Otteluseuranta SM-liiga la 23.2.2013

  • 254 477
  • 964
Tila
Viestiketju on suljettu.

joceri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Keep your head up!
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Puhdas taklaus. Pää kolahtaa plexiin ja loukkaantuminen johtuu siitä. Ei hyppyä.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
HIFK - Jokerit

Olenko ainoa, kenen mielestä tuo Nordlundin taklaus EI osunut edes päähän? Jukka Koivu vahvasti väittää että osui, itse olen eri mieltä. ?
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Koivulle studiossa peltosen fanipaita päälle!! Puhdas pusu!
 

Freadrich#43

Jäsen
Suosikkijoukkue
kovanluokan nyrkinkäyttäjät
Tapelkaa.
 

Starstruck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Porilaiset hyviä voittajia tai jotain?
Kyllä näistä pitää ottaa kaikki ilo irti, kun näihin ei ole totuttu. Meillä ei osata olla noin kylmänviileitä kuin sinä, kun joukkueemme ei operoi tolkuttomalla budjetilla ja näin ollen emme pidä 100 pistettä tai masentavan pitkän pohjakosketuksen jälkeistä ennätysvoittoputkea perussuorituksena...
 

Zoltán

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967 - 2013
Demareita täynnä otteluketju, hyi vittu. Puhdas, betonikaukalo satutti.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Näytti kyllä puhtaalta tuo nordlundin taklaus. Toki näin vain yhden hidastuksen kilometrin päästä, mutta sen perusteella taklaus ei osu päähän.
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Vittu mitä tuomarointia :D
Moses ajetaan selästä -> ei mitään
Nordlund ajaa vivveä puhtaasti -> 5min

Sm-liiga haistakaa vittu.
 

Altec

Jäsen
Puhdas taklaus ja pää plekseihin -> 5+20min. oujee.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
No nyt heitetään kaveri suihkuun kun MM95 VILLEÄ taklataan, selkään ajosta ei mitään.

Vittu ei ollut selkään ja jos tuntuu pahalta niin tee ketju siitä sitten vaan katsotaan siellä mitä mieltä suurin osa on.

Villeä suoraan päähän ei kahta sanaa...
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Olenko ainoa, kenen mielestä tuo Nordlundin taklaus EI osunut edes päähän? Jukka Koivu vahvasti väittää että osui, itse olen eri mieltä. ?

Koko pelinhän se Koivu on fanittanut Peltosta. Kummalista, että Jalo ei uskalla korjata tilannetta.
 

sandaali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vladimir Vujtek
Nyt saisi Äijänsuon yleisö antaa oikein kunnon buuaukset kotijoukkueelle. En tiedä kuinka onnistunut sinikeltainen areena oli, mutta Lukon esitys on ainakin luokaton. Nyt joukkue näyttää persettä kannattajille oikein kunnolla. En tosiaan peliä ole nähnyt mutta ei 0-4 tilanne valehtele.

Eikun nyt koko rauma tanssii ja laulaa. Vaikeilla hetkillä omien takana ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös