Käyttäjien keskinäinen veikkaus- ja vedonlyöntiketju kaudelle 2015–2016

  • 159 089
  • 819

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täältä pesee:

5 osallistujaa, panos 40e/osallistuja. 2 paikkaa täytetty, 3 vapaana.

Jokainen veikkaa runkosarjan lopputilanteen ja nimeää pistepörssin top10-pelaajat.

Pikaisella katselulla taitaa olla vielä viimeinen paikka vapaana? Voisin lähteä mukaan.
 

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Löytyyköhän omilta tai muilta luottoa KalPaan?

Väitän, että Kalpa ei ole 8 joukossa runkosarjan päättyessä. Panos 20-100€.

Sport tai Kookoo ei kumpikaan pääse playoffeihin. Panos 20-100€.

Maksut tilisiirtona heti vedon ratkettua.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Löytyyköhän omilta tai muilta luottoa KalPaan?

Väitän, että Kalpa ei ole 8 joukossa runkosarjan päättyessä. Panos 20-100€.
Tämän voin ottaa maksimillasi kiinni, eli 100€

Eli itse väitän KalPan olevan kahdeksan sakissa, ja teikäläinen sanoo ettei. Deal?
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Tämän voin ottaa maksimillasi kiinni, eli 100€

Eli itse väitän KalPan olevan kahdeksan sakissa, ja teikäläinen sanoo ettei. Deal?
Ohhoh, ihmeen kovaa luottoa löytyy vaikka kaksi kärkiketjun ukkoa uupuu. Tällä hetkellä kakkonen mallia Tammela-Ruohomaa-Nikko. Eipä siinä, vahvistuksien tullessa itsekkin luotan KalPan olevan sijoilla 5-10.
 

VAKIOPAIKKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ottaako joku Sportin kannattaja vedon vastaan. 50€. Sanon, että Ässät on runkosarjassa Sportia korkeammalla. Sama tarjous on voimassa myös heads up:na KooKoo, Ilves, Blues, TPS, Pelicans, Saipa ja HPK:n kannattajaa vastaan. Yksi veto per seura. Maksu kauden jälkeen tilisiirtona heti kun ratkeaa.
 
Viimeksi muokattu:

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ottaako joku Sportin kannattaja vedon vastaan. 50€. Sanon, että Ässät on runkosarjassa Sportia korkeammalla. Sama tarjous on voimassa myös heads up:na KooKoo, Ilves, Blues, TPS, Pelicans, Saipa ja HPK:n kannattajaa vastaan. Yksi veto per seura. Maksu kauden jälkeen tilisiirtona heti kun ratkeaa.
Tää Ipalla kii.
 

Ylähirsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ottaako joku Sportin kannattaja vedon vastaan. 50€. Sanon, että Ässät on runkosarjassa Sportia korkeammalla. Sama tarjous on voimassa myös heads up:na KooKoo, Ilves, Blues, TPS, Pelicans, Saipa ja HPK:n kannattajaa vastaan. Yksi veto per seura. Maksu kauden jälkeen tilisiirtona heti kun ratkeaa.
Otetaan Blegillä kiinni. Vetoja en ole vielä palstaurallani lyönyt, joten minulla ei ole esittää +-merkkistä dataa. Voit valita mukaan jonkun ennalta tutun vedonlyöjän, jos tämä arveluttaa.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ottaako joku Sportin kannattaja vedon vastaan. 50€. Sanon, että Ässät on runkosarjassa Sportia korkeammalla. Sama tarjous on voimassa myös heads up:na KooKoo, Ilves, Blues, TPS, Pelicans, Saipa ja HPK:n kannattajaa vastaan. Yksi veto per seura. Maksu kauden jälkeen tilisiirtona heti kun ratkeaa.

SaiPalla kiinni. Muista muistuttaa kun veto päättyy että saat rahasi. Tai no minähän ne saan.
 

Dank Sinatra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Ottaako joku Sportin kannattaja vedon vastaan. 50€. Sanon, että Ässät on runkosarjassa Sportia korkeammalla. Sama tarjous on voimassa myös heads up:na KooKoo, Ilves, Blues, TPS, Pelicans, Saipa ja HPK:n kannattajaa vastaan. Yksi veto per seura. Maksu kauden jälkeen tilisiirtona heti kun ratkeaa.
Pelicansilla kiinni.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
5 osallistujaa, panos 40e/osallistuja.
Jokainen veikkaa runkosarjan lopputilanteen ja nimeää pistepörssin top10-pelaajat.

Pisteytys:

Jokainen väärin veikattu runkosarjasijoitus tuottaa virhepisteitä saman verran, kuin todellinen sijoitus poikkeaa veikkauksesta. Siis oikea sijoitus = 0p, yhden sijan korkeampi tai matalampi sijoitus = 1p jne. Esimerkiksi jos olen veikannut Kärppiä sijalle 1, ja sijoittuvat runkosarjassa sijalle 6, tulee minulle 5 virhepistettä. Jokaisesta joukkueesta kertyvät virhepisteet lasketaan yhteen.

Jokainen nimetty pelaaja, joka ei yltänyt runkosarjan pistepörssin 10 kärkeen, tuottaa lisäksi 3 virhepistettä.

Sijoitus- ja pistepörssiveikkauksesta saadut virhepisteet lasketaan yhteen, ja vähiten pisteitä saanut voittaa. Tasatilanteessa ratkaisee ensin täsmälleen oikeiden runkosarjasijoitusten määrä, näiden ollessa tasan katsotaan pistepörssiin oikein veikattujen pelaajien määrä (ei siis sijoituksia).

Voitonjako:
1. 120e
2. 60e
3. 20e (puolet panoksesta)
Lopullinen osallistujalista:
@-One-
@Oskupoika
@Up089
@Roo
@Linjatuomari

Muistakaa ilmoittaa veikkauksenne tässä ketjussa ennen ensimmäistä liigakierrosta!
 

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ottaako joku Sportin kannattaja vedon vastaan. 50€. Sanon, että Ässät on runkosarjassa Sportia korkeammalla. Sama tarjous on voimassa myös heads up:na KooKoo, Ilves, Blues, TPS, Pelicans, Saipa ja HPK:n kannattajaa vastaan.

En ole TPS kannattaja, mutta ottaisin Tepsillä kiinni. Eli minä väitän, että TPS on Ässien edellä runkosarjan päättyessä ja sinä, että Ässät on edellä. Ja panosta tuo 50€. Käykö?
 

VAKIOPAIKKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No niin. Sport, KooKoo ja HPK vielä jäljellä. Ilves/-One-, Blues/ylähirsi, Saipa/Jugger77, Pelicans/Dank Sinatra ja TPS/Kalikankosto VS VAKIOPAIKKA/ÄSSÄT 50€ paremmasta runkosarja sijoituksesta on hyväksytty.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Loistavaa, helpot rahat taskuun ja jos ei niin voi olla tyytyväinen ettei KalPan kausi mennyt aivan nappiin.

Ohhoh, ihmeen kovaa luottoa löytyy vaikka kaksi kärkiketjun ukkoa uupuu. Tällä hetkellä kakkonen mallia Tammela-Ruohomaa-Nikko. Eipä siinä, vahvistuksien tullessa itsekkin luotan KalPan olevan sijoilla 5-10.
Niimpä, ja itse en vielä KalPaa edes voi joukkueena sietää liigan ehdottomasti oksettavin joukkue, joten sympatiapisteitä tms en anna. Helpot rahat kuitenkin aina kiinnostaa...
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Liigan avauskierroksella (vähintään toisen joukkueen kauden ensimmäinen peli) tapellaan. Tappelun määrittely teknisesti: kumpikin pelaaja pudottaa hanskat = tappelu, vaikka iskuja ei vaihdettaisikaan TAI kummallekin osapuolelle tuomitaan jäähy nyrkkitappelusta (myös hanskat käsissä).

Panos 20€, jonka häviäjä sitoutuu lahjoittamaan voittajan valitsemaan hyväntekeväisyyskohteeseen.

Minä siis sanon että tapellaan.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Kaksi vetoa alkavalle kaudelle:

1. Tomas Zaborsky tekee enemmän pisteitä runkosarjassa kuin valitsemasi pelaaja. Panos 20€.

2. Kookoo ei jää runkosarjassa jumboksi. Panos 20€.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Tähän voin tarttua. Kyllä se KooKoo vaan jumboksi sijoittuu.

Its a deal! Muistutellaan toisiamme kun runkosarja on loppunut/loppumaisillaan :)
 

Linden #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kukas rakkaista paikallisvastustajista nappaa kiinni vedon, että kumpi Tamperelainen joukkue on korkeammalla sijoituksissa lopullisessa taulukossa(lue:playoffsien jälkeisessä).

Tarjoan vetoa 2:1 suhteella, eli sinun Ilvesläinen valitsemasi laatuviski vastaan minun kahta pulloa.

Ja tähän vetoon otetaan mukaan nopein vastannut Ipalainen.

Luonnollisesti minä sanon, että Tappara on korkeammalla.
 

Oskupoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pepe Jürgens
Noh, helppoa rahaa jollekkin! 20juuroo. Minä sanon että KooKoo ei ole jumbo ja sinä sanot jotta on. Luotto ei ole kova, pitää kuitenkin oman kylän poikiin luottaa!
 

Roo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Philadelphia Flyers
Noh, helppoa rahaa jollekkin! 20juuroo. Minä sanon että KooKoo ei ole jumbo ja sinä sanot jotta on. Luotto ei ole kova, pitää kuitenkin oman kylän poikiin luottaa!

Otetaan tämä kiinni. Ei ole helppo työ välttää jumbosijaa ensimmäisellä kaudella.
 

VirG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Vaasan Sport, Arizona Coyotes
Löytyykö uskoa Kouvolassa? Vaasan Sport on runkosarjasijoitukseltaan korkeammalla sijalla kuin teidän KooKoonne. Panos 20 EUR.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös