Otteluseurantaketju SM-liiga ti 12.3.2013

  • 255 743
  • 788
Tila
Viestiketju on suljettu.

Face

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
"Mee roskiin" ei herranjestas sentään :D

Voi että kun sitä nyt suututaan mun mielipiteestä ja vedetään herneet nenään. En tiedä kuinka hyvänä joukkueena te pidätte ipaa, mutta minä en pidä kummoisena joukkueena. Siksi mua vituttaakin, että HIFK on häviämässä ipalle, ja mihin paikkaan vielä. Kyllä täällä saa mielipiteensä kertoa.

Onko Ilves susta mestistasoa, niinku oikeesti? Ilves on viimeinen ja karsija joo, mutta en ny ihan välttämättä menis mestistasoiseksi toitottamaan.

Totta kai saa mielipiteensä sanoa ja pitääkin ei siinä mitään, mutta ehkäpä noi sanavalintas aiheuttaa sitä närää, tiedätkö mitä tarkoitan.
 

NiXu89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves Ry
Tuosta Perraultista ei kyllä taida olla IFK:n pelastajaksi, suht pehmeä vaikka NHL-pelejäkin on vyöllä.

Ja Ilves on onneksi hyvässä vireessä näin kevään korvalla kun kovat pelit pelataan. Tai no on ja on, Mestikseenhän tuo porukka kuuluu ainakin tämän yhden asiantuntijan mukaan.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Meneepäs jännäksi, kun 20min (JA ja VL-arpajaiset) enää jäljellä. Niin yksikään jatkosarja ei ole varma.
JYP - KalPa / HPK
Ässät - KalPa / HPK
HIFK/Kärpät - SaiPa
HIFK/Kärpät- Lukko

edit: Kalpa johtoon ja Ässien pariksi näillä tuloksilla.

Myös Kärpillä ja Hifkillä on vielä saumat 6 joukkoon.. Kalpa tosin alkaa olla jo varma, kun menivät perkele johtoon.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kärpät ylivoimalle. JYP on kyllä paska, ei luistin liiku mihinkään ja ihme ettei ole alivoimaa jouduttu puurtamaan enemmänkin. Kalteva pelannut taas helvetin hyvän pelin, muista ei voi sanoa samaa.

Kuuluttaja yrittää epätoivoisesti saada ääntä katsomoon =)
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Voi että kun sitä nyt suututaan mun mielipiteestä ja vedetään herneet nenään. En tiedä kuinka hyvänä joukkueena te pidätte ipaa, mutta minä en pidä kummoisena joukkueena. Siksi mua vituttaakin, että HIFK on häviämässä ipalle, ja mihin paikkaan vielä. Kyllä täällä saa mielipiteensä kertoa.
"Kom igen, ilves", vai miten se meni?

No tuo Ipan taso mestikseen nähden nähdään kohta. Itse kyllä pidän Ilvestä enemmän liigatason joukkueena, ei tule karsinnoissa mestismestarilla olemaan mahdollisuuksia. Eikös Ipa ole ihan kohtalaisessa vireessä ollut nyt kevään korvilla?

No joo, itsekin olen sitä mieltä että Hifki on tässä parissa jonkinmoinen ennakkosuosikki.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
HIFK-Ilves

IFK ylivoima heti kolmannen erän alkuun. Estämistä tuomari näyttää, Järviluoma jäähylle.

E. Hubl jäähyn saaja. Kärsijänä Järviluoma.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Tietäen SM-liigan nössöilyn, niin Kalteva saa kuitenkin jonkun 5-10 peliä pelikieltoa tuosta Mäkilän taklaamisesta. Olishan tuo jäähyn paikka ainakin ollut.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
2 erää kuunneltu Eeroa, vielä on se vähäinen järki tallella, siis mulla, Eero kun on saanut jo kolme orgasmia. Tuomaritkin olleet hyviä ;)
Se on puoleentoista tuntiin niinkin vanhalle miehelle kunnioitettava saavutus. Eeron pisteet senkun nousee.
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Myös Kärpillä ja Hifkillä on vielä saumat 6 joukkoon.. Kalpa tosin alkaa olla jo varma, kun menivät perkele johtoon.

Blues kyllä varmaankin tulee vielä tasoihin. KalPa tosin tarvitsee vain yhden pisteen suoraan playoff-paikkaan.

Jaha Blues jäähylle. Valmistelkaa itsenne espoolaiset, KalPan armoton, säälimätön ylivoima on go!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Onko Ilves susta mestistasoa, niinku oikeesti? Ilves on viimeinen ja karsija joo, mutta en ny ihan välttämättä menis mestistasoiseksi toitottamaan.

Totta kai saa mielipiteensä sanoa ja pitääkin ei siinä mitään, mutta ehkäpä noi sanavalintas aiheuttaa sitä närää, tiedätkö mitä tarkoitan.

Ehkä menin vähän liian kovasanaisesti nyt avautumaan myönnettäköön se, mutta ei Ilves nyt kauhean kaukana siitä kumminkaan ole. Jukurit on ihan kova joukkue ja voi haasta Ilveksen tosissaan liiga paikasta.

Vituttaa myös tuo HIFK:n pelaaminen joka saa kanssa vitutuksen päälle.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Enpä ole ennen nähnyt, että vaihtoaitiosta onnistuu saamaan kakkosveskari estämisjäähyn.

Hübl, hieno mies!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
HIFK-Ilves

Koistinen 2 min. IFK 57 sekuntia 5-3 ylivoimalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös