtä surkeasti kuin miltä marraskuussa näytti. Lukon tulevaisuuden kannalta viidestoista sija on paljon tärkeämpi kuin mikään muu viidennen ja neljännentoista välillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös