Ihannenaisesi

  • 19 610
  • 94

ShakesBier

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
vaikkei nyt kukaan meiltä leideiltä mitään kysynytkään, pistän tähän silti vähän sopivaa "uskonnonharjoitusta"..=)

Prayer

Now I lay me down to sleep,
I pray for a man, who's not a creep.
One who's handsome, smart and strong.
He's not afraid to admit when he is wrong.
One who thinks before he speaks.
When he promises to call, he doesn't wait 6 weeks.

I pray that he is gainfully employed,
won't lose his cool when he's annoyed.
Pulls out my chair & opens my door,
massages my back & begs to do more.

Oh! Send me a man who will make love to my mind.
Knows what to say when I ask "How fat is my behind?"

One who'll make love till my body's a' itchin'.
He brings ME a sandwich too, when he goes to the kitchen.

I pray that this man will love me to no end,
and would never compare me with my best friend.

Thank You in advance and now I'll just wait,
for I know You will send him before it's too late.

Amen
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tylsästi voi vastata että oma tyttöystävä. Kuitenkin erityisesti viehätyn huumorintajusta ja kaikenlaisesta komiikasta. Oman huumorin kehittyminen kahden ihmisen välille on yksi elämän parhaista asioista. Olen tavannut elämäni aikana liian vähän tyttöjä, jotka oikeasti saavat minut nauramaan, mutta onnekseni seurustelen yhden sellaisen kanssa parhaillaan.

Lisäksi tykkään kovasti siitä, että tyttöystävä on kaikesta tyhmästä huumorista huolimatta oikeasti fiksu, älykäs ja lahjakas ihminen. Ja ajattelee monista asioista samalla tavalla, vaikka taustamme ovat aika erilaiset. Lisäksi olen aina ollut viehättynyt tietynlaisesta lapsenmielisyydestä, koska se kertoo oikeanlaisesta asenteesta elämään. Kyllä piirrettyjä saa katsoa ja satuja lukea ihan kaikenikäisenä, vaikka kuinka olisi muussa elämässään menestyvä ja sivistynyt ja kypsä ihminen..

Eikä ulkonäönkään merkitystä voi aliarvioida. En haluaisi olla kauniin mutta persoonattoman tytön kanssa, mieluummin vähemmän yleisiin kauneuskäsityksiin sopivan mutta persoonallisen. Viehätyn enemmän hippityylisistä tytöistä kuin sliipatuista h&m-blondeista, onneksi parempi puolisko on enemmän tuota ensiksimainittua osastoa..

Rehellisyys, hyväsydämisyys jne. ovat niin itsestäänselvyyksiä ihannekumppanissa, ettei niitä erikseen kannata edes mainita.
 

Livermore

Jäsen
Lainatakseni Aake Kallialaa: Ihannenaiseni on mykkä viinakaupan omistaja!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ketju on vanha, mutta itse asia ei vanhene. Ilmeisesti ulkoisiin ominaisuuksiin keskitytään.

Tumma tukka
Tummat piirteet
Tummat silmät
Ääni altto
Pituutta keskivertoa enemmän eli yli 170 cm
Sopusuhtainen vartalo
Karisma

Ylipäänsä tumma tukka on naisella kauneinta ikinä. Lisäksi luonnostaan tummat piirteet ja kaunis, syvä ääni ovat plussaa. Tähän päälle vielä karismaa, joka tulee vaikkapa koulutuksesta, maailman näkemisestä ja humaaneista arvoista, eläinrakkaudestakin. Ja parhaimmillaan noista kaikista.

Ja mikä parasta, tällaisia naisia on. Useampiakin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Pituutta keskivertoa enemmän eli yli 170 cm
Sopusuhtainen vartalo
.

Meillä on samoja toiveita. Itse en tosin välitä tummasta, vaan sellaisesta luonnonvaaleasta. Minulla on käynyt niin hirveä pulla tässä asiassa, että vetää ihan nöyräksi. Onnistuin löytämään sellaisen naisen, jolta löytyvät nämä toivomani elementit ja kesällä sitten tanssitaan häitä.

- yli 170 cm
- hyvä urheilullinen kroppa (ei liikaa lihaksia, vaan paino siinä 55-59kg)
- vaalea, siniset silmät
- hyvä kielitaito, koulutus, tykkää lukemisesta ja seuraa uutisia
 
- hyvä kielitaito, koulutus, tykkää lukemisesta ja seuraa uutisia

Mistä sä tiedät, että tulevalla vaimollasi on hyvä kielitaito? Kuka sen kielitaidon on mitannut?

Oman ihannenaiseni ominaisuudet ovat seuraavanlaiset: pituutta 145-200 senttimetriä, painoindeksi 17-35, ikää 16-60 vuotta, hengittää. Plussaa siitä, jos ei kuuntele Cheekkiä eikä Linkin Parkia. Ongelma on se, että mulla taitaa olla rima vähän liian korkealla.
 
Jos asiaa miettii enemmänkin niin että mitkä asiat pitäisi olla kondiksessa jotta parisuhde toimisi niin:

- Minä rakastan häntä ja hän minua.
- Kummankaan elämä ei pyöri _vain_ sen suhteen ympärillä.
- Seksi toimii hyvin ja sytymme molemmat toisistamme.
- Pystyy keskustelemaan mistä vain toisen kanssa.
- Molemmat pystyy luottamaan toisiinsa.

Vähän vierastan tehdä mitään listausta ulkonäöstä ja luonteesta mutta jos nyt ketjun aiheen huomioon ottaen vähän sohaistaan:

-Lyhyehkö, pieni blondi, iloinen. :)
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mistä sä tiedät, että tulevalla vaimollasi on hyvä kielitaito? Kuka sen kielitaidon on mitannut?...

Minun mielestäni hyvä kielitaito - siis oma mielipiteeni asiasta - pitää sisällään vähintään kahden vieraan kielen kiitettävän hallinnan, mieluiten kolmen.

Omaan itse hyvän kielitaidon, jossa ei sinällään ole mitään sen suurempaa pröystäiltävää, sillä tähän tulisi pyrkiä jokaisen. Olen arvioinut morsiamen kielitaitoa niin osattujen kielten lukumäärän kuin laadunkin perusteella. Toki hänen kielitaitoaan on arvioitu laajemminkin, kun on saanut mm. pätevyyden opettaa englanniksi ...

Ikävää muuten, jos et ole noilla antamillasi kriteereillä löytänyt naista :)
 
Minun mielestäni hyvä kielitaito - siis oma mielipiteeni asiasta - pitää sisällään vähintään kahden vieraan kielen kiitettävän hallinnan, mieluiten kolmen.

No tuollaisia naisia on kyllä Suomessa ihan pirun harvassa, kun 99 prosenttia naisista täällä ei hallitse edes suomen kieltä kiitettävästi. Etkä kyllä hallitse sinäkään. Enkä minä.

Omaan itse hyvän kielitaidon, jossa ei sinällään ole mitään sen suurempaa pröystäiltävää, sillä tähän tulisi pyrkiä jokaisen.

Minä en ymmärrä, miksi jokaisen pitäisi pyrkiä osaamaan useampia kieliä kiitettävästi, sillä todella harvalta ihmiseltä vaaditaan työssään useamman kielen kiitettävää osaamista. Ei esim. jonkun ministerin, ekonomin tai insinöörin tarvitse osata edes suomea kiitettävästi, eikä äidinkielen opettajan tarvitse hallita suomen kielen lisäksi yhtäkään kieltä kiitettävästi.
 
Viimeksi muokattu:

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
No tuollaisia naisia on kyllä Suomessa ihan pirun harvassa, kun 99 prosenttia naisista täällä ei hallitse edes suomen kieltä kiitettävästi. Etkä kyllä hallitse sinäkään. Enkä minä.

Tämä jo ot, mutta itse asiassa mielestäni tällä palstalla hallitaan suomen kieli kyllä todella monien toimesta vähintäänkin kiitettävästi. Joskus suorastaan erinomaisesti. Mielestäni myös sinä kirjoitat kiitettävästi.

Toki tällainen nettikirjoittelu laiskistaa, aina ei jaksa korjata ja editoida mahdollisia kielioppivirheitä.

Minusta asenteesi kielitaitoon ja sen "tarpeellisuuteen" ilmentää aika hyvin muita ajatuksiasi, joita olemme joskus yhteiskunnasta vaihtaneet. Siis nyt en tarkoita negatiivisessa mielessä tätä, ymmärtääkseni tulet duunaritaustaisesta suvusta jne. Itse en ajattele kielitaitoa sen perusteella, mitä on ikään kuin pakko osata ja niillä mennään, vaan näen asian itsensä kehittämisenä, vapaaehtoisena juttuna, joka toki voi myöhemmin tulla tarpeeseenkin.

Kuten joskus olen palstalla kertonut, menin ruotsinkieliseen armeijaan vuodeksi, lähinnä tuon kielen takia. Ja oli siellä muitakin suomenkielisiä, jotka olivat ajatelleet samoin, että olisi kivaa oppia toinen kotimainen oikein kunnolla. Alku intissä olikin pirun vaikea ja jopa hermostuttava tämän kielen takia, mutta okei: kyllä olen hivenen ylpeä siitä, että noin tein ja sinnittelin.

Edit. Jaa, meillä muuten vähän erilaiset näkemykset, mikä on esim. kielen kiitettävää osaamista. Minun mielestäni tavallinenkin ihminen voi osata kieltä kiitettävästi ja näin moni tekee. Kirjoitin äidinkielestä laudaturin aiheenani historiallisuus Dumas'n ja Waltarin historiallisissa romaaneissa. Mielestäni osaan kieltä kiitettävästi, asiaa on jopa arvioitu.

Opettaja sen sijaan voi osat jotain kieltä jopa erinomaisesti. Tosin nyt kun mietin tarkemmin, niin kyllä oma saksan, englannin kuin ruotsinkin kieleni lähentelee erinomaista tasoa. Siis siitä perspektiivistä, että ne ovat vieraita kieliä. Turha pitää kynttilää vakan alla, sillä asia on näin.
 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei saa mielellään nostaa minua enemmän penkistä ja painoindeksi saisi olla normaalilla alueella. Ei myöskään minua pidempi saisi olla, tosin ei niinkään lyhyt että olisi kääpiökokoinen. Ei saa kuunnella Cheekkiä, JVG:tä tai Elastista. Mielellään ei tanssi ja ei ole uskonnollinen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tietysti on on liuta itsestäänselvyyksiä, en nyt mainitse niitä.

- Naisella ei saa olla mm. koiria, hämähäkkejä, käärmeitä satiaisia tai mitä näitä nyt on. Akvaario saa olla. Akvaariossa saa olla vedeneläviä (mutta ei merikäärmettä, miekkavalasta eikä varsinkaan sähköankeriasta).
- Ei kuuntele paskoja radiokanavia, kuten Voice, NRJ, Nova, YleX. Jos yksikin noista kanavista on vakituisesti kuuntelussa, niin suhdetta ei synny. Jos Sami Hedberg on sen mielestä hauskin ikinä missään, niin suhdetta ei synny.
- Nainen ei kännää kovin usein. Mieluiten ei ole ikinä naiselle sopimattomassa humalassa. Tällaisten kanssa olenkin käytännössä aina.
- Tatuaatioita ja lävistyksiä ei saa olla. Ok, yksi pienehkö tatuointi on joskus mennyt siivilän läpi, kunhan lupaa, että lisää ei ole tulossa. Korvissa saa olla reiät, mutta kunhan niistä ei joka päivä roiku jotkut pingpong- tai sulkapallot.
- Ei saa tupakoida kuin joskus satunnaisesti korkeintaan.
- En tykkää jos mitat ovat 175 cm/55 kg. Luut kolisee. 172 cm/60 kg on optimaalinen.
- Lyhyet hiukset naisella. Ei sytytä yhtään. Saati jos on kalju. Siilitukkalesboja siis ei kiitos.
- Nainen kuorsaa häiritsevän äänekkäästi. Ei jatkoon.
- En tykkää jos nainen tekee töitä markkinointialalla. Insinöörinaistenkaan kanssa en tule yhtään toimeen.
- Tärkeää on, että nainen lukee hyviä kirjoja. Hyviä kirjoja eivät ole vain ne, mitä minä luen. Ihan eri kirjoja ne yleensä lukee, mutta hyviä.
- Naisen ei pidä olla kovin iltauninen. Jos se nukahtaa joka ilta kello 21, olen tavannut sellaisenkin, niin nukkukoot yksinään tai jonkun toisen kanssa. Klo 23 on ok.
- Naisella ei saa olla lapsia.
- Naisen pitää syödä pääsääntöisesti laadukasta ruokaa eikä kaikenlaista paskamuonaa.
- Ylipäänsä nainen antaa ihmisen olla mitä ihminen on. Niin minäkin annan olla. Toinen asia on, että alanko elää sellaisen kanssa. Jos esim. kuuntelee paskoja radiokanavia, niin sitten kuuntelee, en yritä muuttaa makua, mutta en minä sellaisen kanssa ala aikaa viettää. Naisen ei pidä raahata minua mukaan esim. Ikeaan jos en halua lähteä. Eikä sitten suuttua, kun en lähtenyt. En minäkään raahaa sitä minnekään mukaan minne se ei halua lähteä. Kompromissejä ovat ne asiat, joissa kunnioitetaan sitä tahtoa, ettei toisen tarvitse kärsiä tuollaisten asioiden vuoksi. Eikä niin, kuten usein väärin ymmärretään, että molempien pitää vuoroin kärsiä, kun pitää muka uhrautua. Nuo uhrautujat eivät tietenkään ymmärrä, että toisinkin voi elää vaan puolustelevat, että yhdessä pitää tehdä nämäkin. Varmaan pyyhkivät toistensa perseenkin, että voi tehdä yhdessä.
- Eikä sitten missään kaupassa kuljeta käsi kädessä. Kesälomalla voi joskus jossain kulkea hetken käsi kädessä. Esim. festareilla. Ja jouluna hautausmaalla.
- Naisen pitää saada orgasmeja, kun pannaan. Jos ei minun kanssa niitä saa, niin kenen kanssa sitten, mitähä.
- Temperementtiset eli heikkohermoiset naiset ovat kaikista pahimpia. Suksin heti kauas jos havaitsen tuon piirteen.
- Matala tai matalahko ääni naisella on hirveyttä.
- Jos nainen on "jee, kyllä Suomi voi pelastaa koko maailman" -tyyppi, siis visva, niin suhde loppuu heti jos tuon ominaisuuden havaitsen. Tai jos nainen on naispuolinen leijonakorutyyppi.
- Jos nainen on isänsä näköinen, niin onhan se aika hirveää. Paitsi jos hänen isänsä on Teemu Selänne.

Olisihan näitä seikkoja vielä lisääkin, mutta tässä nyt lyhyesti muutama.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ikä: 18-20-40-60 vuotta.

- Vaalea neiti-ihminen. Jos ei ole vaalea, niin kyllä ristiverinenkin menee. Olkoon perkele, vaikka tumma, eikä sillä neidilläkään niin väliä.
- Lenkkeilyä pitäisi harrastaa ja raitista ilmaa.
- Tupakkaa ei ollenkaan, se on ehdoton vaatimus. Mutta jos siinä illanistujaisissa tulee yksi rööki vedettyä, niin vitunko sillä on väliä, poltellaan vaan.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Veli @Käyttäjänimetön vie minun suosikkinaiseni, kun piirteistä 16/20 perusteella olisi sopiva pari. Valitettavasti hän on 18-vuotias, enkä usko hänen muutenkaan Ouluun asti lähtevän.

Mitäs minulle? No, söpö ja kiltti riittää.
 
En oikein usko tällaisten ideaalien rakenteluun, vaan siihen, että pitää mielen ja silmät auki. :) Eikä mulla nykyään kasetti kestä seurusteluhommia tai muuta vakavampaa, eli sikälikin turhaa etsiä mitään erityistä. Kunhan ei ole ylipainoinen tai muuten ruma, "läheisyysongelmainen" sängyssä tai takertuva luonne, niin sillä pärjää jo hyvin mun kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ulkonäkö:

-Punainen tukka toimii aina
-Pituudella ei niin väliä, tosin alle 150cm tai yli 190cm kanssa voisi olla ainakin aluksi vähän outoa
-Ei todellakaan tarvitse olla erityisen timmi tai sporttinen, mutta läski on ehdoton turn-off
-Kroppa noin muuten sopusuhtainen, en ole erityisemmin tissi- tai persemiehiä, mutta toki naisella muotoja saa olla
-Läväreiden ja tatuointien suhteen ei ole niin tarkkaa, kunhan naama ei ole täynnä romurautaa ja ovat muutenkin vähemmän näkyvillä paikoilla ja hyvin toteutettuja

Luonne:

-Seuraa maailman tapahtumia, muutakin kuin julkkisjuoruja
-Ei tarvitse olla oppinut tai kouluja käynyt, mutta fiksu pitää olla
-Monipuolinen huumorintaju, tajuaa sekä "laadukkaan" huumorin että kuollut vauva-vitsien ja vessahuumorin päälle, ei ole tosikko, ei vedä hernettä nenään pikkuasioista, ei suutu leikistä ja ymmärtää sarkasmia
-Kokeilunhaluinen, haluaa nähdä ja kokeilla kaikkea uutta
-Hyväntahtoinen, mieluummin naiivi kuin kyyninen
-Luotettava, ei petä eikä anna syytä epäillä että olisi mitään vispilänkauppaa
-Omaa elämän myös parisuhteen ulkopuolella, ei ole takertuvainen ja ymmärtää, että välillä haluan olla yksikseni ja tahdon olla kavereiden seurassa ilman häntäkin
-Seuraa urheilua edes jonkin verran, ja vaikkei haluaisi matseissa kanssani käydäkään niin tämä puoli elämästäni on vaan hyväksyttävä. Bonuspisteet toki jos kannattaa tai edes symppaa IFK:ta
-Ei ota elämää hirveän vakavasti

Elämäntavat:

-Saa tupakoida tai olla tupakoimatta, mutta en halua kuulla nalkutusta jos itse tupakoin
-Itsensä päihdyttäminen ei saa olla elämäntapa, mutta pitää olla valmis sitäkin välillä harrastamaan
-Pitää itsestään huolta sen verran, ettei paisu käsiin ja voi hyvin, mutta ei myöskään tunge mitään fitness-paskaa naamalleni
-Ruokavalio kohtuullisen yhdentekevä, ks. ylempi, mutta bonuspisteet jos osaa laittaa ruokaa edes auttavasti

Siinä jotain mitä tuli nopeasti mieleen. Nuo elämäntapoihin ja ulkonäköön liittyvät ovat enemmän ihanteita, luonteeseen liittyvät sen sijaan aika ehdottomia jos vielä jossain vaiheessa innostun parisuhdehommiin ryhtymään. Viime vuodet tosin olen viihtynyt sen verran hyvin yksin, että rima vaan nousee koko ajan ja tällä hetkellä vaikea nähdä, että ihan heti löytyisi ketään, joka kiinnostaisi tarpeeksi...
En oikein usko tällaisten ideaalien rakenteluun, vaan siihen, että pitää mielen ja silmät auki. :).
...tosin tämä on aivan totta. Ei ole vielä toistaiseksi ketään etsimällä löytynyt, vaan nuo tapaavat saapua elämään silloin kun sitä vähiten odottaa.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ulkonäön suhteen minulla ei ole mitään erikoisia vaatimuksia muuten, mutta hymyn ja silmien pitää olla tasoa "polvet veteläksi tarvittaessa". En tiedä miksi juuri hymy ja silmät ovat ne asiat joihinka ensin kiinnitän huomioni naisissa, mutta noin se nyt vaan on. Silmissä tietty syvyys ja mystiikka ja hymyssä puolestaan juuri tuo polvet makarooniksi efekti. Toivon, että jossain vaiheessa löydän oman "ihannenaiseni" ja sitten voin onnellisena ukkomiehenä naureskella näille jutuille, mutta alempana kuitenkin listattuna muutama naikkonen joiden ulkonäkö miellyttää silmää. Peruspirkkoja en listaa koska kuvia on mahdotonta löytää.

Keira Knightley
Shakira
Emmanuelle Chirqui

Täydelliseen formuun treenatut kropat ym muodot ovat hieman toissijaisia ulkonäkökriteereissä. Toki jaan niissä hyvin tyypilliset mieltymykset suurimman osan kanssa, mutta kasvoista se "ihannenainen" lähtee mielikuvissani rakentumaan.

Luonne, asenne ja muut intellektuellit ominaisuudet ovat puolestaan erittäin tärkeitä. Mikään ei ole suurempi turn-off kuin täydellinen tyhmyys. Mielipiteensä olisi hyvä myös uskaltaa ilmaista eikä olla mikään vässykkä. Mitään bridezillaa en kuitenkaan tällä tarkoita, vaan sopivaa yhdistelmää tervettä järkeä, ymmärrystä sekä itsetuntoa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos asiaa miettii enemmänkin niin että mitkä asiat pitäisi olla kondiksessa jotta parisuhde toimisi niin:

- Minä rakastan häntä ja hän minua.
- Kummankaan elämä ei pyöri _vain_ sen suhteen ympärillä.
- Seksi toimii hyvin ja sytymme molemmat toisistamme.
- Pystyy keskustelemaan mistä vain toisen kanssa.
- Molemmat pystyy luottamaan toisiinsa.

Vähän vierastan tehdä mitään listausta ulkonäöstä ja luonteesta mutta jos nyt ketjun aiheen huomioon ottaen vähän sohaistaan:

-Lyhyehkö, pieni blondi, iloinen. :)

Hei, hyvä lista, mutta nuo kaikki ensin listaamasi asiathan ovat sellaisia, joiden pitää olla kaikkien mielestä kunnossa :)

Toivottavasti olet löytänyt sen taskukokoisen iloisen blondin, jonka kanssa nuo kaikki toimivat :)
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Pulssi. Ketju lukkoon.

No tosissaan, mulle riittäs vaan että tultas toimeen. Tarkoittaa lähinnä sitä että ei olisi mikään rahan perässä juokseva tyhjäpää-pissis. En tiedä onko sattumaa vai ei, mutta tämän 21 ikävuoteni aikana olen tavannut vain kaksi oikeasti mukavaa naista, jota ehkä jaksaisin katsella päivästä päivään ja näistäkin molemmat ovat, noh, ei niin nättejä, Kaikki loput ovat sellaisia ylimielisiä prinsessoja, joille ei kelpaa mikään. Meikäläisen seura kiinnostaa vain kun siitä hyötyisi jollain tapaaa. Toinen näistä mukavista naisista seurustelee, ja toisen kanssa meillä on ollut vähän kipinää välillä jo kohta neljä vuotta mutta yhteen asti ei olla lopulta ikinä päädytty. Enkä tiedä toisaalta että vituttaako edes.

Anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet. Olen vähän kännissä.
 

Andrew

Jäsen
Minun mielestäni hyvä kielitaito - siis oma mielipiteeni asiasta - pitää sisällään vähintään kahden vieraan kielen kiitettävän hallinnan, mieluiten kolmen.

Tämä on aika kova kriteeri, jos mietitään kuinka vaikeaa on suurimmalle osalle ihmisistä vieraiden kielten opiskelu. Vieraiden kielten oppiminen ei yleinsä kerro mitään älykkyydestä, vaan lahjakkuudesta. Jotkut eivät vaan opi vieraita kieliä, vaikka kuinka tekisivät töitä niiden eteen. Sama pätee matematiikkaan.

Minusta hyvä yhdistelmä olisi Suomessa, että opiskeltaisiin englantia ja sitten toisena kielenä joko saksaa tai venäjää, mutta keskityttäisiin siihen, että pystyy oikeasti puhumaan näitä kieliä. Ruotsin voisi laittaa valinnaiseksi, mutta tästä aiheesta voi keskustella toisessa ketjussa.

Olen itse seurustellut ulkomaalaisen naisen kanssa, jonka kanssa puhuimme aina englantia ilman mitään ongelmia, mutta seurustelin aikanaan myös naisen kanssa, jonka englannin kielen taito rajoittui siihen, että hän hädin tuskin pystyi tilaamaan kahvin ulkomailla. Ei se mitenkään ikinä ole vaikuttanut siihen miten suhtaudun ihmiseen tai hänen älykkyyteen. Me ihmiset olemme vaan hyvin erilaisia ja meillä on erilaiset vahvuudet elämässä sekä kiinnostuksen kohteet.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tämä on aika kova kriteeri...

Olen toki samaa mieltä tästä, mutta muistetaan nyt ketjussa puhutun ihanteista. Usean kielen sujuva osaaminen ei ole ehdoton must, mutta saanen toivoa tätä unelmieni naiselta ;) Ja kuten sanottua, niin kävi karmea pulla, löysin lopulta ihan omia ihanteitani vastaavan yksilön.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Minun ihannenaisessani on paljon samoja piirteitä kuin kauniissa urheiluautoissa. Jotkut tykkäävät luotettavista ja/tai edullisista menopeleistä, jossa estetiikka on vähemmässä huomiossa käyttötarkoituksen ollessa prioriteettina. Toiset hakevat luksusta, joilla peilata vaurautta ja vakautta ja muiden arvostusta. Eräät vannovat aina uuden perään ja yhdet metsästävät pelkästään erikoisuuksia. Itse diggaan, aina ja ikuisesti, klassisen kauniista urheilu-autoista.

Minun unelmien nainen ja unelmieni auto ovat molemmat esteettisesti ehdottoman kauniita katsella, mutta salaisuus piilee kuitenkin syvemmällä pinnan ja muotokielen alla. Kumpaakaan ei ole tarkoitettu sellaiseen tappavan tasaiseen ja tylsään arkikäyttöön, vaan molemmista saa sitä enemmän irti, mitä enemmän antaa kyytiä ja uskaltaa haastaa heidät äärirajoille. Kapasiteetti ei todellakaan lopu kesken. Sen vuoksi tylsässä peruskäytössä molemmat menevät täysin hukkaan, voivat jopa olla hiukan hankalasti hallittavia, ja jos näin tapahtuu, niin kumpaakaan ei voi siitä soimata, vaan tylsää ja taitamatonta kuskia. Molemmissa riittää luonnetta ja persoonallisuutta vaikka muille jakaa

Kalliitakin ovat kuin perkeleet, huoltokustannuksista puhumattakaan, mutta kuka sitä ei nyt tosirakkauden vuoksi olisi valmis paljonkin uhraamaan. Tosin tarpeen vaatiessa molemmat helppo laittaa vaihtoon, kun kysyntää markkinoilla kuitenkin riittää.

Paljon on eri malleja testattu, mutta nyt tuntuu siltä, että on vihdoin löytynyt sellainen klassikko, joka kaiken muun hyvän lisäksi vanhenee niin tyylikkäästi, kuin hyvä viini, ettei vaihtoa edes halua ajatella. Kai sitä jossain piireissä rakastumiseksikin kutsutaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös