Vitutusketju

  • 10 533 018
  • 56 126

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arizona Coyotes
Virpojat.

Voiko olla vituttavampaa tapaa viettää sunnuntaita, kuin kuunnella ovikellon ihanaa sulosointua ja pahimmassa tapauksessa mennä avaamaamaan vielä ovikin!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Virpojat.

Voiko olla vituttavampaa tapaa viettää sunnuntaita, kuin kuunnella ovikellon ihanaa sulosointua ja pahimmassa tapauksessa mennä avaamaamaan vielä ovikin!
Lappu oveen?
 

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
Pienet on aiheet tällä kertaa, eli vituttaa tämä Foxin mainos Suomen Wipeoutista. Olisiko löytynyt Suomesta vielä yhtään ärsyttävämpää juontajaa tähän ohjelmaan.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
IS:n keskusteluissakin rinnastettiin virpojia kerjäläisiin ja yleisesti paheksutaan tuota touhua. Ei oikein jaksa ymmärtää miten tuollainen voi niin rankasti vituttaa.

Pienet lapset näkevät vaivaa askarrellessaan vitsat ja pukuihinkin panostetaan. Ainakin meikäläisen kotikadulla kulki todella monta pikkunoitaa ja aikamoni poikkesi täälläkin. Kerran vuodessa kuitenkin vaan se virpomispäivä on. Jokainen vielä kysyi että saako virpoa.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arizona Coyotes
Väärin virvottu.

Itse, kun junnuna olin, niin olihan meilläkin tapana käydä virpomassa. Mutta kävimme ennestääntutuilla sukulaisilla ja naapureilla, jotka tunsimme hyvin.

Ei olisi tullut mieleenkään käydä kenenkään ventovieraan ovella tarjoamassa risuja ja kinuamassa jotain vaivanpalkkaa siitä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Itse, kun junnuna olin, niin olihan meilläkin tapana käydä virpomassa. Mutta kävimme ennestääntutuilla sukulaisilla ja naapureilla, jotka tunsimme hyvin.

Kaikki eivät ole kotoisin lesta-alueelta.

Allekirjoittanutta vitutti suuresti, että kukaan ei käynyt meillä virpomassa aamupäivän aikana, kun oltiin kotosalla. Nyt on säkki röllimunia (olivat halvimpia) tyhjän panttina.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa Kuopion keskustan liikennejärjestelyt ja oma sokeus samanaikaisesti. Vuorikadullehan on vastikään ilmeisesti tullut jokin kielto, että 22-06 aikana vaan taksit ym. saa ajaa siitä "baarikadun" kohdalta. No, meikäläinen oli eilen kuskina ja ajelin tuomiokirkon suunnasta ihan normaalissa letkassa ajatuksena jättää kuskattava Ilonaan. No sehän toki onnistui, mutta sitten Ilonasta muutama kymmen metri eteenpäin oli ratsia ja ilmoitettiin kylmästi, että tässä ei saa tähän aikaan ajaa kuin taksit. Yritin selitellä, että en ole paikallisia jne. mutta ei tietenkään (eikä pitänytkään mennä läpi). No, auto parkkiin ja valitsemaan kolmesta maijasta lyhin jono, jotta pääsee sakotettavaksi. Tämä tosin alkaa olla jo nauruketjun asiaa, mutta en tosiaan ollut ainoa joka ajoi ns. miinaan. Jokuhan siinä lohkaisikin, että "täällähän on pidempi jono ku nakkikioskilla".

Mutta tosiaan vituttaa turha 50 euron menetys, kun ei opiskelijabudjetilla hirveästi olisi tämmöisiin.

Poliisisetä oli ihan kiva.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ei varmasti hirveästi muita vituta, mutta Swedish House Mafian viimeinen keikka One Last Tourilla päättyi tunti pari sitten... aivan loistavaa musiikkia näiden muutaman vuoden aikana.

Jatkakaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse, kun junnuna olin, niin olihan meilläkin tapana käydä virpomassa. Mutta kävimme ennestääntutuilla sukulaisilla ja naapureilla, jotka tunsimme hyvin.

Ja näin sen pitäisi ehdottomasti ollakin. Minä ihmettelen suuresti, että jotkut vanhemmat päästävät lapsiaan kiertelemään ventovieraiden ihmisten ovia. Perkele, mistä sitä tietää, asuuko siellä oven takana joku huumeveikko, pedofiili tai joku henkisesti epätasapainossa oleva ja vaarallinen henkilö. Virpominen on siis OK, kunhan vain virvotaan sukulaisia ja tuttuja. Mutta tuo nykyaikainen kilpailu siitä, kuka tienaa eniten, on perseestä. Aamulehdessä oli vuosi sitten uutinen, kuinka joku maalaiskunnassa asuva "ahkera tyttö" oli tullut Valkeakoskelle virpomaan, koska "Maalla ei tienaa mitään, kun siellä asuu niin vähän porukkaa. Täällä kaupungissa on helppoa kiertää päivän aikana useita kerrostaloja ja saada suuret palkkiot".

Minä olen kotoisin ihan normaalilta pieneltä paikkakunnalta, ja silloin kun minä olin lapsi, meillä kävi kotona virpomassa ihan vain tuttuja. Nykyään isäukolta olen kuullut, että täysin tuntemattomat äidit kuljettavat autolla pikkutrullien laumaa asuntoalueella ovelta ovelle... ja näitä laumoja tulee pahimmillaan oven taakse päivän aikana useita.

Me taas muutimme pari vuotta sitten kaupungin ympäryskuntaan, ja heti ensimmäisenä palmusunnuntaina ovikello taisi soida kolme kertaa. Pikkutrullit siellä siis asialla. Emme avanneet ovea, koska emme olleet varanneet mitään palkkioita. Emmekä tunne paikkakunnalta yhtään lapsiperhettä. Taloyhtiössämme taitaa asua vain yksi sellainen, ja nuokin lapset ovat niin pieniä, että eivät vielä virpomisiässä ole... siis jostain muualta tulleita kiertelijöitä.

Eilen ei ovikello soinut kertaakaan. Tai ehkä se tapahtui silloin kun olimme kävelyllä. Hyvä näin.

Ketjun aiheeseen: minua ei oikeastaan vituta mikään, paitsi ehkä kevään hidas tuleminen.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Ketjun aiheeseen: minua ei oikeastaan vituta mikään, paitsi ehkä kevään hidas tuleminen.

Minusta taas tällainen kevät on loistava, pakkasta öisin ja päivällä vähän plussaa. Piha ja hevostarhat pysyvät kuivina, kevät tulkoon sitten kun se tulee kunnolla. Se vituttaa kun piha on kurakkoa kuukauden ajan. Nyt kun tulee seuraava lämminjakso, ollaan jo niin pitkällä keväässä, että paikat kuivavat nopeasti.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minusta taas tällainen kevät on loistava, pakkasta öisin ja päivällä vähän plussaa. Piha ja hevostarhat pysyvät kuivina, kevät tulkoon sitten kun se tulee kunnolla. Se vituttaa kun piha on kurakkoa kuukauden ajan. Nyt kun tulee seuraava lämminjakso, ollaan jo niin pitkällä keväässä, että paikat kuivavat nopeasti.

Onhan tässäkin toki puolensa, mutta mielelläni minä ottaisin jo fillarin varastosta esille ja lähtisin ajelemaan hiljakseen keskelle peltomaisemia ja nauttimaan keväästä... toki nämäkin kelit mahdollistavat muita ihan mukavia ajanvietteitä, kuten esimerkiksi lumikenkäilyn, mutta kevätihmisenä kaipuuni tuonne fillarin selkään on valtava...
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onhan tässäkin toki puolensa, mutta mielelläni minä ottaisin jo fillarin varastosta esille ja lähtisin ajelemaan hiljakseen keskelle peltomaisemia ja nauttimaan keväästä... toki nämäkin kelit mahdollistavat muita ihan mukavia ajanvietteitä, kuten esimerkiksi lumikenkäilyn, mutta kevätihmisenä kaipuuni tuonne fillarin selkään on valtava...

No, parin viikon päästä lumi on luultavasti vain muisto. Kunhan kunnon etelävirtaus kääntyy tänne päin, lumet menevät nopeasti.
 

Jäämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Borussia Dortmund, Sympatiat HIFK:lle
Ei varmasti hirveästi muita vituta, mutta Swedish House Mafian viimeinen keikka One Last Tourilla päättyi tunti pari sitten... aivan loistavaa musiikkia näiden muutaman vuoden aikana.

En olekkaan ainoa ketä tuo harmittaa/vituttaa. Hieno porukka ja piti viime yönä herätä katsomaan tuo keikka. Todellakin loistavaa musiikkia.
 

motamoro

Jäsen
Pienet lapset näkevät vaivaa askarrellessaan vitsat ja pukuihinkin panostetaan. Ainakin meikäläisen kotikadulla kulki todella monta pikkunoitaa ja aikamoni poikkesi täälläkin. Kerran vuodessa kuitenkin vaan se virpomispäivä on. Jokainen vielä kysyi että saako virpoa.

Nykyään taidetaan tehdä vain yksi vitsa, eikä sitä enään anneta edes virpomisen jälkeen, toisin kuin reilut 15 vuotta sitten kun itse tuota toimintaa viimeksi harrastin jolloin niitä askarreltiin niin monta kuinka monessa talossa aikoo käydä. Ääritapauksessa viiden hengen porukasta saattaa yksi vitsa irrota.

Virpomispäiväkin on tosin tavallaan kaksi kertaa vuodessa. Pohjalaiset kun harrastavat tuota pääsiäislauantaina eivätkä palmusunnuntaina.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Virpomispäiväkin on tosin tavallaan kaksi kertaa vuodessa. Pohjalaiset kun harrastavat tuota pääsiäislauantaina eivätkä palmusunnuntaina.

Virpominen on ihan luuserien touhua. Nuuttipukkeilu on kuningaslaji. Kyllä jännitti pienenä lauluesitykset yms, mutta karkin perässä sitä itseään nöyryytti. Suuri oli pettymys kun joskus tuli palkkioksi vain jotain hikisiä mandariineja. Kuinkas laajalti nuuttipukkeja on, Satakunnassa nyt ainakin, mites Pohjanmaa, Tampere ja pääkaupunkiseutu? Sitä idempänä tuskin on paljon nuuttipukkeja näkynyt?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mä oon aina luullut, että Putro on runolausunnallaan (jota lauluksi ja musiikiksi hänen kohdalla kutsutaan) täälläkin oikein in, kun on niin syvällinen ja liibalaaba. Sanoitukset joka biisissä mallia:" Vein mutsille pesukoneen, kissa maukuu, kahvi kylmyy pian löydän pasianssin. Ole mulle kultani mun" Viddu jee!!!

Kokemus on osoittanut, että ollakseen in tai hyvässä huudossa Jatkoajan keskustelupalstalla, on oltava joku seuraavista: Sir Pena, Markku Uusipaavalniemi, Urho Kekkonen, Paavo Väyrynen tai Johanna Tukiainen.

Samuli Putro Jatkoajassa in... Melko absurdi aatos.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mä oon aina luullut, että Putro on runolausunnallaan (jota lauluksi ja musiikiksi hänen kohdalla kutsutaan) täälläkin oikein in, kun on niin syvällinen ja liibalaaba. Sanoitukset joka biisissä mallia:" Vein mutsille pesukoneen, kissa maukuu, kahvi kylmyy pian löydän pasianssin. Ole mulle kultani mun" Viddu jee!!!
Varsinkin Putron uusin(?) biisi on todellinen lyyrinen merikrotti pohjattomassa paskameressä. Kyseisen rallin kertosäe kuuluu seuraavasti:
"Annanyt, noenhän anna / Annanyt, noenhän anna / Annanyt, noenhän anna / Annanyt, noenhän anna / Annanyt, noenhän anna" jne. jne.

Tuntomerkkien perusteella Herra Ylppö ja/tai Jarkko Martikainen lienevät silti vastuussa ko. ydinjätteestä.

Ja elämä on kuulemma juhla.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varsinkin Putron uusin(?) biisi on todellinen lyyrinen merikrotti pohjattomassa paskameressä. Kyseisen rallin kertosäe kuuluu seuraavasti:
"Annanyt, noenhän anna / Annanyt, noenhän anna / Annanyt, noenhän anna / Annanyt, noenhän anna / Annanyt, noenhän anna" jne. jne.
Yksi päivä just mietin, etten taida tältä ajoittain esillä olevalta Putrolta tietää mitään tuotantoaan.

Nyt näköjään tiedän, muistan pari viikkoa sitten kuulleeni jostain aamuradiosta tuon anna nyt, enhän anna -tekeleen ja olipa paska kappale.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tuntuupa olevan paskalla nyt kiire. Parempi pitää käymälää käsillä.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Varsinkin Putron uusin(?) biisi on todellinen lyyrinen merikrotti pohjattomassa paskameressä. Kyseisen rallin kertosäe kuuluu seuraavasti:
"Annanyt, noenhän anna / Annanyt, noenhän anna / Annanyt, noenhän anna / Annanyt, noenhän anna / Annanyt, noenhän anna" jne. jne.

Tuntomerkkien perusteella Herra Ylppö ja/tai Jarkko Martikainen lienevät silti vastuussa ko. ydinjätteestä.

Ja elämä on kuulemma juhla.
Ikävänkantaja tiivisti yhteen viestiin kaikki kolme herkkää runopoikaa, joiden jokaisen tekstit ovat puhtaaksiviljeltyä tekotaiteelliseta paskaa. Sanoinko jo, etten ole ikinä käsittänyt tämän kolmikon suosiota.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tänään otin sitten yhteen auton kanssa!

Olin pyöräilemässä sairaalalta keskustaa kohden rauhallista vauhtia ja erään talon pihalta oli tielle tulossa mini-merkkinen auto. Kuljettaja pysäytti autonsa ennen kevyenliikenteenväylää tiiraillen vasemmalle että tuleeko autoja ja oletin, että hän sitten vielä kääntää katseensä myös oikealle katsoakseen tuleeko sieltä ketään - kuten vaikkapa eräs pyöräilijä-vlad. No eipä hän sitten kääntänytkään päätään oikealle vaan ollessani juuri ylittämässä pihatienristeystä nainen lähti autollaan liikkeelle ja tömäytti oikealla kulmallaan minua ja pyörääni. No nurinhan siinä mentiin ja oikea jalka jäi pyörän sekä asfaltin väliin. Onneksi vauhtia oli kummallakin vähän, joten mitään vakavampaa ei tapahtunut. Tuolloin ei edes tuntunut kipua jalassakaan oikeastaan laisinkaan mutta nyt muutama tunti onnettomuuden jälkeen jalkaan on kohonnut pieni kuhmu ja sääriluun puoleenväliin ja lievää särkyä on nilkasta ylöspäin kuhmuun saakka. Tokkopa mistään sen vakavammasta on kyse mutta sikäli hölmöä minulta etten tajunnut pyytää hänen yhteystietoja siltä varalta, että jos jotain ongelmia ilmaantuu niin voin ottaa yhteyttä häneen - onnettomuuden aiheuttajaan.

Livää vitutusta siis ilmassa ja erityisesti oman typeryyteni tähden!

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös