La 23.1.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 59 647
  • 697
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Zapsin peli tänään vähän kaksijakoista. Upeita pelastuksia ja sitten vähän helppoja livahduksia.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Enää ei tarvitse lätistä, että tuomari vei Kerholta muka pisteen. SaiPa 2-0 johtoon.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Väärin teki Ässät maalin, pelin jälkeen hylätään.

Eiköhän tähän jostain tönäisystä ja mailaan lyömisestä saada Lukolla täydet 2min 5-3 ylivoimaa vielä loppuun, ovat sen kovalla rynnistyksellä ansainneet. Ässät ei pysy perässä!
 
Mua naurattaa että nykyään kyseiset hessut saa arvonimen trolli, siitä että heittää aivan mielipuolisia juttuja, ja sitten nauretaan niille jotka kommentoi kyseisen hessun juttuja.
Niin tässä tapauksessa mun mielestä on oleellisempaa se miten niitä juttuja ja sen jälkeisiä asioita ylipäänsä on kommentoitu eli vajotaan sille samalle tasolle. Minkä takia niitä juttuja pitää kommentoida tai ainakaan kommentoida samalla tasolla kuin jolla se toinen kirjottaa. Se on mun mielestä ihan hauskaa seurata tommosia "keskusteluja" näin ulkopuolelta.

Pelistä ei mitään sanottavaa, mutta onhan sekin saavutus, että melkein koko pelin oon kattonu ja 0 Bluesin maalia nähnyt, mutta kolme vastapuolen. Lopetetaan kattominen ja annetaan jengille mahdollisuus.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
ALLU PERKELE!!!!! Ranteella 3-3!
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Aho ei saanu läpiajosta maalia.
 

sob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Jazz, ..... Oulu Ermines
Ässien junnut meinaa rimpuilla tuomareita vastaan. Nyt äkkiä YV:tä Lukolle.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
KruunuNhaka taitaa sitten hoitaa duuninsa. Nihkeää on kyllä.

Tahmeat jalat ja jäykät kädet HIFK:lla on ollut nyt pari iltaa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Aika harvoin läpiajoon päästään tuosta paikasta eli koko Pelicans-viisikko jää seisomaan siihen ns. ringetteviivan kohdille.
 

Liitteet

  • KooKoo_4_1.jpg
    KooKoo_4_1.jpg
    157,1 KB · kertaa luettu: 405

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Toivonen imee ja Pate tasoittaa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Onhan tää huomattavasti parempaa KalPaa, mita oli eilen tai Sporaa vastaan.

Mikähän vittu tuossa kotihallissa on kun siellä ei voi pelata...
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Maksetaanko tolle Bloodille oikeasti vittu palkkaa??Hä?Senhän pitäs maksaa,että pääsee kokoonpanoon!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös