HIFK CHL:ssä ja siihen liittyvät spekuloinnit

  • 481 118
  • 2 084

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Siis saako näitä CHL-matseja ostettua yksittäisostoksina vai pitääkö rekisteröityä joksikin helkkarin asiakkaaksi?
CHL tarjoaa päiväpassia hintaan 4,99€, mutta koska siinä on maaestot niin se pitäisi kiertää, halvemmalla sekä helpommalla pääset jos ostat soneran tarjoaman paketin. Mikäli olet soneran asiakas niin kausi maksaa sinulle 0€ ja mikäli et ole niin soneran halvin puhelinliittymä maksaa 1,9€ / kk + 3,9€ avausmaksu ja sen jälkeen voit tilata tuon kauden ilmaisen CHL setin.

Ihan pelkästään yhden ottelun ostoon en ole törmännyt. Katsomahan sitten tarjoaa myös päivä/kuukausi yms passeja, mutta kyllä käytännössä joudut valitsemaan jonkun palvelun jonka asiakkaaksi rupeat, jos pelit kiinnostaa. Sonera on vaihtoehdoista halvin.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli tilattua itsekkin Soneran liittymä 1,90e + avausmaksu ja CHL 0e/kk. Jos huomenna soittas aspaan ja sais vielä ne CHL-tunnukset nettiin. Jännä nähdä minkälaisella toimivuudella Sonera noita pyörittää.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Minä en ollu Soneran asiakas.

Soitin myyntiaspaan (0800 133133), selitin etten ole Soneran asiakas ja haluan CHL:n näkyviin. Minulle
"myytiin" Soneran Viihde netti- ja mobiilipalveluiden käyttäjätili hintaan 0 e/kk. Kanavapaketteina CHL Total 0 e/kk. Tilaus päättyy automaattisesti 28.2.2015.

Minä en siis joutunut ottamaan mitään kännykkäliittymiä tai muitakaan, jotta saisin CHL:n veloituksetta.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tyhmä kysymys, mutta mistä tuolta Sonera Viihteen nettiportaalista löytää sen CHL-kanavan? Ilmaispaketit hankittu ja tunnukset luotu, mutta sieltä löytyy vaan kaikki muut, mutta CHL:ää en näe missään, apua?
 

waakneri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Kingit IFK ja Penguins, ManU
Minä en ollu Soneran asiakas.

Soitin myyntiaspaan (0800 133133), selitin etten ole Soneran asiakas ja haluan CHL:n näkyviin. Minulle
"myytiin" Soneran Viihde netti- ja mobiilipalveluiden käyttäjätili hintaan 0 e/kk. Kanavapaketteina CHL Total 0 e/kk. Tilaus päättyy automaattisesti 28.2.2015.

Minä en siis joutunut ottamaan mitään kännykkäliittymiä tai muitakaan, jotta saisin CHL:n veloituksetta.

Juurikin näin, tilasin netti tunnukset alkuviikosta ja sain ne eilen. Ei kuitenkaan näkynyt mitään kanavian. Aamulla soitin aspaan ja lupasivat soittaa takaisin hetkenpäästä. Ei mennyt kuin noin kymmenen minuuttia ja soitto tuli, selvisi että jostain syystä ei ollut kytketty tunnuksiin yhtään kanavaa. Laittoivat CHL total 6kk, HBO 6kk, MTVtotal 1kk ja peruspalvelu 6kk yhttensä 0€.
Propsit soneralle loistavasta asiakaspalvelusta ja hyvästä tarjouksesta.
En siis ole millään muotoa soneran asiakas (paitsi tunnukset luotuani olen nyt ja saavat silloin annettua tuon paketin 0€ hintaan.
Testattu ja kaikki kanavat tosiaan näkyy.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Suosittelen että tilaatte aspan kautta tuon paketin. Sähköpostivarmennetta ei minulle tullut missään vaiheessa tuosta eilisestä tilauksesta. No soitin 15 min sitten aspaan ja tilasin Sonera viihteen ja CHL totalin sitä kautta. Nyt toimii!

-Tinke
 

sake

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tyhmä kysymys, mutta mistä tuolta Sonera Viihteen nettiportaalista löytää sen CHL-kanavan? Ilmaispaketit hankittu ja tunnukset luotu, mutta sieltä löytyy vaan kaikki muut, mutta CHL:ää en näe missään, apua?

Ymmärtääkseni CHL-kanavia ovat siis (ainakin minulla näkyvät) MTV Sport 1-8 SV. Ohjelmaoppaan mukaan näillä kanavilla ei olisi mitään ohjelmaa, mutta kyllä kaiken järjen mukaan ne olisivat juuri eri CHL-pelejä varten..

Minkäkin sain hommattua Sonera Viihteen sekä CHL:n vaikken ole Soneran asiakas. Maksoi siis yhteensä 0e/kk. Kelpaa!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ymmärtääkseni CHL-kanavia ovat siis (ainakin minulla näkyvät) MTV Sport 1-8 SV. Ohjelmaoppaan mukaan näillä kanavilla ei olisi mitään ohjelmaa, mutta kyllä kaiken järjen mukaan ne olisivat juuri eri CHL-pelejä varten..

Juuri noilta kanavilta nuo matsit tulevat, itsellä ainakin eilen illalla näkyi ohjelmaoppaassa nuo tulevat matsit. IFK:n matsin lähetys taisi alkaa klo 20:50 ellen väärin muista kanavan ollessa 4-5. Pitää tämä kyl tarkistaa vielä kun töistä kotiin pääsee ettei aivan paskaa tässä nyt tuu jauhettua mutta muistaakseni noin...
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ymmärtääkseni CHL-kanavia ovat siis (ainakin minulla näkyvät) MTV Sport 1-8 SV. Ohjelmaoppaan mukaan näillä kanavilla ei olisi mitään ohjelmaa, mutta kyllä kaiken järjen mukaan ne olisivat juuri eri CHL-pelejä varten..

Minkäkin sain hommattua Sonera Viihteen sekä CHL:n vaikken ole Soneran asiakas. Maksoi siis yhteensä 0e/kk. Kelpaa!

Okei, kiitos infosta. Täytyy tsekata noilta sitten illemmalla mitä näkyy.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jee meilläkin nyt tuo samainen ilmainen paketti joten toivottavasti se nyt sitten pelittää kanssa eikä tarvitse katsoa jotain latausrinkulaa pari tuntia.
 

Kip#37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matt Generous
Tuli kanssa tilattua tuo CHL paketti kaapelikorttiin ja samalla tuli tunnukset, millä pääsee kirjautumaan viihteeseen ja näkee pelit tarvittaessa duuniläppäriltä, tai jopa mobiililaitteella. Ei maksanut mitään. Toki soneran/Telen asiakas yhtä kyytiä vuodesta 1993, eli mun kai olis pitänyt tällä logiikalla saada heiltä korvausta paketin ottamisesta, jos kerran ei-asiakkaatkin saa sen ilmaiseksi. No katellaan illalla mitä näkyy, jos näkyy.
 

Lorimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Leeds United
Onneksi tuli eksyttyä tähän ketjuun. Ei ollut muuten mitään hajua tosta CHL:n ilmaispaketista. Nyt on tilattu kaapeliverkkoon kyseinen paketti, odotellaan vaan näkyykö jo tänä iltana.
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Soitin minäkin aspaan ja tilasin mobiiliviihdepaketin. CHL total siis ilmainen 6kk, mutta ainakin mulle sanoi, että tuo itse mobiilipaketti on 3kk ilmainen ja sen jälkeen alkaa maksamaan 3€ tai 4,50 kuukaudessa riippuen ottaako tallentavan vai ei. Aika hyvä diili, varsinkin jos toimii.
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ainakin mulle hinta 7.90eur/kk. Sonera nettiviihde tunnukset 0eur. Sonera tota 1kk 0eur ja chltotal 7.90eur. Onkohan porukka katsonut tilausvahvistusta väärin kun sivuilla ihan selvästi 7.90eur/kk jos ei ole Soneran asiakas?
 

deWILS

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ainakin mulle hinta 7.90eur/kk. Sonera nettiviihde tunnukset 0eur. Sonera tota 1kk 0eur ja chltotal 7.90eur. Onkohan porukka katsonut tilausvahvistusta väärin kun sivuilla ihan selvästi 7.90eur/kk jos ei ole Soneran asiakas?

Kyllä tilausvahvistuksessa lukee 0eur/kk. Ja puhelimessa myös mainitsi että 6kk saa veloituksetta koko homman.
 

RedWhiteBlue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Rangers
Minä en ollu Soneran asiakas.

Soitin myyntiaspaan (0800 133133), selitin etten ole Soneran asiakas ja haluan CHL:n näkyviin. Minulle
"myytiin" Soneran Viihde netti- ja mobiilipalveluiden käyttäjätili hintaan 0 e/kk. Kanavapaketteina CHL Total 0 e/kk. Tilaus päättyy automaattisesti 28.2.2015.

Minä en siis joutunut ottamaan mitään kännykkäliittymiä tai muitakaan, jotta saisin CHL:n veloituksetta.

Minäkin soitin tuohon kyseiseen numeroon ja esitin nämä samat jargoniat kuten Beagle Boy tuossa yllä ja sain puoleksi vuodeksi CHL:n + muita kanavia hintaan 0€/kk. Kuulema Tammikuussa pitää sitten soittaa tai laittaa meiliä, mikäli ei halua maksaa kyseisistä kanavista jotka siis maksavat jonkun summan sen puolen vuoden jälkeen.

Kiitos vielä Beagle Boylle tästä!
 
Suosikkijoukkue
Hifk, Man Utd, Suomalaiset änärissä
Minäkin soitin tuohon kyseiseen numeroon ja esitin nämä samat jargoniat kuten Beagle Boy tuossa yllä ja sain puoleksi vuodeksi CHL:n + muita kanavia hintaan 0€/kk. Kuulema Tammikuussa pitää sitten soittaa tai laittaa meiliä, mikäli ei halua maksaa kyseisistä kanavista jotka siis maksavat jonkun summan sen puolen vuoden jälkeen.

Kiitos vielä Beagle Boylle tästä!

Ite soitin juuri myös myyntipalveluun ja sain CHL-paketin CHL-kauden loppuun maksutta. Tilaus katkeaa automaattisesti eikä kanavat jää roikkumaan finaalipelin jälkeen. MTV Total paketti alla, en tiedä vaikuttaako asiaan.
 

Naakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainakin mulle hinta 7.90eur/kk. Sonera nettiviihde tunnukset 0eur. Sonera tota 1kk 0eur ja chltotal 7.90eur. Onkohan porukka katsonut tilausvahvistusta väärin kun sivuilla ihan selvästi 7.90eur/kk jos ei ole Soneran asiakas?

Itse tilasin netistä noi, siitä missä luki että Soneran asiakkaille ilmainen, muuten 7,90eur. En ole Soneran asiakas ja odottelin että mitä käy. No, tilausvahvistus tuli mutta tunnusta ei aktivoitu pariin päivään vaikka max. vuorokausi siinä piti mennä. Soitin myynnin asiakaspalvelunumeroon, josta mulle aktivoitiin nuo kaikki paketit, 6kk kaikki täysin ilmaiseksi.

Onko muuten kellään tietoa, että voiko noita pelejä katsella jälkikäteen tuolta viihteestä? Joitakin ohjelmia ainakin näkyy siellä kirjastossa, mutta uusimmat on parin päivän takaisia lähetyksiä eli voi joutua odottelemaan pitkään...
 

Qkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse tilasin netistä noi, siitä missä luki että Soneran asiakkaille ilmainen, muuten 7,90eur. En ole Soneran asiakas ja odottelin että mitä käy. No, tilausvahvistus tuli mutta tunnusta ei aktivoitu pariin päivään vaikka max. vuorokausi siinä piti mennä. Soitin myynnin asiakaspalvelunumeroon, josta mulle aktivoitiin nuo kaikki paketit, 6kk kaikki täysin ilmaiseksi.

Onko muuten kellään tietoa, että voiko noita pelejä katsella jälkikäteen tuolta viihteestä? Joitakin ohjelmia ainakin näkyy siellä kirjastossa, mutta uusimmat on parin päivän takaisia lähetyksiä eli voi joutua odottelemaan pitkään...

Kuinka kauan meni että sait tunnukset? Mietin vaan, että ehtiikö illaksi vielä jos alan soittelemaan. Netistä kyllä tilasin ne jo.
 

FortyTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvin ehtii, ne tulee käytännössä saman tien sähköpostilla. Kannattaa tosiaan soittaa asiakaspalveluun, niin homma hoituu varmimmin.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Kuinka kauan meni että sait tunnukset? Mietin vaan, että ehtiikö illaksi vielä jos alan soittelemaan. Netistä kyllä tilasin ne jo.

Itsellä meni 10 minuuttia tilauksesta. Eli käytännössä heti. Jostain syystä nettitilaukseni ei näkynyt edes heidän järjestelmässään.

-Tinke
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös