Hermes 2015–2016

  • 262 713
  • 724

-jaka-

Jäsen
Suosikkijoukkue
taistelevat asennejoukkueet
Erittäin mielenkiintoisia spekulointeja valmentajista palstalla. Itse kanssa sitä mieltä, mitä hermestä olen seurannut, että tämä Karhula pois ja äkkiä. Isoin asia mikä osuu silmään on tuo peluutustapa. Peliajat ovat jo sinetöity ennen kuin ottelu on alkanut, jotkut voi tehdä mitä tahansa kentällä ilman sanomista, kun taas toinen ääripää on kun pienestä virheestä rangaistaan alakenttien pelaajia. Niinkuin ylempänä jo mainittiin, kentillä ei ole menty varmastikaan kahta peliä enempää kaudella. Koko ajan lotto pyörii. Tälläkin hetkellä monia ihmetyttää suuresti valinnat kokoonpanoihin ja kauden aikana tehdyt hankinnat kun omastakin takaa löytyisi rooleihin omia äijjiä..
Jatkajista joita haluisin seurata:
Kivilahti (tulee lähtemään pois, huhut liikkuu ettei halua jatkaa Kokkolassa)
Koskinen(mahdollinen)
Kuntsi(mahdollinen)
Rantala(mahdollinen)
Ikonen(tuskin)
Lehto(mahdollinen)
Hellsten( mahdollinen, jos upi lähtee, näyttäisi joutuneen pahasti koirankoppiin, mikä ihmetyttää suuresti)
Paavilainen(tuskin, palaa varmaan pääkaupunkiseudulle)
Jääskeläinen(mahdollinen, mutta jos ketterä nousee niin kotikonnuille?)
Appelgren(mahdollinen)

Valmentaja nimistä keppo voisi olla mielenkiintoinen vaihtoehto, tehnyt hyvää jälkeä Kalajoella!
 
Viimeksi muokattu:

Bird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilullisesti avoimet sarjat
Nyt on pakko sanoa että en tiedä missä Eronen valmentaa? Itselläni on/oli sellanen tieto että olisi Kuopiossa, mutta mutta...alan epäillä itseäni ja tietolähdettäni nyt melko vahvasti. Saattaa olla että Eronen on Tanskassa.

Niko Eronen lähti tosiaan kesäkuussa valmentamaan Tanskaan Sønderjysk Elitesportin organisaatioon. Tässä linkki Mehtimäkeläisen uutiseen aiheesta.

Käsittääkseni Eronen olisi mieluusti jatkanut Jokipojissakin, mutta hänelle ei tarjottu seurasta Mestis-nousun jälkeen kuin kakkosvalmentajan paikkaa, mikä ei ymmärrettävästi kunnianhimoiselle nuorelle koutsille maistunut.

Joensuussa jälki oli joka tapauksessa viime kaudella Suomi-sarjassa suorastaan loistavaa, varsinkin kun ottaa huomioon, kuinka huonot lähtökohdat olivat kesän 2014 konkurssin jäljiltä. Ikäähän kaverilla on edelleenkin vasta 27 vuotta, joten hyvinkin potentiaalinen tulevaisuuden valmentajanimi on kyseessä. Niko Eronen ei siis varmasti olisi hassumpi valinta vaikkapa Hermeksen päävalmentajaksi ensi kaudelle!
 

hemppa73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan hermes, ja alasarjan symppikset
Minä veikkaan että Magnum vihjailee että Karo Koivusella olisi haluja tulla Kokkolaan. Ellen ole ihan väärässä niin sillä on vaimo täältäpäin.

Itse olen kuullut vaikka minkälaisia nimiä. En tiedä saako tänne laittaa nimiä ilman minkäänlaisia lähteitä, mutta laitetaan nyt kuitenkin. (hymiö)

Eli nämä nimet olen kuullut keskusteluissa:
- Niko Eronen
Kelpaisi kyllä
- Santeri Immonen
Myös hänet ottaisin riemulla huutaen vastaan
- Pasi Arvonen
Kuten joku jo sanoikin edellä onko annettavaa Hermekselle, tai eteenpäin pyrkivälle lätkälle aikuistasolla yleensäkään????
- Ismo Lehkonen
Jaa a Ika... En tiedä haluanko häntäkään tänne, harjoituttaa pelaajia jopa liian lujaa, ja saattaa olla iso este muutamien pelaajien jäämiselle
- Juha Juujärvi
Mikä ettei jos meillä rahaa mahdollistaa hänen täysammattilaisuutensa
- Petteri Hirvonen
Riittääkö taidot eteenpäin pyrkivän organisaation vaatimuksiin?
- Juha Pajuoja
Kyllä kiitos, mut kuten edellä jo joku... Eipä taida olla mahdollisuuksien rajoissa
- Mikko Manner
Kuten edellisenkin kohdalla...
- Karo Koivunen in
Jossain junnuja valmentanut? Voisi olla hyväkin haku ...

Edit. Lisäsin PajuojanE]

E. Oli pakko vielä palata tuohon Manneriin,siinä määrin rupesi "kiihoittamaan" ajatus Mikko Manner meidän penkin takana olisi näistä minusta ehdoton ykköshaku, jos vain olisi mahdollista
 
Viimeksi muokattu:

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Menee ehkä vähän ylilyönniksi minulta taas, mutta Tuomas Tuokkola olisi myös vapaana. Siinä olisi meillä "ryöstön paikka".
 

keskipohja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Spårt joka ei vielä ole olemassakaan.
E. Oli pakko vielä palata tuohon Manneriin,siinä määrin rupesi "kiihoittamaan" ajatus Mikko Manner meidän penkin takana olisi näistä minusta ehdoton ykköshaku, jos vain olisi mahdollista
Eihän nyt Kokkolassa herra sentään Vaasalaista valmentajaa.....kaikki paha tulee kuulemma sieltä päin ja Hermeskin pelaisi suurin piirtein jo liigaa ilman Vaasalaisia..........

ottakaa vain suosiolla Tamminen.
 

nollanolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HERMES & PELICANS & KPV
Mun toive olisi jos "UPI" ei jatka. Joku jolla on kokemusta vähän isommista ympyröistä. Muutaman nimen jos heittäis, eikä välttämättä juuri näitä mutta samaan kategoriaan istuvia.. Kimmo Kuhta, Vesa Viitakoski, Marko Tuulola. Tärkein ja ehdottomasti TÄRKEIN hankinta ja ensimäiseksi ON TOIMARI ja sellainen jolla on pelaaja tausta ulkomaita myöten elikkäs on tunnettu jääkiekkko piireissä, jonka nenän edessä ei ovia suljeta.. Hermeksen entinen maalivahti olisi tähän loisto veto.
 

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
Eihän nyt Kokkolassa herra sentään Vaasalaista valmentajaa.....kaikki paha tulee kuulemma sieltä päin ja Hermeskin pelaisi suurin piirtein jo liigaa ilman Vaasalaisia..........

ottakaa vain suosiolla Tamminen.
Yhdyn tähän täysin, ilman vaasaa me oltais Liigassa Sportin tilalla... Vai mites se nyt meni. Mut hyvä kirjotus, jatka. :)
 

nollanolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HERMES & PELICANS & KPV
Mun suosikkipelaaja on ollut ja on #24 Kivilahti, haluaisin nähdä Huttu-Juntheikki-Kivilahti ketjun. Janne kaivaa vaikka vastustajan huoltajan taskusta kiekon ja tarjoilee sen maalin eteen josta on se helppo pistää maaliin. JOTEN Kivilahti on ensimmäinen pelaaja joka pitäisi kiinnittää seuraavalle kaudelle
 

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
En tiiä onko omissa silmissä vika vai onko se oikeasti noin iso henkinen buusti tuo kultainen kypärä, mutta kun Juntheikki nappas kultakypärän on hänen peli ollu molempiin suuntiin parempaa ja yritteliäisempää kuin ennen. Kun taas Kivilahti alko vähän hyytymään jo ennen kypärän pois antoa... Mutta hyvä pelaaja ei siinä, mutta mielummin antaisin Juntheikille sen ekan sopparin. Saatais heti se ykkös sentteri.
 

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
mutta mielummin antaisin Juntheikille sen ekan sopparin. Saatais heti se ykkös sentteri.

Eikö Juntheikki ole jo valmiiksi jollain "virkavapaalla" koulusta tai töistä? Ja toinen vuosi ei ole mahdollista. Jälleen paikkansapitävyydestä ei ole tietoa.

Tarkottaako @nollanolla mahdollisesti Wiikmania, Riksmania vai Bäckströmiä? *hymiö*

Itse toivon kans Kivilahdelle jatkoa ihan siellä kärkipäässä.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Mikäli Hermeksellä on yhtään saumaa panostaa parille seuraavalle kaudelle, niin ehdottomasti kannattaa pätevään valmentajaan satsata, joka 'taikoo' näistä kivilahdista sun muista vielä pari vaihdetta lisää. Hyvä valmentaja huokuttelee myös eteenpäin pyrkiviä pelaajia jonoksi asti. Nuori lahjakas joukkue pätevällä valmentajalla, niin väitän, että Hermes on lähellä kannua.

E: Ja Timo Niemi ykkösmaalivahdiksi. Tulee dominoimaan.
 

Raymound

Jäsen
Erittäin mielenkiintoisia spekulointeja valmentajista palstalla. Itse kanssa sitä mieltä, mitä hermestä olen seurannut, että tämä Karhula pois ja äkkiä. Isoin asia mikä osuu silmään on tuo peluutustapa. Peliajat ovat jo sinetöity ennen kuin ottelu on alkanut, jotkut voi tehdä mitä tahansa kentällä ilman sanomista, kun taas toinen ääripää on kun pienestä virheestä rangaistaan alakenttien pelaajia. Niinkuin ylempänä jo mainittiin, kentillä ei ole menty varmastikaan kahta peliä enempää kaudella. Koko ajan lotto pyörii. Tälläkin hetkellä monia ihmetyttää suuresti valinnat kokoonpanoihin ja kauden aikana tehdyt hankinnat kun omastakin takaa löytyisi rooleihin omia äijjiä..
Jatkajista joita haluisin seurata:
Kivilahti (tulee lähtemään pois, huhut liikkuu ettei halua jatkaa Kokkolassa)
Koskinen(mahdollinen)
Kuntsi(mahdollinen)
Rantala(mahdollinen)
Ikonen(tuskin)
Lehto(mahdollinen)
Hellsten( mahdollinen, jos upi lähtee, näyttäisin joutuneen pahasti koirankoppiin, mikä ihmetyttää suuresti)
Paavilainen(tuskin, palaa varmaan pääkaupunkiseudulle)
Jääskeläinen(mahdollinen, mutta jos ketterä nousee niin kotikonnuille?)
Appelgren(mahdollinen)

Valmentaja nimistä keppo voisi olla mielenkiintoinen vaihtoehto, tehnyt hyvää jälkeä Kalajoella!

Pitäiskö sun itse keskittyä nyt vaan omaan tekemiseen siellä jäällä ja antaa sillä tavalla paras mahdollinen panos joukkueelle ja mahdolliselle menestykselle kevään Playoff-otteluissa. Oot nyt koko kauden kiukutellut täällä jatkoajalla salanimellä omaa peliaikaa ja yrittänyt jopa myydä itsesi IPK:n niiden omassa topicissa. Ei muuten mutta alkaa olemaan MH-mittari kaakossa. Ja kun kirjoittaa itsestä salaa niin kannattaa yrittää olla käyttämättä kirjoittelussa selkeää minä-muotoa (näyttäisin...).
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Tällaiset spekulaatiot nimimerkkien henkilösyydestä kannattaa varmaan jättää pois. Täysin asiallista tekstiä nimimerkki Jakalta, en olisi itse voinut pukea ajatuksiani sanoiksi!
 

-jaka-

Jäsen
Suosikkijoukkue
taistelevat asennejoukkueet
Jaa no nythän tulee raymoundilta hyvää tekstiä. Jos hän tosiaan on tällainen 48v -mies, joka omaa hyväksi kasvaneen vyötärön ympäristön niin sitten.. Täysin asiaton kommentti, satun nyt vaan pitämään kyseisen pelaajan taistelevasta asenteesta. Ja pyydän anteeksi tabletillani olevaa kirjoitusoikaisinta, joka nyt on tuon sanan oikaissut. Pitää ensi kerralla lukea huolella kirjoitus läpi.
 
Viimeksi muokattu:

-jaka-

Jäsen
Suosikkijoukkue
taistelevat asennejoukkueet
Viime kauden finaalivastustaja siis ensimmäinen hermeksen vastustaja playoffeissa. Varmasti tulossa kova taistelu. Onkos kellään tietoa bazevitsin tilanteesta, että onko kausi paketissa kun ei ole kokoonpanoissa näkynyt? Hän saattaisi olla hyvä haku playoffeissa esim seiskapakiksi, kun tarvitaan vähän koviakin otteita välillä suojaamaan maalinedustaa ja vähän hämmentämään.
Kohta se kauden kohokohta alkaa!
 

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Salo ja Tikka ilmeisesti liittymässä mukaan pleijareihin. Joten Bazevitz ei kyllä mahdu millään pelaan vaikka olis kunnossa. Siis JOS nämä kaksi herraa tulevat, ja vaikka ei tulis niin jättäisin penkille! Lehto oli viime kotipelissä kova, taklas kovaa ja Franssila tekee sitä myös.
 
Viimeksi muokattu:

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
No jos joutuu valitsemaan Vittaniemen ja Bazen väliltä ni saa vähän aikaa pätkällä. Mutta parempi olis jos kumpaakaan ei tarvi peruuttaa. Onko tietoa Lehdon kunnosta? Jää iso aukko pakistoon jos loukkaantu pitemmäksi aikaa.
 

JusuPlus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KeuPa HT, Kiekko-Espoo
Miten se Manninen muka voisi liittyä joukkueeseen enää tässä vaiheessa? Salo Ja Tikka voi, ainakin niin minä olen ymmärtänyt.

Juuri näin. Sporttihan nimesi viisi vuonna 1995 tai sen jälkeen syntynyttä pelaajaa, joilla on oikeus siirtyä Mestiksen ja Liigan välillä kauden loppuun saakka. Nämä pelaajat olivat Väkelä, Salo, Laitamäki, Tikka ja Westermarck.

 

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Joo, Saloa tarkotin. Mutta eikös hänellä tule vielä u-18 kisat? En ole tarkistanut meneekö päällekkäin? Uskon että tulee tiukka sarja joka menee viimiseen peliin, ja siinä ratkaisee sitten se kumpi jaksaa vielä taistella vaikka väsy painaa jo varmasti jaloissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös