Rio 2016 – liveseuranta

  • 632 175
  • 9 316

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vuohijoki oli sitten 10. Onko paras suomalaissijoitus?
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Palloja täälläkin kaivataan, korisellaisia. Pistäkää se miekkailu poikki ja näyttäkää sitä Esp-Bra ottelua.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mä kadotin Serenan pelin. Piti buutata tuo paska Rio Areena ja nyt kun otan tuon USA-UKR tennismatsin niin se heittää johonkin vitun koosteeseen.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Helvetin rio areena ei tykkää toimia. Ja töllöstä tulee täyttä paskaa, jotain vitun naisten futista ja ottelunakin joku saamarin Uusi-seelanti- Ranska. Sekä koripalloa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No sentään näyttää luomut vievän muovia tänään, että jotain positiivista.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Arffman hehkuttaa Ukrainalaisen dopingkäryä positiivisena (heh) uutisena

Joo itse olin kyllä puulla päähän lyöty. En nyt sitä niin positiivisena asiana nähnyt, vaikka suomalaisen sijoitus koheneekin neljä vuotta sitten käydyissä kisoissa. Sellainen oli hehkutus, että alta pois.
 

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
Turkin Ismayilov johtaa tempauksen jälkeen painonnoston miesten 69 kg sarjassa. Taisteli kyllä huikeasti tuon viimeisen tempauksen hyväksytyksi. Kääntyi painojen kassa 90 astetta ja melko kauan sai painoja pidellä ennen kuin hyväksyttiin. Kiinalainen Shi Zhiyong kilon perässä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ahaha silikonit ulkona kisoista. Nyt ei tarvi joka toisessa postauksesa lukea noista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös