Positiivisuusketju

  • 1 158 529
  • 4 915

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Lukko sarjan viimeisenä, 14 pistettä kasassa. Todennäköisesti sama pistemäärä on tämänkin illan jälkeen. Se kyllä lämmittää sydäntä oikein mukavasti.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mulla ei mene jakeluun , miksi Lukon rämpiminen on jotenkin poikkeuksellisen mahtava ja kiihottava juttu. Toki pientä vahingoniloa olen itsekin tuntenut... Silti olen tuntenut faneja, joille Lukon rämpiminen on melkein Padan menestystä tärkeämpää.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Mulla ei mene jakeluun , miksi Lukon rämpiminen on jotenkin poikkeuksellisen mahtava ja kiihottava juttu. Toki pientä vahingoniloa olen itsekin tuntenut... Silti olen tuntenut faneja, joille Lukon rämpiminen on melkein Padan menestystä tärkeämpää.
Voi että!
Tunnet itsesi varmaan todella hyväksi ihmiseksi, jolla on lämmin tunne sydänalassa kaikkia luojan luomia kohtaan.
Lugu on Ässien verivihollinen ja näille jokasyksyisille Pitsiturnauksen jälkeisille mestaruus-suosikeille ei voi toivoa mitään hyvää.
Totta helvetissä nyt nautitaan, kun miljoonamiehistö nolaa itsensä kentällä ilta toisensa jälkeen. Kyllä rämehomotkin tulevat taas tänne ilkkumaan, kun Ässät rämpivät.
Rivalryt ovat urheilun suola ja silloin ei myötätunnolle ole sijaa.
Vai luuletko, että esimerkiksi Tukholmassa Djurgårdenin fanit toivovat kaikkea hyvää AIK:lle? Tai Moskovassa TsSKAn fanit Dynamolle ja Spartakille?
Urheilun suola on suuret tunteet ja niihin kuuluu vastustajalle vittuilu, kun paikka on niin silloin lyödään olan takaa, koska kuitti takaisin tulee kuitenkin joskus. Siksi nyt Ässä-fanien pitää nauttia, kun oma joukkue pelaa kohtuullisesti ja vihollinen on sysipaska.
Olen varma, että kaikille meille Ässien menestys on tärkeintä, mutta juuri nyt Ässien tilanne jokseenkin seesteinen ja siksi nyt on hyvä tilaisuus (ja aika) lyödä verivihollista olan takaa.
Sitäpaitsi tämä kuittailu on pientä suuriin seuroihin ja sarjoihin verrattuna. Voit käydä huviksesi katsomassa vaikkapa Liverpoolin ja ManUn välisiä banter-sivuja Facebookissa.
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla ei mene jakeluun , miksi Lukon rämpiminen on jotenkin poikkeuksellisen mahtava ja kiihottava juttu. Toki pientä vahingoniloa olen itsekin tuntenut... Silti olen tuntenut faneja, joille Lukon rämpiminen on melkein Padan menestystä tärkeämpää.

Nyyh! Joo mitäs sitä turhia tunteilemaan. Kiva et kaikilla on kivaa ja paikallisvastustajakin pärjää!
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikö se nyt ole juuri se ainoa oikea ja teeskentelemätön ilo se vahingonilo? Kuuluu urheiluun, tai ainakin fanittamiseen mielestäni kaikki tällainen. Verivihollisen rämpiminen on parasta heti oman menestyksen jälkeen ja siitä saa ja pitää kuittailla joka paikan tullen. Jumalauta jos urheilu alkaa olla niin vakavaa, ettei siitä saa kannattajat repiä huumoria niin ei tässä maailmassa ole enää mitään mistä repiä harmitonta vahingoniloa. Sille jolle se kuittailu on loukkaavaa tai liikaa suosittelen lämpimästi lopettamaan urheilun seuraamisen.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Niin, kyllähän rivalryt ja niihin liittyvä vahingonilo ja kuittailu kuuluvat urheiluun seuraamiseen oleellisena osana. Toisaalta, niin saisivat useammin kuulua myös tyylitaju ja asioiden suhteellistaminen. En tarkoita nyt tätä keskustelua, mutta mieleen tulee esimerkiksi se parin vuoden takainen episodi kun Lukko hävisi pronssiottelun ja jotkut Ässien kannattajiksi tunnustautuvat tuulettivat tätä näyttävästi facebookissa vaikka Ässät itse oli tainnut karsiutua sääleissä Saipalle jo kuukautta aiemmin. Ehkä siinä kohtaa olisi sopinut tuo @Janiz80 esittämä pointti, onko Lukon menestymättömyys todella noin paljon omaa menestystä tärkeämpää?

Mutta nämä on näitä, kukin ottaa kiksinsä sieltä mistä saa.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Voi että!
Tunnet itsesi varmaan todella hyväksi ihmiseksi, jolla on lämmin tunne sydänalassa kaikkia luojan luomia kohtaan.
.

No voi nyt helvetti kun menee pointti ohi näköjään muutamalla ihan huolella. Ja itsekin myönsin vahingoniloa tunteneeni. Pääasia on kuitenkin oma seura ja sen tekemiset. Osa tuntuu vetävän hyvinkin porilaisella tyylillä. Ihan sama miten menee, kunhan naapurilla menee huonommin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jos sarjasijoitukset olisivat toisinpäin niin täällä ratikat ja salmonellat ilkkuisivat Ässiä nasuleillaan minkä ehtisivät. Se nyt vaan kuuluu tähän "isoveli-pikkuveli"-teemaan ja pientä piikkiä pitää antaa kun sille tilanne tulee. Ässien/Lukon viralliset twitteritkin ovat viime vuosina hyvässä hengessä toisilleen naljailleet. Ei tätä hommaa kannata liian vakavasti ottaa, vaikka surkeilla peliotteilla ja pistemäärillä hammasta puolin ja toisin aiheesta välillä kiristääkin!
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Jos sarjasijoitukset olisivat toisinpäin niin täällä ratikat ja salmonellat ilkkuisivat Ässiä nasuleillaan minkä ehtisivät. Se nyt vaan kuuluu tähän "isoveli-pikkuveli"-teemaan ja pientä piikkiä pitää antaa kun sille tilanne tulee. Ässien/Lukon viralliset twitteritkin ovat viime vuosina hyvässä hengessä toisilleen naljailleet. Ei tätä hommaa kannata liian vakavasti ottaa, vaikka surkeilla peliotteilla ja pistemäärillä hammasta puolin ja toisin aiheesta välillä kiristääkin!

Juuri tähän vedoten, että tilanteen ollessa toisinpäin kuittailu olisi varmasti armotonta, itsekin katson oikeudekseni tuntea vähintäänkin pientä vahingoniloa, kun Lugulla ei nyt tunnu luonnistuvan niin mikään (Ässillä menee itsellään siinä määrin ihan ok, että on varaakin tuntea sitä). Kaikki yrityksetkin muuttaa kurssia tuntuvat heillä kaatuvan. Esimerkiksi nyt maalivahti Stepanek vetää neljän ottelun jälkeen statseilla 90,98% ja 3,05. Eikä sillä, paljon heikompaakin ulkomaansankaria on nähty liigassa maalipuiden välissä, mutta ei tässä silti nyt mistään voittavasta maalivahdista myöskään puhuta..
 

Pantsy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No voi nyt helvetti kun menee pointti ohi näköjään muutamalla ihan huolella. Ja itsekin myönsin vahingoniloa tunteneeni. Pääasia on kuitenkin oma seura ja sen tekemiset. Osa tuntuu vetävän hyvinkin porilaisella tyylillä. Ihan sama miten menee, kunhan naapurilla menee huonommin.
Kyllä se nyt vaan on helvetin hienoa, että Lukko rämpii. Paikallisvastustaja, jota ainakin itse vihaan, enkä toivo heille mitään hyvää.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Kyllä se nyt vaan on helvetin hienoa, että Lukko rämpii. Paikallisvastustaja, jota ainakin itse vihaan, enkä toivo heille mitään hyvää.

Itse en voi sano ketään/mitään joukkuetta vihaavani mutta onhan tämä ollut kieltämättä ihan nautinnollista, kun Lukolla on mennyt huonosti. Valmentaja Vuorta tosin hieman käy jo sääliksi, kun raumalaiset melko armotta kivittävät häntä vaikkakin ehkä jo aiheestakin.
 

Jarsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hertat
Mielenkiintoisia näkymyksiä. Mielestäni olisi hienoa jos Pata ja Lukko olisivat sarjakärjessä. Silloin näytettäisiin, että länsirannikollakin hommat osataan. Nyt vaan ei kummatkaan seurat ole piikissä.
Tampereelle ei voi kuin nostaa lippaa. Kaksi Tampereen joukkuetta 8 parhaan joukossa.
 

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Itse haluaisin päästä todistamaan Ässät-Lukko play-off-sarjaa vielä joskus, vaatisi sen, että molemmat pärjäävät.
 

Oto Hascak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mielenkiintoisia näkymyksiä. Mielestäni olisi hienoa jos Pata ja Lukko olisivat sarjakärjessä. Silloin näytettäisiin, että länsirannikollakin hommat osataan. Nyt vaan ei kummatkaan seurat ole piikissä.
Tampereelle ei voi kuin nostaa lippaa. Kaksi Tampereen joukkuetta 8 parhaan joukossa.
Vai vielä Treelle tarvisi lippaan vetää, hyi heviletti! No ehkä Karrin vuoksi voisi pikkasen nyökätä hyväksymisen merkiksi mutta Kahvaran, never! Näillä resursseilla oikeastaan ollaan molempia edellä, se on positiivista!
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Esimerkiksi nyt maalivahti Stepanek vetää neljän ottelun jälkeen statseilla 90,98% ja 3,05. Eikä sillä, paljon heikompaakin ulkomaansankaria on nähty liigassa maalipuiden välissä, mutta ei tässä silti nyt mistään voittavasta maalivahdista myöskään puhuta..

En usko että Stepanek on yksin tai edes suurin osasyyllinen Lukon rämpimiseen. Jos maalipuiden välissä olisi joku Rasmus-nalle tai Taika-Jim, niin lukemat olisivat varmasti paljon pahemmat. Mutta joskus näinkin päin. Ihan kiva nähdä että McItarus-moodilla kasattu Ässät on kuuden joukossa ja Kroisosten Luggu siellä pohjamudissa. Harmittavaa vain että myös puolen Suomen Kärpät taapertaa ja siten Kahvara pääsee kävelemään puolivaloilla mestaruuteen.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Itse en voi sano ketään/mitään joukkuetta vihaavani mutta onhan tämä ollut kieltämättä ihan nautinnollista, kun Lukolla on mennyt huonosti. Valmentaja Vuorta tosin hieman käy jo sääliksi, kun raumalaiset melko armotta kivittävät häntä vaikkakin ehkä jo aiheestakin.

No kyllä sikäli kivittävät aiheesta, että tässä vaiheessa kautta ei voi enää edes missään määrin vedota sattumaan tai mihinkään satunnaistekijöihin. Lukko on häkellyttävän tukevasti viimeisenä, viisi pistettä toiseksi viimeistä perässä ja ottelun enemmän pelanneena. Sekä 12 pistettä kymppisijaa perässä, ottelun enemmän pelanneena. Siinä on melkoinen Vuori kiivettävänä näin tasaisessa sarjassa, sen voi sanoa jo nyt..

Itse haluaisin päästä todistamaan Ässät-Lukko play-off-sarjaa vielä joskus, vaatisi sen, että molemmat pärjäävät.

Tästä olen samaa mieltä, valitettavan hyvin on kohtalo vältellyt Satakunnan paikallista sarjaa playoffeissa..
 

Laksatiivi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Karri Kivi
Mulla ei mene jakeluun , miksi Lukon rämpiminen on jotenkin poikkeuksellisen mahtava ja kiihottava juttu. Toki pientä vahingoniloa olen itsekin tuntenut... Silti olen tuntenut faneja, joille Lukon rämpiminen on melkein Padan menestystä tärkeämpää.
Samaa en itsekkään ymmärrä - pieni vittuilu toki aina kuuluu asiaa, mutta ihan systemaattista ilkkumista ja asiasta muistuttamista en ymmärrä. Lukolla menee tällä hetkellä kuitenkin niin huonosti, etten ainakan itse haluaisi olla fanina samassa tilanteessa. Ja joskus saattaa kuitenkin tulla taas se vuosi, kun asiat onkin toisinpäin..

Myönnettäköön silti, että paljon mieluummin katson Lukon olevan sarjataulukossa viimeisenä, kuin ensimmäisenä.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Ässät-Lukko olisi mielenkiintoinen finaali, se ratkaisisi lopullisesti tulisiko enää seurattua jääkiekkoa vai ei. Sen verran koville tappio ottaisi, ihan sama olisiko loukkantumissumaa tai muita tekosyitä.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät-Lukko olisi mielenkiintoinen finaali, se ratkaisisi lopullisesti tulisiko enää seurattua jääkiekkoa vai ei. Sen verran koville tappio ottaisi, ihan sama olisiko loukkantumissumaa tai muita tekosyitä.

Itse luulen, että seuraaminen loppuisi ennen 1. finaalia, ei pumppu tollasta kestäisi... Hyvä kun kesti 6. matsin Vaasassa, ei ollut slaaki silloin kaukana.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ässillä ja Lukolla on nyt eroa 20 pistettä Ässien hyväksi, kun molemmilla joukkueilla on pelattuna 20 peliä. Eli eroa kertyy piste per peli tahdilla, ja se on positiivista se! Tällä menolla kauden loppuun mennessä eroa tulisi olemaan huikeat 60 pistettä.
 

sob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Jazz, ..... Oulu Ermines
20 peliä ja 34 pistettä. Mulle kelpaisi loppu runkosarjan osalta samanlainen tahti - ja sitten kiimainen kevät.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tajusinpa tuossa, että Ässillä on kolmanneksi eniten suoria voittoja sarjassa, mikä on aivan mahtavaa. Koomista on, että Ässillä on sitten myös toisaalta kolmanneksi eniten suoria tappioita (se toki jaettu sijoitus). Mutta kuten kaikki tietävät, niin tasatilanteessa kolmen pisteen voitot ovat ne jotka ensimmäisinä ratkaisevat, joten sikäli äärimmäisen tärkeää että ollaan niskanpäällä, etenkin nyt kun sarja on näin historiallisen tasainen
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Todella harmillista että Lukko tuolleen kotiyleisön edessä otti turpiin. Kyllä minulla ainakin hieman paha mieli heidän puolestaan on. Mielestäni voidaan antaa Lukolle 2 pistettä seuraavasta pelistä, koska se olisi reilua ja heille tulisi varmasti parempi mieli.
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Todella harmillista että Lukko tuolleen kotiyleisön edessä otti turpiin. Kyllä minulla ainakin hieman paha mieli heidän puolestaan on. Mielestäni voidaan antaa Lukolle 2 pistettä seuraavasta pelistä, koska se olisi reilua ja heille tulisi varmasti parempi mieli.

Tämän oli pakko olla provo. Uusi toimitusjohtaja on tulossa tutustumaan juuri tuohon otteluun "pomo piilossa"-tapaan.
Ja sitten perseillään Lukolle pisteet. Ei ole todellista.

KalPa on on helvetin paha vastustaja seuraavaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös