Videoita

  • 584 014
  • 1 385
Viitsisitkö avata vähän ja vaikka linkata muutaman? Itse olen ilmeisesti huono käyttämään hakukoneita ja juutuutteja, kun en meinaa mitään hyviä pätkiä löytää. Enkä usein kyllä edes tiedä mitä lähtisi hakemaan, niin olisi mukavaa saada muutamia ehdotuksia hyvistä ja mielenkiintosista pätkistä. Muutkin voi toki linkkailla, kuin apu-GM!

No jos nyt muutaman laittas:

New York Islanders - Behind the Game - YouTube

Never Say Die - The Story of the New York Islanders - YouTube

Denis Potvin and Mike Bossy - Crowning Glory (Hockey Documentary) - YouTube

Yleensäkin Youtubessa esim haku seuran nimi + sana documentary tuottaa hyvää tulosta.
 

Finnish Isles

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Islandersin dynastiasta toinenkin dokkari youtubessa.

Rytky on Flyersin miehenä varmaankin jo nähnyt HBO:n Broadstreet Bullies- dokumentin ja on se varmaan tässäkin ketjussa jo ennestään, mutta laatutuotantona kestänee toiston ihan siltä varalta, että ei ole jo tuttu.

Hakemalla legends of hockey-nimikkeellä youtubessa löytää melko pitkän listan menneiden aikojen starojen esittelyjä aikalaisten ja usein pelaajien itsensä kertomana.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Mites suosittelette noita jengien omia sarjoja kattelemaan?

Tarkoitan omilla sarjoilla näitä Becomin Wild ja Flight Plan tyylisiä mini sarjoja.

Buffalon Beyond Blue & Gold taisi olla pioneeri näiden behind the scenes -sarjojen osalta NHL:ssä. Jotain palkintojakin jossakin yhteydessä voittanut (mitä ilmeisimmin juuri tämän konseptin tuomisesta NHL:ään). Materiaaliakin on jo 2012 vuodest lähtien tullut. Eli kannattanee katsoa ainakin ne jaksot, jotka nimien perusteella kiinnostaa.
 

Finnish Isles

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Islanders

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Kyllä tämä NHL:nkin puuhastelu nyt alkaa jossain määrin vituttaa. Nimittäin Robert Söderlind on saanut jälleen kenkää YouTubesta. Syynä on useat valitukset NHL:n puolelta. Miehen ensimmäinen käyttäjä HockeyWebCast sai bannit muistaakseni joskus 2010. Nyt tänään bannit sai toinen käyttäjä HockeyWebCaster.

Ja nyt onkin sitten valittajien ääntä kuunneltu ja mies on saanut kanavansa takaisin. Ei toki sitä ihan vanhaa ja "alkuperäistä", mutta tämän kakkosversion kuitenkin.

Hiitä!
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Koska en huonot suoritukset keskusteluosiota enää löytänyt niin tämä oli lähimpänä sitä.

Tämä oli ehkä uskomattomin hylätty maali mitä olen koskaan nähnyt. Seeprapaita Meier seisoo muutaman metrin päässä ja vastaa Lachin anovaan katseeseen levittämällä kätensä. En keksi mitään muuta selitystä kuin sen, että Meier oli jollekin Canucks pelaajalle palveluksen velkaa ja tällä paskatuomiolla se oli nyt kuitattu.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Tämä oli ehkä uskomattomin hylätty maali mitä olen koskaan nähnyt. Seeprapaita Meier seisoo muutaman metrin päässä ja vastaa Lachin anovaan katseeseen levittämällä kätensä. En keksi mitään muuta selitystä kuin sen, että Meier oli jollekin Canucks pelaajalle palveluksen velkaa ja tällä paskatuomiolla se oli nyt kuitattu.

Tuo oli kyllä ihan käsittämätön tilanne. Eipä ole vastaava tullut nähtyä pitkään aikaan. Haulahan tekee ihan ensiluokkaisen maskin tuossa, eikä edes koske maalivahtiin.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tuo oli kyllä ihan käsittämätön tilanne. Eipä ole vastaava tullut nähtyä pitkään aikaan. Haulahan tekee ihan ensiluokkaisen maskin tuossa, eikä edes koske maalivahtiin.

Näitähän näkee Detroitin peleissä muutaman kaudessa. Tälläkin kaudella ainakin Clearyn maskin takia vietiin yksi maali, vaikkei ollut lähelläkään maalivahdin aluetta. Ja sitten oli joku muukin tilanne, mutta pienessä hiprakassa ei muistu mieleen.
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
NHL Revealed jäänyt täällä aika vähälle huomiolle. Kaksi jaksoa olen itse katsonut ja mukavaa viihdettä ollut. Oikein laadukkaasti imitoivat HBO:n viritelmää. Mukavaa kun pääosassa ei ole ainoastaan kaksi joukkuetta.

Jaksot 4 ja 5 ovat ilmeisesti keskittyneet Olympialaisiin. Mukana olleet mm. Olli Määtän äiti ja Teemu. Täytyy metsästää jostain.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK

Hyi vittu. Toivottavasti Nolan joutuu vielä maksamaan tuosta. Mikä ihme ajoi Nolanin tuohon? Onko herroilla jotain historiaa aiemmista peleistä vai onko mahdollisesti jotain tapahtunut tuossa kyseisessä pelissä herrojen välillä? Onko Joensuu muuten koskaan tiputtanut hanskojaan millään sarjatasolla? Mietin vain, että onko Joensuusta miestä hakemaan hyvitystä myöhemmin itse vai hoitaako joku muu. Vaatiiko kyseinen sucker punch edes mitään koodinmukaista takaisinmaksua?
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Hyi vittu. Toivottavasti Nolan joutuu vielä maksamaan tuosta. Mikä ihme ajoi Nolanin tuohon? Onko herroilla jotain historiaa aiemmista peleistä vai onko mahdollisesti jotain tapahtunut tuossa kyseisessä pelissä herrojen välillä? Onko Joensuu muuten koskaan tiputtanut hanskojaan millään sarjatasolla? Mietin vain, että onko Joensuusta miestä hakemaan hyvitystä myöhemmin itse vai hoitaako joku muu. Vaatiiko kyseinen sucker punch edes mitään koodinmukaista takaisinmaksua?

Rumasti tosiaan pamautti Nolan Jesseä.En tiedä onko syy tämä vai muutama sekunti aikaisemmin tapahtunut Doughtyn kevyt työntö Quickin päälle (Doughty hyppäsi kyllä komeasti itse yli).Jokatapauksessa melko älytöntä.

Tylsää myös ettei tuosta koko hässäkästä löydy vielä videota jossa näkyy tuo haarojen kourinta ja Doughtyn tönäisy.GCL:stä toki pystyy itse kelailla edes taas jos sen omistaa.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Jordan Nolan on kyllä pahemman luokan nyhverö. Kaverissa olisi oikeasti potentiaalia olla todella fyysinen pelaaja joka pärjää hyvin myllyissä ja fyysisessä pelissä mutta nuo ihme tempaukset vievät pohjan kaikelta. Tälläkin kaudella mies pitänyt hametta päällä niin Sestito kuin Bissonnette tilanteissa ja sitten tekee jotain tuollaista. Ei kyllä olisi varaa. Ensin "kiusaa" Sediniä Vancouver pelissä ja ei uskalla tapella Sestito vastaan ja sitten taklailee Phoenixin kavereita niin että saikkua napsuu ja ei uskalla lähtä Bissonnetten matkaan. Eiköhän seuraavassa Oilers pelissä Gazdic kysele mutta tuskin lähtee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös