Kuinka monta pistettä Radulov tekee kaudella 2016-17 Montrealissa?

  • 8 160
  • 40

Kuinka monta pistettä Radulov tekee ensi kaudella Montrealissa kaudella 2016-2017?

  • 1-29

    Ääniä: 31 14,4%
  • 30-49

    Ääniä: 43 19,9%
  • 50-69

    Ääniä: 117 54,2%
  • 70-89

    Ääniä: 22 10,2%
  • 90-

    Ääniä: 3 1,4%

  • Äänestäjiä
    216

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
50-69.

Pelejä 75 ja pisteet luokkaa 22+34.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Joku HFboardsilla laskeskeli että KHL- pisteiden määrä NHL:ssä olisi 0,58. Näinollen Radulovin pistemäärä ensi kaudella Canadiensissa tulee olemaan 38 tehopistettä.
Onko tässä varma tieto ettei Radulov pelaa täyttä kautta? Itse sain vähän eri tuloksen 47,5~48 pistettä.
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Paljon tietysti riippuu ketjukavereista, joukkueen menestyksestä ja yv-pelin roolituksesta, mutta noin lähtökohtaisesti Radulovin pitäisi pystyä vähintään samaan kuin Jagr siirryttyään KHL:stä takaisin änäriin. Heidän vahvuudet ja heikkoudet ovat samankaltaiset ja Radu oli KHL-tasolla selvästi Jagria kovempi tekijä.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Joku 30 pistettä on kyllä melkoista aliarviointia ainakin omasta mielestäni. Radulov kuitenkin teki Nashvillessa kaudella 2007-2008 - jolloin oli vasta 21-vuotias - 58 pistettä ja nykyään Radulov on kuitenkin pari pykälää parempi pelaaja kuin tuolloin. Veikkaan, että Radulov tekee sellaiset noin 70 pinnaa 70-75 pelattuun otteluun.
 
Onko tässä varma tieto ettei Radulov pelaa täyttä kautta? Itse sain vähän eri tuloksen 47,5~48 pistettä.

Ei oikeastaan muuta varmaa tietoa kun että kolmonen on näppäimistössä nelosen vieressä ja minulla on paksut sormet. Mut joo, tuo noin 50 pistettä on kohtuullisen realistinen lukema.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
40 pistettä tänään täyteen.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Paljon tietysti riippuu ketjukavereista, joukkueen menestyksestä ja yv-pelin roolituksesta, mutta noin lähtökohtaisesti Radulovin pitäisi pystyä vähintään samaan kuin Jagr siirryttyään KHL:stä takaisin änäriin. Heidän vahvuudet ja heikkoudet ovat samankaltaiset ja Radu oli KHL-tasolla selvästi Jagria kovempi tekijä.

Radulovilla on nyt sama määrä pisteitä kuin Jagrilla palatessaan NHL:ään eli 54 pistettä. Otteluita Radulovilla on pari enemmän pelattuna (75 ottelua). Yli puolet osuivat arvauksessaan oikeaan.
 
Täydellä kaudella n. 85 pinnaa, mutta kuluttava pelityyli vie joitain matseja, niin sanotaan noin 75 pistettä eli siis tuohon 70-89 haarukkaan.

Ai ai, ennustus menee täysin pieleen. Montreal on toki tehnyt varsin vähän maaleja ja muutenkin alisuorittanut monella tasolla, mutta silti Radulovin pistemäärä on pettymys. Odotin hänen olevan helposti joukkueensa paras pistemies, mutta nyt näyttää jäävän Paciorettysta yli 10 pisteen päähän.
 
Muistan kun Radulovin KHL-vuosina osa palstalaisista hehkutti Radulovin olevan top5 laituri maailmassa. Eiköhän tämä kausi ole viimeistään osoittanut, ettei Radulov ole eikä ole missään vaiheessa ollut maailman kärkeä. Todella hyvä laitahyökkääjä, mutta ei todellakaan mikään supertähti.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Radulov oli taas uutisissa pyydettyään jättisopimusta keskinkertaisilla näytöillä. NHL:t GM:t ovat todennäköisesti onneksi niin fiksuja, että ovat lukeneet tämän palstan asiantuntijoiden arviot hänen todellisesti tasostaan.
Harmi ettei äänestys ole avoin että näkisi että kuka on äänestänyt mitä (ja näkisi samalla että äänestinkö itse yli vai alle 50 pistettä...)
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Oman äänesi näät tummennettuna, jos siis olet äänestänyt.
Juuri saamamme tiedon mukaan en ollut äänestänyt ollenkaan. Ja jotenkin siinä ei nytkään tuntuisi pointtia olevan.

I'll get my coat (on kai se juhannus ollut muillakin)
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Vastasin itse luonnollisesti 50-69 ja oletin kaverin olevan parhaimmillaan loistava, mutta en uskonut Radun olevan Canadiensin dominoivin hyökkääjä. Päättyneen kauden pyhä kolminaisuus muodostui hyvinkin selkeästi akselin Price - Weber - Radulov ympärille.

Toivottavasti jatkaa Habsissa.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Radulov on tällä hetkellä 77 pinnan tahdissa. Onhan tuo ollut ihan pirun hyvä niissä Dallasin peleissä mitä olen tällä kaudella nähnyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös