MM-kisat 2013: Päivä 14 - välierät (18.5.2013)

  • 146 684
  • 925
Tila
Viestiketju on suljettu.

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Hyvä Korpikoski! Hieno ratkasu.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Miten niin hommattiin sateentekijäksi? Hommattiin kylläkin vahvistamaan joukkuetta ja näin on myös tehnyt. Ei sinne parempaakaan ole saatavilla.

Olen kyllä aika varma, että olet kovasti täällä puolustellut Viitaluomaa ja valittanut Granlundin mukaan tuomista, mutta en jaksa tarkistaa, niin pahoittelen, jos olen väärässä.
Olen mä puolustellut Viitaluomaa sillon kun porukka päätti leimata sen paskaksi, syyttä. Mutta en mä nyt sitä ole Granlundiin verrannut, sitä pelkään edelleen että kisoista on Granlundille enemmän haittaa kuin hyötyä. Ja kyllä se Granlund sateentekijäksi hommattiin, ei onnistunut, jonkun olis pitänyt herätä pikkasen aiemmin että oltaisko sittenkin tarttettu laituri, ennemmin kuin sentteri.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Tämä lienee sarkasmia?

Pakkimmehan toimittavat hyökkäyspäässä kiekon joko kuraripulina maalia kohti tai sitten päin seiniä. Unohtamatta ensimmäisen vastustajan pelaajan suojuksia.
Tarkoitin siis omassa päässä. Tosiaan vaatisi Vatasen tai Timosen avaamaan peliä.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Granlundin ketjulla kulkenut tässä erässä parhaiten. Valitettavasti viimeistelyn taso ollut luokatonta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Suomen pelifilosofia: läheltä ohi.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Jumalauta mitä paskaa! Siellä veteraanit kääntyt haudoissaan kun tietää että on tulossa tällainen naisellinen tappio.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Mainio kentällinen. Kyllä me vielä yksi sellainen kaarnamainen "eiköhän mennä tuon suon yli, niin että heilahtaa" -tyyppikin tuonne tarvittaisiin!

Sehän ammuttiin heti. Eli vähän niinkuin taklattaisiin pukukoppiin.
edit: tosin esimerkillään sai Kariluodon johtamaan joukkonsa suon yli, että siinä mielessä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä tämä nyt vähän tuoksahtaa siltä, että Ruotsi kävelee mestaruuteen ensimmäisenä kotijoukkueena sitten punakoneen. Viddu.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mitä vittua...Suomen peli jäätyy täysin kun Sedinit ovat jäällä. Ei voi olla noin ylivoimaisia ihmisiä. Vai voiko?
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Hävettävää suorastaan katsella tuollasta, kun Sedin pitelee rauhassa kiekkoa maalin takana eikä kenelläkään aikomustakaan mennä päälle.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Kyllä tämä nyt vähän tuoksahtaa siltä, että Ruotsi kävelee mestaruuteen ensimmäisenä kotijoukkueena sitten punakoneen. Viddu.

No toivottavasti ei! Tämänkin mahdollisen tappion vielä jotenkin kestää, mutta Ruotsin mestaruutta ei kyllä millään.
 

NiXu89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves Ry
Kyllä on passiivista tuo oman alueen puolustuspeli.

Varsinkin kun kaksoistytöillä on kiekko -> odotellaan vaan hänen ratkaisuaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös