TUTO Hockeyn fanitoiminta ja -matkat

  • 89 554
  • 218

Tavarits

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo ja föönit (Phoenix Coyotes)
Lauantain peliin kaikille päälle valkoista, sinistä tai punaista. Lue tarkemmin fanin aloitteesta kummunneesta tempauksesta TuTo Hockeyn kotisivuilta.

Kotisivuilla on myös mainos kannatuslipusta. Tiivistäen otteluun on mahdollista ostaa kannatuslippu, joka käy pääsylipusta hintaan 30 €. Varat käytetään liigaprojektin hyväksi. Tästäkin lisää TuTon kotisivuilla.

Ja ihan vain kannustimena tästä kannatuslipusta.
En pääse osallistumaan kyseiseen otteluun mutta ostin joka tapauksessa kyseisen lipun. Joku voi sanoa minun olevan hölmö tai luulla minun omaavan liikaa rahaa. Kumpikaan ei pidä paikkaansa.
Uskon liigaprojektin olevan mahdollinen, uskon siihen niin kauan kunnes minulle näytetään mustaa valkoisella ettei se onnistu. Haluan kantaa korteni kekoon, taistella ja uhrautua joukkueeni puolesta niinkuin pelaajat uhrautuvat kaukalossa. Unohtamatta Ikan pitkää sitoutumista joukkueeseen ja sen tavoitteisiin.
 

Chiquita

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO
Voisivat nyt myydä vaikka jotain ikkunoihin liimattavia tarroja tai heijastimia tms. hintaan 30-10 000 € jossa olisi logo ja teksi "Minäkin annoin vähistäni." :D

Ihan vaikka näkyvyyden vuoksi. Meillä on Turussa hieno joukkue, josta välitetään ja joka pelaa suurella sydämellä illasta toiseen.
 

Toveri -82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, HPK, ManU & #42 Lada Laatikainen
Voisivat nyt myydä vaikka jotain ikkunoihin liimattavia tarroja tai heijastimia tms. hintaan 30-10 000 € jossa olisi logo ja teksi "Minäkin annoin vähistäni." :D

Ihan vaikka näkyvyyden vuoksi. Meillä on Turussa hieno joukkue, josta välitetään ja joka pelaa suurella sydämellä illasta toiseen.

Ja nyt kaikki ultrasfanit voisivat tulla kokeilemaan sitä kurvin fanikatsomoa. Olin ensin kyllä itse erittäin skeptinen fanikurviin, mutta olen nyt koko kauden istunut fanikurvissa ja se on kyllä erittäin hyvä paikka seurata ottelua.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Olin ensin kyllä itse erittäin skeptinen fanikurviin, mutta olen nyt koko kauden istunut fanikurvissa ja se on kyllä erittäin hyvä paikka seurata ottelua.

Istunut? Tunnelma ei tule koskaan nousemaan kunnolla, jos istutte fanikatsomossa.
 

Chiquita

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO
Ja nyt kaikki ultrasfanit voisivat tulla kokeilemaan sitä kurvin fanikatsomoa. Olin ensin kyllä itse erittäin skeptinen fanikurviin, mutta olen nyt koko kauden istunut fanikurvissa ja se on kyllä erittäin hyvä paikka seurata ottelua.



Muuten on oikein hyvä ajatus, mutta olen ostanut kausikorttipaikan omasta mielestäni hallin parhaasta kohdasta, alimmaisesta rivistä pleksin vierestä. Saanut kaksi kiekkoakin päähäni siinä! :D haluan istua siinä, ainakin toistaiseksi...

Tarkoituksella kyllä otin penkin tarpeeksi läheltä fanikatsomoa, että pysyy fiiliksessä huonossakin matsissa.
 

Isopappa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo Hockey
Fanituotteita!

Itse olen ostanut ahkerasti erilaisia fanituotteita, kohta voin perustaa sivuliikkeen! Osallistun näin omalta osaltani Tuto:n liigaprojektiin! Taidanpa ostaa myös tuon kannustuslipun muutaman kerran vaikka lompakossani on Tuto kortti!
 

Oranssipipo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO HOCKEY
Keskiviikkona kaikki Ravintola Maunoon seuraamaan vierasmatsia hyvässä seurassa. Siellä ei ole rumpu eikä torvet häiritsemässä ;)
 

Tavarits

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo ja föönit (Phoenix Coyotes)
Kaikki varmaan jo tietävät viimeisimmät uutiset liigan järjestelyistä. Mitäs meidän fanit on mieltä, pitäisikö näyttää herroille että täällä pystytään ja osataan. Voitetaan niin urheilullisesti kuin katsojamäärillä (siteeraten) "koko paska". Se olis kyllä suurin keskari mitä tähän hätään pystytään päättäjille kyhäämään.
 

Chiquita

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO
Tuohon voisi jo suunnitella jotain hyvää huutoa, tai lakanaa siihen lauantain matsiin. Jos noita vaasalaisia nyt edes viitsii katsoa. Taidan vaan tulla hallille ja kuluttaa aikaani käytävillä ja juottoloiden puolella.
 

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Me turkulaiset olemme luonteeltamme aika rauhallisia, joten jatketaan samaan malliin siinä. Tarkoitan, että ei kohdisteta mitään pahaa vastustajia kohtaan.

Sieltä on tulossa kohtalaisesti myös vastustajan kannattajia paikalle, niin nyt sitten sitä väriä ja ääntä mukaan.

Toisessa päädyssä toistellaan ja lauletaan kuitenkin, niin jotain pitää löytyä myös omasta päästä.

Ja hyvä on tällaisen hiljaisen turkulaisen kehottaa tähän kaikkeen, kun itse istun taas itäisessä osassa maata :-)
 

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Nyt kun Rebels taas on rekisteröity ja saanut nimensä TUTO:n kotisivuille, niin tiedottamistakin voisi enemmän tehdä.

Tuolla toisessa ketjussa mainittiin viikonlopun matkasta ja vähäisestä osallistujamäärästä. Tähän ketjuun voisi ihan hyvin tällä viikolla laittaa infoa.

Toisaalta infoa voisi olla myös TUTO:n kotisivuilla vaikka viikko ennen peliä. tai miksi ei aiemmin, jos tarve on tietää osallistujamäärästä.
 

Oranssipipo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO HOCKEY
Lauantaina lähtee fanibussi kohti Heinolaa. Paikkoja ei ole enää montaa jäljellä, mutta vielä muutama ehtii mukaan. Ilmottautua voi perjantain matsissa fanituotepisteessä.
 

1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat
Millainen tunnelma oli tänään Marli Areenalla? Twitterissä tuli vastaan jossakin keskustelussa eilen, että tämänpäiväisessä pelissä olisi jotain kokeiluja uusien chanttien tjsp. muodossa.

Joo tuossa pari poimintaa

12. helmikuuta
Ai jumaliste, kun nyt on aivan mahtava fiilis. Mielessä pyörii useita hyviä melodioita. Perjantaina räjähtää kunnolla! #TUTOHockey #Mestis

59 min sitten
Jos näen huomenna Heinolassa yhtäkään sumutorvea, niin suutun todenteolla. Torvet eivät kuulu pelehin, vaan OMA ÄÄNI. #TUTOHockey #Mestis
 
Viimeksi muokattu:

Oranssipipo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO HOCKEY
Itteltä ainakin jääny tää twitterhomma näkemättä mut tunnelma ihan kohtuullinen vaikka hallissa vain 1048 ihmistä. Ei mitään ihmeellistä kokeiltu, mutta huomenna (tai tänään) fanireissussa voitais jotain uutta kokeilla.
 
Suosikkijoukkue
TuTo
Onko fanireissua suunnitteilla jos joku pudotuspelivastustaja sattuu pelaamaan riittävän lähellä, sopivana päivänä?
 
Suosikkijoukkue
TuTo
Sununtaina 16.3, puolivälierä nro 4. Jos Vantaa vastassa, niin oiva kohde

Lauantai 29.3, välierä nro 4. Jos vaikka HCK vastassa, niin oiva kohde

Lauantai 12.4, finaali nro 4. Jos meillä kotietu, niin oiva retkipäivä vaikka Vaasaan.

Perjantai 18.4, pyhäpäivä, finaali nro 7. Jos Sportilla kotietu, mikä oiva retkipäivä ratkaisevaan peliin.

Siinä nuo vaihtoehdot taitavat olla.
 

Oranssipipo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO HOCKEY
Jäsenkortit

Henkilöt jotka ovat maksaneet tämän kauden jäsenmaksun, saavat noutaa jäsenkorttinsa fanituotepisteestä. Pahoittelut että meni näin myöhäseen. Tämän kauden jäsenien jäsenmaksu ensikaudella sitten pienempi. Ensi kaudeksi toivottavasti saadaan hommat paremmin rullaamaan. Jos jotain kysyttävää niin laittakaa yv.
 

Oranssipipo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO HOCKEY
Mielen ilmaus runkosarjan päätöspelissä

Monet muut faniryhmät ovat ottaneet kantaa tähän kabinettiperseilyyn niin eiköhän mekin tehdä niin. Suunnittelu on käynnissä ja eiköhän me jonkunlainen tifo saada aikaiseksi. Omia ehdotuksia saa laittaa kans tulemaan. Infoa laitan tulemaan kunhan suunnitelmat lyödään lukkoon.
 

wilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loistava kannanotto kabinettipäätökseen se biisi, mikä eilen pelissä soi. "Pelaamalla liigaan.." Tietääkös joku kyseisen biisin sanat? Löytyykö biisi jostain täältä internetin ihmeellisestä maailmasta jo?
 

Chiquita

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO
Loistava kannanotto kabinettipäätökseen se biisi, mikä eilen pelissä soi. "Pelaamalla liigaan.." Tietääkös joku kyseisen biisin sanat? Löytyykö biisi jostain täältä internetin ihmeellisestä maailmasta jo?

En lähtisi vetoa lyömään, kun tuo nuorisomusiikki ei ole ominta aluettani, mutta veikkaisin kyseessä olevan JVG:n uutta (?) tuotantoa.
 
Suosikkijoukkue
TuTo
Fanimatkat syksyllä 2014, tässä olisi kaksi hyvää lauantaita:

1.11 K-Vantaa - TUTO

29.11 K-Vantaa - TUTO
 

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Valistakaa nyt minua. Onko TUTO Rebels virallinen kanattajaryhmä ja Towerit epävirallinen vai onko kyse samasta ?
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös