Matki haluamaasi Jatkoajan kirjoittajaa

  • 222 971
  • 1 192
Tääl o ihme touhuu, Jos mä niinku valistan näit persujunttei ja kerron et monikulttuurisuus o törkee rikkaus niinku kaikil mittareil ni heti on joku röökirinkiläinen aukomas jotai, Tää o niinku just tän laudan juttui, Tekis mieli vähä hapettaa pari nimimerkkii. Mä oon nimittäin aika kova jätkä. Niinku tääl virtuaalimaailmassa tiätsä.
Voisiko olla Kanerva?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@Hauptmann Mikä toi alempi osa oikein oli? Siis toi tyttöystävä-juttu?
Sinä tulit joskus Yö-ketjussa hymyilemään Jawsin ja SeQuinsin jutuille ja sanoit, että samanlaista touhua se oli aikoinaan oman tyttöystäväsi kanssa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Sinä tulit joskus Yö-ketjussa hymyilemään Jawsin ja SeQuinsin jutuille ja sanoit, että samanlaista touhua se oli aikoinaan oman tyttöystäväsi kanssa.
Ainiin hemmetti :D Good shot!

edit. Sen ylemmän osaston tunnistin toki heti.
 

Nick Neim

Jäsen
Mulkku kirjoitti:
Aika todennäköisesti Puljujärvi pelaa ensi kaudella Kärpissä.

Minä pidän 8000 kertaa todennäköisempänä sitä, että Puljujärvi tosiaan pelaa edes yhden ottelun Kärpissä. Jos Puljujärvi ei mahdu Kärppien liigamiehistöön, hän todennäköisesti pelaa edes yhden pelin A-junioreissa. Silloin hän on pelannut ensi kaudella Kärpissä. Mielestäni se on erittäin todennäköistä.

Kyrpä kirjoitti:
Kävimme eilen maistratissa

Mikä on maistratti? Minä luulin sen olevan maistraatti, koska se tulee latinasta (magistratus) ja ruotsissa se on muodossa magistrat. Olinpahan näemmä väärässä.

Narrifani kirjoitti:
Kannabiksen laillistaminen toisi vain yhden huumeen lisää, alkoholin ja kofeiinin rinnalle.

Tuosta tulee hieman mieleen Bill Hicks, joka letkautti aikoinaan näin: “If you want to understand a society, take a good look at the drugs it uses. And what can this tell you about American culture? Well, look at the drugs we use. Except for pharmaceutical poison, there are essentially only two drugs that Western civilization tolerates: Caffeine from Monday to Friday to energize you enough to make you a productive member of society, and alcohol from Friday to Monday to keep you too stupid to figure out the prison that you are living in.”
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Toi on varmaan se slummissa asuva Hard Knock Life -äijä, jolla on kaikki mennyt aina päin helvettiä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Persujen linja Kreikka-asiassa oli hyvä.
Vitut ollut. Soini öyhöpopulistina kusetti persuperseitä jotka lankevat täysin vaikka persut pettivät äänestäjänsä. Taivahan takoja että tämä kansa on tyhmää.

Arvostan Janne Ahosen Mika Myllylää korkeammalle
Nyt loppuu tällainen paskanjauhaminen. Hiihto on paljon kovempi laji kuin pelleilijöiden mäkihyppy. Kohta rapartoin modeille
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Vitut ollut. Soini öyhöpopulistina kusetti persuperseitä jotka lankevat täysin vaikka persut pettivät äänestäjänsä. Taivahan takoja että tämä kansa on tyhmää.


Nyt loppuu tällainen paskanjauhaminen. Hiihto on paljon kovempi laji kuin pelleilijöiden mäkihyppy. Kohta rapartoin modeille
TomiP, tuo JYPin kannattaja jolla ei ole koskaan mitään asiaa JYPin osioon?
 

Nick Neim

Jäsen
Oletko joskus nähnyt minun huomauttavan jotakuta hänen tekemästään typosta? Epäilen. Tai voisit ainakin antaa edes yhden esimerkin.

Tänään aikaisemmin:

Kalastajien tilanteeseen en ota kantaa, mutta virkistyskäytön vähättely tai suoranainen nonseleeraaminen on hölmöä, Merimetso ei ole sellainen lintu, jonka säilyttämiseksi vaadittaisiin ihmisen väistymistä joka tilanteessa. Merimetsolle löytyy asuttamattomia luotoja ihan tarpeeksi. Jos laki tosiaan menee, kuten Gustafsson sanoo, sitä pitäisi muuttaa.
Mitä tarkoittaa nonseleeraaminen? Kuulostaa ainakin tosi hienolta sanalta.
Ylenkatsoa.
Minä luulin että se on nonsaleeraamista, koska se pohjaa ranskan kielen sanaan nonchalance ja ruotsissa tunnetaan muoto "nonchalera". Mutta aina oppii jotain uutta.

En tiedä mistä tuon typon repäisit, kun käyttäjä @Kyrpä luuli ihan oikeasti kyseessä olevan maistratti.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Joo väärin jankattu vihjeessä. Varsinkin nonsaleerauksen tulokulma jäi niin vajaaksi, että olisin voinut sekoittaa arvuutellun nimimerkin pettteriin tai scholliin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kyllä esim. minä ymmärrän mitä @SeQuins tarkoittaa. Kai voin tässä kertoa sen, vaikka hän ei itse sitä ole kertonut. Eli @SeQuins on tässä oikeassa. Oli ihan oikeassa siis. @SeQuinsin kanssa samaa mieltä tästä, mitä keskustelinkin jo aikaisemmin. Eli tätä @SeQuins siis tarkoittaa. Kai minä sen voin kertoa.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Jännä nähdä miten Floridan tuleva siisoni tulee sujumaan. Monet franchisen nuorista prospecteista ovat jo aika hyvin adjustoituneet "the show'n" kaukaloihin, eikä heille tule yllätyksenä se, miten paljon mental toughnessia pitkä siisoni NHL-hockeya vaatii. Vähän awkardina pitäisin sitä, jos Cats ei vähintäänkin bättlää regular seasonin loppuun asti tosissaan postseason paikasta. Draftaamisessä on mielestäni viime vuosina succeedattu aika hyvin, mitään high risk low reward hakuja ei god bless ole nähty, eikä tuota tän vuoden first roundin pickiäkään voida minään desperaattina reachinä pitää. Itse presuumaisin että muutaman vuoden päästä Cats tulee olemaan establishoitunut contender ihan year in, year out. Ei olisi mikään surprise, vaikka championship banneriä nostettaisiin vielä tällä decadellä kohti arenan kattoa South Floridassa, enkä nyt puhu Boltsista.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
@Kirjoittelija
Onko Taccutucca imitointisi kohde? Vaikuttaa kovasti siltä, sillä hän käyttää paljon englanninkielisiä termejä. Jos olisit jättänyt Floridan mainitsematta, veikkaukseni olisi ollut Dissonanssi.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
ihku-Jaws

edit. Siis tuossa mikko6000:n viestissä.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
@Kirjoittelija
Onko Taccutucca imitointisi kohde? Vaikuttaa kovasti siltä, sillä hän käyttää paljon englanninkielisiä termejä. Jos olisit jättänyt Floridan mainitsematta, veikkaukseni olisi ollut Dissonanssi.
Ei tuossa ole Dissonanssia, Disson anglismit ovat sentään jollain tapaa järkeviä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös