KooKoo joukkueen rakentuminen Liiga-kaudelle 2015–2016

  • 567 341
  • 2 613

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Asiahan ei sinänsä minulle kuulu, mutta kuvassa näyttää olevan David Kolomatis. Vertailtuna miehen kuvaan Tappara-nutussa.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Asiahan ei sinänsä minulle kuulu, mutta kuvassa näyttää olevan David Kolomatis. Vertailtuna miehen kuvaan Tappara-nutussa.

Voi hyvin ollakin, onko Kultanen käynyt katsomassa vain Tapparan pelit kun pelaajavirta Tampereelta on niin vahva? Yksi pelaaja olisi siis tänään tulossa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Asiahan ei sinänsä minulle kuulu, mutta kuvassa näyttää olevan David Kolomatis. Vertailtuna miehen kuvaan Tappara-nutussa.
Silloin kyseessä olisi enemmän kuin mielenkiintoinen hyökkääjähankinta. Viime kaudella Kolomatis pelasi vielä puolustajana.

Vaihdetaan pakit hyökkääjiksi ja vielä kätisyydet mailoista, niin tulee varmasti jännä kausi.

Veikkaan, että kyseessä on kanadalainen hyökkääjä.
 
Suosikkijoukkue
KK
KooKoon naamakirjasivun mukaan iltapäivällä julkaistaan kuvan ( linkki naamaan KooKoo - Aikajanakuvat | Facebook ) hyökkääjä Instagramissa. Ei tuo Tuomisen Henkalta ainakaan näytä..

Asiahan ei sinänsä minulle kuulu, mutta kuvassa näyttää olevan David Kolomatis. Vertailtuna miehen kuvaan Tappara-nutussa.

Vaikea tuosta pikselimössöstä on ketään tunnistaa. Yllättävän hyvin on nimi pysynyt piilossa huhuilta ja ihan kiva näin. Hyökkääjä tulossa. Ei kai Kolomatis ole yhtäkkiä vaihtanut pelipaikkaa?
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vaikea tuosta pikselimössöstä on ketään tunnistaa. Yllättävän hyvin on nimi pysynyt piilossa huhuilta ja ihan kiva näin. Hyökkääjä tulossa. Ei kai Kolomatis ole yhtäkkiä vaihtanut pelipaikkaa?

Niinpä niin, hyökkääjästähän tuossa on puhuttu.. Eli Kolomatis ei ole kyseessä..
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Ai hyökkääjää te odotattekin tänään saapuvaksi. No ei sitten, huono arvaus, pitäkää pikselimössönne, nih.

Painun tästä odottelemaan Aidon Oranssin vahvistuksia -->
 

ruupertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toimisto voisi pitää hullut vielä enemmän jännityksessä poistamalla piilokuvan peittoa pitkin päivää.

Hereworth- hyökkääjän kerroin tuolla ylempänä olevan tulossa! Tässä odottelutäpinässä toki voi itsekullakin jäädä sivuseikkoja huomaamatta ;-) .
Ankara musta-oranssi-musta...-kilpavarustelu meneillään- kumpi nokittaa ja ketä!
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Eikö alunperin viitattu julkistuksiin, siis monikossa. Itse siis olen odotellut, että tänään tulisi vähintään kaksi sopimusta ilmoille. Mutta tuo pixelihörhöhän on selkeästi Blair Yaworski, hänhän oli OP Hakkaraisen mukaan liian hyvä Mestikseen, joten tottakai hänet kannattaa nyt ottaa liigaan. Mutta noin tosissaan sivuhuomiona; pidin Yaworskista pelaajana todella paljon, olisi ollut paljon enemmän annettavaa kuin mitä nähtiin.

edit: Jospa olisikin Lammassaari, hiukset täsmää.
 
Viimeksi muokattu:

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Oisko toi pikselimössö Patrick Davis? Ainakin tukan väri matchaa. Kalpaahan on miestä huhuiltu, mutta vois kuvitella että Davis siirtyy mielummin sellaiseen jengiin jossa on maanmiehiä kun tolla Kalpassa on vain suomalaisia pelaajia ja yksi unkarilainen.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Oisko toi pikselimössö Patrick Davis? Ainakin tukan väri matchaa. Kalpaahan on miestä huhuiltu, mutta vois kuvitella että Davis siirtyy mielummin sellaiseen jengiin jossa on maanmiehiä kun tolla Kalpassa on vain suomalaisia pelaajia ja yksi unkarilainen.

Savon Sanomat uutisoi kesäkuussa, että Davis olisi KalPan pelaaja ja tiedotus on "jossain vaiheessa heinäkuuta". Onhan tässä vielä heinäkuuta jäljellä, mutta hiljaista on ollut. Kohtahan tämäkin selviää.

Savon Sanomat:
http://www.savonsanomat.fi/urheilu/jaakiekko/kalpa-nappasi-karpista-suomen-mestarin/2078535
 
Suosikkijoukkue
KK
Jänniä pohdintoja palstaveljillä, mutta itse uskon, että kyseessä olisi joku Kultasen Amerikan matkan scouttauksen tuote. Tavallaan toivoisin, ettei Kultasen reissu ihan turha ollut. Eihän sieltä ole vielä kettän tullutkaan.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eikö alunperin viitattu julkistuksiin, siis monikossa. Itse siis olen odotellut, että tänään tulisi vähintään kaksi sopimusta ilmoille.

Käsittääkseni KooKoo ei ole missään maininnut, että useamman kuin yhden pelaajan sopimus julkaistaisiin tänään. Aiemmin kerrottiin, että lisää on tulossa...maanantaihin ja ei yhtään tämän enempää. Tuo on ihan täällä jatkoajassa heitetty päätelmä, että sopimuksia saatetaan julkaista enemmän kuin yksi.

edit: Jospa olisikin Lammassaari, hiukset täsmää.

Petri Lammassaari on mainittu myös KooKoon facebookin huhuissa. Kultanen kyllä kertoi aiemmin, että loput hankinnat ovat todennäköisesti kaikki ulkomaalaispelaajia.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Käsittääkseni KooKoo ei ole missään maininnut, että useamman kuin yhden pelaajan sopimus julkaistaisiin tänään. Aiemmin kerrottiin, että lisää on tulossa...maanantaihin ja ei yhtään tämän enempää. Tuo on ihan täällä jatkoajassa heitetty päätelmä, että sopimuksia saatetaan julkaista enemmän kuin yksi.



Petri Lammassaari on mainittu myös KooKoon facebookin huhuissa. Kultanen kyllä kertoi aiemmin, että loput hankinnat ovat todennäköisesti kaikki ulkomaalaispelaajia.
Melkonen perseennäyttö jos Lammassaari sinne saapuu. KalPalta oli jo taannoin iso virhe mies palkata. Sportilta lie vielä isompi. Vanhoilla meriiteillä pyytää isoa palkkaa ja täysi turhake ylempiin kenttiin. Alimmisss itse mielummin näen kehittyviä jätkiä/junnuja joten turhake sinnekkin. Kovasti toivon KooKoon puolesta, ettei kyseinen kaiffari ole Petri itse.
 

MENTALSPORT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Itse olisin kanssa pettynyt jos lammassaari kuuluu kookoon "kärkihakuihin". Kyllähän itselläni oli ihan kovat odotukset lampun suuntaan viimekaudella ja välillä siellä käsiä väläyteltiin kiekon ylöstuonnissa, mutta olihan se nyt tehotonta pyörimistä kuitenki.

Uskon kuitenki että kookoolla on kovempi nimi heittää ilmoille
 

KOOKOOBOY

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuka on sanonut että nyt julkaistaan ns. Ykköskorin mies? Siis joku muu kuin täällä unelmiaan ja haaveitaan kertovat palstaveljet...

Kultanen kuitenkin totesi taannoin että haetaan 1-2 hyökkääjää ja yhtä pakkia.

Veikataan että Mestis-tason pelimies tulee ja kärkihankinnat vasta kauden aloituksen kynnyksellä.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt tunnistin kyseisen kuvan henkilön. Kuvassa näyttää olevan ilmiselvästi Kory Baker.

KooKoo - Aikajanakuvat | Facebook

Petri Lammassaaaren osalta on kerrottu, että hänen vahvuutensa ovat käsissä, maalintekotaidoissa ja nopeudessa.
Maalinteon osalta näyttää olevan kuitenkin aika hiljaiseloa viime kausilta. Neljän viime kauden aikana Lammassaaren maalimäärät liigassa ovat 6+2+2+3.

Eliteprospects.com - Petri Lammassaari

Tokihan tuossa on kausia, jolloin ottelumääräkin on jäänyt vajaaksi, mutta silti ei nuo maalimäärät kyllä yhtään vakuuta.
 
Viimeksi muokattu:

Hummeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kouvolan Kiekko - 65
Missäänhän ei taida olla mainittu, että kyseinen herra olisi nyt "se ykköskentän mies". Itse veikkaan myös Lammassaarta, ja mikäli hinta ei päätä huimaa niin tervetuloa! Potentiaalia kuitenkin on, vaikka loukkaantumisten jälkeen ei oikeen ole kulkenut.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuka on sanonut että nyt julkaistaan ns. Ykköskorin mies? Siis joku muu kuin täällä unelmiaan ja haaveitaan kertovat palstaveljet...

Olet aivan oikeassa. On täysin mahdollista, että tänään ei julkaista ykköskorin miestä, jolloin siinä tapauksessa Petri Lammassaari kelpaisi erittäin hyvin.
Jarkko Parikka tuossa KooKoon facebookin kuvassa ei ainakaan näyttäisi olevan ellei hän sitten ole värjännyt hiuksiaan.

Kultanen kuitenkin totesi taannoin että haetaan 1-2 hyökkääjää ja yhtä pakkia.
Veikataan että Mestis-tason pelimies tulee ja kärkihankinnat vasta kauden aloituksen kynnyksellä.

Jos tänään tulee mestistason pelaaja niin eiköhän siinä tapauksessa KooKoo hankki vielä ykköskorin hyökkääjän ja puolustajan. Toivottavasti kuitenkin siten, että saataisiin heidät mukaan jo harjoituspeleihin.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse olisin kanssa pettynyt jos lammassaari kuuluu kookoon "kärkihakuihin". Kyllähän itselläni oli ihan kovat odotukset lampun suuntaan viimekaudella ja välillä siellä käsiä väläyteltiin kiekon ylöstuonnissa, mutta olihan se nyt tehotonta pyörimistä kuitenki.

Uskon kuitenki että kookoolla on kovempi nimi heittää ilmoille

Jos Lammassaaren kanssa on tehty sopimus niin ilmeisesti kyseessä ei olisi kuitenkaan lähtökohtaisesti ns. kärkihaku.

Melkonen perseennäyttö jos Lammassaari sinne saapuu. KalPalta oli jo taannoin iso virhe mies palkata. Sportilta lie vielä isompi. Vanhoilla meriiteillä pyytää isoa palkkaa ja täysi turhake ylempiin kenttiin. Alimmisss itse mielummin näen kehittyviä jätkiä/junnuja joten turhake sinnekkin. Kovasti toivon KooKoon puolesta, ettei kyseinen kaiffari ole Petri itse.

En usko, että Lammassaarelle mikään seura maksaa enää isoa palkkaa. Jos Lammassaaren kanssa on tehty sopimus, niin aivan varmasti palkka on tullut alaspäin KalPan tai Sportin maksamasta palkasta. Kuulin itsekin tuossa hetki sitten KooKoon asioista perillä olevalta henkilöltä, että tänään KooKoo ei julkaise ns. ykköskorin hankintaan, joten kyllähän tämän hieman alkaa Petri Lammassaarelta haiskahtamaan. Kyllähän Lammassaari varmasti mahtuu esim. KooKoon kolmosketjuun tai miksei hänellä voisi olla tsäänssiä lunastaa esityksilllään paikka jopa kakkosketjusta.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos kyseessä ei ole "kärkihaku" niin tuo voi olla kuka tahansa.. Tuossa kuvassa voi kuvitella olevan myös Toni Jalo.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Petri Lammassaaaren osalta on kerrottu, että hänen vahvuutensa ovat käsissä, maalintekotaidoissa ja nopeudessa.
Maalinteon osalta näyttää olevan kuitenkin aika hiljaiseloa viime kausilta. Neljän viime kauden aikana Lammassaaren maalimäärät liigassa ovat 6+2+2+3.

Eliteprospects.com - Petri Lammassaari

Tokihan tuossa on kausia, jolloin ottelumääräkin on jäänyt vajaaksi, mutta silti ei nuo maalimäärät kyllä yhtään vakuuta.
Lammassaarihan se sitten oli kyseessä. Ei jostain syystä oikein vakuuta, mutta saa nähdä mihin tämä sälli kykenee.

Varsin hyvä sopimus loppujenlopuksi, kun tuohon ollaan saatu vieläpä kahden kuukauden try-out mukaan.
 
Lammassaari sieltä tuli kahden kuukauden tryoutilla. Muutoin sopimus on vielä 1+1 mallinen. No risk - high reward?

Odotellaan Kultainen kommentit, mutta ainakin sitä kärkipakkia vielä haetaan.

Edit. Ei ollut Kultsilla kummempia kommentteja. Puolustaja ainakin tulossa kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös