Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 282 647
  • 7 387

Gestapo

Jäsen
Nimimerkin ja kysymyksen yhteys hymähdytti. Tässä vissiinkin etsitään aateveljiä.

Kalsarikänniläinen on vielä ilmeisesti sen verran maistissa, ettei huomannut samaa asiaa käsitellyn jo tunteja sitten toisessa ketjussa. Btw, alkuperäiseen kysymykseeni en ole vielä saanut yhtään vastausta.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Olisi kauheaa elää tai edes olla pidempään jonkun fitness-terveysnatsin seurassa, joka punnitsee gramman tarkkuudella jotain mönjäänsä tai laskee hiilareita ja kaloreita minkä kerkiää kuntoilutreeniensä lomassa. Luultavasti mokoma tinanordström vielä nalkuttaisi toisenkin syömisistä ja märisisi kauneusleikkauksiensa suunnittelun lomassa kuin rikkinäinen gramofoni.

Helppoahan se sinulla on, ehkä heillä on tavoitteena myös, että musta nuolisi...
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Käsi ylös ketä nauratti?
Käsi ylhäällä.

Täydellinen kassalla oleminen käyttämällä itseironisia rakenteita vailla itseironian kipenettäkään kirvoittaa aina mojovat naurut.

Vähän sama, kuin nimimerkki "viemärin tukkinut tamponi" (nimi muutettu) väittäisi kanssakirjoittajia vänkääjiksi ja itseään taas rakentavaksi osallistujaksi, vaikka omista teksteistä 99 % on paskapuhetta ja jankkaamista.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuosta noin:
TJ MACKEY kirjoitti:
Eikä tarvitse välttämättä lähteä edes Slovakiaan asti, kun Juraj ilmeisesti treenailee broidinsa kanssa parhaillaan Kajaanissa. Korpela hakee Etolasta nyt muutaman helvetin ison saunasienen ja ottaa Lelun ja Viedenskyn kyytiin ja heti seuraavalla Pendolinolla kohti Kajaania. Voi olla perilla vaan saunan ovella ruuhkaa, ilmeisesti muutaman muunkin seuran edustajat odottelevat Juraj:n selänpesuvuoroa.
Mun puolesta Kerho voisi hankkia toisenkin Juraj Mikuksen, ettei tarvitse sentterin olla yksin jurajmikuksena. Juraj Mikus, puolustaja. Hänen selkänsä täytyy vain pestä Tshekinmaalla.
Ja jos nyt ei sitten ketään muuta saada, niin koitetaan edes tätä peräpään möykkyä Tsekistä. Luulisi paita- ja mukikaupan käyvänä kuumana.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Omat runot -ketjussa nimimerkki Virveliä kainaloon laittoi virveliä palstan panslavistien kainaloon tyylikkäällä pastissillaan vanhasta taistolaisten propagandarallista. Arvostan ironiaa.

Jags-setä asuu Kouvolassa (nimi muutettu)
Sieltä oon pitkä - matka Pietariin
Mutta minusta vain tuntuu että
Jags-setä on lähempänä kuin setä Vladimir

Jagsilla on niin suuri ego
Että setä haukkua voi Liigan sekä Jokerit
Ja Jags-setä hymyilee
Ja flamet tuikkivat ja hän nauraa niinkuin setä Vladimir

Jags-setä asuu henkisesti 30-luvulla
Putin kutsui hänet kylään sinne Pietariin
Hän trollaa meitä
Meille hän on yhtä vittumainen kuin setä Stalinii

Minä olen pikku nimimerkki
Ja vähäinen on vielä minun vitutukseni
Mutta pienikin voi taistella
Rauhan puolesta (toisin) kuin Jags ja setä Mo De Raat
Rauhan puolesta kuin Jags ja setä Mo De Raat
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vähiten arvostettuja nimimerkkejä käsittelvässä ketjussa korkki vastaa 100A:n kritiikkiin siitä, kuinka jotkut moukkamaisesti kirjoittavat rauman ja lukon juuri tuolla tavalla, eli pienellä alkukirjaimella:

Niin, lukko ja rauma kuuluu kirjoittaa pienellä. Et sinä kusta ja paskaakaan isolla kirjoita. Itse olen AINA kirjoittanut näin (siis jo 90-luvulta ja Kiekkopesästä asti) ja koen sen tavaramerkikseni, enkä oikein ymmärrä sitä miksi joidenkin raumalaisten on ollut pakko alkaa plagioimaan minua Ässien/Porin ollessa kyseessä.
(boldaus oma)

Joka jälkeen Radiopää ratsastaa paikalle ja sivaltaa mielestäni aika nokkelasti:

Etkä edes omaa nimimerkkiäsi. Miksi? Vai vastasitko itse omaan kysymykseesi?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onhan tuo jo melko surkuhupaisaa. "Olen ollut 90-luvulta ja Kiekkopesästä asti lapsellinen pässi ja koen sen tavaramerkikseni."
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Onhan tuo jo melko surkuhupaisaa. "Olen ollut 90-luvulta ja Kiekkopesästä asti lapsellinen pässi ja koen sen tavaramerkikseni."

Ei kyllä täältäkään heru ymmärrystä "omaan leiriin". Muutenkin koen aivan uskomattoman rasittavana sen, että kannatus tuntuu monelle olevan enemmän vastustajan mollaamista kuin omien kannustamista. Ymmärrän tietyn vinoilun ja sen, että joskus tiukassa pelissä voi tunne ottaa vallan ja huudetaan vittusaatanaa, mutta joku raja näillekin. Sen jälkeen ollaan Suomessakin saavutettu kunnon fanikulttuuri, kun hakataan kadulla vastaantulija, koska hänellä oli väärän joukkueen kaulahuivi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Liigan kovimmat siirrot -ketjussa Kulpertto mehustelee ironisesti muiden fanien "meidän hankinta on parempi kuin teidän hankinta" -virtuaalipippelinvenytyksellä.

Itse pidän Patrik Moision siirtymistä Ilvekseen kesän kovimpana siirtona. Moni toki on erimieltä, mutta mielipiteet kaikilla.

Kyllä, jokainen on oikeutettu mielipiteeseen. Ihan mielenkiinnosta kuitenkin pyytäisin perusteluja, että miksi rankkaat Patrik Moision kesän kovimmaksi siirroksi? Viime kaudella ei pelannut ollenkaan, sitä edellisellä Ässien liigaporukassa kuusi peliä tehoilla 0+1 ja TuTon mukana Mestiksessä yhdeksän peliä tehoilla 2+0. Vielä kun otetaan huomioon, että kaveri on pelannut yli kymmenen ottelun kauden (samassa joukkueessa) viimeksi kaudella 2010-2011, niin on hyvin vaikea sijoittaa häntä kovin siirtojen listalle, sen kärkipäästä puhumattakaan.

A) Sinun mielestä tilastot kertovat pelaajasta kaiken. Tuo on ensimmäinen kohta missä menet metsään.
B) Koska Moisio ei pelannut viimekaudella, niin hän ei voi olla se puuttuva palanen, mikä on Ilvestä viimevuodet vaivannut?

On pelaajia, jotka haluavat tehdä itsestään parempia. Ne voi voittaa pistepörssejä.
Pelaajat, jotka haluavat tehdä muista parempia. He taistelevat mestaruuksista.

Jos mielestäsi pisteet kertovat kuka on parhain pelaaja, niin miksi ihmeessä Ville Vahalahti voittanut viimekauden paras pelaaja palkintoa?
Enkä siis väitä että Moisio on Liigan paras pelaaja, tarkoitan vaan että tämä oli kovin siirto siinä mielessä, että Ilves taistelee nyt mestaruudesta. Ja se asia on arvokkaampi, kuin yksikään ylimääräinen tilastosi.

Ilves-fanit on kyllä symppiksiä :)
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä helvettiä? Luulin, että Heath Ledger oli kuollut, mutta ilmeisesti hän on vaan muuttanut kansalaisuutta.

Näin virkkoi alwahla jalat alta vievien naisten ketjussa katseltuaan aikansa tässä kuvassa laitimmaisena oikealla olevaa ilmestystä.

Minua nauratti.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Zürichin yleisurheilun EM-kisaketjusta poimittua suomalaisittain loistavan keihäskisan jälkeen:

Onhan tää silleen loistavaa, että kun suomalainen kerrankin voittaa arvokisoissa, niin sitten valitetaan miten saman kisan toisella suomalaisella ei kestä pää voittoon.

Aika hyvin parahin Paraske niputti yhteen tämän tietyn sektion suomalaisista urheilu"faneista".
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mr.Fox kuvaa hienosti HS:n nykyistä toimituksellista tasoa:
Yksi tositapahtuma tuli tässä mieleeni, kun yksi kaverini aina jaksaa hehkuttaa erästä asiaa. Hänen mielestään kesäinen aamukahvi on parasta parvekkeella aamuauringossa ja lukea rauhassa Hesaria. Pitäisikö mun opetella vastaamaan tähän: "Ei MULLA ainakaan ole aikaa mihinkään sellaiseen."? Ennemmin mä olen rehellinen ja vastaan mitä mä oikeasti ajattelen: "Ei mua ainakaan kiinnosta vittujakaan pilata aamukahviani millään Hesarilla!".
Viestin viimeisen sanan voisi tosin mielestäni korvata halutessaan myös esimerkiksi "YLEllä", "MTV:llä" tai "Aamulehdellä". Iltapaskoista puhumattakaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
DarkTowerin erittäin tyhjentävä kommentti Cheekistä "Asia, joka ei avaudu minulle" -ketjussa:

Cheek on "poski tai pyllyposki" englanniksi. Musiikki tulee siitä poskien väliltä.
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Ketjusta: Ylivoiman erikoismiehet ja Alivoiman luottomiehet



Oli hieman vaikea pidellä pokkaa täällä töissä, ja joka kerta sama homma kun avaan linkin ja näen kyseisen AV-spesialistin kuvan ja tiedot.

Erittäin hyvä! Ai juma, iski ihan puskista. Huh!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nimimerkki Virveliä kainaloon kuvailee sykähdyttävästi millaista olisi ollut Jatkosodassa jos silloin olisi ollut nykyisen kaltainen paskamedia uutisia kertomassa ja twiittailija-hassuttelijat päättämässä.

Voin hyvin kuvitella jossain Iltapaskan etusivulla sellaisen parin sentin korkuisen kysymyksen tyyliin,"Pitäisikö Suomen pyrkiä valloittamaan koko Neuvostoliitto?" Siinä sitten kiva vihreä 'kyllä' nappi ja vieressä saatanan riivaman näköinen verenpunainen 'ei' nappi. Ja sitten kun äänestää, niin lukee,"Ääniä annettu 20, kyllä 65%, ei 35%".

Seuraavan päivän otsikossa sitten uutisoidaan presidentti Rytin twiiteistä,"Äärirajoille! #WWIIfi #KarjalaTakaisin #SokkaIrti #cheek", sekä,"Prepare your anus @JozziifTheStallion ! #WWIIfi"

Samaan aikaan Ryti julkaisee selfien Dallapeen keikalta, yllään pikeepaita ja converset. Ja housut.

Voisi vaan kuvitella mikä olisi ollut JozziifTheStallionin kuittaus RibaRyditheManin twiittiin, oisko ollut pelkkä lakoninen tonnin seteli -kuva? Ja kuinka adolfhitler_vikinglover ois kannustanu, "Jawohl, go @RibaRyditheMan I g0t u back #WWII #blitzkrieg #winning #hatersgonnahate #kukamuumuka #jewbeque"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös