NHL-lähetykset netissä

  • 3 719 830
  • 9 699
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kysymys: Onko täällä kenellekään NHL.tv PS4:lle? Itselläni on nyt toista kautta tuo palvelu käytössä. Käytän siis Unblock US:ää DNS-palveluna.

Minä olen ollut melko pettynyt koko palveluun. Tietonkoneella tuo NHL.tv on toiminut sen vähän hyvin, mitä olen käyttänyt, mutta itselläni on sen verran pieni läppäri käytössä, että aina sitä haluaisi isolta ruudulta katsoa. Pleikkarilla tuossa sovelluksessa on ollut ainakin mulla paljon ongelmia. Jälkilähetyksenä pelit toimivat yleensä lähes täysin moitteetta, mutta ongelmat esiintyvät suorissa lähetyksissä. Yritin tuossa jokin aika sitten katsoa primetime-peliä suorana pleikkarilla ja ensimmäinen erä meni siihen jo, ettei koko paska suostunut edes käynnistymään. Koko ajan heitti vaan jotain "key erroria" tai muuta. Sitten kun pelin lopulta sai näkymään, olin hetken aikaa onnellinen. Peli näkyi hyvällä kuvanlaadulla, mutta sitten tuli jo viime keväältä tuttu ongelma: peli saattaa näkyä kaksikin erää täysin moitteetta, mutta sitten yhtäkkiä tulee joku error ja peli katkeaa. Ongelma poistuu kun sovelluksen käynnistää uudelleen, mutta kyllähän tuo vituttaa kuin pientä eläintä, kun pelistä jää aina osa näkemättä. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Ja jos niin, onko siihen löytynyt mitään ratkaisua.

Mäkisen pätemistä ei jaksa kukaan täysjärkinen kuunnella. Minulla on myös Viaplay (futisten takia), mutta PS4-sovellus ei tarjoa siinäkään kovin kummoista kuvaa ja lisäksi Mäkisen takia ei noita primetime-pelejä yksinkertaisesti pysty vain katsomaan.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Kysymys: Onko täällä kenellekään NHL.tv PS4:lle? Itselläni on nyt toista kautta tuo palvelu käytössä. Käytän siis Unblock US:ää DNS-palveluna.

Minä olen ollut melko pettynyt koko palveluun. Tietonkoneella tuo NHL.tv on toiminut sen vähän hyvin, mitä olen käyttänyt, mutta itselläni on sen verran pieni läppäri käytössä, että aina sitä haluaisi isolta ruudulta katsoa. Pleikkarilla tuossa sovelluksessa on ollut ainakin mulla paljon ongelmia. Jälkilähetyksenä pelit toimivat yleensä lähes täysin moitteetta, mutta ongelmat esiintyvät suorissa lähetyksissä. Yritin tuossa jokin aika sitten katsoa primetime-peliä suorana pleikkarilla ja ensimmäinen erä meni siihen jo, ettei koko paska suostunut edes käynnistymään. Koko ajan heitti vaan jotain "key erroria" tai muuta. Sitten kun pelin lopulta sai näkymään, olin hetken aikaa onnellinen. Peli näkyi hyvällä kuvanlaadulla, mutta sitten tuli jo viime keväältä tuttu ongelma: peli saattaa näkyä kaksikin erää täysin moitteetta, mutta sitten yhtäkkiä tulee joku error ja peli katkeaa. Ongelma poistuu kun sovelluksen käynnistää uudelleen, mutta kyllähän tuo vituttaa kuin pientä eläintä, kun pelistä jää aina osa näkemättä. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Ja jos niin, onko siihen löytynyt mitään ratkaisua.

Mäkisen pätemistä ei jaksa kukaan täysjärkinen kuunnella. Minulla on myös Viaplay (futisten takia), mutta PS4-sovellus ei tarjoa siinäkään kovin kummoista kuvaa ja lisäksi Mäkisen takia ei noita primetime-pelejä yksinkertaisesti pysty vain katsomaan.

Lyhyesti vastaan,ei ole ongelmia ollut viime kautena ps4+unblock us kombolla eikä ainakaan vielä tällä kaudella ps4+unlocator kombolla. Livenä tai jälkikäteen katsottuna.

Edit : unohtui mainita että nhl.tv ostettuna siis,ei viaplay.
 

Liha

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä missä muuallakaan kysyä mutta toimiiko muilla täällä NHL.comin video highlightsit?

Esim. Toimiiko kellään Komarovin viime öinen maali tässä linkissä:
Komarov nets shorthanded goal | NHL.com

Eli tossa Komarovin maalissa näkyy vaan musta play nappi keskellä ruutua ja mitään ei tapahdu kun sitä clickaa ja sama juttu kaikissa muissa NHL.comin videoissa.

Jostain syystä 2 päivää sitten kaikki videohighlightsit lakkasi toimimasta. Ja kokeilin firefoxilla, Chromella ja Edgellä. Päivitin myös Adoben Flashin mutta ei auttanut. Vika ei ole myöskään addblockissa, koska sallin sen ja kahdessa browserissa ei edes ole sitä käytössä.

Onko NHL.com siis geoblokannut Suomen tai jotain?

Näkeekö NHL-kierroksen kaikki maalit jostain muualta kuin NHL.comista?
 

Myrkky

Jäsen
En tiedä missä muuallakaan kysyä mutta toimiiko muilla täällä NHL.comin video highlightsit?

Jostain syystä 2 päivää sitten kaikki videohighlightsit lakkasi toimimasta.

Juu, ei. Ihan sama juttu ollut pari päivää. Lähettäisin palautetta nhl.com iin, mutta se ei vissiin ole mahdollista. Ei nimittäin ihan helpolla löydy sellaista toimintoa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä tuo taitaa geoblokkaus olla. Kokeilin VPN:llä myöskin ja blokkasi Suomen, Ruotsin ja Norjan kohdalla jos yritti katsoa. Muita Euroopan maita mitä nopeasti kokeilin, niin videot toimivat.

Eli varmaan Viasat sitten halunnut blokkaukset, jotta voi itse näitä näyttää tai jotain sellaista.
Ihan haista vittu touhua. Viasatin sivuilta toki highlightsit löytyvät, mutta yksittäisiä maaleja et voi katsoa jne. Jää myös pois kaikki muu NHL:n videomateriaali.
Viasatin sivuilla et voi myöskään katsoa videoita, jos mainostenesto on päällä.

Noh, onneksi on VPN, jonka saa nopeasti auki mutta onhan tämä nyt taas ihan naurettavaa touhua. Nyt vaan kunnon paskamyrskyä Viasatin suuntaan, jos paljastuvat syyllisiksi.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Taitaa olla joku moka,pistin supportiin viestiä aamulla ja vastasivat äsken:
Dear Fan,

"Thank you for contacting NHL.com Support
We appreciate that you have notified us of this error. Please be advised that we working diligently on a fix.
Thank you for your patience."
 

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
Kyseessä ei ole geoblockki. Itselläni oli sama ongelma, mutta en enää muista mitä tarkalleen korjasin. Jotakin host fileä muokkasin. Muistaakseni jossakin toisessa NHl-alueen ketjussa on myös asiaa käsitelty.
 

julkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NHL
Hei!

Mielellään itsekin ottaisin tietoa kuinka saada highlightit näkyviin :S Sama ongelmas siis kuin edellisillä. Toimisiko proxylla?
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Kyseessä ei ole geoblockki. Itselläni oli sama ongelma, mutta en enää muista mitä tarkalleen korjasin. Jotakin host fileä muokkasin. Muistaakseni jossakin toisessa NHl-alueen ketjussa on myös asiaa käsitelty.
Ei ole kyse host-fileistä,kun laitan VPN:n päälle niin toimii.
Lisäksi esim. iPadilla ei toimi mutta kun laittaa VPN:n päälle niin toimii siitäkin..
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Jep, ei ole kyse host-tiedostosta. Sain VPN:llä toimimaan. Heti kun ottaa pois, ei toimi. Geoblock siellä on, oli tarkoituksella tai ei.
 

Liha

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin näkyykö sieltä Viasatilta ilmaseks ne highlightit muuten vai pitääks olla maksullinen accountti?

Ja mikä olis kätevä VPN addoni vaikka chromeen? Oli käytössä joku ennen mutta nimi unohtui.

Juu, ei. Ihan sama juttu ollut pari päivää. Lähettäisin palautetta nhl.com iin, mutta se ei vissiin ole mahdollista. Ei nimittäin ihan helpolla löydy sellaista toimintoa.

Niinpä. Ei löydy tosiaan ei :). The American Way.

Kyllä tuo taitaa geoblokkaus olla. Kokeilin VPN:llä myöskin ja blokkasi Suomen, Ruotsin ja Norjan kohdalla jos yritti katsoa. Muita Euroopan maita mitä nopeasti kokeilin, niin videot toimivat.

Eli varmaan Viasat sitten halunnut blokkaukset, jotta voi itse näitä näyttää tai jotain sellaista.
Ihan haista vittu touhua. Viasatin sivuilta toki highlightsit löytyvät, mutta yksittäisiä maaleja et voi katsoa jne. Jää myös pois kaikki muu NHL:n videomateriaali.
Viasatin sivuilla et voi myöskään katsoa videoita, jos mainostenesto on päällä.

Noh, onneksi on VPN, jonka saa nopeasti auki mutta onhan tämä nyt taas ihan naurettavaa touhua. Nyt vaan kunnon paskamyrskyä Viasatin suuntaan, jos paljastuvat syyllisiksi.

Hyvä tietää. No ei se niin vaikeeta oo Chromeen hommata se VPN addoni kait eli kai me suomalaiset selvitään tästä :), mutta aika paskasti tehty kyllä.
 
Viimeksi muokattu:

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Juu, ei. Ihan sama juttu ollut pari päivää. Lähettäisin palautetta nhl.com iin, mutta se ei vissiin ole mahdollista. Ei nimittäin ihan helpolla löydy sellaista toimintoa.
Niinpä. Ei löydy tosiaan ei :). The American way
Contact Us | NHL.com
Ei nyt kovin vaikeaa ole,kuten ei ole luetun ymmärtäminenkään. Joku geoclitch siellä on nyt ja korjaavat asian,ainakin uskon näin,järjetöntä olisi viasatin blokata highlightsit tarkoituksella.
 

Myrkky

Jäsen
Contact Us | NHL.com
Ei nyt kovin vaikeaa ole,kuten ei ole luetun ymmärtäminenkään. Joku geoclitch siellä on nyt ja korjaavat asian,ainakin uskon näin,järjetöntä olisi viasatin blokata highlightsit tarkoituksella.

Hei, kiitos kun laitoit viestiä sinne tästä ongelmasta. Toivottavasti ongelma selviää ja päkät näkyy kohta ilman VPN:ää. Ehkä mulla on sitten ongelmia luetun ymmärtämisessä. Voit olla vakuuttunut, että haen hoitoa tähän ongelmaani. Vähintään lääkitys kohdalleen ja terapiaa. Kiitos tästäkin.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Näkyy veloituksetta Viaplayssa mutta ilmeisesti vain Soneran verkossa? P...le.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Ilmeisesti ei näy kuin kaapelissa nimenomaan Viasatin kautta. EI siis näy viaplayssä mitenkään ainakin niiden Facebook-sivujen mukaan.

Jaha, mistäs tätä nyt sitten vois katella netistä?
Muutama linkki löytyy mutta mistä näkis hieman paremmalla laadulla?
 

dorka

Jäsen
Soneran nettisivujen kautta voi tilata ilmaiset tunnukset Sonera mobiilipalveluun. Sitä kautta voi katsoa Viasat Jääkiekkoa kännykältä tai tabletilta tai peilata sen näkymään televisiosta. Linkki vie Soneran sivuille.

https://kauppa.sonera.fi/
 
Viimeksi muokattu:

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima

KuKKaKeppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KYRöskosken PÄrske
Ei kellään olisi heittää hyvää streamia tuohon Jetsin peliin? Mukavaa kun Viasat johti harjaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös