Peliesitykset kaudella 2014–2015

  • 671 245
  • 3 844

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Red Machine: Sulla on veljeni sama fanisilmä kuin mulla! Kyllä mä pyrin joka kausi katsomaan myös hyviä asioita ja erityisesti yksittäisiä pelaajia. Olen aidosti ylpeä esmes Zabosta ja Goldista, siinä on liigan ehkä mielenkiintoisimmat ulkkarit. Ja siis Goldista vikoineenkin. Oon monesti paasannut, että HIFK-brändiin kuuluu myös pakollinen taiteilija, jonka hyvän ja huonon päivän ero on karmea. Nyt kun joukkueessa on sellainen, olen päättänyt hyväksyä hänet karvoineen päivineen. Ja kun on sydämeltään fani, on ihan luonnollista että myös negatiivisia asioita näkee paljon. Ja niitä haluaa parantaa. Täähän olisi ihan pohjoiskoreaa, jos kaikesta pitäisi tykätä aina ja toisaalta tämä olisi aika puusilmäistä jos kaikki on aina päin vittua. Nyt mennään airhockeylla. Ei voi perkele mitään, mutta on meillä silti hienoja pelaajia.

Sille en voi mitään, että toivon HIFK:n peliin särmää ja ylilyöntejäkin. Mulla on hieman ikävä Ilkka Pikkaraista, vaihtaisin Edari-Pikun Sika-Pikuun anytime. Jätän lainausta varten tähän valmiiksi kohdan, jossa vastaaja voi luetella kaikki ne asiat, miksi I.Pikkaraista ei vittu ikinä koskaan missään tapauksessa takaisin. Olen hahmotellut syitä varten omat jopa osiot: 1. Tyhmät jäähyt 2. Täydellinen vastustajan kunnioittamattomuus 3. Ruma pelityyli. 4. Huono häviäminen ja jälkipeli. Oho, nämähän olivat kaikki kehuja.

Elisiseltä muutama yksittäinen hieno hetki:

-Tälle nauraa kihersin itsekseni aivan psykona: Auvitu painaa hyökkäyksen kärkenä saatana pää kolmantena jalkana suoraan kohti vastustajan maalia ilman pienintäkään vilkaisua sivuille ja ilman ensimmäistäkään aietta syöttää kenellekään. Meidän pakki! Upeeta häröilyä!

-Generous ajaa jonkun kiekottoman kärpän pystyyn suunnilleen aloitusympyrässä ihan matsin alussa.

-Jokainen niitti Donskoihin. Just noin pitää pelata.

-Taipalus, joka pelasi muuten huonosti, pelastaa kiekon sinisen päällä hanskallaan ja sokea dumari tuomitsee paitsioksi. Taipalus kilahtaa aivan täysin - arvostan asennetta, kaveri pelaa oikeasti koko sydämellään!

Ville Husson rankkarihistoria ei ehkä olekaan niin surkea kuin eilen muistelin. Onhan hän kerran voittanutkin joukkueelleen rankkarikisan. Tämän tapahtui F-junnuissa joskus vuosituhannen taitteessa ja HIFK vei silloin rankut 13-12.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Ville Husson rankkarihistoria ei ehkä olekaan niin surkea kuin eilen muistelin. Onhan hän kerran voittanutkin joukkueelleen rankkarikisan. Tämän tapahtui F-junnuissa joskus vuosituhannen taitteessa ja HIFK vei silloin rankut 13-12.

Itseasiassa syksyllä Kärppiä vastaan Husso voitti rankkariskaban, mutta nyt viimeaikaiset rankkuskabat ovat koko joukkueelta olleet surkeita. Tuntuu etteivät HIFK:n pelaajia oikein nappaa nämä rankkuskabat, mutta jatkoajalla yleensä ollaan se vahvempi joukkue.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Elisiseltä muutama yksittäinen hieno hetki:

-Tälle nauraa kihersin itsekseni aivan psykona: Auvitu painaa hyökkäyksen kärkenä saatana pää kolmantena jalkana suoraan kohti vastustajan maalia ilman pienintäkään vilkaisua sivuille ja ilman ensimmäistäkään aietta syöttää kenellekään. Meidän pakki! Upeeta häröilyä!

Sama! :) Ja itse asiassa Honkaheimo pyrki samaan oliko se kolmannessa erässä. Ensin hyökkäyksen kärkenä -> helvetin paha kiekonmenetys, joka tuurilla saatiin heti takas omille. Mitä tekee Otto? Hyökkää heti uudelleen. :D Ai saatana, mitä opportunismia.

-Generous ajaa jonkun kiekottoman kärpän pystyyn suunnilleen aloitusympyrässä ihan matsin alussa.

-Jokainen niitti Donskoihin. Just noin pitää pelata.

-Taipalus, joka pelasi muuten huonosti, pelastaa kiekon sinisen päällä hanskallaan ja sokea dumari tuomitsee paitsioksi. Taipalus kilahtaa aivan täysin - arvostan asennetta, kaveri pelaa oikeasti koko sydämellään!

Generous on ollut hyvä, ja varsinkin tarpeellinen. Me tarvitaan tollanen pakki. Eikä se nyt niin virheherkkä oo ollut, mitä pelättiin.

Taipaluksesta ja asenteesta pidän myös. Kyllä pitää uskaltaa kynäillä. So what, vaikka joskus kolahtaa omissa, jos vastaavasti voi tarjota elämyksiä yleisölle, kun alimpana vie kärkikarvaajaa kassalle. Ja pidän myös siitä, että jos dumarit vetää ihan vihkoon, ei poistuta naama valkoisena vaihtoon, vaan kerrotaan palkkion saavalle dumarille, että nyt ei mennyt, kuten piti. En pidä ainaisesti valittavista, mutta kyllä räikeistä mokista saa palautteen antaa.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Seesam; olen itsekin kovan ja värikkään HIFK:n valinnu vuonna -81 omakseni. Olin 7-vuotias.Asuin Haagassa. Niillä oli sika-mageet paidat. Mä ja Pikkis oltiin IFK ja muut spedet jotain muuta...kun pihalla skulattiin.
Mutta helvetti ajat muuttuu. Vaikka kuinka mun mielestä Tony-Tiikeri(RIP) on kovin IFK:n äijä ikinä mikä tätä paitaa on kantanu, niin silti, mulle on tärkeintä että jengi voittaa.
Perhana, vanha äijä liikuttuu, kun muistelee vanhoja aikoja.
Ylilyöntejä pitää olla ja läikkyä pitää ja kunnolla!!! Mutta maailma muuttuu ja me sen mukana.
Nyt on tää ja huomisesta ei tiedä. Pelitapa on nyt tämä, meillä on helvetin hyviä pelaajia sitä toteuttamassa, uskon että keväällä menestytään.
Lamperin Masa tulee ja lanaa mennessään, jonkun lasarettiin, ja taas on Pärnäsen sukkahousu-savolaisella kirjoitettavaa.
Tai Antelias Matti ottaa matsin Kankin kanssa ja taas Ape kitisee että ollaan pilattu koko hieno laji.
Tähän mä uskon, ei se Stögö pysty tota jengiä suitsimaan niin tiukkaan, etteikö silloin tällöin saataisi nauttia vanhasta kunnon IFK:sta.
Mutta vaikka haluan jengin voittavan, niin vastustajaa pitää kunnioittaa, eli ei ikinä Sonkajärven Sonnia enää Punaisiin, kiitos.
Tää on kuitenkin vaan lätkää; kaikki omin jaloin himaan, kun summeri on soinu.
Air-hockeylla kohti nakki-kattilaa!!!
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
IFK:n viisi seuraavaa:
Ässät (v)
Ilves (k)
Pelicans (v)
TPS (k)
Sport (v)

Ja kun pahimmat vastustajat pelaavat muutaman matsin keskenään (Blues-JYP, Tappara-Lukko nyt ainakin osui silmään), niin IFK:lla on kaikesta viime aikojen surkeudesta huolimatta hyvä mahdollisuus kotietuun. Nyt niitä voittoja ja noista viidestä vähintään kymmenen pistettä!
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Noista viidestä seuraavasta matsista jokaikinen pitäisi voittaa. 15 pojoa saatava. Ei yhtään vähempää.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Hävetkää saatanan tunarit! Joka saatanan jätkä pl. Zabo ja Grillfors pelaavat alta arvostelun, niin tällaista oksennusta se on! Lankisen vuoro voisi olla kohta. Husso imuroinut molemmat Ässä maalit.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En kyllä vittu tajua miten HIFK voi jokaisen ensimmäisen erän vetää ihan käteen. Oikeasti ihan helvetin surullista katsottavaa, kun jokaiseen pelin alkuun tullaan ihan sukkasilleen pelkäämään virheitä ja sitten niitä vasta tuleekin. Varmaan tulee ryhtiliikettä toisessa ja kolmannessa erässä, mutta taas on annettu kaksi eteen ja molemmat ihan ilmaisia maaleja. Ensimmäinen Söden piikkiin, toinen Husson piikkiin. Näiden lisäksi Elkinsin aloitustappiosta tolppaan ja Ramstedtin lahjoittama 2 vs 1 hyökkäys. Itse ei saada mitään aikaiseksi. Todella surullista.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käsittämätöntä oksennusta jälleen. Vittu mä en ymmärrä tota yritystä avata peliä keskialueen kimmokkeen kautta päätyyn. Aivan jäätävän näköistä ja onnistuu ehkä kerran 20:neen yritykseen. Sama homma monessa pelissä ekassa erässä. Hyi vittu kuvaa parhaiten kyllä tätä.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Ei pysty kyllä käsittämään miten toi pelin taso voi oikeasti olla näin perseestä. Jos joku olisi heittänyt joulukuussa, että helmikuun loppupuolella saadaan taistella kuuden sakissa pysymisestä olisin nauranut päin naamaa. Nyt se vaan alkaa olemaan ihan todellista. Kovat treenaamisetcja muut tammikuussa olivat syy lähteä hakemaan paskoja otteita niistä. Ok, olihan noita loukkaantuneita myös ihan helvetisti. Enää ei ole, mutta otteet ovat laskeneet kuin lehmän häntä. Huolestuttaa vitusti ja vajaa kymmenen kierrosta olisi aikaa löytää edes jonkinlainen piristyminen noihin otteisiin. Saas nähdä kuinka käy. Kaikkien matsien alku alkaa olemaan jo liian paljon samasta muotista. Vastustajalle pari eteen ja sen jälkeen koitetaan päästä tasoihin. Pudotuspeleistä näihin ei ole tippaakaan varaa. Jos nyt ensimmäinen nöyrä toive olisi saada peliin ehjä 60 min. Siitä on aikaa helvetin kauan.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Mielenkiintoista nähdä jos/kun Ässät pistää kiekon kolmannen kerran rysään, että vaihtuuko Ville "7kg+nhl sopimus" Husson paikka jäältä penkille, vai mennäänkö ilman vaihtoja. Mieluisampi vaihtoehto tosin olisi, että KOKO jengi rupeaa pelaamaan ja Hude pelaa tasollaan, ei ne taidot perkele keneltäkään ole kadonneet minnekään.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Eivät oikein tunnu nämä ekat erät nappaavan HIFK:ta tällä hetkellä, ihmeen huolimatonta ja näennäistä "pelailua" Onko nyt jo kolmas kerta pariin viikkoon kun annetaan vastustajalle ekassa erässä pari maalia eteen. Toivottavasti nyt tälläkin kerralla ruvettaisiin pelaamaan kunnolla tokassa erässä.
 

Joona D

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Boston Bruins
Ei nämä huonot alut paljoa haitanneet kun osattiin vielä lopussa nousta voittoon, mutta nyt kun ei sitäkään taitoa ole ollut aikoihin, niin tässä sitten kärvistellään.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
No ei tunnu tokatkaan erät enää nappaavan. Kentällä on jengi joka on ihan varjo niistä Kärppiä vastaan pelatuista kahdesta erästä. Ei voi kuin pyöritellä päätään. Lankisella nyt kuitenkin yliote Hussosta. Hyvä läpiajon torjunta ja Hirvosen kovan duunin päätteeksi Goldie oikealla paikalla oikeaan aikaan. Jos nyt sit luotetaan siihen come backiin ja Ässien sulamiseen lopussa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Sellainen perverssi aavistus, että kolmannessa tulee saatanan kovaa luisteleva IFK ja Ässät koitetaan tiputtaa/tiputetaan kyydistä pelkän vauhdin avulla. Lankinen torjuu kaiken ja IFK tekee 2-3. Pointsit himaan.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Toka erä oli ainakin parempi kuin ensimmäinen ja parikin maalia tuli sitten lopulta. Silti tuli useamman kerran kirottua noita syöttöjä omalla puolustusalueella ja keskialueella. Huolellisuutta tarvittaisiin rutkasti.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tiukalle menee onko enää aikaa tasoitukseen kun nämä minuutit käytetään rangaistusten tappamiseen. Lankinen ollut kyllä hyvä, ei voi moittia.
 

Lindfors

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, YNWA
Söden ja Taipaluksen älyttömät rangaistukset takaa-ajotilanteessa kruunaa sitten väärä vaihto...
 

Lasse#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä tämä homma alkaa nyt vituttamaan niin paljon, että täytyy laittaa play off kausarin hankkiminen mietintään. Hävetkää saatana!
 

Belsebuubi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Niiralanmonttu, United
Ne playoff kausarit taitaa olla tosiaan kun laittaisi rahaa pankkiin. 1 matsi ja seuraavan kauden kortti onkin puoli-ilmainen. Onhan tuo vittu kauheaa puppelointia tuo pelaaminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös