Nyt just vituttaa!

  • 2 575 179
  • 12 173

Stigu

Jäsen
No saatana. Jos pelikirjakiekolla tulee 6-0 tulosta, niin vaadin lisää pelikirjakiekkoa, ja heti :-)
Juuri näin. Onneksi Stögö tajusi lopulta ruveta pelaamaan Meidän Peliä. Meidän Pelillä voitetaan maailmanmestaruuksia, suomenmestaruuksia ja veikkaan että tämä saatanan lamakin saadaan loppumaan Meidän Pelillä. Itse ajattelin myös ruveta pelaamaan Meidän Peliä, se kuulemma parantaa seksuaalista suorituskykyä 37 prosenttia.

Lähinnä kyllä huvittaa, että toimittajat ajavat omaa agendaansa hamaan loppuun asti, ihan kuin pikkulapset jotka eivät näe, että Liigassa on tapahtumassa murros, ja ajajan paikalla on meidän oma Stögö.

Se mikä vituttaa on Taimen kauden loppuminen. Toivottavasti tästä ei nyt ala se perhanan saikkukierre, matseja on kuitenkin pahimmillaan vielä 4 jäljellä. Nykoppi pitäisi saada edes pariin matsiin kentälle.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
No pitikin mennä kuuntelemaan, tjiisus mitä skeidaa. Tapparalla oli vaan niitä laatupaikkoja joista he ei tehneet. Voi hyvät hyssykät. Miten voikin toisia harmittaa kun IFK pelaa hyvin.
 

Flameberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juuri näin. Onneksi Stögö tajusi lopulta ruveta pelaamaan Meidän Peliä. Meidän Pelillä voitetaan maailmanmestaruuksia, suomenmestaruuksia ja veikkaan että tämä saatanan lamakin saadaan loppumaan Meidän Pelillä. Itse ajattelin myös ruveta pelaamaan Meidän Peliä, se kuulemma parantaa seksuaalista suorituskykyä 37 prosenttia.

37 prosenttia? Jumalauta, sehän on verrattomasti parempi lukema kuin taskubiljardissa, jota olen tähän asti jääräpäisesti pelannut. Meille kans Meidän Peliä!

Ja tattis kelpo nauruista.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Pitikin mennä jo hymyissä suin tarkistamaan, mitä Palomäen Ilkka oli ehtinyt suoltaa twitteriin ja Urheilulehteen. Paitsiomaali ratkaiseva tekijä tässä matsissa ja IFK pärjää nyt, koska pelaa pelikirjakiekkoa. Siis mitä helvettiä?...

1) Miksi tarkistit? Älä tee sitä hyvä mies. Voin 30 vuoden jääkiekko- ja eri urheilulajien kokemuksella eri rooleissa kertoa, että Palomäki on turha tapaus ja metsästää klikkejä. Muistuttaa sellaista nörttiä, joka on pelannut paljon WOWia ja kuvittelee, että voisi sitten kertoa miten peli koodaillaan uusiksi.

2) Runkosarjanvoitto ei tule vahingossa. Sun täytyy pelata 60 peliä jollain tasolla. Siksi myöskään finaalipaikka ei tule vahingossa, koska sun on pakko kairata minimissään 8 voittoa matkalla tänne ja 10 sääleistä lähdettynä. Joten kaikki nää viisastelijat on turhuuksia. Heti kun on joku joka tietää: Kai Suikkanen tai Karri Kivi, niin seuratkaa miten ne on kehuneet IFKta pitkin kautta eri tavoin. Toki esittäneet kritiikkejä, mutta perustelevat sen hieman tarkemmin.

3) Totta se on, että ilman sitä paitsiomaalia Tapparalla olisi ollut parempi mahdollisuus. Toisaalta Tampereella jäi viheltämättä aika montaa selvää jäähyä Tapparalle.. jossittelu on ihan parasta.

4) Nyt vain nautitaan. Kävi miten kävi. Vitutukset myöhemmäksi.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Oikeassahan olet siinä, ettei tuon janarin juttuja pitäisi lukea, eikä antaa klikkien kautta mainostuloja jne. Ärsyttää vain, että hlö voi melkeinpä valehdella hänen asemassaan, ja suurin osa noiden tekstien lukijoista / videoiden katsojista myös sisällön uskoo. Monesti urheilujournalisti on nimen omaan sellainen auktoriteetti harvemmin urheilua seuraavalle, jonka tietotaitoa ei helposti kyseenalaisteta.

Satunnaisesti Liigaa tai ylipäätään lätkää seuraava ei tiedä tai ei ainakaan osaa häneltä kysyttäessä erotella pelitapojen sisältöä, joten on harmi, että hänen käsitystään jopa vääristellään ja hän alkaa kyseenalaistamaan omaa oppimaansa pelistä siksi, että joku auktoriteettina esiintyvä henkilö sanoo toisin. "Ai onks tää sittenkin meidän peliä? Mä luulin et se oli tätä ja tota ja tuota eikä tällaista..."

Miksi Urheilulehti antaa tuon kaverin edes tehdä tätä hommaa... journalistisen julkisen palvelun ja objektiivisuuden ihanteet ovat rappiolla.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse ajattelin myös ruveta pelaamaan Meidän Peliä, se kuulemma parantaa seksuaalista suorituskykyä 37 prosenttia.

Kyllä siinä on rva Stigu ihmeissään kun vähän väliä vetäydytään sängyn taakse ja palautellaan eteiseen sen sijaan, että mentäisiin perinteisellä pystysuunnalla.

Lähinnä kyllä huvittaa, että toimittajat ajavat omaa agendaansa hamaan loppuun asti, ihan kuin pikkulapset jotka eivät näe, että Liigassa on tapahtumassa murros, ja ajajan paikalla on meidän oma Stögö.

Tämä. Kuvastaa kyllä totaalisesti maan lätkäkulttuurin mediapuolta. Jossain ammattimaisemmassa oltaisiin jo ajat sitten pyydetty anteeksi, todettu faktat ja ryhdytty analysoimaan miksi 'sillä' onkin pärjätty näin perkeleen hyvin.

Täällä kiukutellaan, vedetään ohipelejä ja paitsioita.

Mua ei just nyt vituta muu kuin se epätodennäköinen lippujen saaminen lauantaiksi.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Joo, whituttaa se, että urheilumedia-töistä palkkaansa saavat tyypit eivät ymmärrä pelikirjoja (-tapoja) olevan muitakin kuin "Meidän Peli"... Stögön jengi vetää tyylipuhdasta pelikirja-jääkiekkoa [PISTE]
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Vituttaa dumareiden törkeä puolueellisuus. En tiedä kumpuaako se kielivihasta, stadilaisantipatiasta vai mistä traumasta, mutta totaalisen ala-arvoista oli heidän tuomarointinsa etenkin ekassa erässä. Yksi päivänselvä väärä vaihto ja toinenkin mielestäni selkeä jäi viheltämättä Tapparalle. Iso läjä pleijarisääntöjenkin vastaisia kampituksia, poikkareita ja estämisiä jäi viheltämättä Tapparalle, mutta IFK:lle pilli oli herkässä. Kerran vihellettiin myös pitkä kiekko, vaikka IFK:n pelaaja koski kiekkoon punaisen jälkeen JA lisäksi toinen IFK:n pelaaja ehti ensimmäisenä p-pisteille.

Se, että 3-0 maalia edelsi paitsio, ei poista sitä tosiasiaa, että tuomareiden toiminta oli paskaa ja valtaosin Tapparaa suosivaa.
Kuka joi oluet, kuka joi oluet? Levonen joi ne, Levonen joi ne. Tosin, autoin minäkin niiden juomisessa, kun vitutti. Tulos auttoi unohtamaan vitutuksen.

Lauantaille ei ole vieläkään lippua, se vasta vituttaa.
 

Skearru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Röda
Seisot kuin idiootti? Ovatko he kaikki siis idiootteja jotka seisovat fanikatsomossa koko ottelun ajan pitäen loistavaa meteliä yllä? Herrajumala mitä juttua täältä saa lukea!

Just näin herra siunaa mitä tekstiä. Meitsillä on kallis tsettipaikka vuodesta tähti ja kilpi, mutta lauantaina paikallani istuu joku muu ja menen mieluusti hankkimallani flaballa fanistondikseen seisomaan. Miksikö ? Koska paikallani lauantaina istuvalla on selkävaiva eikä pysty kauan seisomaan. Silleen.
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
Just näin herra siunaa mitä tekstiä. Meitsillä on kallis tsettipaikka vuodesta tähti ja kilpi, mutta lauantaina paikallani istuu joku muu ja menen mieluusti hankkimallani flaballa fanistondikseen seisomaan. Miksikö ? Koska paikallani lauantaina istuvalla on selkävaiva eikä pysty kauan seisomaan. Silleen.
Pakko ottaa kiinni tohon tsettihommaa mistä mainitsit. Myönnetään, että mäkin olen vuodesta tähti ja kilpi tsitannut mun duuninantajan maksamilla paikoilla mistä tietysti buli handu. Ennen poffeja kysyin kaikilta, joita saattaisi ehkä kiinnostaa matseissa käyminen miten toimitaan näiden poff matsien kanssa ja sain vastauksia : " en tarvi mee vaan, mä tsiigaan himassa tai en ehdi" . Mikäs siinä sitten kyllä mulle kelpaa ja niin olen käynyt tsiigaamassa kaikki poffi matsit tähän mennessä ja kieli pitkälle venaten jo Lauantaita ja mahdollista kannun nostoa niin annas olla. Puhelin soi ja se on duunista. Ensin liirum laarum jargonia kunnes : Mä tartten Lauantaina ne liput, kun mun xxxx on ne ja tää. Mä olin olin sanaton vaikka en sitä yleensä ole. Tsettejä yllätten haluaa sellainen henkilö, jota ei kiinnosta matsit saati, että kävisi matseissa mutta hän tarvii ne ja hän tarvii ne juuri nyt vaikka mulla on kalenterissa minkä kaikki näkee merkintä, että tsetti x 1 . Monen kanssa asiasta bamlannut ja kaikki on samaa mieltä. Hävytöntä touhua. Ei ole vielä näkynyt kyseistä henkilöä, että voisin snadisti ripittää mutta varmuuden vuoksi hommasin eilen yhden irtolipun, koska mua kiinnostaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei ole vielä näkynyt kyseistä henkilöä, että voisin snadisti ripittää mutta varmuuden vuoksi hommasin eilen yhden irtolipun, koska mua kiinnostaa.

Ihan mielenkiinnosta miten sinä nyt tuosta vain hankit irtolipun, kun kymmenet ihmiset miettivät tässäkin mistä helvetistä saisi sellaisen?
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Princen kuolema vituttaa ja rajusti. Onneksi IFK:n suhteen kaikki on hyvin.
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
Ihan mielenkiinnosta miten sinä nyt tuosta vain hankit irtolipun, kun kymmenet ihmiset miettivät tässäkin mistä helvetistä saisi sellaisen?
Ilman mitään ns itsekehua ketään tai mitään kohtaan mutta onneksi tuntee oikeita ihmisiä. Itse todellakin haluaisin sitä, että jokainen, joka haluaa näitä pelejä katsomaan saisi siihen tilaisuuden eikä tarvisi maksaa omaisuuksia trokareille. En olisi eikä onneksi tarvinnut ajatella edes sitä, että olisin joutunut sen tekemään.[/QUOTE]
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Princen kuolema vituttaa ja rajusti. Onneksi IFK:n suhteen kaikki on hyvin.
Samat murheen ja ilon aiheet. Enää ei tule joka vuosi sitä Princen lättyä mutta onneksi musiikki ei koskaan kuole ja kyseinen artisti tuotti niin paljon ilosanomaa levylle että voi viettää jatkossakin paljon huikeita hetkiä löytäen aina uudelleen ja uudelleen jotain maagista tuotannosta.

Painetaan bulilla ja bailataan niin kuin ois vuosi 1999.

_
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ilman mitään ns itsekehua ketään tai mitään kohtaan mutta onneksi tuntee oikeita ihmisiä.

Joo, eli nämä ovat näitä ns. jemmalippuja mitä yksi kaveri koittaa vielä tänään saada, kun erään henkilön tuntee. Tietenkin lippuja on olemassa, jos joku tärkeä henkilö soittaa ja sanoo, että tarvitsisin kolme lippua, niin ilman muuta se järjestyy. Yksinkertaisesti ei voida sanoa valitettavasti lippuja ei ole. Ei tarvitsekaan sillä niitä on kuka tietää kuinka paljon.

En näe hirveästi eroa trokaamiselle vaan kyseessähän on ainoastaan rahan tienaamiseen verrattavissa oleva oman imagon pönkittäminen. Ja jos niitä jää yli, niin eiväthän ne myyntiin enää ehdi.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Samat murheen ja ilon aiheet. Enää ei tule joka vuosi sitä Princen lättyä mutta onneksi musiikki ei koskaan kuole ja kyseinen artisti tuotti niin paljon ilosanomaa levylle että voi viettää jatkossakin paljon huikeita hetkiä löytäen aina uudelleen ja uudelleen jotain maagista tuotannosta.

Painetaan bulilla ja bailataan niin kuin ois vuosi 1999.

_
Jaan kanssanne ilot ja surut. Hieno artisti ja hieno joukkue.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös