Petri Mattilan johdolla Liigaan!

  • 28 233
  • 92

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Näin olen kuullut, kun pikkulinnut lailoi. Siksi kysynkin. Onko sinulla jotain parempaa tietoa?

Ei ole parempaa tietoa ja juurihan kerroin, että itse en ainakaan ole kuullut, että häntä olisi tuomittu mistään.
Onko pikkulinnut siis laulaneet, että hänet olisi tuomittu jostakin?
 
Suosikkijoukkue
KK
Ei ole parempaa tietoa ja juurihan kerroin, että itse en ainakaan ole kuullut, että häntä olisi tuomittu mistään.
Onko pikkulinnut siis laulaneet, että hän olisi tuomittu jostakin?
Kyllä näin on nyt päässyt käymään. Tosin itse en tiedä asiasta mitään muuta, kuin että olisi tuomittu rikoksesta. Rikoksen laadusta ei minulla ole varmuutta, joten voihan se olla, että hänet on tuomittu vaikka liikennerikkomuksesta. Tosin en usko, että se olisi syy hänen poistumiseen vaihtoaitiosta.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Siis Haapakoskikin rikollinen ja poissa vaihtoaitiosta? Sentään naama vielä löytyy joukkueen sivuilta
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Siis Haapakoskikin rikollinen ja poissa vaihtoaitiosta? Sentään naama vielä löytyy joukkueen sivuilta

Onko Haapakoski tänään poissa KooKoon vaihtoaitiosta?
Eli Mattila ja Kauppila luotsaavat tänään kahdestaan KooKoota?
 
Viimeksi muokattu:

Ansa Paitsio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mattilalla mennään. Pelimiehet kysyy ekaksi palkan, tokaksi kuka valmentaa. Jos Mattila ei olisi ok niin imua ei olisi.

Tää Kuusivuori- case on vastenmielinen :(
 

ruupertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lämpimät kiitokset Petelle ajasta KooKoossa! Kyllähän nämä potkut surulliseksi mielen vetää, kun muistissä on loistava mennyt kausi, mutta aina ei asiat mene suunnitellusti.
Onnea ja menestystä jatkossakin!
 

Funky Duck

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Täältä myös iso kiitos Mattilalle, viime kausi oli kerrassaan upea! Pidin kyllä Peten tyylistä, puhui rehellisesti, todella asiallisesti ja muutenkin jäi kaikin puolin fiksu kuva. Harmi vaan, ettei homma natsannut enää tällä kaudella. Ainoa oikea ratkaisu tämä mielestäni oli tässä kohtaa. Kaikkea hyvää jatkoon!
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Erittäin suoraselkäisiä kommentteja Mattilalta mediassa potkujen jälkeen. Pakko arvostaa. Edelleen hyvää jatkoa.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Erittäin suoraselkäisiä kommentteja Mattilalta mediassa potkujen jälkeen. Pakko arvostaa. Edelleen hyvää jatkoa.

Fiksu kaveri ja varmasti töitä löytyy. Tuokkola vaikuttaa myös hyvin fiksulta kaverilta joten jatkumoa siinä mielessä tulee valmennukseen. Toki joku Kotkaniemi voisi lehdistölle olla viihdyttävämpi vaihtoehto
 

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Fiksu kaveri ja varmasti töitä löytyy. Tuokkola vaikuttaa myös hyvin fiksulta kaverilta joten jatkumoa siinä mielessä tulee valmennukseen. Toki joku Kotkaniemi voisi lehdistölle olla viihdyttävämpi vaihtoehto
Lehdistöähän tässä tilanteessa on syytä palvella ja palvoa oikein kunnolla. Muuhan on enää pelkkää kosmetiikkaa. Ainakin monen toimittajan mielestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös