Matkakohteenne

  • 2 464 812
  • 14 558

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Kiitos neuvoista palsta-lajitoverit! Aloitin kysymykseni kökköhuumorilla, aion vakavoitua vasta paikan päällä. Krakovalle varaan päivän, leireille myös. Tekeillä on yhden sortin Puolan läpijuoksu (Gdansk-Sopot-Krakova-Varsova ja bonuksena Riika) ja siksi ehkä kireähkö aikataulu. Koska olen tärkeä ja kiireinen mies, olen liikkeellä lintukoneella. Joka muuten tulee halvemmaksi kuin juna tai bussi, mikä on oikeasti syynä kulkuneuvon valintaan. Mitään keskitysleiri-päähänpinttymää minulla ei ole. Dokumentit on katsottu ja kirjat luettu, nyt laitan aiheelle omalta osaltani pisteen. Minua kiinnostaa ilmiönä vastustajan demonisointi ja sen mahdollistamat hirmutyöt. Natsit vs. juutalaiset on vain yksi luku tässä synkässä historiassa.
Majoituksen olen Krakovassa jo hommannut, mutta hyvistä ruokapaikoista otan mielihyvin vinkkejä vastaan. En usko ehtiväni suolakaivoksiin, mutta mielelläni kuulisin niistäkin.
 

Mayday

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Olen aika amatööri vielä näitten lentolippujen ettimisessä ja semmoista kyselisin, että eikö tuota lentojen hakua pystyisi tarkentamaan niin, että sivusto näyttää joka ikisen saatavilla olevan lennon kaikkialle italiaan mihinkä vain pääsee elokuussa suoraan suomesta? Haluaisin katsella lentoja niin, että näkisin vaikka kaikki lennot tiettyyn valtioon tietyn kuukauden aikana ja halvimmasta ylöspäin.

Kiitokset myöskin palstalaisille vastauksista aiempaan kysymykseen. Kroatia siis vissiinkin ihan varteenotettava vaihtoehto.
 
Viimeksi muokattu:

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Olen aika amatööri vielä näitten lentolippujen ettimisessä ja semmoista kyselisin, että eikö tuota lentojen hakua pystyisi tarkentamaan niin, että sivusto näyttää joka ikisen saatavilla olevan lennon kaikkialle italiaan mihinkä vain pääsee elokuussa suoraan suomesta? Haluaisin katsella lentoja niin, että näkisin vaikka kaikki lennot tiettyyn valtioon tietyn kuukauden aikana ja halvimmasta ylöspäin.

Kiitokset myöskin palstalaisille vastauksista aiempaan kysymykseen. Kroatia siis vissiinkin ihan varteenotettava vaihtoehto.
Skyscanner.com on ehkä helpoin sivusto etsiä em. tavalla. Myös Vertaa.fi muistaakseni pelittää. Kannattaa muistaa vaihtaa selain incognito-tilaan jos tekee paljon hakuja. Muuten nuo alkavat nostaa hintoja "only for You my friend"-tyyppisesti.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Haluaisin katsella lentoja niin, että näkisin vaikka kaikki lennot tiettyyn valtioon tietyn kuukauden aikana ja halvimmasta ylöspäin.

Halvat lennot kohteesta Helsinki Vantaa kohteeseen Italia Skyscannerillä

Skyscanner.com on ehkä helpoin sivusto etsiä em. tavalla. Myös Vertaa.fi muistaakseni pelittää. Kannattaa muistaa vaihtaa selain incognito-tilaan jos tekee paljon hakuja. Muuten nuo alkavat nostaa hintoja "only for You my friend"-tyyppisesti.

Tämä on hyvä vinkki missä ei voi omaa säätöä enempää hävitä, mutta kuinka paljon on salaliittoteoriaa mukana?

Mitenkään uusi asia tämä ei ole ja jotkut tutkijat ovat huomanneet eroja jotkut toiset taas ei niinkään. Kukaan ei tiedä miten lentojen hinnat muodostuu, ne algoritmit ovat tietokoneiden käsissä ja niitä ei joku tyttö markkinointiosastolta päätä, että tämä lento on nyt tämän hintainen ja tuo muuten tuon. Manuaalista työtä siinä ei ole, tietenkin jotkut lähtöarvot laitetaan.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
En usko ehtiväni suolakaivoksiin, mutta mielelläni kuulisin niistäkin.
Suolakaivokset kannattaa käydä, jos aika suinkin riittää. Uskomattomat rakennelmat ja tunnelistot kätkeytyvät maan alle, siellä on muun muassa aika helvetin iso kirkko kaiverrettu suolakiveen. Jossain varotellaan kylmyydestä kierroksella, mutta normaaleissa kesävermeissä tarkenee, korkeintaan ohut huppari varoiksi. Tuonne pääsee bussilla tai junalla, juna vähän selkeämpi, kun bussi on paikallisbussi eikä meille ainakaan selvinnyt mistä se lähtee, vaikka paikallisiltakin kyseltiin. Jostain sivupihalta lähtevän bussin kuljettajalta kysyttäessä selvisi,että hän on menossa sinne päin ja hypättiin kyytiin. Mitään bussipysäkkimerkkejä ei pihalla ollut.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Tämä on hyvä vinkki missä ei voi omaa säätöä enempää hävitä, mutta kuinka paljon on salaliittoteoriaa mukana?
Mä olen ainakin huomannut jo useiden varaussivustojen kohdalla, että ne aluksi parhaat löydöt eivät enää tule hakuihin uudelleen yrittäessä, mutta private-tilassa tai välimuistin tyhjennyksen jälkeen löytyvät taas. Ja tämä siis myös hotellihakuja tehdessä, ei pelkästään lennoissa.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan hyvät tärpit tuossa edellä. Jos on päivä Krakovassa aikaa, niin tälläinen voisi olla vaihtoehto: aamulla heti suolakaivoksille, sitten iltapäivä Wawelin alueella (kannattaa ottaa selvää etukäteen paikkojen aukioloista täällä) ja illalla kiertelyä vanhassa kaupungissa.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitkästä aikaa olisi tarkoitus tehdä kotimaan Road trip. Aikaa olisi noin viikko, alkaen ensi viikon puolivälistä, päivän-parin joustolla suuntaan ja toiseen.

Pääkaupunkiseudulta siis startti ja paluu. Alustava suunnitelma.

1. Turku +lähialueet (pakollisena naantalin muumilaakso)
2. Ahvenanmaa
3. Vaasa +Raippaluoto (pakollinen pysäkki)
4. Jämsänkoski (pakollinen pysäkki)
5. Kuopio/pohjois-savo
6. Mikkelin/Savonlinna ym


Erityisesti Itä-Suomen osalta vinkit ovat tervetulleita. Joskus junnuna tuli isovanhempien kanssa tuolla pyörittyä, mutta aikuisiällä en ole siellä koskaan käynyt. Sama pätee Ahvenanmaahan, jossa kävin perheen kanssa kerran joskus 12-vuotiaana.
Minulla on ulkomaalainen seuralainen, joten majoituksen osalta kiinnostavat erityisesti mökkikylät, pirtit, farmit ym vastaava.
 
K

kiwipilot

6. Mikkelin/Savonlinna

Mikkelistä suosittelen hinta-laatusuhteeltaan loistavaa ravintola Vileetä joka pitää majaansa Kaupunginteatterin tiloissa: parasta mitä kaupungilla on ravintolarintamalla tarjota. Lounasmenu 23€ on todellakin hintansa väärti. Myös tapaslautanen on kokeilemisen arvoinen.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Mikkelistä vähän Kuopion suuntaan on ainakin sellainen maatilakartano, jossa on kahvila/ravintola (hintavammalla ja varmasti normaalia paremmalla lounaalla) ja puoti, jossa myydään kaikenlaisia perinteisiä herkkuja. Todella viihtyisä paikka kaikenkaikkiaan.

Paikalliset osaavat varmasti kertoa enemmän. Itse pysähdyin kerran ohiajaessa.

Tertin kartano
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mikkelissä tuo Vilee oli kyllä hyvä paikka, tosin itse en ole siellä käynyt kuin kerran. Kenkävero on myös hieno paikka, kai hiukan tuon Tertin tyylinen. Käsitöitä, ruokaa ja maisemia.

Tuurissa voisi @ernestipotsi esitellä suomalaista junttikulttuuria, taitaa kuitenkin matkalle osua. Jos Jämsänkoskelta Kuopioon ajelette pienen lenkin kautta, niin Etelä-Konneveden tuore kansallispuisto on hyvällä kelillä hieno jumppa, sellainen parin tunnin maisemalenkki, jos makkarat paistelee laavulla. Me kuljimme tuon vaille kolmeen tuntiin lasten kanssa makkaranpaistoineen, tosin nuotio kyti valmiina edellisen jäljiltä. Ei mikään keskieurooppa tai lappi, mutta hienot ovat maisemat parhailta katselupaikoilta ja lisäksi kallionleikkaukset ovat paikoin niin jyrkkiä, että voipi istuskella reunalla jalat tyhjänpäällä. Kansallispuiston vaelluslenkin alkupäässä on kesäaikaan aukioleva leirikeskus/juhlapaikka, jossa voisi kuvitella olevan suihkumahdollisuus. Me kävimme siellä kahvilla.

Mun mielestäni noilla kyläkulmilla on parasta ajella hissunkissun ja pysähdellä makkaranpaistoon, uimaan tai vaikka mato-ongelle, kun siltä tuntuu. Nuohan ovat monesti ulkkareille niitä ihmeellisiä juttuja, kun jokamiehenoikeudet toimivat ja luonto on puhdasta jne. Museoita Suomi on täynnä, varsinkin jos arvostaa arjen historiaa, eikä tartte olla mitään eiffeleitä tai colosseumeja pelkästään. Ja vaikka ette historiasta perustaisikaan, niin suosittelisin ajamaan Jämsankoskelta pienen kierron kautta Petäjävedelle ja tsekkaamaan sen puukirkon. Hieno miljöö ja rakennus itsessäänkin, siinä sitten eväät naamariin jossain hollilla, jos säät sallii.

Jyväskylässä on hyviä lounaspaikkoja varmasti useita, mutta miljöönä Toivolan Vanha Piha on sellainen, ettei joka paikassa vastaan tule. Pikkupuoteja löytyy käsitöihin liittyen ja lounaskahvilassa on kevyt lounas alle kympillä. Ainakin mun käyntikerrallani sapuska oli laadukasta lähiruokaa, mm. kuhachevicheä, uusia perunoita, savumuikkuja, salaatteja ja uunikasviksia.

Tässä muutama juttu, laitetaan lisää paremmalla ajalla.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos kommenteista!
Esittely suomalaiseen junttikulttuuriin on jo tehty Tallinnan lautan muodossa ;)

Hiljaista ajelemista tosiaan olisi tarkoitus tehdä. Poikkeuksena Naantali-Vaasa pätkä, jonka välillä ei ole yhtään mitään näkemisen arvoista. Minua kiinnostaa erityisesti Itä-Suomi ja kohteet siellä ovat siis periaatteessa täysin avoimena. Mitkä ovat parhaita kaupunkeja/kyliä/muita paikkoja tuolla? Savonlinna? Punkaharju? Vaalimaan rekkajonot?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kyllä Savonlinna on kesäkaupunkien aatelia, kun järvi on keskustassa läsnä ja Olavinlinna tietysti kruununa. Googlaat vähän historiaa linnasta taskuun, ellei opastettu kierros kiinnosta. Jotain inhorealistista tarinaa käymälöistä talviaikaan ja vastaavaa. Ja tietysti ajankohtaista analogiaa idän uhasta keskiajalla... toki Mikkeli-Savonlinna tekee aikamoisen kiepin matkaan, mutta nuo järvimaisemat eivät ainakaan mulle mitään erityisen vastenmielisiä ole olleet ajella.

Punkaharjun maisemat ovat hienoja, kansallismaisemaa syystäkin. Punkaharjun valtionhotellin lounas oli muutama vuosi sitten varsin kattava ja painottui kalaan ja kasviksiin, mikä itselleni kelpasi mainiosti. Parikkalan patsaspuisto on myös aika outo paikka, ei aivan joka nurkalla olo sellaisia irstailevan oloisia figuureja.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Halvat lennot kohteesta Helsinki Vantaa kohteeseen Italia Skyscannerillä



Tämä on hyvä vinkki missä ei voi omaa säätöä enempää hävitä, mutta kuinka paljon on salaliittoteoriaa mukana?

Mitenkään uusi asia tämä ei ole ja jotkut tutkijat ovat huomanneet eroja jotkut toiset taas ei niinkään. Kukaan ei tiedä miten lentojen hinnat muodostuu, ne algoritmit ovat tietokoneiden käsissä ja niitä ei joku tyttö markkinointiosastolta päätä, että tämä lento on nyt tämän hintainen ja tuo muuten tuon. Manuaalista työtä siinä ei ole, tietenkin jotkut lähtöarvot laitetaan.
Tuo hintojen nouseminen lisääntyneiden hakujen myötä on fakta, sen verran olen selvittänyt. Ero tulee kai siinä, nousevatko hinnat pelkästään kaikille, vai vain ja ainoastaan sinulle. Kannattaa kokellia myös muilla koneilla kuin kotikoneelta. Ammattilaisten matkamessuilla noita ohjelmia myydään esim. hotellien pyörittäjille, mitä kautta olen (kaverin kautta) näistä kuullut.
 

Pausima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Wild
Tuo hintojen nouseminen lisääntyneiden hakujen myötä on fakta, sen verran olen selvittänyt. Ero tulee kai siinä, nousevatko hinnat pelkästään kaikille, vai vain ja ainoastaan sinulle. Kannattaa kokellia myös muilla koneilla kuin kotikoneelta. Ammattilaisten matkamessuilla noita ohjelmia myydään esim. hotellien pyörittäjille, mitä kautta olen (kaverin kautta) näistä kuullut.
Mulla ainakin puhelimen momondo sovellus on antanut helsinki-pariisi -välille viimeisen puoli vuotta kokoajan samaa hintaa. Nimittäin vähän tästä hintojen nousemisesta kuulleena seurasin sitä varsin tarkasti kun odottelin, että on aika ostaa lippuja. Halvimmaksi kuitenkin tuli ostaa liput suoraan lentoyhtiön sivuilta, koska siellä sain juniorialennusta.(hymiö)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Halvimmaksi kuitenkin tuli ostaa liput suoraan lentoyhtiön sivuilta, koska siellä sain juniorialennusta.(hymiö)

Tämähän ei ole myöskään mitenkään täysin mahdoton kuvio. Joskus ihan yhtiön omilta sivuilta löytää hyvän hinnan.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Jos hotelli on täyteen buukattu, kannattaa sinne lähettä sähköpostia tai soittaa. Aika usein heillä on omassa myynnissä huoneita, vaikka Booking.com. Hotels.com jne. väittävät hotellin olevan täysi. Itse olen aina näin tehnyt, mikäli tuo täysi hotelli on erityisen miellyttävä jostain syystä. Aina on huone järjestynyt. Olen tehnyt halpismatkoja Gdanskiin, ja pieni suosikkihotellini keskellä vanhaa kaupunkia on lähes aina täysi, mutta ottamalla yhteyttä on huone järjestynyt. On muuten kiva mesta ja sijaitsee Gdanskin vanhimmassa rakennuksessa (Gotyk House - House).
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos hotelli on täyteen buukattu, kannattaa sinne lähettä sähköpostia tai soittaa. Aika usein heillä on omassa myynnissä huoneita, vaikka Booking.com. Hotels.com jne. väittävät hotellin olevan täysi.

Tällöin kuitenkin kannattaa varautua siihen, että joutuu maksamaan hieman enemmän. Agoda/Booking/ym varaussivustojen kautta maksetut majoitukset ovat useimmiten halvempia kuin suoraan varatut ja paikan päällä maksetut majapaikat.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Tällöin kuitenkin kannattaa varautua siihen, että joutuu maksamaan hieman enemmän. Agoda/Booking/ym varaussivustojen kautta maksetut majoitukset ovat useimmiten halvempia kuin suoraan varatut ja paikan päällä maksetut majapaikat.
Mulla on kyllä välillä tullut halvemmaksikin, sillä noiden välitysfirmojen osuus jää tuolloin pois ja hotelli saa koko maksun itselleen. Ja Aasiassa kun meni hotelliin kysymään tiskiltä huonetta, niin aina sai alunnusta, kun sanoi mikä on nettihinta. Taisinpa joskus vähän juksatakin.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Ihan hyvät tärpit tuossa edellä. Jos on päivä Krakovassa aikaa, niin tälläinen voisi olla vaihtoehto: aamulla heti suolakaivoksille, sitten iltapäivä Wawelin alueella (kannattaa ottaa selvää etukäteen paikkojen aukioloista täällä) ja illalla kiertelyä vanhassa kaupungissa.

Juu samaa mieltä kyllä ne suolakaivokset on näkemisen arvoiset.

Ravintoiloista suosittelisin ihan keskustasta löytyy Cyrano de Bergerac paikkaa. Meidän porukka soi ankkaa, peuraa ja nautaa ja kaikkien annokset olivat erinomaisia.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Juu samaa mieltä kyllä ne suolakaivokset on näkemisen arvoiset.

Ravintoiloista suosittelisin ihan keskustasta löytyy Cyrano de Bergerac paikkaa. Meidän porukka soi ankkaa, peuraa ja nautaa ja kaikkien annokset olivat erinomaisia.
Näköjään on myös yhdistelmäreissuja, joissa käydään ensin Auschwitzissa ja sitten suolakaivoksilla. Tiedä sitten, onko tuommoinen 9-10 tunnin pläjäys vähän rankka yhdelle päivälle. Mun tuurilla matkaseuraksi osuu joko räkiviä kiinalaisia tai kikattelevia italiaanoja (Dachaussa käydessäni meni hermot ja uhkailin hippasille ryhtyneitä italialaisia teinejä. Väkivallalla uhkaaminen keskitysleirillä- check!). Enää pari viikkoa aikaa päättää, tässähän tulee kohta stressi...
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mulla on kyllä välillä tullut halvemmaksikin, sillä noiden välitysfirmojen osuus jää tuolloin pois ja hotelli saa koko maksun itselleen. Ja Aasiassa kun meni hotelliin kysymään tiskiltä huonetta, niin aina sai alunnusta, kun sanoi mikä on nettihinta. Taisinpa joskus vähän juksatakin.
Minulla on itseasiassa Aasiassa reissatessa aina tullut halvemmaksi, kun on asioinut suoraan hotellin kanssa. Lisäksi jopa alkaen kahden viikon asumisesta voi hotellin kanssa neuvotella alennuksesta. Agoda on melko perseestä. Lopullinen hinta ei ole näkyvissä(varaussivulla olevan hinnan päälle tulee muita maksuja) ja koko varaus on pakko maksaa heti, joka saattaa aiheuttaa harmeja, jos jotain menee pieleen.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Agoda on melko perseestä. Lopullinen hinta ei ole näkyvissä(varaussivulla olevan hinnan päälle tulee muita maksuja) ja koko varaus on pakko maksaa heti, joka saattaa aiheuttaa harmeja, jos jotain menee pieleen.

Ei ole Agodasta kiinni vaan hotellista. Joskus olen tuolta onnistunut samaan vain varauksen, mutta yleensä on tokikin maksettu etukäteen. Yleisesti ottaen ihmisten pitäisi enemmän mennä vain paikan päälle ilman varauksia. Jos siihen ei ole erityistä syytä, niin eipä ne majatalot ole täynnä. Jonkinlaista turvallisuuden tunnetta se kai tuo, kun on osoite mihin mennä. Joskus tai aika useinkin vain käy, että on vaikea löytää sitä oikeaa paikkaa ja samaan aikaan siinä on ympärillä kymmenen puljua missä olisi tilaa.

Luonnollisesti myös läheskään kaikki paikat ei edes löydy netistä. Eksoottisessa Englannissa kävi niinkin, että oli joku kampanjahinta ja respan tyttö ei suostunut sitä tiskiltä antamaan. Kysyin ihan todellako minun pitää nyt etsiä joku nettikahvila ja tehdä sama varaus. Niin sitten tehtiin sillä hintaero oli erittäin merkittävä. Jäi selvittämättä oliko can't do or won't do.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yhteensä n. 7kk Aasiassa reissanneena Agoda on useimmiten ollut halvin tapa buukata majoitus (Korea ja Japani). Yleensä siinä säästää n. 20-30% siihen, että soittaa tai kysyy paikanpäältä. Toki poikkeuksiakin löytyy. Esim Soulissa yövyin useasti erään kaverin pitämässä hostellissa josta maksoin n. 6-7 euroa yö vrt. normaali kymppi. Myös paikallisissa love motelleista saa neuvoteltua huomattavaa käteisalennusta jos löytää seuraa tai haluaa oman huoneen. Näitä paikkoja kun yleensä ei netistä löydy ollenkaan. Alennusten pyytäminen tosin vaatii yleensä hieman kielitaitoa tai paikallista kaveria.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Yhteensä n. 7kk Aasiassa reissanneena Agoda on useimmiten ollut halvin tapa buukata majoitus (Korea ja Japani). Yleensä siinä säästää n. 20-30% siihen, että soittaa tai kysyy paikanpäältä. Toki poikkeuksiakin löytyy. Esim Soulissa yövyin useasti erään kaverin pitämässä hostellissa josta maksoin n. 6-7 euroa yö vrt. normaali kymppi. Myös paikallisissa love motelleista saa neuvoteltua huomattavaa käteisalennusta jos löytää seuraa tai haluaa oman huoneen. Näitä paikkoja kun yleensä ei netistä löydy ollenkaan. Alennusten pyytäminen tosin vaatii yleensä hieman kielitaitoa tai paikallista kaveria.
Agodan ongelma (noiden piiloitettujen maksujen lisäksi) on lähinnä se, että saa olla tarkkana minkälaisen huoneen saa. Aasiassa on ihmeellisen paljon ikkunattomia hotellihuoneita, mikä ainakin minusta on täysin sietämätön järjestely. Ja kun huoneen on maksanut etukäteen, saattaa jäädä ns. mustapekka käteen kun huoneita jaetaan. Ja sanotaan nyt Agodan puolustukseksi se, että kyllä kaikki maksut näkyy varattaessa, joskus vaan verot/turistimaksut lisätään vasta loppuvaiheessa, mutta kyllä tieto siitä on kaiken aikaa näkyvillä. Loppusumman laskutapa vaihtelee maittain ja jopa hotellikohtaisesti. Ja Agodan sivulla on paljon edullista majoitusta, mitä ei isojen firmojen sivuilla ole, etenkin Laosissa ja Kambodzhassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös