Huhuketju

  • 3 421 881
  • 11 126

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Twitterissä huhuillaan taas Kurtis McLeanin paluuta Raumalle.

Tätä on huhuttu aika kauan jo? Vai onko se mennyt tältä palsta täysin ohi. Pidetään lähes varmana McLeanin tuloa Lukkoon ensi kaudeksi. Kelpaisi varmasti myös RD:lle. Muistaakseni pelasi hyvin molempiin suuntiin viime visiitillä tai ainakaan itselläni ei jäänyt paska maku tämän miehen esityksistä.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Twitterissä huhuillaan taas Kurtis McLeanin paluuta Raumalle.

Kuka tama twitterhuhuilija on? Mutta ei mitaan muuta kuin hyvaa sanottavaa, jos Macci palaisi takaisin. Muistamme hanen kuolettavat rannarinsa B-pisteen kaarelta.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
McLeanin muijahan on muistaakseeni Raumalta. Itse olen joka fantasia rosterlin laittanut "Mäkisen" mukaan.

Itse olisin innoissani paluusta. Omistan Mäkisen toistaseksi viimeisen Lukko paidan niin voi kun sellaisen saisi nykyisellä logolla.

Lisätään vielä, että Numppa oli keskiviikkona kattomassa peliä Raumalla. Vaikka onkin ns. Varma niin kuhan totesin sen huhuketjussa.
 
Viimeksi muokattu:

burntarm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vai twitterissä? Onko twiittaajana joku luotettava henkilö? Esim. joku teuvo Nieminen pielavedeltä. Kyllähän noita huhuja voi twitteriin laittaa kuka tahansa.
Kuten joku jo yllä sen kertoi, huhuilija on Lukon -00 joukkuuen valmentaja. Lähde taas oli nro: 17 raumalaisen morsiamen lähipiiri.

E. Sen verran korjausta että 1936 kertoi lähteen ja huhuilijan tuolla SM-liigan huhuketjussa.
 

#87-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kettu ja Pingviini
Voin itsekin sanoa, että #17 huhu tulee läheltä lukon organisaatiota. Ellei jopa sen sisältä!

(itse en asiasta mitään tiedä)
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Kurtisista pelkkää hyvää sanottavaa.
Liideri, isolla sydämmellä varustettu pelimies. Soppari mielellään hyvin pitkäksi aikaa niin ei tarttisi arpoa ahl jyrien suhteen.
Kummasti piristää mieltä Tappara sarjan vituttaessa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oikeastaan Macin paluu kuulostaa liiankin hyvältä ollakseen totta. Molempina Langnaun kausinaan Mac on kumminkin ollut joukkueensa paras pistemies, joukkueen ollessa kylläkin molempina kausina putoamistaistelussa. Viime kaudella Langnau selvitti play outit kunnialla, tänä keväänä se joutui B-liigan voittajaa Lausannea vastaan karsimaan ja ensimmäinen peli torstaina päättyi Langnaun voittoon maalein 7-5. Mac teki tehot 1+2 kyseisessä pelissä.

Mutta jos hallitus päättää että Raumalle palataan niin ei kai siinä Macilla sen kummemmin nokan koputtamista ole. Erinomaisen hieno juttu jos toteutuu.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Iltalehti kirjoittelee, että Kukkonen ois kyllästynyt Niskalan asuntoon ja suuntaa monivuotisella sopimuksella Kärppiin.

Toivottavasti Mac on yhtä hyvä kuin viimeksi.
 

Herra Tuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Toronto Maple Leafs
Niskalan paluu

Olen kuullut jokakeväisen huhun, jossa kerrotaan Janne Niskalan siirtyvän Lukkoon. Tällä kertaa aika luotettavasta lähteestä. I want to believe...
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen kuullut jokakeväisen huhun, jossa kerrotaan Janne Niskalan siirtyvän Lukkoon. Tällä kertaa aika luotettavasta lähteestä. I want to believe...
Suomikiekko.fi älämölön mukaan näkisin Niskalan kotiinpaluun olevan enemmän kuin kaukainen unelma. Juttu luettavissa täältä. Tietysti jos Lukko jatkaa nykytyylillä jossa jätetään tarkoituksella ykkös/kakkosketjut heti alkuunsa hankkimatta niin eiköhän siinä irtoa Nikellekin sellainen kasisataa/milli kevyesti per kausi.
 

senilix

Jäsen
Toisesta huhuketjusta:
"Huhujen mukaan Lukko ottaa markkinoilta ainakin nämä miehet ;
Frans Tuohimaa
Ilkka Mikkola
Petteri Nummelin
Kurtis McLean
Erik Riska
Henri Heino
+koodinimi "dufvan vanha kaveri jypistä".
"

Ottamatta kantaa MacLeaniin, maalivahtiin ja puolustajiin - ihmettelen.

Lukolla on nyt sopimus ensi kaudesta Tukosen ja Ahtolan kanssa. Heidät voidaan määritellä vaikkapa kakkosketjun pelaajiksi.

Lisäksi sopimuspelaajia ovat Jasu, Koskenkorva, Keränen, Riska, Bertrand, Kauvosaari, Kangasmäki, Ilomäki sekä optiopelaajat Koskinen ja Koski. Kaikki nämä kolmos-nelos-viitosketjuun, yhteensä kymmenen (10). Lisää näitä toinen Riska, Heino ja vanha kaveri. Juuselaakin on huhuttu - samaa sarjaa.

Mihin näitä kaikkia puukäsiä tarvitaan? Minusta puute on ihan erinäköisistä pelaajista.

Nuoria Saarela, Nikko, Näppi...ei taida paljon tilaa näille löytyä. Ainakaan, jos noita ykköskorin pelaajiakin hankitaan ketjullinen.

Kuten olen ennenkin sanonut. Eivät nuo uudet hankinnat tule kilpailemaan viitosketjun paikasta. Kyllä heille luvataan peliaikaa.
 

burntarm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toisesta huhuketjusta:
"Huhujen mukaan Lukko ottaa markkinoilta ainakin nämä miehet ;
Frans Tuohimaa
Ilkka Mikkola
Petteri Nummelin
Kurtis McLean
Erik Riska
Henri Heino
+koodinimi "dufvan vanha kaveri jypistä".
"

Ottamatta kantaa MacLeaniin, maalivahtiin ja puolustajiin - ihmettelen.

Lukolla on nyt sopimus ensi kaudesta Tukosen ja Ahtolan kanssa. Heidät voidaan määritellä vaikkapa kakkosketjun pelaajiksi.

Lisäksi sopimuspelaajia ovat Jasu, Koskenkorva, Keränen, Riska, Bertrand, Kauvosaari, Kangasmäki, Ilomäki sekä optiopelaajat Koskinen ja Koski. Kaikki nämä kolmos-nelos-viitosketjuun, yhteensä kymmenen (10). Lisää näitä toinen Riska, Heino ja vanha kaveri. Juuselaakin on huhuttu - samaa sarjaa.

Mihin näitä kaikkia puukäsiä tarvitaan? Minusta puute on ihan erinäköisistä pelaajista.

Nuoria Saarela, Nikko, Näppi...ei taida paljon tilaa näille löytyä. Ainakaan, jos noita ykköskorin pelaajiakin hankitaan ketjullinen.

Kuten olen ennenkin sanonut. Eivät nuo uudet hankinnat tule kilpailemaan viitosketjun paikasta. Kyllä heille luvataan peliaikaa.

Tuo vanha kaveri JYP:stä löytyy kolmikosta Tuppurainen, Hytönen, Pihlström.
Näin twitterin maailmassa.Kuulemma allekirjoitus puuttuu.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Mihin näitä kaikkia puukäsiä tarvitaan? Minusta puute on ihan erinäköisistä pelaajista.

Noista mainitsemista puukasista Bertrandia huhutaan vahvasti TPS:aan. Lisaksi Koskinen voisi lahtea, ellei sitten tee tanaan ratkaisevaa maalia:).

Mutta samoilla linjoilla minakin olen. Kylla maalintekijoita tarvitaan varsinkin kun se kirkkain timantti suuntaa muualle, ilmeisesti KHL:aan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä olen käsittänyt tuon "vanhan kaverin JYPistä" olevan jonkun sellaisen joka pelaa tälläkin kaudella JYPissä. Eli Sipiläinen kyllä saattaa osua vaarallisen lähelle.
 

Peery

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Huhu meni alunperin näin: RD:lle tuttu hyökkääjä idästä, nousi RD:n kautta aina maajoukkueeseen asti. Sipiläinen se nyt ei ainakaan ole.
 

ToCa

Jäsen
Suosikkijoukkue
LUKKO
Jussi Rynnäs

Porin suunnasta huhuillaan Ryntään Jussia Vehasen saappaisiin. Muuten olisi mennyt ässiin mutta olivat ehtineet tehdä sopparin riksmanin kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös