Nettilähetykset

  • 1 567 673
  • 2 390

Itäpuu

Jäsen
Pari vitun haistatusta: ensimmäinen teille linkkien ruinaajille. Käytä googlea, saatana! Ja syy miksi on kyrpä näin otsassa, niin tuo silverlight on niin paska! Haistakaa maikkari pitkä vittu! Perkeleellinen nykiminen jota en taaskaan muistanut kun palvelun ostin. Argh..
 

retro

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pari vitun haistatusta: ensimmäinen teille linkkien ruinaajille. Käytä googlea, saatana! Ja syy miksi on kyrpä näin otsassa, niin tuo silverlight on niin paska! Haistakaa maikkari pitkä vittu! Perkeleellinen nykiminen jota en taaskaan muistanut kun palvelun ostin. Argh..

Ei löytynyt googlella, olisin myös erittäin kiitollinen katsomo linkistä, laittakaa yv:tä kiitos!
 

Valetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, ym. suomalaiset NHL:ssä
Ei Maikkarilta(kaan) pääse katsomaan peliä ilmaiseksi? vaikka Saukkos-editionia yrittääki katsoa niin silti vaatii kk maksua/koodia?
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onko joku saanut Katsomon ja Air play:n toimimaan? Ipadin uusimman päivityksen jälkeen kuva näkyy vaakatasossa, eikä mikään auta.
 

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Mitä tulee tehdä, että IIHF:n YouTube-kanavalta saa pelit näkymään? "not available in your countryä" pukkaa..
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Mitä tulee tehdä, että IIHF:n YouTube-kanavalta saa pelit näkymään? "not available in your countryä" pukkaa..

Lataa vaikka hola ja sitten laitat asetuksista maaksi jonkun muun kuin suomen, en ole nyt tuben lähetyksiä seurannut niin en tiedä mistä maista näkyy ja mistä ei. Tuolla kuitenkin onnistui viime vuonna, ja eiköhän pelitä tänäkin vuonna.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Sanotaan vielä tuohon hola-hommaan avuksi, että pitää rekisteröityä ja käydä emailissa aktivoimassa sähköpostiosoite jotta alkaa toimimaan. Näin ainakin mulla. Australian kautta näkyvät pelit ihan ok.
 

Doug

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Vaasan Sport, Florida Panthers

Käräppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Calgary Flames
Sanotaan vielä tuohon hola-hommaan avuksi, että pitää rekisteröityä ja käydä emailissa aktivoimassa sähköpostiosoite jotta alkaa toimimaan. Näin ainakin mulla. Australian kautta näkyvät pelit ihan ok.

Itsellä ei kyllä vaatinut mitään rekisteröintiä kun tuon latasin firefoxiin. Australian kautta myös itse katsoin hd-laadulla.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Ei toimi HOLA meikäläisellä. On se kyllä vittu, että lätkän ihmemaassa pitää runkata striimien kanssa jos haluaa nähdä muutakin kuin Suomen pelejä. Toki ainahan voi kantaa rahaa MTV:n kirstuun. Kahtokkee vaan niin se on kohta O-kisat ja futikset samassa tilanteessa. Salkkareiden tauolla Pitkämäen kultamitaliheitto ja koko kisa 59,95€. :)
 

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Singapore Holasta, niin pelittää. Kiitokset kaikille!
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Itse olen nyt näissä kisoissa suosinut tuon mainitsemani holan ja tube yhdistelmän sijaan näitä acestream linkkejä. Vaatii kanssa acestreamin asentamista, mutta kuvanlaatu HD-tasoa. SopCast myös hyvä vaihtoehto, molempiin löytyy vaikka kuinka ja paljon hyvänlaatuisia tai HD-tasoisia linkkejä. Haittapuolina molemmissa, että tarvitsee asentaa koneelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös