La 19.3.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 96 894
  • 1 043

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
On tää HIFK - Pelicans kyllä tylsä sarja. Sellaista keskiverto runkosarja meininkiä.

Pelicans on joukkueena täysin alistunut. Nelinkontin tarjoaa liukkaria, mutta IFK pelaa ainoastaan sillä tasolla kuin on tarpeen voittoihin. Itse toivoisin seuraavaan matsiin ryhdistäytymistä Pelsuilta, muutoin tämä sarja on nopeasti ohi ja IFK:lla ihmettelemistä sitten, kun ne pudotuspelit oikeasti alkavat.
 

Latzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Osoita edes 5 vastaavaa tilannetta tänään?

Se ei ole minun tehtäväni. Kuten sanoin, haluan nuo käsille hakkaamiset myös kaikki pois. En osaa lyöntien voimakkuuksista sanoa sen enempää, mutta käsille lyöntejä on tässäkin ottelussa ollut ihan liikaa. Jos tuo Piitulaisen lyönti oli ottelun ylivoimaisesti kovin ja rumin, niin hyvä on, hyväksyn siitä jäähyn tämänpäiväiselläkin linjalla
 
Ei Karhunen mitään sulaa vaan pitää yksin tota sakkia "pystyssä" jos niin voi sanoa kun taulu on täynnä maaleja.

No melkein.

Ei Karhunen mitenkään maaginen tai edes hyvä ole tänään ollut, mutta kenttäpelaajien paskuuteen on silti aika paljon matkaa. Toki helppo huudella veskarille.

Ei kaadu Lukko helposti tänäkään vuonna ja niin sen pitääkin mennä!
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvin kuuluu ja on kuulunut koko pelin ajan JYP fanien kannustus.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Meni tuo Plastinon keihästäminen kokonaan ohi. Mutta ei haittaa vaikka lottokoneesta arvottaisiin lisäpenaltiakin :)
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Lukko kairaa mouhijärviläisille uuden anuksen ja tätä ei kaikki kestä. Muovimies keihästämisestä ulos.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Meni tuo Plastinon keihästäminen kokonaan ohi. Mutta ei haittaa vaikka lottokoneesta arvottaisiin lisäpenaltiakin :)
Oli vähän heppoinen vihellys. Ihmeellinen linja. Toisaalta hyvä, että otetaan sikailut pois ilman, että jonkun tarvitsee loukkaantua.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Jyppi oli hyvä. Nieminen paska.

No voi höh kun saipalla on terävämpi kärkikin ja paljon enemmän tilastojakin ja parempiakin oli osa niistä ja mitä se voittamisen kulttuuri muka tarkottaa ja nieminen on sama kun markkanen ja voitettiin kaks vuotta sitten myöskin!!
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Se ei ole minun tehtäväni. Kuten sanoin, haluan nuo käsille hakkaamiset myös kaikki pois. En osaa lyöntien voimakkuuksista sanoa sen enempää, mutta käsille lyöntejä on tässäkin ottelussa ollut ihan liikaa. Jos tuo Piitulaisen lyönti oli ottelun ylivoimaisesti kovin ja rumin, niin hyvä on, hyväksyn siitä jäähyn tämänpäiväiselläkin linjalla
Mielestäni tuo oli selkein. Ajattelin, että olet halukas osoittamaan, kun niin rohkeasti arvioit. Mutta kelpaa tämäkin minulle
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP ryöstää voiton SaiPan kotiareenalla ja johtaa sarjaa 2-0. Tästä on hyvä lähteä tiistain Game 3:n. Kiitos JYP!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös