Missä leffassa sanottu?

• 285 458
  • 2 451

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
1. Who are you?
2. Who is but the form following the function of what and what I am is a man in a mask.
1. I can see that.
2. Of course you can. I am not questioning your powers of observation I am merely remarking upon the paradox of asking a man in a mask who he is.
V For Vendetta. Natalie Portmanin hahmo kyselee V:ltä.
E: Heitetäänpäs toinenkin näin sunnuntain kunniaksi.
“It is not our abilities that make us who we are. It is the choices we make.”
Tämä kuulostaisi olevan jostain X-Men elokuvasta, mutta en osaa yhdistää mihinkään tiettyyn.

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
V For Vendetta. Natalie Portmanin hahmo kyselee V:ltä.
Jep. Joskus tuli noita useasti kuunneltua, koska tapa, jolla Hugo onnistuu nuo sanomaan oli aika kova. Hyvin vedetty rooli kaikin puolin. Tätä seurannut tongue twister ei ihan ulkomuistista taittuisi. Taisi tulla v-alkuista sanaa peräkkäin ihan kiitettävä määrä.

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä kuulostaisi olevan jostain X-Men elokuvasta, mutta en osaa yhdistää mihinkään tiettyyn.
Eipä tietääkseni ihan näin X-meneissä sanota. Varmasti hyvin samansuuntaista. Tämän johdosta tarkistin miten quote tarkalleen meni. Oli itseasiassa yllättävän virheellinen tuo aikaisemmin kirjoittamani. Saattoi toki olla, että muistin kirjan quoten, joka saattoi olla vähän erilainen. Menee siis elokuvassa näin: “It is not our abilities that show what we truly are. It is our choices”. Vinkkinä siis samalla, että elokuva pohjautuu kirjaan.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
"Harry, I want you to sell me a condom. In fact, today, I think I'll have a French Tickler, for I am a Protestant."

Vinkkinä kyseessä yksi kaikkien aikojen elokuvista...

Suosikkijoukkue
Ässät

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Number 1, step forward.

- Hand me the keys, you fucking cocksucker.

Number 2, step forward.

- Give me the fucking keys, you fucking cocksucking motherfucker, aaarrrghh.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
The Usual Suspects, eli Epäillyt. Yksi meikän suosikkielokuvia.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Usual Suspects, eli Epäillyt. Yksi meikän suosikkielokuvia.

Jep, jep ei kauaa tuhissut.

Pannaan vähän vaikeampi (?):

I didnt come here to save Rambo from you. I came here to save you from Rambo...

Ei vaan,

Jesus, George, it was a wonder I was even born.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen kyllä tänään ihan tulessa. Tämähän on Paluu Tulevaisuuteen elokuvasta kun Marty McFly taivastelee isäänsä George McFlyta menneisyydessä.
Mitä helvettiä, alle minuutti? :D Aika hyvin. Leffahan oli toki helppo, mutta ajattelin ettei tuo repla ole.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä on oikeasti vähän vaikeampi. Hieman tuntemattomampi, mutta mielestäni erinomainen uudehko elokuva:

What, you can do this on a bike? Why the hell are we walking? Oh that's ridiculous man.

Helpompi lainaus kyseisestä leffasta:
I'm going to walk the Camino de Santiago.

Baldrick

Jäsen
Otetaas hieman helpompi:

Peter Piper picked a peck of pickled cocks!

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
You fell victim to one of the classic blunders—the most famous of which is, “Never get involved in a land war in Asia”—but only slightly less well-known is this: “Never go against a Sicilian when death is on the line”! Ha ha ha ha ha ha ha! Ha ha ha ha ha ha ha! Ha ha ha…

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
You fell victim to one of the classic blunders—the most famous of which is, “Never get involved in a land war in Asia”—but only slightly less well-known is this: “Never go against a Sicilian when death is on the line”! Ha ha ha ha ha ha ha! Ha ha ha ha ha ha ha! Ha ha ha…

Prinsessan ryöstö?

Baldrick

Jäsen
Peter Piper picked a peck of pickled cocks!

Tämäkin ois vielä auki, mutta on päässyt unohtumaan. Varmasti joku hiffaa tälläkin.

Laitetaas kuitenkin seuraava, kun sitä varten ketjun etsin:

1: How will I find you?

2: I found you in hell, don't you think I'd found you in Jersey?

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet

-Power is when we have every justification to kill, and we don't.
-You think that's power?
-That's what the Emperor said. A man steals something, he's brought in before the Emperor, he throws himself down on the ground. He begs for his life, he knows he's going to die. And the Emperor... pardons him. This worthless man, he lets him go.
-I think you are drunk.
-That's power, Amon. That is power.

-Do you know why people like violence? It is because it feels good. Humans find violence deeply satisfying. But remove the satisfaction, and the act becomes... hollow

-Doctor.
-Doctor.
-Doctor.
-Doctor.
-Doctor.
-Doctor.
-Doctor.
-Doctor.
-Doctor.
-Doctor.
-Doctor.
-Doctor!
-Doctor.
-Doctor.
-Doctor.
-Doctor.
-We're not doctors!

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
-Doctor.
-Doctor.
-Doctor.
-Doctor.
-Doctor.
-Doctor.
-Doctor.
-Doctor.
-Doctor.
-Doctor.
-Doctor.
-Doctor!
-Doctor.
-Doctor.
-Doctor.
-Doctor.
-We're not doctors!
Spies Like Us. Kohtaus täynnä cameorooleja, ainakin Terry Gilliam ja muistaakseni Ray Harryhausen näyttelevät lääkäreitä. Muita en kyllä muista.

Uutta putkeen:

If you have one bucket that contains 2 gallons and another bucket that contains 7 gallons, how many buckets do you have?
---
I'm Secretary of State, brought to you by Carl's Jr.
---
Today I step into the shoes of a great man, a man by the name of Dwayne Elizondo Mountain Dew Herbert Camacho.

Kaikki kolme samasta mainiosta leffasta.

Viimeksi muokattu:

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue

-Power is when we have every justification to kill, and we don't.
-You think that's power?
-That's what the Emperor said. A man steals something, he's brought in before the Emperor, he throws himself down on the ground. He begs for his life, he knows he's going to die. And the Emperor... pardons him. This worthless man, he lets him go.
-I think you are drunk.
-That's power, Amon. That is power.

Tämä on Schindler´s List.

Kakkoskohtaan heitetään arvalla Fight Club.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy