Käyttäjien keskinäinen veikkaus- ja vedonlyöntiketju kaudelle 2015–2016

  • 159 039
  • 819

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
MItä sanoo @-pasi- , vedetäänkö tuo TPS - Blues otteluvoitot-veto hieman jännemmäksi ja lasketaan mukaan mahdollinen CHL-semifinaalikoitosten voitotkin? Näin saataisiin mahdollisesti pari lisäkoitosta tilille :) Just asking!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
MItä sanoo @-pasi- , vedetäänkö tuo TPS - Blues otteluvoitot-veto hieman jännemmäksi ja lasketaan mukaan mahdollinen CHL-semifinaalikoitosten voitotkin? Näin saataisiin mahdollisesti pari lisäkoitosta tilille :) Just asking!

Eikös tämä ollut meikän kanssa? Notta mulle siis käy oikein hyvin.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Eikös tämä ollut meikän kanssa? Notta mulle siis käy oikein hyvin.
Aaaaaaivan, perkeles! Niinhän se olikin, pasin kanssa oli tuo Perrin-veto.

No mutta loistavaa, tehdään näin niin saadaan lisäjännäriä :)
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
20 ottelua pelattu ja 28 pistettä. Aikataulussa ollaan @Tähtipakki

Joo, kovasti on KooKoo pisteitä napsinut vaikka pelistä toiseen tilastot esimerkiksi A-luokan vetojen suhteen ovat vastustajalle selvästi kallellaan.

Melkein voisin jo tässä vaiheessa maksella, mutta katsellaan nyt vielä se parikymmentä peliä...
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
@FutureHockey

Operation Tag Team

Gratton nosti vähän meikäläisen osakkeita: 5+20+20
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
@FutureHockey

Operation Tag Team

Gratton nosti vähän meikäläisen osakkeita: 5+20+20
Vaikka itse tappelusta niiden ystävänä kovasti iloitsinkin, kirosin samalla hyvin syvällä sisimmissäni tuota jäähysaldoa.. Samaan aikaan meidän Jonne viilettää nelosketjussa pehmoisen mukavoituneesti..
 

muuttohaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Wasa Royals
Juuri näin. Luotan siihen, että Blues onnistuu sekoilemaan itsensä sarjan jumboksi.

:D tämähän on täysin mahdollista. Itse taasen luotin jo viime kauden näkemäni perusteella, että kun Blues ei sössi alkukautta niin kyllä 8 sakkiin itsensä pelaa. Sinne uskon heidän vieläkin yltävän ja Sportin sekä KooKoon jäävän 12-15 sijoille.

Ennustukseni näyttäisi osuneen jopa surullisen hyvin. Pitäisikö muokata vedon ehtoja niin, että summa lahjoitetaan Bluesin konkurssipesälle?
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Ennustukseni näyttäisi osuneen jopa surullisen hyvin. Pitäisikö muokata vedon ehtoja niin, että summa lahjoitetaan Bluesin konkurssipesälle?
Joko se laitettiin konkkaan vai nuolaistaanko sitä ennen kuin tipahdetaan? Mulle se ja sama jos tappio tulee. Maksaahan se pitää. Eli käy niinkin
 

muuttohaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Wasa Royals
Joko se laitettiin konkkaan vai nuolaistaanko sitä ennen kuin tipahdetaan?

Pakkohan se on nuolaista ennen kuin Sport tipahaa jumboksi ;) mutta joo, käytännössä kai konkurssimenettelyt on laitettu jäihin saneeraushakemuksen myötä. Varmaan parempi pitää ehdot ennallaan, niin saa voittaja itse valita sen pohjattoman kaivon mihin ne heittää.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Maalimäärät yhteenlaskettuna on homman nimi

Bärilund:
Arttu Luttinen, HIFK - Joonas Nättinen, JYP - Mika Pyörälä, Kärpät
Janne Niskala, Lukko - Teemu Aalto, Tappara

fewe0:
Julius Junttila, Kärpät - Tomas Zaborsky, HIFK - Dave Spina, TPS
Santeri Lukka, KalPa - Sam Löfquist, SaiPa

Tälläisllä rostereilla lähdettiin ennen kautta maalimääriä haeskelemaan ja nyt tilanne, kun lähestytään puoltaväliä.

21ott. 6 Junttila
27ott. 12 Zaborsky
30ott. 9 Spina
29ott. 2 Lukka
27ott. 8 Lofquist
134ott. 37 maalia

@Bärilund
29ott. 10 Luttinen
20ott. 3 Nättinen
23ott. 4 Pyörälä
30ott. 7 Niskala
30ott. 3 Aalto
132ott. 27 maalia

Molemmilla osunut jonkinverran kolhuja sotaratsuille, mutta siitä huolimatta pelimäärät yhteenlaskettuna tasaisissa merkissä mennään. Junttilan ja Zabon viimeisimmät otteet taanneet minulle pienen etumatkan. Luttisen vire ollut itselle yllätys. Alkukaudesta Niskalakin painoi kassia hurjalla temmolla, mutta on nyt hiipunut hieman. Saako Lukka jouluun mennessä edes yhden osuman lisää?
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Pakkohan se on nuolaista ennen kuin Sport tipahaa jumboksi ;) mutta joo, käytännössä kai konkurssimenettelyt on laitettu jäihin saneeraushakemuksen myötä. Varmaan parempi pitää ehdot ennallaan, niin saa voittaja itse valita sen pohjattoman kaivon mihin ne heittää.
Miltäs tuo sarjataulukko tällä hetkellä näyttää? Bluesila vielä peli vähemmän pelattuna, mutta kuten todettu - ei nuolaista ennen kuin tipahtaa(kirjaimellisesti jos Bluesille käy kylmät)
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Mä taidan hävitä ennätysnopealla tahdilla vetoni Beagle Boylle. :)

Väliaikakatsauksena Ramulla on jo nyt 29 pistettä ja muistaakseni veto oli, että saavuttaako hän 40 pistettä tällä kaudella. Olisikohan jo tammikuun lopulla tämä taputeltu? Tätä vauhtia on ainakin.

Mielelläni kyllä tän häviänkin, sillä hyväntekeväisyys on kunnia-asia hoitaa pois alta ja koska Ramu on hieno ihminen sekä loistava pelaaja. :D
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
@Kalikankosto & allekirjoittaneen veto, Kärki, Ojamäki & Hansen yht. vähintään 75 pistettä runkosarjassa, panos 25€, tilanne:

Kärki 12+12=24
Ojamäki 11+8=19
Hansen 1+5=6

Yht. 24+25=49

Kärki ja Ojamäki hyvässä vauhdissa, mutta saavat ollakin kun joutuvat Hansenin Jaskan puolesta tekemään tehoja. Hansenilla toistaiseksi alle 30 peliä, mutta ilman isompaa loukkaantumista saa vaaditun määrän kasaan. Vielä riittää tässä vedossa jännitettävää ensi vuodellekin :)
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Haluaako joku lähteä vetoon Ryan Potulny vs vapaavalintainen sentteri, kumpi tekee enemmän maaleja ja otteluminimi 40? Panos 20e.

Voisin lähteä Lukon Aaron Gagnonilla.

Tänään Gagnonin maalatessa Ässien verkkoon muistin tämän vedon olemassaolon. Luodaan siis katsaus tilanteeseen.

Gagnon on ollut odotettua tehokkaampi ja on iskenyt jo 19 maalia 40 otteluun. Potulnya veikkasin itse ihan flopiksi, mutta tuo on yllättänyt kyllä vaisun alkukauden jälkeen positiivisesti ja osoittautunut ihan pelimieheksi. Potulnylla on nyt 41 otteluun kahdeksan häkkiä. Hyvältä näyttää siis allekirjoittaneen kannalta, mutta vielä on kautta jäljellä. Otteluminimit on nyt molempien pelaajien osalta saavutettu, eli kauden päätteeksi tuo 20e vaihtaa omistajaa. Kuittaatko @Dank Sinatra tämän vedon olemassaolon.
 

Dank Sinatra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Tänään Gagnonin maalatessa Ässien verkkoon muistin tämän vedon olemassaolon. Luodaan siis katsaus tilanteeseen.

Gagnon on ollut odotettua tehokkaampi ja on iskenyt jo 19 maalia 40 otteluun. Potulnya veikkasin itse ihan flopiksi, mutta tuo on yllättänyt kyllä vaisun alkukauden jälkeen positiivisesti ja osoittautunut ihan pelimieheksi. Potulnylla on nyt 41 otteluun kahdeksan häkkiä. Hyvältä näyttää siis allekirjoittaneen kannalta, mutta vielä on kautta jäljellä. Otteluminimit on nyt molempien pelaajien osalta saavutettu, eli kauden päätteeksi tuo 20e vaihtaa omistajaa. Kuittaatko @Dank Sinatra tämän vedon olemassaolon.
Juu, muistissa on. Potulnylla toivoin vedon olevan entisten aikojen vireessä, mutta selvästi se on miehen heikoin avu, vaikka likekään ei mitään parasta ole. Täytyy toivoa uskomattomaan suonenvetoon kevätkaudella. Johan mies nyt on kahden ottelun maaliputkessa, heh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös