Brett Carson SaiPaan

  • 30 172
  • 138

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hakemalla haetaan. Heh. Ymmärrän toki ettei lahden viime vuosien jälkeen vahinkoja tunneta.

Muistaakseni Byersin tekoa seuraavassa vaihdossa nähtiin jo seuraava ulosajo. Ja sitten vielä joku taisi mennä huitomaan vaihtoaitioonkin. Liigan kurinpitohan siinä näytti että jos haluaa noutoja niin kannattaa pistää kunnolla ranttaliksi. Yksittäisinä tapahtumina kaikista olisi tullut pelikieltoa.

Ja toki voidaan noiden lisäksi muistella tyrväisiä ja bloodejakin. Lahdessa on osattu.

Joku meni huitomaan vaihtoaitioon kun sieltä huidottiin ensin mailalla. :D

Linkitäppäs sitten Tyrväisen ulosajot viime kausilta Pelicansissa.

Ja kyllä, hakemalla haetaan. Nostaa vartavasten kyynärvarttaan ennen kontaktia. Eikä tämä ole mitään vittuilua nyt, vaan fakta.
 

Peggis

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Se että hakemalla haet 20 cm lyhyemmän kaverin päähän kontaktin on perseestä.

Ehkäpä kääpiöille pitäisi olla oma sarjansa, kuten aikuisviihteessä. Kyllähän aina, kun maalille ajetaan siinä saattaa heikompi jäädä alle, vai pitäisikö isomman pelaajan aina väistellä pygmejä, kun niitä eteen tulee?
 
Joku meni huitomaan vaihtoaitioon kun sieltä huidottiin ensin mailalla. :D

Linkitäppäs sitten Tyrväisen ulosajot viime kausilta Pelicansissa.

Ja kyllä, hakemalla haetaan. Nostaa vartavasten kyynärvarttaan ennen kontaktia. Eikä tämä ole mitään vittuilua nyt, vaan fakta.
Siis joutui pitämään kyynerpään alhaalla jotta osui... Muuten olisi mennyt yläpuolelta ohi.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Se on hyvä että kiellätte ilmiselvän asian.

Onneksi kurinpito ei varmaan paijaa Carsonin päätä.
 

Mctavish85

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Se on hyvä että kiellätte ilmiselvän asian.

Onneksi kurinpito ei varmaan paijaa Carsonin päätä.
Ei ole missään näytetty tilannetta niin hieman vaikea kommentoida. Jääkiekossa joskus sattuu kun yritetään oikein täysillä, tuskin Carson tahallaan tuollaista tekee. Kaverin luonteen tuntien en millään usko, että vahingoittamistarkoituksessa menee tuollaista tekemään. Vahinkoja sattuu ja kun oikein yritetään voi virheitä sattua näissä tilanteissa kun yritetään ajaa maalille. Varmaan siitä taas pelikieltoa tulee.

Sen sijaan pelsupelaajien viime kevään törttöilyt olivat oma lukunsa. Niissä ei ollut mitään muuta kuin vahingoittamistarkoitusta. Jos 2-7 tilanteessa tuollaista menee tekemään ja jos menee vaihtoaitioon huitomaan niin tarkoitus on vaan vahingoittaa. Joten otapa ne vihreät lasit pois silmistä ennen kuin tulet tänne huutelemaan. Varmasti ärsyttää, että noin hyvä pelaaja kuin Kangasniemi loukkaa itseään tuossa tilanteessa mutta katsotaanpa faktat ensin ja antaa kurinpidon tehdä päätöksensä ennen kuin alat täällä huutelemaan.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Kauhea ulina Lahden suunnalta jostain Ilkasta, josta tuli Iikka, kun ei osannut L:ää sanoa.
 

Bacon

Jäsen
Olen @Bobby erittäin kiitollinen, että nostit Carsonin ketjun ylös. Täällä SaiPan puolella, kun usein käydään keskustelua vain muutamassa ketjussa joten tämä on mukavaa vaihtelua. Toki tuo sinun väittämäsi hakemalla haettu päähäntaklaus on aika verrattavissa minun eiliseen krapulapaskaan, mutta väliäkös näillä.
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Carsonilta täysi vahinko! Meni tilanteeseen ilman minkäänlaista tarkoitusta satuttaa.

Toivottavasti Kangasniemi on mahdollisimman pian täysin kunnossa.

Noita vaan sattuu Jääkiekossa ainoa millä noi sais täysin pois olisi uudet säännöt ettei saa osua toiseen pelaajaan missään vaiheessa peliä.:) Se taas ei olisi Jääkiekkoa.
 
Viimeksi muokattu:

Mctavish85

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
@Mctavish85 tilanne löytyy otteluketjusta, Kangasniemi-ketjusta ja kyseenalaiset taklaukset-ketjusta.
Kiitos! Näytti tuo pikkumies kuitenkin jatkavan peliä ihan normaalisti vielä tuon jälkeen, ikävää jos satutti itseään mutta ainakin jatkoi pelaamista vielä tilanteen jälkeen. Ei ollut tahallinen teko Carsonilta. Tuossa oli kokoeroa ja Carsonilla oli kyllä kyynärpäät ylhäällä mutta oli kyllä täysi vahinko. Näitä sattuu joskus ja varmasti tuosta pelikieltoa tulee. Sanoisin silti, että jääkiekko on kontaktilaji ja joskus tulee tahattomia tilanteita joissa joku loukkaa itseään. Ei niitä tietenkään kenellekään toivo sattuvan.

Sanonpa vielä kerran, että ikäviä ne oli Pelsupelaajienkin teot viime helmikuussa SaiPaa vastaan. Turha täällä on pelikaanien huudella yhtään mitään. Ei teillä ole siihen varaa. Meillä oli silloin tuuria, ettei kukaan loukkaantunut pahemmin. Toivottavasti sitä on Kangasniemelläkin ja ei mitään pahempaa hänelle tule.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En jotenkaan usko, että teko oli tahallinen. Carson enemminkin liian lempeä pakki eikä koostaan huolimatta anna edes oikeanlaista kovuutta sikailusta puhumattakaan. Eikä peli ollut edes ratkennut eli sellainen turhautumiseen pohjautuva vitutus tuskin tulee kysymykseen. Ikävä tapahtuma josta varmaan annetaan kakkua seurausten eikä niinkään itse teon takia.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Niin, vahingossahan se Torreskin änärissä niitä pääniittejä jakelee tän perusteella.

Käden ojennus suoraan päähän juuri ennen kontaktia. Oli tahallinen tai ei, niin penaltia pitää tulla.

Jeesustelija en ole, taklauksia ei koskaan ole liikaa. Kipeää vaan tekee _jos_ Iikalle pahemmin kävi.
 

Wolves

Jäsen
Niin, vahingossahan se Torreskin änärissä niitä pääniittejä jakelee tän perusteella.

Jep. Torres ja Carson ovatkin täysin vertailukelpoisia. Onko valot sammuneet?

Mikään video ei ole minulle vielä näyttänyt, että Carson ojensi kyynärpäätään Kangasniemeä kohti. Ei yksikään. Ja olen ensimmäisenä myöntämässä, että olen väärässä jos joku sen minulle näyttää frame kerrallaan.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuoltahan sen youtubesta näkee. Ennen kontaktia nostaa kättään, en tiedä mitä sillä yritti tehdä jollei osua.
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuoltahan sen youtubesta näkee. Ennen kontaktia nostaa kättään, en tiedä mitä sillä yritti tehdä jollei osua.
Käsi liikkuu siinä kontaktin yhteydessä, koska siinä kädessä on maila, jota eräs toinen kaanipelaaja yrittää sitoa. Carson siis ihme kyllä ikäänkuin yrittää kädellään ohjata sitä tikkua, mikä siinä kädessä on kiinni. Olen kuullut monen muun pelaajan tekevän samaa. Kyynärpää on kuitenkin jatkuvasti alusta loppuun korkeudella, jolla se Kangasniemeä päähän osuu. Täysin paikallaan se ei ole.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Se on jännä tämä ilmiö, jossa "oman" joukkueen pelaajan ollessa kyseessä katoaa ihmisiltä näkö ja suolletaan silmät ja suut täyteen kaikkea maailman selitystä päivänselvässä asiassa.
Aina jaksaa ihmetyttää. Mitä te siitä saatte? Mitä siitä kostuu kun pitää viimeiseen asti aina vängätä vastaan ja puhua suun täydeltä sitä itseään..

Videon kun katsoo tuolta toisesta ketjusta (missä lie oli) ei oo mielestäni mitään epäselvää ja Bobby ihan oikeassa, kyynärpäällä ihan puhtaasti päähän, se on fakta. Kyllä tosta 1-3 peliä tulee, ja se on ihan linjassa sääntöjen kanssa.

Se mikä tässä alkaa harmittaa eniten on se, että SaiPalla ei kulje peli yhtään ja alkaa tälläsiä hölmöilyjä tulla yhdelle sun toiselle.
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Se mikä tässä alkaa harmittaa eniten on se, että SaiPalla ei kulje peli yhtään ja alkaa tälläsiä hölmöilyjä tulla yhdelle sun toiselle.


Hölmöilyksi tuota Carsonin tilannetta ei kuitenkaan voida luokitella, koska on täysi vahinko.

Sääntöjen mukaan 1-3 peliä ja siitä sen yhden pelin ymmärrän täysin. Ihan vaan, että säännöt sanovat ja pelaajat ehkä yrittäisivät olla skarpimpia.
 

Mctavish85

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Se on jännä tämä ilmiö, jossa "oman" joukkueen pelaajan ollessa kyseessä katoaa ihmisiltä näkö ja suolletaan silmät ja suut täyteen kaikkea maailman selitystä päivänselvässä asiassa.
Aina jaksaa ihmetyttää. Mitä te siitä saatte? Mitä siitä kostuu kun pitää viimeiseen asti aina vängätä vastaan ja puhua suun täydeltä sitä itseään..

Videon kun katsoo tuolta toisesta ketjusta (missä lie oli) ei oo mielestäni mitään epäselvää ja Bobby ihan oikeassa, kyynärpäällä ihan puhtaasti päähän, se on fakta. Kyllä tosta 1-3 peliä tulee, ja se on ihan linjassa sääntöjen kanssa.

Se mikä tässä alkaa harmittaa eniten on se, että SaiPalla ei kulje peli yhtään ja alkaa tälläsiä hölmöilyjä tulla yhdelle sun toiselle.
Kai täällä nyt mielipiteitä saa olla. Edelleen olen sitä mieltä, että ei ollut Carsonilta tahallinen teko. Mutta eipä sillä väliä, Silti tulee pelikieltoa ja se harmittaa tosi paljon mutta näin se menee, tärkeintä että nämä saadaan pois ja kaverille ei pahemmin käynyt ainakaan toivottavasti. Kyllä siellä Pelicansin pelaajatkin on koiruuksia osannut tehdä, missä oli helmikuussa vastustajan kunnioitus? Markkasta päin ajeltiin eilenkin kyllä ihan surutta ilman mitään rangaistuksia. Sinällään harmi, että kun tällaisia tilanteita tulee niin jäähyjen ja pelikieltojen pelossa SaiPalaiset ei uskalla enää taklailla jatkossa ja se voi ratkaista jopa pelejä. No minkäs teet, sellaista se jääkiekko on.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Itse olen kanssa sitä mieltä, että ei todellakaan ollut tahallista. Pelikieltoa ei mielestäni kuuluisi antaa. Olen puolueellinen kannassani, mitäs sitten? Kyllä viime kaudella aika moni vastapuolelta oli sitä mieltä, ettei kuuluisi tulla sikailuista pelikieltoa. Ymmärrän sen, kun oma joukkue kyseessä, mutta jos toisella puolella saa näin ajatella, niin miksei täälläkin?
 

Wolves

Jäsen
Tuoltahan sen youtubesta näkee. Ennen kontaktia nostaa kättään, en tiedä mitä sillä yritti tehdä jollei osua.

Edelleen. Haluan nähdä todisteet tuosta nostosta, kovin moni ei tuota nostoa ole nähnyt. Kukaan ei ilmeisesti ole kiistänyt, etteikö Carson Kangasniemeeen osu.


Videon kun katsoo tuolta toisesta ketjusta (missä lie oli) ei oo mielestäni mitään epäselvää ja Bobby ihan oikeassa, kyynärpäällä ihan puhtaasti päähän, se on fakta.

Kyse ei ole siitä osumasta. Sitä ei kovin moni ole edes kiistänyt. Kyse on siitä, että Bobby innokkaasti väittää Carsonin nostaneen kyynärpäätään osuakseen tahallaan Kangasniemeä päähän ja tästä ei ole olemassa mitään näyttöä. Vain video, jossa 170-senttinen pelaaja ajaa maalille pienessä kyyryssä, jossa on 190-senttinen puolustaja, jonka kyynärpää on normaalissa peliasennossa ollessaan jo Kangasniemen pään korkeudella.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Kai täällä nyt mielipiteitä saa olla. Edelleen olen sitä mieltä, että ei ollut Carsonilta tahallinen teko. Mutta eipä sillä väliä, Silti tulee pelikieltoa ja se harmittaa tosi paljon mutta näin se menee, tärkeintä että nämä saadaan pois ja kaverille ei pahemmin käynyt ainakaan toivottavasti. Kyllä siellä Pelicansin pelaajatkin on koiruuksia osannut tehdä, missä oli helmikuussa vastustajan kunnioitus? Markkasta päin ajeltiin eilenkin kyllä ihan surutta ilman mitään rangaistuksia. Sinällään harmi, että kun tällaisia tilanteita tulee niin jäähyjen ja pelikieltojen pelossa SaiPalaiset ei uskalla enää taklailla jatkossa ja se voi ratkaista jopa pelejä. No minkäs teet, sellaista se jääkiekko on.

Tottakai saa, ja niitähän nämä oikeastaan vain ovatkin. Toki joka "leirissä" niitä osataan ja joskus tehdään, se vaan ei tee siitä yhtään sen hyväksyttävämpää.
Onko se peruste tehdä, "kun nuokin teki!" ? Lastentarhat sitten erikseen..
Eniten pellejä on sitten ne pelaajat jotka ei sitten vissiin enää taklaa ollenkaan pelikieltojen pelossa "kun ei saa enää kyynärpäälläkään vetää pelkästään päähän, ni en sitte taklaa ollenkaan!" Miten tulee edelleen mieleen tuo 4v juniori meillä...


Itse olen kanssa sitä mieltä, että ei todellakaan ollut tahallista. Pelikieltoa ei mielestäni kuuluisi antaa. Olen puolueellinen kannassani, mitäs sitten? Kyllä viime kaudella aika moni vastapuolelta oli sitä mieltä, ettei kuuluisi tulla sikailuista pelikieltoa. Ymmärrän sen, kun oma joukkue kyseessä, mutta jos toisella puolella saa näin ajatella, niin miksei täälläkin?

Vahingossa ei kyynärpää sojossa osuta toista puhtaasti päähän, edessä sivusta tulevaan pelaajaan. Juuri ennen osumaa Carson hiukan vielä ojentaa, selvästi osuakseen mennessään. Näkyy videosta kyllä selvästi. Samaa mieltä siitä, että Carson ei ole mikään sikaa pelaava eikä varmasti ajattele että vetäsenpä tuota päähän, mutta kontaktia mennessään kyllä mielestäni hakee, tuppaa vaan junttaamaan pelkästään kupoliin.
Sitä sitten, että tuo puolueellisuus on per******** kun se aiheuttaa täällä vain näitä turhia kinasteluita ja vinkumista, miksei voi vain todeta kuten asia on eikä väittää jotakin puuta heinää selvässä asiassa "kun nuokin, niin miksei myökin".. Sillä tavallako ne asiat selviää? Mihin se ikinä loppuu? Miten voi vaatia sitten muita toimimaan toisin? Täällä moni nyt tuntuu kaivelevan vanhoja ja esim. noita pelsun aikaisempia, mitä te niistä sitten valitatte ja vingutte ja vaaditte heitä niistä tilille, jos nyt itse pitää tehdä ihan samaa?

Minä en todellakaan ymmärrä sitä, että nähdään asia vain "omista väreistä".. tosiaan ihan kuin lastentarhassa.


Edelleen. Haluan nähdä todisteet tuosta nostosta, kovin moni ei tuota nostoa ole nähnyt. Kukaan ei ilmeisesti ole kiistänyt, etteikö Carson Kangasniemeeen osu.

Kyse ei ole siitä osumasta. Sitä ei kovin moni ole edes kiistänyt. Kyse on siitä, että Bobby innokkaasti väittää Carsonin nostaneen kyynärpäätään osuakseen tahallaan Kangasniemeä päähän ja tästä ei ole olemassa mitään näyttöä. Vain video, jossa 170-senttinen pelaaja ajaa maalille pienessä kyyryssä, jossa on 190-senttinen puolustaja, jonka kyynärpää on normaalissa peliasennossa ollessaan jo Kangasniemen pään korkeudella.


Noh, sanamuodoista sitten voi kiistellä ja taistella maailmantappiin asti, en puutu siihen. Minusta video on ihan selvä.
Itse olen 198 senttinen, ja meillä pelasi sellasia 160 senttisiä moniakin, ei tullut kyynärpäällä kolattua ketään päähän kyllä vahingossa vaikka pituuseroa olikin. Aika laimea selitys minusta..

Mutta joo, ihmettelin vain. Asia minun puolesta selvä ja käsitelty, jatkakaa :)
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vahingossa ei kyynärpää sojossa osuta toista puhtaasti päähän, edessä sivusta tulevaan pelaajaan. Juuri ennen osumaa Carson hiukan vielä ojentaa, selvästi osuakseen mennessään. Näkyy videosta kyllä selvästi. Samaa mieltä siitä, että Carson ei ole mikään sikaa pelaava eikä varmasti ajattele että vetäsenpä tuota päähän, mutta kontaktia mennessään kyllä mielestäni hakee, tuppaa vaan junttaamaan pelkästään kupoliin.
Siinä on toinen pelikaani joka yrittää sitoa Carsonin mailaa ja Carson vääntää mailaansa vapaaksi voidakseen yrittää pelata kiekkoa. Haluaisin nähdä kuinka teet tämän kyynärpää kiinni kropassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös