NHL17 – Mustalista (muistakaa mainita konsoli)

  • 80 261
  • 347

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jälleen tullut se aika vuodesta, kun porukka pelaa NHL:ää onlinessa ja siellä tulee välillä vastaan ties mitä sankaria.

Eli tähän ketjuun on tarkoitus ilmoittaa selviä pelin syncrojen käyttäjiä. lagilla chiittaavia ja esimerkkinä johtotilanteessa omassa päässä kiekon kanssa ympyrää pyöriviä vastustajia.

Ketjuun saa mainita myös bugisankareita ja muita raivostuttavia vastustajia, mutta näitä en listalle pistä.


PS4:
Aamuviok
acepilot378
Actaxoff8686
Adlerauge
ananas2848
aovie8
arttupelaago
asenne01
attee01
Blizzard--1993
bluestars145
boat1k
BoltonCZ
bralou05
CluDDer2
DeaddySvk
Double-Maca
DoxxTheFoxx
duffydoc12
Earplugg
eepi_-_-_
elmeri2001
ElTarmovic
ew-ikaro
Filaboy_Fin
FinHottenTotti
Firm_belieber69
GGsetti
GT-FINLAD
H44HK1S
Harski_
HC NahkaNupit
Heisenberg48100
hjuha12
huddy666
Ilmapatja69
JAKKYLI
Janizuela
JezhyM9
jjjuti
JyriJarvenpaa
JontSa90
Josef111039
Jontsa90
josba96
Jubu_
Jukka551
Julma_ipi
K15Nichols
Kaheli89
Kajjjaani_
kalastaja101
Kalle_95_
KanaMieli
Kanttikuningas
Kingitiikeri23
Kolyan67
KonrGtav
Kortti
kukaonesko
L4L-ice_man
Lacibrunoking
LAKINGS1989
Lara_9568
LasarinLandeskog
Leathergun
lehtokurppa09
loano12
lootapepe69
MAD_Butters
Metsuri29
Merimursu13
micgulsta20
miknight88
mrkboyyy
Mufasan_valittu
NallaKarkki12DT
NaniJani
ossilaiv
Oulunstara
oseezz12345
P_Schulze4
pelimies_98
petek_666
PIRANYA68
Psychozazu
Pupujamanaatti
qeers85
ramijtii
Rantala12
ringo60starr
RopaFIN
RudiBoi_71
ruottalainen12
Ryynimakkara69
Santaboy
SawonKultaRanne
Slehtone
solomanki
Sonodio10
Soodavesi
taikuritimppa
tamlited
timpelo303
topikeranen
TP-LINK-CF80CB
Vaiski74
valtsu2003
venakko5788
vesaajaJR
viineriv1ttu
villelin
vipinaveikot
wacaba860
weiss007
xeblax1
Zvergo-LN-

Xbox One:
| Elmz |
ArgyXBL
CausablePuma762
CyrilCyclone
Datsperi
DebonairJam0
DemurestHook311
GrxHD
hc herkko
Ic3red
Kaarters
Kalja Lokki
Knalli07
luccani
LUGGAPOIKA
nektari
nopirlonoparty7
Oltxa
P1LLUM4GN33TT1
Panzerloki712
Pinchedpack2731
ramijtii
Rantala12
Radula 35
ReadyJam591471
seeeeeeeeeee
Sipuli93
TedyWestsid3
ThatAlexisTexas
Therollmonkey
Tidez Of Blood
TRAKTOR
vilperi87
Wirginito
WishingBarbecue
 
Viimeksi muokattu:

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
PS4 / PupuJaManaatti

Lainataan tämä nyt sitten tänne.

En tiedä minne näitä nyt sit keräisi,mutta, suosittelen vahvasti ettette pelaa psn Pupujamanaatti (Jallu on jengin nimi) vastaan. Jos joutuu häviölle, peli muuttuu välittömästi diashowksi. Tilastoja kun katselin kyseiseltä tyypiltä niin ei löydy kuin DNF voittoja viimeisistä 10:stä pelistä.

Ja näköjään viime vuonna sama meininki ollut,kertoo google. Voiko näitä jostain yrittää epätoivoisesti raportoida EA:lle ?
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
PS4 Eki HT joukkueen nimi. Siirryin suht helposti 3-0 johtoon niin kaveri laittoi ohjaimen pöydälle.
 

Lapa11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Vimpelin Veto
Ps4 FinHottenTotti

Pelasi aikaa mentyään johtoon toisessa erässä ja pelin jälkeen alkoi pistelemään viestejä, jotka alkoivat menemään jo henkilökohtaisuuksiin.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Xbox One CyrilCyclone

Kaverilla jengi täynnä Heroja yms, mutta aivan lapanen pelitaidoiltaan. Pyörittelin mennentullen jengillä missä korkein ovr 86. Kolmannessa erässä n. 6 min jäljellä niin tää idiootti sai aikaan synkrobugin ja ottelusta ei pisteitä. Tilanne oli siis mulle 5-1. Kyllä vituttaa tällaset pellet...
 
Viimeksi muokattu:

oxymoron

Jäsen
PS4
ElTarmovic joukkueella Bkrunk
Maalin takana neiteilyä johtoasemassa
t. Vituttaa tälläinen munaton touhu yhden varsinaisella peliajalla saavutetun voiton takia
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
PS4
ElTarmovic joukkueella Bkrunk
Maalin takana neiteilyä johtoasemassa
t. Vituttaa tälläinen munaton touhu yhden varsinaisella peliajalla saavutetun voiton takia
Mä en itse ole pelannut netin välityksellä toista ihmistä vastaan kuin kaksi peliä. Molemmista turpaan. Toisesta 4-2. Olin häviöllä 3-0 ja sain kavennettua 3-2. Toisesta pelistä 8-2 turpaan ja siinäkin olin häviöllä 6-0.

Ei käynyt mielessäkään alkaa pelleilemään vaan kaikkeni yritin silti. En ymmärrä miksi pelaa noita pelejä, jos ei kantti kestä tappiota tai jos alkaa pelaamaan aikaa johtoasemassa.

Mitä iloa kukaan siitä saa?

Meni vähän ohi aiheen tavallaan mutta ihmettelenpä tässä kuitenkin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä en itse ole pelannut netin välityksellä toista ihmistä vastaan kuin kaksi peliä. Molemmista turpaan. Toisesta 4-2. Olin häviöllä 3-0 ja sain kavennettua 3-2. Toisesta pelistä 8-2 turpaan ja siinäkin olin häviöllä 6-0.

Ei käynyt mielessäkään alkaa pelleilemään vaan kaikkeni yritin silti. En ymmärrä miksi pelaa noita pelejä, jos ei kantti kestä tappiota tai jos alkaa pelaamaan aikaa johtoasemassa.

Mitä iloa kukaan siitä saa?

Meni vähän ohi aiheen tavallaan mutta ihmettelenpä tässä kuitenkin.
Onhan tuota tullut ihmeteltyä. Pelin suhteellisen nuori käyttäjäkunta vaikuttaa varmasti asiaan. Myös nuo joskus (välillä kesken pelinkin) tulevat yksityisviestit ovat välillä katkeransuloisuudessa jotain ihan käsittämättömiä ja olen myös huomannut, että voi mennä hyvinkin henkilökohtaiseksi. Niitä myös tulee, oli sitten takana voitto, tai häviö, logiikkaa ei ole. Meno muutenkin muistuttaa välillä enemmän "Tekkeniä", kuin jääkiekkoa. Kai sitä itsekin romantisoi sillä asialla liikaa, että olisi mukava olla aina reilu peli, kun kyseessä on kuitenkin "urheilupeli", mutta mukaan mahtuu varmasti aina monenlaista hiihtäjää.

Taitaa fuskaaminen ja yleinen vittuilu olla kaikissa pelisarjoissa aika tuttua kauraa, jossa on online-mahdollisuus. Ei tuon asian takia yöuniansa menetä, mutta olisihan se plussaa, jos noita saisi jollain keinolla karsittua pois. Yksi mihin varmaan itse voi vaikuttaa, on ainakin "Don't feed the troll", eli älä vaan lähde mukaan. Sitähän porukka hakee.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo ehdottamasti ei tätä vastaan pelailua, viime vuonna sama homma, vaikka peliä johtaisi niin bugittaa pelin ja häviö kolahtaa.
Tuttu kaveri jo ps3n puolelta. Samanlainen glitchaaja ja kaikin puolin vittupää oli jo silloinkin. Ei riitä itsellä ymmärrys tuollaiseen ali-ihmisen toimintaan.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
PS4
PSN: FILABOY_FIN
Joukkue: NUUPEEAS

Kolmas erä oli hiastetusta filmistä kun herra pääsi johtoasemasta lähtemään.
 
Viimeksi muokattu:

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Xbox One CyrilCyclone

Kaverilla jengi täynnä Heroja yms, mutta aivan lapanen pelitaidoiltaan. Pyörittelin mennentullen jengillä missä korkein ovr 86. Kolmannessa erässä n. 6 min jäljellä niin tää idiootti sai aikaan synkrobugin ja ottelusta ei pisteitä. Tilanne oli siis mulle 5-1. Kyllä vituttaa tällaset pellet...

Heh. Kävi täysin samoin mulle samaa vastaan. Älykkyys ei voi kovin korkealla tasolla olla jos satoja euroja laittaa peliin ja silti pelitaidot nolla. Mahtaakohan se saada ikinä pelattua peliä loppuun?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onhan se ollut ehtona jo jostain NHL13 HUT:sta alkaen, että rahajengit on ihan kuraa tasoltaan peleissä. Aina yhtä huvittavaa pyöritellä votot niistä janareista.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Onhan se ollut ehtona jo jostain NHL13 HUT:sta alkaen, että rahajengit on ihan kuraa tasoltaan peleissä. Aina yhtä huvittavaa pyöritellä votot niistä janareista.


Kyllä sen jotenkin ymmärtää että porukka laittaa rahaa peliin. Mikäs siinä jos kahisevaa on. Sitä en ymmärrä että laitetaan satoja euroja ja tappion uhatessa tehdään synkro-errorit. Saman tuloksen saa niillä Jussi Jokisillakin.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaahas, toinen synkrobugi kusipää tuli vastaan, tällä kertaa ihan tiukka matsi, mut heti kun menin 1-0 johtoon n. 10 minuuttia ennen pelin loppua niin tää pelle veti synkrot. Gamertag oli: PanzerLoki712

Edit. Onko kukaan ilmoitellut näitä EA:lle ja onko niihin mitenkään reagoitu?
 
Viimeksi muokattu:

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Xboxilla gamertag gunka99, joukkueella Los Kokotos mustalle listalle. Avauserässä yhteys katkesi jumalattoman lagimisen päätteeksi tilanteessa 1-0 ja mulle häviö. Katsoessa edellisiä pelejä, löytyi useita DNF WIN "voittoja".
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
PS4 ja semmoinen käyttäjä kuin fourfingerape, joukkueeta en muista mutta Flyersilla pelaili. Pelitaktiikkana oli omissa pyöriminen/sinne palauttelu. Toinen tatti sivussa tultiin liullla ees taas tai sitten x pohjassa. Jokainen tapahtuma katsottiin viidestä eri kamerasta ja jo heti alkuun sai ootella 4min kun vaihteli jotain ketjuja tai vastaavaa. En tiedä onko mustalista ainesta mutta ainakin omalle semmoiselle meni. Peli oli 2 erän jälkeen 1-1 ja jännitti mitähän käy jos tekee maalin siihen erän alkuun. Onneksi sain itse sen tehtyä ja sitten kun latasin 3-1 taululle niin quittas.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hop ylös. Päivitän tänne avausviestiin listan tuossa myöhemmin tänään, päässyt unohtumaan.
 

WhySoSerious

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
PS4:lla Earplugg joukkueella Konttari yritti kaataa pelin tappioasemassa perinteisellä pelissä vuosia olleella tavalla.
 

Brassard

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Tappara
Xboxilla gamertag Ic3red, joukkue Forest HC. Meni 1.erän alkupuolella 2-1 johtoon, ja pyöri loppuottelun oman maalin takana. Lähetti vielä ärsytysviestejä ottelun jälkeen ja kehui itseään top-10 pelaajaksi. Tuollahan se näytti olevan listan sijalla 10 statseilla 494-167-15.

Naurettavaa mun mielestä tuollainen pelleily että pelataan peliä ihan väärin, ja sitten kuvitellaan olevansa oikeasti jotain. Kun se on vain peliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös