Sakari Salminen Jokereihin

  • 57 525
  • 230

Metro4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitin Raukka, Pulu, STL, Töölö, HyRi
Oikealta ampuva, hyvin liikkuva maalintekijä. Hyvä juttu! Ja vielä suomalainen!
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Höh. Vähän elättelin toiveita, että Salminen tulisi jo kaudeksi 2017-18 takaisin KalPaan, mutta tuo 2 vuoden pahvi kumoaa ne toiveet...

Onnittelut joka tapauksessa hyvästä pelimiehestä...
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huippuhaku. Tarkoittanee viimeistäänkin sitä että JMA pellailee muissa kaukaloissa ensi kaudella. Mielummin tällaisia hakuja kuin Kennedyjä sanon minä ;)
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvää duunia KV!! Jos haussa on käsiä, pisteitä, suomalaisuutta ja halutaan tietää mitä saadaan, niin Salmista kovempaa tekijää ykkösketjun laidalle on melkein mahdoton hankkia Jokereitten budjetilla. Korvaa yhden pellaillijan helposti.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Kiitos, Kurri ja muut joukkueen rakentajat! Tulee olemaan kova hankinta, mutta senhän kaikki tietää.
 

HokiHero

Jäsen
JES! Asun PK-seudulla enkä saanut itseäni kertaakaan KHL-peliin viime kaudella kun ensimmäisellä kaudella käydessäni en mitään paloa löytänyt. Salminen varmisti että ensi kaudella tulee taatusti käytyä peleissä ainakin välillä. Lempipelaajani KalPassa ja silmiä hivelevän kevyt luistelu ja pelinlukutaito on nautinnollista katsottavaa.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Minä olen toivonut tätä alkuperäistä Dominaattoria jo vuosia Jokereihin. Tervetuloa ja toivottavasti täyttää isot odotukset.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Minä olen toivonut tätä alkuperäistä Dominaattoria jo vuosia Jokereihin.
Sama homma. Ässien karsintavuodesta lähtien (08-09) olen Sakkea haaveillut Jokereihin joka vuosi. Melkein kymmenen vuotta siinä menikin, että saatiin kaveri roudattua Ilmalaan. Tervetuloa!
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Erittäin Jokereiden näköinen pelaaja joka tulee tarjoamaan vielä monen monta viihdyttävää hetkeä. Huikeaa!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Hieno haku ja hyvä homma että on kaksi vuotinen pahvi. Taitoa ja käsiä Jokerit kaipasi ja niitä saatin. Jes! :)
 

P.R. 33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit & Colorado Avalanche
Kyllä oli ihanaa, että tämä lopulta varmistui. Odotukset ovat kovat. Kaikki tietävät kun sanon Glen Metropolitin, Ville Leinon, Fredrik Brembergin ja Linus Omarkin. Minä väitän, että tässä on seuraava kaveri, jolla on potentiaalia tulla tuohon porukkaan. Se ei ole ihan se alfaporukka (Otto, Keke, Teemu etc.) mutta se on taiteilijoiden unohtumaton porukka. Boheemin taiteilijan älyssä on aina jotain myyttistä.

Sakke, show me the magic.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Jotain positiivista niin Salminen alkaa olla tulessa. Alati vaarallinen hyökkäyspäässä. Maalejakin alkaa tulla tällä menolla hyvinkin pian.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Jotain positiivista niin Salminen alkaa olla tulessa. Alati vaarallinen hyökkäyspäässä. Maalejakin alkaa tulla tällä menolla hyvinkin pian.
Samaa katselin tänään ja jo Spartak-matsin jälkeen. En ymmärrä että miten jotkut kannattajat olivat jo epäileväisiä edellisen matsin jälkeen Salmisen suhteen. Montakohan kertaa tänäänkin meinasi puikahtaa läpiajoon? Varmaan 5 kertaa ja pari kertaa pääsikin. Jakeli myös loistavia passeja. Eikä ole mikään kukkakeppi kyllä siellä kentällä, hyvin pitää puolensa.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Salmisen kone alkoi käynnistyä ja varsinkin toisessa erässä ja kolmannen alussa oli todella hyvässä lennossa. Meni Sotchipakeista ohi kuin poijuista pariinkin otteeseen. Toki negatiivisessa mielessä mies löi tyhjästä maalista ylärimaan ja niistä muista 5+ paikastaan veskaria päin tai ohi. Positiivinen esitys kuitenkin tänään.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sai paikkoja ja loi paikkoja sekä oli selvästi ensimmäistä peliä paremmin sisällä pelissä. Kiekollisena vaarallinen ja arvaamaton. Paikoista tosin saisi iskeä myös maaleja. No eikös Selänne aikanaan sanonut että niin pitkään kun tulee paikkoja ei kannata huolestua, ne maalit kyllä tulee sieltä. Toivotaan siis näin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Minkälainen pelaaja tämän Salmisen olisi tarkoitus olla? On ollut minulle aina täysin outolintu. Ilmeisesti taitava, vikkelä ja kädellinen, mutta

- Minkälainen on laukaus?
- Onko enemmän pelitekijä vai snaipperi?
- Onko kokoisekseen vahva, esim. kiekon suojaajana?
- Miten YV-pisteet koostuvat ja miltä paikalta ne ovat syntyneet?

Kysyn näitä koska Salminen

- Ei juuri lauo
- Ei hakeudu maalintekopaikkoihin eikä löydä syöttösuuntia
- Ei viihdy kiekolla
- Välttelee vastuuta YV:lla
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Minkälainen pelaaja tämän Salmisen olisi tarkoitus olla? On ollut minulle aina täysin outolintu. Ilmeisesti taitava, vikkelä ja kädellinen, mutta

- Minkälainen on laukaus?
- Onko enemmän pelitekijä vai snaipperi?
- Onko kokoisekseen vahva, esim. kiekon suojaajana?
- Miten YV-pisteet koostuvat ja miltä paikalta ne ovat syntyneet?

Kysyn näitä koska Salminen

- Ei juuri lauo
- Ei hakeudu maalintekopaikkoihin eikä löydä syöttösuuntia
- Ei viihdy kiekolla
- Välttelee vastuuta YV:lla
Ehkä pieni hailait-pätkä antaa edes jotain osviittaa: Sakari Salminen KHL - YouTube

Taitava maalintekijä, ehkä noin Salmista on joskus kuvailtu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös