Hockey Arena – Online Hockey Manager

  • 420 131
  • 4 678

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_player_info.inc&id=36046735
Ti 401 pakki UFAna olisi ilman pohjahintaa
Dedlaine
Takaraja: 27.07 16:06:00 HA

Tosiaan peruspakki pitkällä sopimuksella, pottu on 24, ei paha ostos olisi pitää vaikka kauden tai kaksi ja myydä pois, ostakee pois vain :) kauden tai kaksi vielä voimatreeniä niin hintakin markkinoilla kasvaa :) hyvä 3-4 ketjun pakki
 
Viimeksi muokattu:

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mihis hintaan ajattelit vielä itse napata pois?

edit eikun jaa taitaakin olla -3 jantteri mutta katsotaan mihin hinta kehittyy.

Nyt on ainakin hinta noussut jo semmoiseen ettei itse ainakaan korota hinta, itsehän pelaan täysin omilla junnuilla joten käyttöä ei ole, paripäivä sitten tuli heräteostoksena tuo ostettua, en ole vähään aikaan metsästänyt kalliimpia pelaajia joten en tiedä aliarvionko tuota että tuolla voisi muutama miljoonan pikavoiton ottaa vai ei.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Itsellä nuorennusleukkaus ja junnuilla pelaaminen johti putoamiseen kutoseen asti ja käytännössä junnuilla noustiin vitoseen. Nyt kuitenkin näyttää, että taso ei riitä edes vitosessa pysymiseen joten pari vahvistusta ufa listoilta pakko hommata. Yhden pakin ostin jo eilen mutta voipi olla että tarvin toisenkin. Nyt hinta vielä niillä rajoilla että voisi kiinnostaa.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jäätiin sitten tappiolle tuosta ostosta ja myynistä kun lopulta reilut 123M tarjottiin, sinällään on kyllä jännä että välillä on hinnat ihan pilvissä ja sitten kun jotain on päästämässä pois niin hyvä jos markkina-hintaa maksetaan, toki nyt taidettiin maksaa markkina-hintaa, ehkä yliarvion sen että yli 150 miljoonaa maksettaisiin yli Ti 400 pelurista ok kokemuksella ja pitkällä sopimuksella vielä nykypäivänä :D
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Itse olin sitten pahassa paikassa enkä päässyt tarjoamaan. Olin ajatellut sen noin 160 miljoonaa tarjota mutta kun ei kerkiä niin ei kerkiä...
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse olin sitten pahassa paikassa enkä päässyt tarjoamaan. Olin ajatellut sen noin 160 miljoonaa tarjota mutta kun ei kerkiä niin ei kerkiä...

Eli välttämättä ei sinällään huono haku hakea 10 päivän sopimuksesta pientä pikavoittoa kun ostohinta oli alhainen, mutta hinnat on niin arvaamattomat ja nyt tarjontaa sekä junnuista että vanhuksista niin paljon että vaikka joka päivä mainosti ettei jatka sopimusta niin viestikin katoaa bittivirtaan nopeasti. Noh eihän tuo ole iso summa suntaan tai toiseen, mutta pari miljoonaa sieltä täältä on se jolla sitä talouttakin korjataan, varsinkin jos nytkin puhutaan 10 päivän kiinityksestä kun monesti vaatii jopa 4 kautta olemaan että saa muutama kymmentä miljoonaa voittoa palkkojen jälkeen.
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Pukukopin tyhjennys aidossa huutokauppahengessä,
eli 10 000 on lähtöhinta joka ukolla!
HA:n ilmoittama keskihinta suluissa pelaajan nimen perässä.
Tehkää reiluja tarjouksia! ;)

JUHA BJÖRKLUND (274 milj)
Ikä 17, TI 89, Lah/Pot 97/82 max -2, Usk ?
Nettijääkiekkopeli | Hockey Arena
Huippujunnu, piikit ja kaikki pistetty

NARCIS KOPRIČANEC (19 milj)
Ikä 18, TI 70, Lah/Pot 89/82 max -1, Usk -3
Nettijääkiekkopeli | Hockey Arena
Hyvä keso tullee vielä tästä

HENRI LASSI (25 milj)
Ikä 23, TI 251, Lah/Pot 91/53 max -1, Usk -3
Nettijääkiekkopeli | Hockey Arena
Lupaava laituri, valmis kentälle

SAKU AHVENAINEN (2,5 milj)
Ikä 34, TI 274, Lah/Pot 73/-6, Usk +1
Nettijääkiekkopeli | Hockey Arena
Luottohepo lehmän hermoilla, pakki

HEIKKI VALLENIUS (2,5 milj)
Ikä 21, TI 172, Lah/Pot 89/41 max -5, Usk -2
Nettijääkiekkopeli | Hockey Arena
Huom. syöttö 80!

ILKKA NIITTYLAHTI (63 milj)
Ikä 17, TI 65, Lah/Pot 93/76 max -3, Usk?
Nettijääkiekkopeli | Hockey Arena
Hyvin treenaava hyökkäyspään suurlupaus
 

Roo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Philadelphia Flyers
97/max-1 ja uskollisuus -2.

Luotatko tossa potentiaalissa vanhaan omistajaan vai ootko skoutannut pelaajan? Tuntuu aika isolta hypyltä tuo potentiaalin 56? -> 71 parikymppiselle pelaajalle. Kiinnostaa ihan silläkin, että onko tuollainen pomppu sitten mahdollinen.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Luotatko tossa potentiaalissa vanhaan omistajaan vai ootko skoutannut pelaajan? Tuntuu aika isolta hypyltä tuo potentiaalin 56? -> 71 parikymppiselle pelaajalle. Kiinnostaa ihan silläkin, että onko tuollainen pomppu sitten mahdollinen.
Ei perkele, heitin omasta muistikuvasta. Onhan tuo tottakai max-2. Hyvä kun huomasit, ei missään nimessä tarkoitus kusettaa.

Ja joo, kyl noita hyppyjä on nähty potentiaalissa.
 
Viimeksi muokattu:

Splendide

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flygande fisktuppar
Tähän asti on tullut tuijoteltua ylös nostettavissa junnuissa vain lahjakkuutta. Mikä on semmoinen potentiaali, joka kannattaa nostaa? Nyt joukkue on taas liian täynnä ja monella pelaajalla pot loppuu aivan liian pian kesken.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tähän asti on tullut tuijoteltua ylös nostettavissa junnuissa vain lahjakkuutta. Mikä on semmoinen potentiaali, joka kannattaa nostaa? Nyt joukkue on taas liian täynnä ja monella pelaajalla pot loppuu aivan liian pian kesken.

Melkein sanoisin että MAX-2 pelaajat on semmoisia joita huonompia ei välttämättä kannata nostaa. 100 lahjainen kaveri ja lähelle voi olla poikkeus ehkä, mutta alle 95 lahjaiset ja huonompia kun max-3 potentiaaliasia niin suoraan heittäisin ulos, ne laskee draffivuoroa ja hinta on markkinoilla pieni. Toki kaikessa suhteuttaisin sen että ensimmäisenä pitäisi varmaan tietää pelataanko omilla junnuilla ja se että kuinka aktiivisisena on siirtomarkkinoilla. Joitakin junnuja saa sen verran halvalla että ei ole järkeä nostaa omia miehiä joukkueseen asti. Juuri noiden draffien takia. Lisäksi ylipäätänsä olisi hyvä tietää ennen suosituksia puhutaanko muutaman miljoonan rahavaroista joita on joukkueella vai onko rahaa ostaa pelaajia. Jos on rahaa niin silloin melkein vähänkään huonommat heittäisin pihalle suoraan.

Semmoinen nyrkkisäntö on monesti ollut että yksi pykälä potentiaalia vastaa 5 pykälää lahjakkuutta, eli suurinpirtein 95 lahjainen ja max pottuinen vastaa 100/max-1 miestä.

EDIT: jos vähänkään tuntuu että on pihalla joidenkin pelaajien kohdalla että kannattaako pitää vai ei, ota vaikka yhteyttä Pasin Team joukkueseen pelissä. Voin antaa vinkkiä niiden pelaajien osalta joita kannattaa karsia pois. Säästää ainakin palkasta jos ei ole 50 pelaajaa joista monesta ei ole pelaajaaksi.
 

Splendide

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flygande fisktuppar
[QUOTE="-pasi-, post: 6685861, member: Voin antaa vinkkiä...[/QUOTE]

Joo voisin ottaa yhteyttä pelissä. Mun joukkue on God of Rinks.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo voisin ottaa yhteyttä pelissä. Mun joukkue on God of Rinks.

Jep, tarvittaessa voi heittää asetuksissa avustajaksi myös niin saa helpommin kuvaa esimerkiksi pelaajien tasosta. 12 vuoden kokemuksella, 4 kisat maajoukkueessa, yhdet u-20 kisat ja jokunen kausi ykkösessä pyörinyt niin käsitys pelaajista ja pelistä on vaikka MM-kulta ja ykkösen mestaruus vielä puuttuukin :) Näkemystä ainakin on kuitenkin.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_player_info.inc&id=37666488

Jonatan Jeppsson 22v vikkelä laitahyökkääjä
TI:253 98/MAX-2 Uskollisuus +2
Yleistaso:75% Kokemus 101

Jakauma hyvä, siihen vaan laukaisutreeniä päälle niin avot! Sopii hyvin nykyisen pelimoottorin vuoksi jengiin kuin jengiin. Nopeus on voimaa! Eiku.. Tai siis ylivoimaa! Hehe.

Deadline maanantaina ja hinta suhteellisen edullinen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös