Hartwall Arena

  • 1 008 782
  • 2 888
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Mitään Jokereita ei ole tällä hetkellä jääkiekossa edes olemassa. Joku venäläinen Pasilassa majaa pitävä muovijengi jostain syystä vielä tota nimeä käyttää mutta siihen ne yhtäläisyydet sitten jäävätkin. Tällä hetkellä Jokerit pelaa tosiaan jalkapalloa Helsingin piirin 5.divarissa ja siellä onneksi pidetään lippu korkealla.

Lopeta jo, ja vaihda levyä. Kaikki tietävät mielipiteesi KHLstä.

Ainoa Jokerit pelaa maailman toiseksi kovimmassa kiekkoliigassa KHLssä, ja vielä pärjää siellä.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No kylläpä muuten jaetaan.
Niinpäs näköjään jaetaankin... Piti ihan tarkistaa millä nimellä se tunnetaan. Jostain kumman syystä ei ole jääny mieleen...sekään.
Ei tarvi selitellä meille mitään. En gång #### - alltid ####.

Next.
Teille? Onko teitä montakin siellä? Isi ja äiti kenties valvomassa? Joko sämpylän jaoitte iltapalaksi?
 

faro

Jäsen
Tässä on juuri kiteytettynä ongelman ydin. Tällä hetkellä ainoa keino pelastaa Jokerit on pysyä poissa peleistä. Jos pääty on erän tai kaksi poissa niin se ei vaikuta mitenkään. Huvittavaa oikeasti miten porukka on niin vihaisia ja loukkaantuneita noista omistajan tempauksista ja silti ilta toisensa jälkeen lammaslauma valuu sisään halliin.

Mitään Jokereita ei ole tällä hetkellä jääkiekossa edes olemassa. Joku venäläinen Pasilassa majaa pitävä muovijengi jostain syystä vielä tota nimeä käyttää mutta siihen ne yhtäläisyydet sitten jäävätkin. Tällä hetkellä Jokerit pelaa tosiaan jalkapalloa Helsingin piirin 5.divarissa ja siellä onneksi pidetään lippu korkealla.
Sä olet kyllä melkoinen huumoriveikko. Ihan oikeasti. Saat näillä kirjoituksillasi ainakin täällä hymyn huulille. Kivaa iltalukemista, jota ei pidä ottaa liian vakavasta. Näitä lukiessa huomaa kuinka hyvin asiat itselläni ovatkaan.

Sen verran kuitenkin kysyttävä, että pelaako Jokerit tosiaan futista 5. divarissa? Hah. Onko tämä se joku kiukuttelevien fanien surkea tuotos, jota kutsutaan Jokereiksi? No onpahan siinä teille hyvää vertaistukea, sillä sitä selvästi tarvitsette.
 
Viimeksi muokattu:

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lopeta jo, ja vaihda levyä. Kaikki tietävät mielipiteesi KHLstä.

Ainoa Jokerit pelaa maailman toiseksi kovimmassa kiekkoliigassa KHLssä, ja vielä pärjää siellä.
Joo. Ja venäläinen Rotta Rotenberg vielä ottaa turskaa siitä ilosta, että me päästään näkemään huippulätkää areenalla. Ihan mahtavaa. Sehän voisi tehdä fyrkallaan kaikkea muutakin, enemmän mutsi-Venäjää auttavaa, vailka auttaa Krimin jälleenrakennuksessa. Mutta hassaa rahansa Jokereihin.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Yksi nimimerkki naapurista voisi laittaa korkin kiinni ja mennä nukkumaan ja toinen 5. Divarin jalkapalloa palvova ihmemies voisi hakeutua hoitoon.

Löytyihän sieltä joku selvitys ja kuulostaa ihan uskottavalta. Tosin Rotan kanssa kun tekemisissä ollaan mistään ei voi olla varma.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yksi nimimerkki naapurista voisi laittaa korkin kiinni ja mennä nukkumaan ja toinen 5. Divarin jalkapalloa palvova ihmemies voisi hakeutua hoitoon.

Löytyihän sieltä joku selvitys ja kuulostaa ihan uskottavalta. Tosin Rotan kanssa kun tekemisissä ollaan mistään ei voi olla varma.
Minkä ihmeen takia? Eikö ole ihan mukava että tälläkin puolella on välillä hyvähenkistä kuittailua? Ainakin minä otan tän täytenä viihteenä. Harmi että tuo yksi ottikin asian vähän vakavammin, mutta eihän sille enään mitään mahda.

Rotalta loistava veto. Hyvää jatkoa muille hänen tempauksilleen. Pleijareissa jos kohtaatte niin maalilaulu soi Arenallakin varmaan ainoastaan silloin kun kotiasussaan pelaava vierasjoukkue SKA tekee maalin. Siitä se riemu repeää.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Minusta @Melko Huono antaa kyllä hyvää kuittia ja huumorilla sitäkin! Samalla hän(kin) paljastaa armottomasti faktan: Jokerien fanit ovat jakaantuneet ja riitelevät pian enemmän keskenään kuin joukkuetta kannattavat. Paljon on saatu KHL:stä, fanien kahtiajakokin. Tai pitäisi varmaan sanoa jako viiteen tai kuuteen erilaiseen ryhmään. En muista koskaan 80-luvulta alkaen, että Jokerien kannattaminen olisi näin riitaisaa ja itse joukkueen kannattaminen olisi niin sirpaloitunutta jääkiekkoon liittymättömien asioiden vuoksi kuin nyt. Edellinen iso kriisi oli vähän ennen Hjalliksen tuloa kun Jokerien talous- ja henkilöjohtaminen kilpaili ainakin pistesijasta nykyisen Bluesin johtamisen kanssa. Silloinkaan fanit eivät tapelleet keskenään. Ehkä osin siksi että nettiä ei olllut samalla tavalla kuin nyt.

Rotenberg korpeaa muakin kuten kirjoituksistani voi lukea. Mutta ei tässä sentään Jokereita jätetä yksin. Sehän vasta olisi Rotenbergilta nappionnistuminen!
 

spede1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Edellisessä viestissä tarkoitin : mun mielestä tämä yhdistää jokerifaneja siis tuo rottailu. Eikö olisi aika puhaltaa peli poikki ja todeta että suomalaista jengiä nimeltä Jokerit ME kannatetaan ja näytetään se hallissa pleijareissa. Jos joku ei pysty niin sitten voisi mun mielestä mennä vaikka kuntosalille purkamaan paineita.
 

Jeffrey

Jäsen
Paljon on saatu KHL:stä, fanien kahtiajakokin. Tai pitäisi varmaan sanoa jako viiteen tai kuuteen erilaiseen ryhmään. En muista koskaan 80-luvulta alkaen, että Jokerien kannattaminen olisi näin riitaisaa ja itse joukkueen kannattaminen olisi niin sirpaloitunutta jääkiekkoon liittymättömien asioiden vuoksi kuin nyt. Edellinen iso kriisi oli vähän ennen Hjalliksen tuloa kun Jokerien talous- ja henkilöjohtaminen kilpaili ainakin pistesijasta nykyisen Bluesin johtamisen kanssa. Silloinkaan fanit eivät tapelleet keskenään. Ehkä osin siksi että nettiä ei olllut samalla tavalla kuin nyt.

Sinä se taas täällä olet yksi suurimmista vastakkainasettelijoista, ja ns. vastarintaliikkeen kenraaleista. Noh, jokainen tavallaan.

Onhan tässä fanipohjassa tapahtunut suuriakin myllerryksiä vuosien varrella. Omat muistoni näistä liittyy etenkin Areenalle siirtymiseen, JF:n ja Ultras Jokereiden väännöt 2004 (tällöin itse poistuin vakituisesta "eteläpäädyn" toiminnasta) ja tietenkin sitten herrat Ruutu ja Karalahti.

Kyllä mä sen ymmärrän jos joitain faneja KHL ei hirveästi kiinnosta. Omalla kohdallani liigan kiinnostus oli lähes nollissa tuolloin 2004-2010. Sitä mä en kuitenkaan ymmärrä, miksi sitä pitää monta vuotta täälläkin levittää omaa pahaa oloa ja valheellista propagandaa. Okei, taisin minäkin tuolloin 2004 esittää kriittisen kannanottoni sille, että hommaa alettiin muuttamaan, jokerifanit jakautuivat omiin ryhmiinsä ja yhteisöllisyys kärsi, mutta en minä sitä sentään jäänyt vuosikausiksi märehtimään.

Esitänkin siis kainon pyynnön kaikille niille keitä KHL ei kiinnosta, menkää pois, ottakaa etäisyyttä, tulkaa takaisin jos joskus taas siltä tuntuu sillä me kaikki tarvitsemme toisiamme. Älkää kuitenkaan levittäkö omaa pahaa oloanne, repikö meitä eri ryhmiin ja hajoittako sitä yhteisöllisyyttä joka meillä on. Jokereilla on vahva brändi ja etenkin lasten ja nuorten päällä näkee nykyään enemmän Jokeria kuin koskaan ennen. Uskon vahvasti siihen, että tulevaisuus on meidän. Kunhan vanhat ja nykyiset meikäläiset eivät tahallaan yritä kampittaa sitä meidän identiteettiämme, joka kaikesta huolimatta voi hyvin ja tulee vahvistumaan entisestään tulevaisuudessa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Sinä se taas täällä olet yksi suurimmista vastakkainasettelijoista, ja ns. vastarintaliikkeen kenraaleista. Noh, jokainen tavallaan.

En tästä viitsi enempää keskustella, mutta enpä taida olla. Jokaisessa jutussani olen lähtenyt siitä, että meitä Jokerien kannattajia on erilaisia, me suhtaudumme eri tavalla mm. Venäjään tai Rottaan, mutta tärkeintä on se, että kannatamme kukin tapamme mukaan Jokereita.

Sen kyllä myönnän, että olen tuottanut paljon kirjoituksia alkaen KHL:stä ja sen ongelmista ja päätyen skenaarioon Venäjän käymästä hybridisodasta EU:ta ja Suomea vastaan. Nämä ovat kuitenkin varsin yleisessä keskustelussa olevia asioita, joten niiden käsittely Jatkoajassa palvelee asiasta kiinnostuneita henkilöitä. Jopa YLE pistää monta Venäjä-asiaa tiukemmin kuin minä, joten vähän ihmettelen ajatuksia vastakkainasettelusta kun otan kuitenkin varsin neutraalin kannan Venäjään. Minun vikahan se ei ole, että Venäjä ja sitä kautta KHL ovat ongelmissa, joten kyllä niistä pitäisi voida puhua ihan asiapohjalta. Ja osaltani näin ole tehnyt.

Hyvä esimerkki on myös Roman Rotenberg. Olin iloinen kun hän tuli Jokereihin ja kirjoitin kuinka saatiin hyvä ammattilainen, joka osaa duuninsa. Valitettavasti RR ei ollutkaan sitä miltä alkuun vaikutti, joten kanta muuttui vähitellen. Näin silloin ja näen edelleen, että perusteet kannan muuttamiseen RR:stä ovat olemassa.

Muuten en aio kommentoida itseäni vaan pysyn Jokereissa, KHL:ssä ja KHL:n ympäristössä, Venäjässä.
 
Viimeksi muokattu:

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
. Kunhan vanhat ja nykyiset meikäläiset eivät tahallaan yritä kampittaa sitä meidän identiteettiämme, joka kaikesta huolimatta voi hyvin ja tulee vahvistumaan entisestään tulevaisuudessa.

Tähän kyllä kiinnostaisi saada joku tarkennus, kun puhutaan KHL-''Jokereista''. Mitä vitun identiteettiä?
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tästä viitsi enempää keskustella, mutta enpä taida olla.

Ja ihan tasan tarkkaan olet. Olet yksi suurimmista paskanjauhajista tällä palstalla, jonka tiedot pohjautuvat yleensä IS:n tai saman tason journalismiin. Joskus tuurilla voit olla jossain jääkiekon ulkopuolisessa asiassa oikeassa.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minusta @Melko Huono antaa kyllä hyvää kuittia ja huumorilla sitäkin! Samalla hän(kin) paljastaa armottomasti faktan: Jokerien fanit ovat jakaantuneet ja riitelevät pian enemmän keskenään kuin joukkuetta kannattavat.
Jotkut sentään osaa hieman tulkita noita mun heittoja. Mitä tohon toiseen lauseeseen tulee niin ei voi muuta todeta kun: kyllä on ollut ilo seurata... Vielä kun tuohon jotenkin pystys heittämään vettä myllyyn, mutta vaikeetahan se on.

Mutta joopa joo, eiköhän tämä ala olla taputeltu. Jatkakaa...älkää mun poistumisen antako mitenkään häiritä...
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kyllä mä sen ymmärrän jos joitain faneja KHL ei hirveästi kiinnosta. Omalla kohdallani liigan kiinnostus oli lähes nollissa tuolloin 2004-2010. Sitä mä en kuitenkaan ymmärrä, miksi sitä pitää monta vuotta täälläkin levittää omaa pahaa oloa ja valheellista propagandaa. Okei, taisin minäkin tuolloin 2004 esittää kriittisen kannanottoni sille, että hommaa alettiin muuttamaan, jokerifanit jakautuivat omiin ryhmiinsä ja yhteisöllisyys kärsi, mutta en minä sitä sentään jäänyt vuosikausiksi märehtimään.

Esitänkin siis kainon pyynnön kaikille niille keitä KHL ei kiinnosta, menkää pois, ottakaa etäisyyttä, tulkaa takaisin jos joskus taas siltä tuntuu sillä me kaikki tarvitsemme toisiamme.

Yllä on erilainen kannattaja kuin joku toinen. Kannatat KHL:ää kun taas mm. minä kannatan Jokereita. Sillä että Jokerit pelaa KHL:ssä ei ole itselleni niin suurta arvoa, että sen eteen pitäisi uhrata mm. KHL:n ongelmien kieltäminen.

Silti ei tulisi mieleenkään opastaa sinua tai ketään muuta, että lähtekää pois Jokereista, ottakaan etäisyyttä ja tulkaa takaisin kun pystytte hyväksymään sen, että Venäjä ja KHL ovat osa korruptiota ja diktatuuria ja siten kaukana länsimaisesta demokratiasta.

Monet kannattavat ihan oikeasti Jokereita seurana riippumatta siitä missä Jokerit pelaa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Jotkut sentään osaa hieman tulkita noita mun heittoja. Mitä tohon toiseen lauseeseen tulee niin ei voi muuta todeta kun: kyllä on ollut ilo seurata... Vielä kun tuohon jotenkin pystys heittämään vettä myllyyn, mutta vaikeetahan se on...

Älä huoli, kyllä moni ymmärtää heittosi ja onhan niissä monta kertaa loistava kärki. Osalta menee varmasti ohi, mutta moni sitten naureskelee senkin edestä. Osui!
 

Jeffrey

Jäsen
Yllä on erilainen kannattaja kuin joku toinen. Kannatat KHL:ää kun taas mm. minä kannatan Jokereita. Sillä että Jokerit pelaa KHL:ssä ei ole itselleni niin suurta arvoa, että sen eteen pitäisi uhrata mm. KHL:n ongelmien kieltäminen.

Noh noh, aikamoista paskan jauhamista taas sinulta. Jos sä nyt olet minusta saanut ensisijaisesti KHL:n kannattajan verrattuna Jokereihin, niin nyt viimeistään ihan jokaisella pitäisi olla syy kyseenalaistaa ihan jokainen sinun kirjoittamasi sana, lause ja virke. Sä heittelet näitä sun hommiasi ihan hatusta, mutta verhoilet ne tavoilla jotka joku ehkä jopa uskoo. Häpeäisit.

Silti ei tulisi mieleenkään opastaa sinua tai ketään muuta, että lähtekää pois Jokereista, ottakaan etäisyyttä ja tulkaa takaisin kun pystytte hyväksymään sen, että Venäjä ja KHL ovat osa korruptiota ja diktatuuria ja siten kaukana länsimaisesta demokratiasta.

Monet kannattavat ihan oikeasti Jokereita seurana riippumatta siitä missä Jokerit pelaa.

Onko sun mielestä sitten oikea tapa kannattaa Jokereita, se että kokoajan suoltaa paskaa ympäristöönsä? Ei mun mielestä, ei todellakaan. Se ei kehitä yhtään mitään. Tässä mielessä se joko tiedostettu tai tiedostamaton etäisyyden ottaminen voisi toimia ihan hyvin. Samalla tavalla se toimi minullakin, kun homma silloin yli 10 vuotta sitten muuttui sellaiseksi jossa en oloani tuntenut kotoisaksi.

Ja joo, venäjällä on korruptiota, niinkuin on tooodella monessa paikassa muuallakin maailmassa. Mites on, meinasitko seurata ensi kesänä jalkapallon EM-Kisoja? Entäs miten on Olympialaisten laita? Seurasitko jopa jalkapallon MM-kisat 2014. Ja joku saattaa jopa seurata Uefa Champions Leagueta, vaikka siellä on mukana venäläiset, turkkilaiset ja kreikkalaiset. Tuo korruption takia asioiden demonisoiminen on säälittävää olkiukkoilua, koska me olemme kuitenkin jossain mielessä, jollain tavalla aina yhteydessä siihen.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Aivan mahtavaa settiä täällä! Rotta tekee mitä huvittaa ja suurin osa faneista vaan jatkaa kuivana ottamista kakkoseen, koska pelin taso. Seuraavaksi varmaan vaihtuu logo SKA tyyliseksi, mutta ei se mitään, koska nimi on yhä Jokerit (ainakin vielä)! Pasilan SKA voi hyvin taistelu venäjän pytistä jatkuu. Ruutu, Karalahti, seuraavaksi Liivik? Hyvin sopisi jonon jatkoksi.

Oikeasti en kyllä tiedä miten suhtautua tähän tilanteeseen, tavallaan hymyilyttää kuinka Jokerit pala palalta tuhoutuu ja oikeastaan jäljellä on vain enää nimi, mutta sitten taas toisaalta esim. muutaman ystävän joiden lempiseura Jokerit on (tai siis oli) käy sääliksi. Yhteisiä matsissa käymisiäkin on kyllä ikävä. Seuraavaa stadin paikallista odotellessa.

Tsemiä poffeihin!
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oikeasti en kyllä tiedä miten suhtautua tähän tilanteeseen, tavallaan hymyilyttää kuinka Jokerit pala palalta tuhoutuu ja oikeastaan jäljellä on vain enää nimi

Mitä Jokereista on tähän mennessä tuhoutunut?

Mitään ei ole tuhoutunut, vaikka liiga on vaihtunut. Toki kaikki Jokerien fanit olisivat varmasti iloisia jos Rotenberg menisi jo pois.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Noh noh, aikamoista paskan jauhamista taas sinulta. Jos sä nyt olet minusta saanut ensisijaisesti KHL:n kannattajan verrattuna Jokereihin, niin nyt viimeistään ihan jokaisella pitäisi olla syy kyseenalaistaa ihan jokainen sinun kirjoittamasi sana, lause ja virke

Sen verran täytyy antaa vittuilusta takaisin, että olet todellakin KHL:n ja Venäjän kannattaja koska kirjoittamani kaikkinainen Venäjän ja KHL:n arvostelu on ihan omien sanojesi mukaan propagandaa. Itseäni ei tällaiset lähinnä säälittävät kannattajat sinänsä haittaa enkä halua teitä millään tavalla pois Jokerien kannattamisesta kuten te teette toisinajattelijoille, mutta ymmärrän, että vaadit mm. Venäjä-kriittisiä kannattajia vaikenemaan. Sehän on idän suunnalla tapana. Kun ongelmia tulee, on oltava hiljaa.

Ota joku Putinia ylistävä kirja tai edes kuva kainaloon, jos se vähän rauhoittaisi. Samat nimimerkille @blue line. Voin myös tarjota virtuaalinessun jatkossa kun joku vähän tölväisee Venäjää/KHL:ää/Rotenbergia jne.
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
NJa joo, venäjällä on korruptiota, niinkuin on tooodella monessa paikassa muuallakin maailmassa. Mites on, meinasitko seurata ensi kesänä jalkapallon EM-Kisoja?

Olen ehkä jopa lähes eniten nostanut esille futiksen velkaongelmia ja korruptiosta kertovia ongelmia todeten mm. sen, että KHL:n velat tuskin sentään laukeavat suomalaisten veronmaksajien käsiin, kuten voi mm. Espanjan futiksen osalta aikanaan käydä ja pienessä määrin taisi jo Portugalin osalta käydä kun sikäläistä huppufutista rahoittava pankki joutui hakemaan miljardeilla EKP:lta apuja.

Lupaan ehdottomasti tältä istumalta jatkossa ottaa futiksen ongelmat ja EM-kisat jatkuvaan käsittelyyn, jos Jokerit siirtyy futikseen ja pelaa futiksen EM-kisoissa ja Jokerit tekee useita valituksia EM-kisojen tuomaroinnin puolueellisuudesta. Se että seuraan enemmän Jokereita ja KHL:ää ja sitä kautta KHL:n ongelmia ja Venäjää johtuu yksinkertaisesti siitä, että Jokerit pelaa KHL:ssä.
 

Memotuss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Messin joukkue.
Mä ymmärrän kyllä pointin jos joku sanoo " Ottakaa etäisyyttä, rasittaa tollanen itku". Ymmärrän myös KHL negailijoita koska valitus siitä on aiheellista. Kävis helvetin raskaaksi kyllä jos esim. töissä joku olis korvan vieressä 8h vinkumassa että tämä on paskaa.
Sit oma lukunsa on nää jotka sinisilmäsesti painaa menee tuolla hallille ja kuittaavat hommia olankohautuksella.
Mitä itse ketjuun tulee, niin pieni porukka paino hartwallil yötöitä jotta saadaan kansalle huvia illan peliin.

Edit. Niin ja yhelle maksimaaliselle voimalla suosittelen kyllä edelleen jotain nappeja ja ehkä lataamoa. Mikä oikeuttaa haukkumaan ketään, kattois (isoon) peiliin välillä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Juuri tuon takia @Memotuss aloitin kirjoittamisen Jatkoajan Vapaaseen ja sen Venäjä- ja turvapaikanhakija yms nimisiin ketjuihin. Varmaan nykyään 80-90 prosenttia Venäjä-jutuista menee sinne eikä ne pyöri enää täällä kiekkokeskustelun jaloissa. Rotenberg Jokerien osaomistajana ja Arenan omistajana on täällä ja tänne sitä joutuu kommentoimaan jatkossakin jos RR siihen aihetta antaa.

Alkujaan suhtauduin Jokerien KHL-taipaleeseen myönteisesti ja Venäjään samaan aikaan neutraalisti. Kaksi erillistä tapahtumasarjaa Euroopassa muutti näkemykseni:

1. Venäjän hyökkäys Ukrainaan ja Krimin varastaminen vuonna 2014
2. Venäjän tiedustelupalvelun organisoima "pakolaisten" syöttäminen Suomeen ja Suomen/EU:n horjuttaminen tätä kautta vuodesta 2015 alkaen

Varsinkin jälkimmäinen suoraan Suomea koskeva asia on sellainen, että en henkilökohtaisesti ymmärrä suomalaisia, jotka sen jälkeen puolustelevat millään tavalla Venäjä nimisen roistovaltion tekemisiä.

Tuon tämän esille siksi, että lähdin vuonna 2013 päätösten jälkeen Jokerien KHL-taipaleelle avoimin mielin. Valitettavasti Venäjä ja Putinin teki myönteisen suhtautumisen Venäjään mahdottomaksi. Sen sijaan Jokereihin voi ja pitää mielestäni kannattajien suhtautua myönteisesti pelasi joukkue sitten missä tahansa. KHL:ssä ehkä vain 3-6 vuotta eli hyvin pienen osan seuran historiasta. Jokerit täyttää ensi vuonna 50 vuotta.

Jatkossa Venäjästä vain Vapaan puolella ja mahdolliset kysymykset yms siirrän vastauksineen myös sinne jos niihin voi vastata.
 
Viimeksi muokattu:

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Kunhan vanhat ja nykyiset meikäläiset eivät tahallaan yritä kampittaa sitä meidän identiteettiämme, joka kaikesta huolimatta voi hyvin ja tulee vahvistumaan entisestään tulevaisuudessa.

Sori vaan, mutta edustuksen osalta identiteetti on raiskattu ja tapettu moneen kertaan. Nykyinen SKA:n farmiseura on häpeäksi hienolle logolle ja nimelle.

Joku viisas sanoi joskus, että aina voi pään työntää puskaan eikä pahaa asiaa näe, mutta kun pää on puskassa niin perse on pystyssä ja silloin joku työntää kalikan perseeseen ja se vasta sattuukin. Kuvaus pätee nykyiseen tilanteeseen mainiosti. Nostakaa ne päät sieltä puskasta.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Olette te harlekiinot vaan nimenne mukaisia. Se, että halli ja joukkue myydään venäjälle, osaksi Putinin propaganda- ja rahanpesukoneistoa ei tunnu missään. Mutta kun venäläisessä jäähallissa soitetaan Kalinkkaa väärässä kohtaa, niin johan tungetaan suolakurkkua nenään. Rottenberg on sijoittanut teihin miljoonia muttei saisi haluta rahoilleen mitään vastinetta. Kurri on sankari kun ostaa Romanin rahoilla pellaajia mutta Roman on organisaation mätä omena.
Kertokaapa arvon asiantuntijat, mikä mahtaa olla, Pietarin SKA-fanin, Roman Rottenbergin motiivi sijoittaa miljoonia raskaasti tappiolliseen toimintaan, jos kerran politiikka ja rahanpesu ovat poissuljettuja?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös