HPK kaudella 2016–2017

  • 470 222
  • 2 434

TJ MACKEY

Jäsen
mutta osaako joku oikeasti perustella miksi Kerttula olisi hyvä valinta HPK:lle? Mikä tekee Kerttulasta ylivoimaisen urheilujohtajan vai millä tittelillä olisikaan tullut?
Tätä voisi kysyä Kerhon seurajohdolta, kun kerran Kerttula oli heille se ykkösvaihtoehto.

Olen siinä ymmärryksessä, että Kerttula on puhunut Jukureissa samaa kieltä Pennasen kanssa, ja pyrkinyt löytämään pelaajia edullisesti juuri siihen Pennasen sapluunaan jossa nämä edulliset haut on sitten rakentuneet menestyväksi joukkueeksi. Ja yksilöt on kehittyneet.
 

suklaasydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Natus Vincere (CS2), Tottenham Hotspur
Itsekkin tästä tykkäisin, mutta ainoa mahdollinen ongelma on vaan siinä, että meidän ensi kauden valmentaja ei peluuta mitään äijälätkää.
Tuskin Pennasen peluuttama lätkä ja fyysisyys ovat toisiaan poissulkevia asioita. Harvemmin fyysisyys tuhoaa pelikirjan strategisuuden. Voivat kulkea käsi kädessä, kts. Jukka Jalonen.
 
Viimeksi muokattu:

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tätä voisi kysyä Kerhon seurajohdolta, kun kerran Kerttula oli heille se ykkösvaihtoehto.

Olen siinä ymmärryksessä, että Kerttula on puhunut Jukureissa samaa kieltä Pennasen kanssa, ja pyrkinyt löytämään pelaajia edullisesti juuri siihen Pennasen sapluunaan jossa nämä edulliset haut on sitten rakentuneet menestyväksi joukkueeksi. Ja yksilöt on kehittyneet.
Varmasti siellä toimistolla tietävät paremmin juu. Mietityttää vaan se, että miksi täällä on porukka ihan romuna kun tämä Kerttula nyt ei tulekaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kertokaas nyt joku, että mikä siitä Toivolasta tekee sellasen jeesuksen, että oikeasti kovaa duunia painanut Kerttula on täys räkänokka? (Enkä viittaa ulkonäköön, millään tavalla, kuten jotkut hassunhauskat hassuttelijat) Minä en ole lukenut yhtään jatkoajan toimituksen kynäilemää juttua Kerttulan touhuista, sen sijaan Toivolan touhuista olen ja vielä lisää Ässien osastolta.
 

Kolmio36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers
Tämähän on "kiva" uutinen. Mitä vittua siellä puuhataan jos tää on totta?
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Mitä helvettiä? Siis kerran jo organisaatiosta ulos potkittua muikistelijaa ollaan vokottelemassa takaisin? Anna mun kaikki kestää. Ilmeisesti tässä on siis johdon talutusnuoraan sopiva henkilö.
 

paraspelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Viimeisimpien huhujen mukaan aiemmin HPK:hon vihjattu Tommi Kerttula ei ole tulossa Kerhon urheilujohtajaksi. Huhujen mukaan seuran toimitusjohtajalla Risto Korpelalla oli jo suullinen sopimus Kerttulan kanssa, mutta hallituksen puheenjohtajan Jari Koskisen hankittua Pennasen seurajohdon ohi Kerttula pyörsi päätöksensä.

Näin arvuutteli Jatkoaika. Voi tulkita monella tapaa.
Aivan täyttä soopaa, sikäli kun minä tuota tulkitsen. Kerttula ja Pennanen ovat erittäin hyviä ja pitkäaikaisia ystäviä jääkiekon ulkopuolella(kin).

Kerttula olisi ollut HPK:lle viisain mahdollinen valinta, mutta ulkopuolisen silmin näyttää, että seurajohto on ryssinyt asian täydellisesti ja nyt on jotain sisäpiirin ukkoja tulossa sisään.

Pennanen peluuttaa äijälätkää, tosin jos äijälätkä tarkoittaa samaa kuin epäorganisoitu ja jokapuolelle koohottava/kaikkea liikkuvaa taklaava pelitapa, niin sitten hän ei peluuta äijälätkää.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Hehee, oliko tää yllätys muka? Kuten aikaisemmin kirjoittelin, niin tekijämiehet kiertävät tuon juoksupojan tehtävän kaukaa. Ei tuo Kerhon johtaminen näköjään mihinkään ole muuttumassa. Minä kun oikeasti luulin, että urheilujohtaja tulee vastaamaan joukkueesta, mutta näköjään TJ ja hallitus haluaa edelleen pelata manageripelejä livenä.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Ei saatana jos Rindell tulee niin...naurattaa jo valmiiksi :)

Tämä taitaa ajaa kerhon suohon nopeammin kuin yksikään boikotti mitä kannattajat tekee.
 

Kolmio36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers
Ei saatana jos Rindell tulee niin...naurattaa jo valmiiksi :)

Tämä taitaa ajaa kerhon suohon nopeammin kuin yksikään boikotti mitä kannattajat tekee.
Ei ei ei, unohda se poikotti. Nyt pitää ostaa! Ei helvetti mä en pääse yli tästä. Kai tää on joku vitsi? On meinaa menty niin syvältä aidan ali et on joutunu vähän kaivaankin jos toi on totta.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Aika on ajanut Rindellistä ohi valmentajana, mutta skouttina/UTJ:na Kiva-Harri tuskin olisi huono. Ainakin Ruotsin suuntaan yhteydet ovat kunnossa ja sieltä tulleet HIFK:n hankinnat ovat olleet Rindellin skouttauksia. En nyt menisi dumaamaan kyseistä henkilöä UTJ:nä huonosti menneen valmennuspestin takia.
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Aivan täyttä soopaa, sikäli kun minä tuota tulkitsen. Kerttula ja Pennanen ovat erittäin hyviä ja pitkäaikaisia ystäviä jääkiekon ulkopuolella(kin).

Tässä ei nyt sinänsä ole varmaan kysymys siitä että ei tulisi toimeen Pennasen kanssa vaan siitä että seurajohdon tekemät päätökset menevät urheilujohtajan edelle. Siltä se ainakin ulospäin näyttää kun tätä touhua sivusta seuraa. Olisin toki enemmän kuin mielelläni väärässä.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Ihan täysi farssi jos toteutuu. Eipähän ainakaan pulise vastaan kun hyvävelikerho palkkaa keitä tahtoo ja vitut haistattaa utj:lle.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Aika on ajanut Rindellistä ohi valmentajana, mutta skouttina/UTJ:na Kiva-Harri tuskin olisi huono. Ainakin Ruotsin suuntaan yhteydet ovat kunnossa ja sieltä tulleet HIFK:n hankinnat ovat olleet Rindellin skouttauksia. En nyt menisi dumaamaan kyseistä henkilöä UTJ:nä huonosti menneen valmennuspestin takia.
Itse en ole niin perillä näistä niin kysynkin, että ketä kaikki ovat Harrin skouttaamia/palkkaamia pelaajia ollut HIFK:ssa? Itse tiedän vain, että houkutteli Robert Leinon sinne mutta muuten aika pimennossa kyseisen kaverin skouttihommat.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ei nyt vittu mitään Rindelliä takaisin. Herätkää perkele! Menee totaalisesti maku tästä hommasta hiljalleen.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Juuri kun on luullut että nyt ei ole enää kuin yksi suunta ja se on ylöspäin, niin Korpela & kumppanit iskee lekalla päähän ja meinaa ankkuroida tämän paatin syvälle mariaanien hautaan. Rindell, sopivan Kiva marionetti, jota Korpela voi vetää toisesta narusta ja Koskinen toisesta narusta.Jaksaa hymyillä kaikille, eikä vittuile esimiehilleen. Ei valita, vaikka budjetti on nallekarkkeja, perunaa ja pari oravan nahkaa. Eli kerhon näköinen kaveri, joka ei uhkaa kenekään nykyisen puuhastelijan asemaa eikä arvostele näiden saamattomien puuhastelijoiden touhuja.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Siellä voi kerhon pukumiehet jakaa Hippo-kisojen mitaleita kohta keskenään. Muista on turha haaveilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös