Otto Honkaheimo HIFK:hon

  • 55 757
  • 169

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yhtään tietämättä terveystilannetta, mutu-fiilis on ettei Honkaheimokaan ole täydessä tikissä edelleenkään, vaan on paskana olevista pakeista se vähiten paskana oleva ja roikotetaan ns. puoliväkisin mukana jostain syystä. Kyllä, peliesitykset ovat olleet luokattomia ja ainahan Honkaheimo on ollut vähän semmoinen pehmoinen poika, mutta pari matsia tosi läheltä IFKn pakkeja tsiiganneena, meno ja etenkin yleisilme/kehonkieli ei näytä 100%lta.

Silti olen alusta asti ihmetellyt Honkaheimon hankintaa. Iso, pehmoinen eikä kovin hyvin liikkuva eikä laukova.
 

Dale Cooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Mother Nature Hockey
Honkaheimo highlights:

- Peliä edistäviä syöttöjä: 0
- Laukauksia: 2
- Laadukkaita laukauksia: 0
- Taklauksia vastustajiin: 0
- Taklauksia omiin pelaajiin: 1
- Tehotilasto: -1

Miten ihmeessä tämä pelaaja on voinut päästä SM-Liigassa jäälle yli 500 ottelussa? Hongankolistelija saa olla mun puolesta ensimmäinen pakki, joka tippuu kokoonpanosta pois muiden tervehtyessä.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Hongankolistelija saa olla mun puolesta ensimmäinen pakki, joka tippuu kokoonpanosta pois muiden tervehtyessä.

Honkaheimo ei todellakaan pelannut hyvää ottelua tänään, mutta oli valovuoden Mobergia edellä. Kyllä Honkaheimo omissa papereissani on, kaikkien ollessa terveitä 6. puolustaja tuossa jengissä. Söde, Grillfors, Taipalus, Pikkarainen (jos jatkaa tämän hetkisellä tasollaa ja saa loppukauden jatkosopimuksen) ja Auvitu miehen edellä. Teppokin toki sinne edelle nousee, jos lopettaa ne päättömät nousunsa. Mutta joo, Honkaheimo on ollut pettymys tällä kaudella, mutta kyllä hänen otteensa turhan alas arvostetaan myös sen takia. Herra ei missään nimessä ole tämän hetkisen puolustuksen heikoin lenkki.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei se Honkaheimo heikoin lenkki ole, mutta jos Pikkarainen jatkaa samanlaisia esityksiä, sainaisin Hankin loppukaudeks jolloin Honkaheimo vois olla 7.s pakki. Myös Teppo on pelillisesti Honkkista edellä.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Myös Teppo on pelillisesti Honkkista edellä.

Tästä kyllä erittäin voimakkaasti eri mieltä. Teppo toki aloitti kauden loistavasti, mutta viime aikoina ei kyllä ole, minun mielestäni, kunnostautunut missään muussa kuin väärin ajoitetuissa ja huonosti toteutetuissa nousuissa. Tämä siitäkin huolimatta, että teki Porissa maalin.
 

Dale Cooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Mother Nature Hockey
Tepolla ja Mobergilla on potentiaalia kehittyä tuosta vielä joksikin, mutta 29v. Honkaheimon kohdalla asia ei näin todennäköisesti ole. Sen takia itse pitäisin 6. ja 7. pakkina mielummin näitä kavereita. Söde-Taipalus-Griller-Hank-Auvitu-Teppo-Moberg-Honkaheimo on tällä hetkellä oma näkemykseni depth chartista ja tähän vaikuttaa myös nuorien kavereiden potentiaali.

Tepon ja Mobergin otteet ovat toki notkahtaneet alkukaudesta, mutta tähän vaikuttaa mun näkemyksen mukaan liian suuri vastuu. Näiden perusjunnujen paikka on kutos- ja seiskapakkeina, ei suinkaan ykkösparissa. Tämä siis, jos halutaan olla oikeasti menestyvä joukkue.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä kyllä erittäin voimakkaasti eri mieltä. Teppo toki aloitti kauden loistavasti, mutta viime aikoina ei kyllä ole, minun mielestäni, kunnostautunut missään muussa kuin väärin ajoitetuissa ja huonosti toteutetuissa nousuissa. Tämä siitäkin huolimatta, että teki Porissa maalin.

Saa olla eri mieltä, itse en vaan näe Honkaheimossa mitään parempaa ja tässä peilaan koko kautta. Teppo tykkää nousta enemmän, etenkin viime peleissä välillä siitä on hyötyä joukkuelle ja välillä ei. Dale Cooper sanoi hyvin äskeisessä viestissä eli liian suuri vastuu on Tepolla ja monella muulla pakilla loukkaantumisten takia, Teppo saattaa yrittää tästä syystä liikaakin nousuja.

Honkaheimo on kokeneempana paremmin sijoittuva, mutta jalka liikkuu hitaasti ja kokoonsa nähden niin lammas. Myös kiekon kanssa tekee liikaa vääriä ratkaisuja.
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tästä kaverista pitää päästä eroon ja nopeasti. Tänään tuli oikein tarkasti seurattua herran peliä ja mitään hyvää en nähnyt. Jos 500 matsia vyöllä ja pelaa samalla tasolla tai jopa huonommin kuin muutaman pelin pelanneet junnut niin ei jatkoon. Mielummin sitä omia nuoria junnuja katsoo kokoonpanossa kuin jotain heinahattua. Kesällä kun soppari julkistettiin niin muistikuva kaverista oli, että nyt saatiin isäntä maalin eteen mutta tulikin pelkkä tuhnu.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Tepon ja Mobergin otteet ovat toki notkahtaneet alkukaudesta, mutta tähän vaikuttaa mun näkemyksen mukaan liian suuri vastuu. Näiden perusjunnujen paikka on kutos- ja seiskapakkeina, ei suinkaan ykkösparissa. Tämä siis, jos halutaan olla oikeasti menestyvä joukkue.

Kumpi sitten olisi sitten parempi heidän kehitysensä kannalta, pelata Mestissä 1-2 parissa YV ja AV-vastuilla, vai Liigaa 3-parissa tai rotaatiossa ilman erikoistilannevastuuta?

Itse laittaisin Mestikseen.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Ilman muuta Teppo ja Moberg tulevat kehittymään vielä Honkaheimoa enemmän. Todennäköisesti kummastakin tulee vielä parempi jääkiekkoilija tulevaisuudessa, kuin mitä Otto Honkaheimo on vuonna 2014. Mutta se ei auta tässä ja nyt, välittömästi. Mobergia vastaan vertailu on ihan läpihuutojuttu. Ilman muuta Mobergiin pitää uhrata panoksia, mutta se pitää tällä kaudella tehdä jossain toisessa sarjassa kuin Liigassa. Tepon kanssa vertailu meneekin sitten kinkkisemmäksi. Lopulta kuitenkin puhutaan, kaikkien kunnossa ollessa ja mahdollisen vahvistuksen jälkeen 6.-7. puolustajasta. Tällöin minun mielestä nousemista ja liikettä tärkeämpää on nimenomaan tasaisuus ja kyky sijoittua kentällä oikein. Mielipideasiahan tämä pitkälti on Tepon ja Honkaheimon välillä, mutta kyllä minä valitsen Honkaheimon ennen Teppoa, ja tässäkin on kyllä peilattu ihan koko kautta.
 

Dale Cooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Mother Nature Hockey
Kumpi sitten olisi sitten parempi heidän kehitysensä kannalta, pelata Mestissä 1-2 parissa YV ja AV-vastuilla, vai Liigaa 3-parissa tai rotaatiossa ilman erikoistilannevastuuta?

Itse laittaisin Mestikseen.
Tämä lienee jo niin moniulotteinen ja yksilökohtainen kysymys, että yhtä ja ainoaa vastausta ei ole. Kenties kiekollisemmille nuorille puolustajille Mestis voi sopia sikäli paremmin, että siellä he pääsevät enemmän kiekkoon käsiksi. Fakta kuitenkin on se, että liigapelaajaksi ei kehity, jos ei pelaa Liigaa.

Kari Jalonen peluutti Ilari Melartia sitkeästi edareissa ja käytti välillä sitten KiVa:ssa. Kausilla 08-09, 09-10 ja 10-11 Lädä pelasi 68 matsia SM-Liigaa ja 38 matsia Mestistä. Väittäisin, että kehitystyö onnistui loistavasti tuolla reseptillä.

Tämä karkaa kuitenkin jo aiheesta. Minusta Honkaheimon paikka pelaavassa kokoonpanossa on nähdyn perusteella kyseenalaistettavissa. Ainakaan tällä hetkellä taso ei yksinkertaisesti riitä Liigaan. Mielenkiintoista onkin nähdä mitä tapahtuu, jos IFK vielä yhden puolustajan hankkii joukkueeseen.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Porukka ihmettelee miten Honkaheimo on voinut pelata yli 500 ottelua Liigassa. Vastaus on helppo: suhteilla. Niin kuin sanoin ennen kautta täällä niin mitään hyviä asioita ei jäällä tapahdu hänen osaltaan. Osa Lukkofaneista puolustelee vain koska 1) on Oton kaveri 2) on oma kasvatti. Otteet ei tuu parantumaan jatkossakaan. Teidän onneks vaan vuoden pahvi. Täällä joutuu pelkäämään sen jälkeen paluuta Lukkoon....
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Porukka ihmettelee miten Honkaheimo on voinut pelata yli 500 ottelua Liigassa. Vastaus on helppo: suhteilla. Niin kuin sanoin ennen kautta täällä niin mitään hyviä asioita ei jäällä tapahdu hänen osaltaan. Osa Lukkofaneista puolustelee vain koska 1) on Oton kaveri 2) on oma kasvatti. Otteet ei tuu parantumaan jatkossakaan. Teidän onneks vaan vuoden pahvi. Täällä joutuu pelkäämään sen jälkeen paluuta Lukkoon....
Muistanko väärin, mutta eikös Otolla ollut sopimus Lukkoon myös täksi kaudeksi joka sitten purettiin yhteisymmärryksessä pelaajan ja seuran välillä?
Joten ei voi kuin ihmetellä Nybondaksen ajatuksen juoksua hommata tällainen arpa nuoren puolustuksen kivijalaksi.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Muistanko väärin, mutta eikös Otolla ollut sopimus Lukkoon myös täksi kaudeksi joka sitten purettiin yhteisymmärryksessä pelaajan ja seuran välillä?
Joten ei voi kuin ihmetellä Nybondaksen ajatuksen juoksua hommata tällainen arpa nuoren puolustuksen kivijalaksi.

Arpa? eiköhän 500 ottelun aikana ole jonkinlainen kuva muodostunut pelaajasta. Arpaa tästä värväyksestä kyllä mitenkään saa. Viime kaudella oli arpoja useampikin.
Itselle tosin Honkaheimon esitykset on ollut pettymys, odotin sitä kivijalkaa ja isäntää.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Pettymys, kyllä, mutta kyllä Honkaheimo nyt seiskapakkina menee oikein hyvin. Tällä hetkellä miehen edelle menee Söde (kunhan nyt pääsis kuntoon!), Taipalus, Grillfors, Hank, Teppo ja Auvitu. Jos kaikki olisivat terveenä niin Otto olisi 7. puolustaja joka pelaisi noin 13 min pelissä ja alivoimia. Omasta mielestäni pakisto huutaa yhtä rightin pakkia, kovemman luokan sellaista ja jos Nyba semmoisen onnistuisi hankkimaan tippuisi Otto minun papereissani pelaavasta kokoonpanosta pihalle jos kaikki terveenä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen nyt näkee sokea-Reettakin, ettei Honkaheimo ole 100% kunnossa. Pelaa siksi, että jotenkin on saatu karsittua kasaan.
 

Kajastus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelaa siksi, että jotenkin on saatu karsittua kasaan.
Jos näin on niin täytyy kovasti ihmetellä miksi. Otteet ovat olleet ihan luokattomia puolustuksessa, joten ei olisi mikään menetys pistää sivuun toipumaan. Eilen pelasi kuitenkin hyökkääjänä, missä ei ollut mitään järkeä. Jos on toipilas niin sivuun kuntoutumaan mielummin kuin koheltamaan kentälle.
 

tiimari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan tässä Honkaheimon KiVa-projektissa joku juttu, joka ei vaan avaudu meikäläiselle? Vai onko Stögö vaan tajunnut, ettei paskasta saa konvehtia ja antaa Otolle koirankoppia, kunnes tämä itse ehdottaa sopimuksen purkua? Oletettavasti kuitenkin keskiarvoa paremmin tienaava liigapelaaja. Sopimuksen purusta vapautuvilla rahoilla voisi sitten hankkia hieman paremman hinta-laatusuhteen pelaajan.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Onkohan tässä Honkaheimon KiVa-projektissa joku juttu, joka ei vaan avaudu meikäläiselle? Vai onko Stögö vaan tajunnut, ettei paskasta saa konvehtia ja antaa Otolle koirankoppia, kunnes tämä itse ehdottaa sopimuksen purkua? Oletettavasti kuitenkin keskiarvoa paremmin tienaava liigapelaaja. Sopimuksen purusta vapautuvilla rahoilla voisi sitten hankkia hieman paremman hinta-laatusuhteen pelaajan.

Jotenkin luulen että KiVa -projektissa on kyse siitä että Honkaheimon peli saadaan jotenkin raiteille. Olisiko sitten Stadin valot häikäisseet liikaa ja itseluottamus kadonnut ja sitä haetaan nyt KiVasta. Tai sitten loukkaantuminen on vaivannut ja ennen paluuta liigaan haetaan vauhtia alempaa. Puhdasta arvailua kyllä tämä kaikki. Jotenkin uskon (tai ainakin toivon) että miehestä on meille apua keväällä.
 

Lindfors

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, YNWA
Itselleni tuli mieleen juurikin tuo, että peluutetaan Mestiksessä siihen saakka, kunnes itse haluaa purkaa sopimuksen tai joku muu seura kiinnostuu palveluksista. Noilla rahoilla sitten" isäntää" kehiin. Tosin noilla näytöillä ei kovin paljon tarjouksia tule muualta.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Honkkis pelasi parhaa pelinsä juuri ennen Mestis komennusta, eiköhän Honhaheimo vielä ainakin mahdollisuuden saa IFK:ssa ennen kuin aletaan miettimään mitään sopimuksen purkamista jne.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Honkaheimo on ollut kauden aikana pois kokoonpanosta loukkaantumisten vuoksi, joten valistunut arvaukseni on, että on ollut pelikykyinen, muttei varsinaisesti kunnossa. HIFK:n pakkitilanteen vuoksi on pelannut/peluutettu, vaikka fiksumpaa olisi ollut lepuuttaa. Aina asiat nyt vain eivät mene sen mukaan, mikä olisi optimaalisinta. Olisiko nyt menossa pelikunnon ylläpitäminen hieman kevyemmässä ilmapiirissä ja onnistumisten löytäminen?

Mihinkään "siirretään Mestikseen, jotta tajuaisi itse purkaa sopimuksensa"-vaihtoehtoon en jaksa uskoa. Ei kuulu HIFK:n stailiin. Jos jollekin halutaan antaa kenkää, kenkää annetaan.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Honkaheimo on pelannut jo 6 peliä KiVa:ssa, joten ei voi olla kauhean isoja vammoja, kun kykenee Mestis-peleissä pelaamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös