Juha-Pekka Haataja, Oulun Kärpät – vol. 2

  • 152 450
  • 355

KallesS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Real Madrid
En tajua miksi Haataja pitäisi nyt myydä kun kerrankin on realistiset mahdollisuudet menestyä keväällä. Ensinnäkin varmoja korvaajia ei ole kauheasti saatavalla, toisekseen katson mielummin Haatajan mättävän maaleja keväällä, kuin esimerkiski "Rosan". Haatajan lähtö saattaisi myös vaikuttaa negatiivisesti joukkueen otteisiin. Huml menettäisi esimerkiksi kauan yhdessä olleen tutkaparinsa. Ja toisekseen Haatajan arvo tuskin laskee paljoa markkinoilla kauden loputtua. Kaksi 25+ maalin kautta perätysten, ehkä jopa 30 maalin kausi tällä kaudella.

Jos Kärpät jää "tappiolle" myydessään Haatajan kauden jälkeen, niin sitten jää.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllähän tässä urheilullinen menestys ajaa rahan edelle, ja hyvä niin. Kuitenkin ne viimeiset pari kautta on tuskailtu nihkeitten esitysten kanssa, varsinkin tehottomuuden osalta. Ylimääräinen raha olisi tietenkin tervetullutta, varsinkin jos sitä osattaisiin käyttää järkevästi.
 

mayra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
Entä jos se kuiva kausi iskee nyt keväällä kun se viime kaudella tuli kauden alussa? Meillä on sitten 750 kiloeuron märkäruutinen kaveri jengissä.

Tuo ei ole kovin todennäköistä, kun pelaajan nimi on Haataja, maamme kermaa playoff-pelaajana. Arvostan valtavirrasta poikkeavaa näkemystäsi, mutta onhan se Kärppien kannalta loistava asia, mikäli Haden kaltainen monipuolinen maaliruisku kauden loppuun joukkueessa pelaa.

Jos korvaavia, yhtä hyviä pelaajia olisi läjäpäin saatavilla, eivät KHL-jengit olisi Haatajan perässä. Haataja on kevyesti KHL-tasoinen pelaaja ja yleensä KHL-tason pelaajat pelaavat KHL:ssä.

Tässä olisi Aholla ollut paikka näyttää huippuosaamisensa UTJ:na. Nyt katson ainakin henk.koht tämän miinusmerkkisenä Ahon meriitteihin.

Seura on vakavarainen ja kamppailee runkosarjan voitosta. Miksi sen pitäisi myydä kultakimpaleensa liian halvalla Venäjälle? Kärpät menee urheilullisuus edellä - yllättävää, ettei se kaikkia miellytä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Seura on vakavarainen ja kamppailee runkosarjan voitosta. Miksi sen pitäisi myydä kultakimpaleensa liian halvalla Venäjälle? Kärpät menee urheilullisuus edellä - yllättävää, ettei se kaikkia miellytä.
Jos luet kirjoitustani niin huomaat että urheilullisuus on minunkin intresseissäni.

1. Kärppien pelaajabudjetti tältä kaudelta on mitä ilmeisimmin syöty eikä Kärpissä ole tavattu budjettia ylittää ellei lisärahaa löydy.
2. Kärppien rosteri suorastaan huutaa takuuvarmaa ykkössentteriä jos meinataan kullasta tosissaan taistella.

Tässä on kaksi seikkaa minkä takia minä olisin hyväksynyt Haatajan myynnin. Myynnillä olisi mahdollistettu paitsi korvaajan hankkiminen MYÖS sentterin hankinta ilman että tiukasta talouskurista olisi tarvinnut tinkiä. Myöskään urheilullisesta menestyksestä ei olisi näillä liikuilla tarvinnut tinkiä tippaakaan.

Haataja on hyvä pelaaja, en minä sillä. Mutta ei korvaamaton ja hinnalla millä hyvänsä. Kärpät on ennenkin löytänyt vielä siirtorajan kynnyksellä huikeita hyökkääjiä jotka sm-liigassa pystyvät maalintekoon. Olisi se onnistunut tälläkin kertaa sikäli mikäli Aho osaa asiansa.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Tähän sopii hyvä ohje: älä yritä korjata sitä mikä ei ole rikki. Vituksi menee yleensä. Ei ne KHL-seurat turhaan ole Haatajan perässä. Markkinoilta ei vain yksinkertaisesti löydy tällähetkellä korvaavaa kalustoa, ja jos löytyisi niin Haatajakin saisi olla rauhassa.

Toisekseen, Haataja ei ole vain yksi pelaaja muiden joukossa. Myymällä Haatajan saisi Kärpät koko pohjoisen Suomen "vihat" niskaansa. Ei Kärpät ole niin tyhmä että tällaiseen lähtisi. Ei siinä sillon muutama sata kiloeuroa paljon lämmitä. Hyvin äkkiä koko homma kääntyy täysin itseään vastaan, joka rintamalla.
 

mayra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
Jos luet kirjoitustani niin huomaat että urheilullisuus on minunkin intresseissäni.

Luinhan minä, ihmettelen vain, miten urheilullisiin tavoitteisiin päästäisiin myymällä joukkueen ainoa takuuvarma maalilinko.

Sinä sanot, että ostetaan tilalle sentteri ja laituri. Minun mielestäni se ei ole noin yksinkertaista. Muihin joukkueisiin on hankittu viime päivinä Mark Leetä, Jeff Ulmeria, Tyler Redenbachia, Corey Elkinsiä ja Josef Strakaa. Yksikään heistä ei ole Haatajan kaltainen laatupelaaja. Lisäksi voi muistella kautta 2010-2011 ja sitä, oliko hankintojen suuri määrä avain onneen.

Mutta olemme tästä sitten eri mieltä. Sinun mielestäsi kärppäkasvatti Juha-Pekka Haataja tulisi myydä venäläisille hintaan 500ke ja minun mielestäni ei. Minun mielestäni Hadesta tulee saada kunnon hinta ja jos hänet myydään, niin kokoonpanoon voi nostaa Leskisen A-nuorista.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tähän sopii hyvä ohje: älä yritä korjata sitä mikä ei ole rikki. Vituksi menee yleensä. Ei ne KHL-seurat turhaan ole Haatajan perässä. Markkinoilta ei vain yksinkertaisesti löydy tällähetkellä korvaavaa kalustoa, ja jos löytyisi niin Haatajakin saisi olla rauhassa.
Niin, minä kyllä ajoin takaa sentteritilanteen korjaamista ja se on selkeästi rikki. Tällä hetkellä ei vain ole resursseja sen korjaamiseksi. Hade uhraamalla niitä olisi saatu.

Hade on ehkä KHL-tason maalintekijä ja kiinnostaa siksi idässä mutta tarvitseeko Kärpät sellaista? Eihän me pelata KHL:ssä. Kärppiin riittää hyvin sm-liigatason maalintekijä ja sellaisia kyllä löytyy kun osaa etsiä ja on rahaa mitä käyttää.

charger kirjoitti:
Toisekseen, Haataja ei ole vain yksi pelaaja muiden joukossa. Myymällä Haatajan saisi Kärpät koko pohjoisen Suomen "vihat" niskaansa. Ei Kärpät ole niin tyhmä että tällaiseen lähtisi. Ei siinä sillon muutama sata kiloeuroa paljon lämmitä. Hyvin äkkiä koko homma kääntyy täysin itseään vastaan, joka rintamalla.
Kyllä ne vihat vaihtuu melko nopeasti mielihyväksi kun huomataan että myymällä maalintekijä saatiinkin maalintekijä ja sentteri. Menestyminen vaatii aina jossain määrin riskien ottamistakin ja tässä olisi kyseessä hyvin harkittu pieni riskinotto jolla on hyvät mahdollisuudet tuottaa loistava lopputulos.

Esimerkiksi SaiPa taisi kääriä mukavat hillot taskuunsa kun myi Niemisen Venäjälle ja hommasi tilalle Toivosen. Joukkue ei heikentynyt tippaakaan mutta talous koheni kummasti. Tällaista minä kutsun hyväksi urheilujohtamiseksi sen sijaan että pidetään jääräpäisesti kiinni niistä omista pelaajista kun järki sanoo toisin.

mayra kirjoitti:
Sinä sanot, että ostetaan tilalle sentteri ja laituri. Minun mielestäni se ei ole noin yksinkertaista. Muihin joukkueisiin on hankittu viime päivinä Mark Leetä, Jeff Ulmeria, Tyler Redenbachia, Corey Elkinsiä ja Josef Strakaa. Yksikään heistä ei ole Haatajan kaltainen laatupelaaja. Lisäksi voi muistella kautta 2010-2011 ja sitä, oliko hankintojen suuri määrä avain onneen.
Näitä hankintoja tosin yhdistää se että jokainen jengi on tainnut joutua venyttämään budjettia hankintaa varten, mikä rajoittaa hieman vaihtoehtoja. Blues toki myi Leen edestä Ramstedtin Venäjälle mutta Bluesin talous on valmiiksi niin heikossa hapessa että myyntivoitot lienee mennyt pääosin rahareikien paikkaamiseen. Ja tässä Bluesin tapauksessakaan en olisi yhtään varma että joukkue merkittävästi heikentyi. Ainakaan se ei ole urheilullisessa menestyksessä näkynyt.

Sanon vielä kerran, Hade on tätä nykyä Kärpille 750 000 euron mies. Se on hemmetin paljon joukkueelle joka operoi 2,8 miljoonan euron pelaajabudjetilla.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Mutta tietenkin jos joku KHL-seura nyt iskee sen ~miljoonan tiskiin, niin ei kai siinä sitten auta muuta kuin hyväksyä asia. Kai se vähän helpottaa tuskaa, ettei mennyt ainakaan millään "pikkurahalla". Tämän episodin jälkeen kuitenkin kausi alkaa olla melko lailla paketissa, ja kuten yllä mainittiin, niin voidaan alkaa keskittyä junnujen peluutukseen.

Niin, minä kyllä ajoin takaa sentteritilanteen korjaamista ja se on selkeästi rikki. Tällä hetkellä ei vain ole resursseja sen korjaamiseksi. Hade uhraamalla niitä olisi saatu.

On Kärpillä rahaa, siitä se ei ole varmasti kiinni. Kyllä budjetti voidaan ylittää jos mitat täyttävä pelaaja löytyy. Nyt on kysymys lähinnä siitä löytyykö sellaista pelaajaa.

Kyllä ne vihat vaihtuu melko nopeasti mielihyväksi kun huomataan että myymällä maalintekijä saatiinkin maalintekijä ja sentteri. Menestyminen vaatii aina jossain määrin riskien ottamistakin ja tässä olisi kyseessä hyvin harkittu pieni riskinotto jolla on hyvät mahdollisuudet tuottaa loistava lopputulos.

Varmasti vihat laantuisi jos korvaajat löytyisi. Mutta se on vaan jos, jos, jos..
Jos ei löydykkään niin mitä sitten?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät
On Kärpillä rahaa, siitä se ei ole varmasti kiinni. Kyllä budjetti voidaan ylittää jos mitat täyttävä pelaaja löytyy. Nyt on kysymys lähinnä siitä löytyykö sellaista pelaajaa.
Rahaa on kyllä mutta itse arvostan hyvää taloudenhoitoa. Budjetin ylittäminen on yli varojen elämistä ja se tie johti Kärpät tuossa parikymmentä vuotta sitten silloiseen kakkosdivisioonaan.

Tässä annettiin venäläisten toimesta Aholle kaikki mahdollisuudet parantaa jengiä budjetin raameissa. Ahon kontolle olisi jäänyt vain kahden hyvän sm-liigatason pelaajan etsiminen maailmanlaajuisilta markkinoilta riittävillä rahavaroilla. En usko millään että olisi ollut ylivoimainen tehtävä.

charger kirjoitti:
Varmasti vihat laantuisi jos korvaajat löytyisi. Mutta se on vaan jos, jos, jos..
Jos ei löydykkään niin mitä sitten?
Samaa jossittelua kuin sekin että entä jos 750 kiloeuron Haataja floppaakin loppukaudella. Yksi fakta kuitenkin pysyy. Kärpillä ei ole edelleenkään mitat täyttävää ykkössentteriä.
 
Viimeksi muokattu:

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä ne vihat vaihtuu melko nopeasti mielihyväksi kun huomataan että myymällä maalintekijä saatiinkin maalintekijä ja sentteri.

Luulisin, että jos tämä rahasta olisi kiinni, niin Plihal olisi ollut hevonkuusessa jo aika päiviä sitten ja ykkösen keskellä luistelisi uusi sentteri. Joitakin vihjauksia oli toisessa ketjussa, että niin Jokerit, HIFK kuin Kärpätkin etsivät kuumeisesti pelaajia, erityisesti senttereitä. Ai niin, tulihan julleille se Elkins loppukauden sopimuksella. Ensiarviot pelaajasta ovat todella lupaavia.

Ei sillä, ettenkö saattaisi itse hätäpäissäni myydä Haatajaa viidessä sadalla tonnillakin. Hitosti rahaa se on, mutta ei sillä rahalla tämän kauden tilannetta parannettaisi. Vai miksi itse kuvittelet, että KHL päätyi nappaamaan Jani Niemisen, maksoi vielä siitäkin satoja tuhansia euroja?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei sillä, ettenkö saattaisi itse hätäpäissäni myydä Haatajaa viidessä sadalla tonnillakin. Hitosti rahaa se on, mutta ei sillä rahalla tämän kauden tilannetta parannettaisi. Vai miksi itse kuvittelet, että KHL päätyi nappaamaan Jani Niemisen, maksoi vielä siitäkin satoja tuhansia euroja?
Minä myisin epäröimättä välittömästi. Mielestäni yhdelläkään järkevästi toimivalla liigaseuralla ei ole varaa sanoa ei puolen miljoonan euron tarjoukselle. Ei täällä niin rahoissa kylvetä vakavaraisissakaan seuroissa. Mitä tulee Niemisen kauppaan, en osaa sanoa. Venäläisten aivoituksia ei kannata edes yrittää arvailla kun siitä ei ota pirukaan selvää. Eikä tuo ole edes pahimpia hulluuksia itänaapurin pojilta. SaiPan kannalta joka tapauksessa loistodiili kaikkineen.
 
Suosikkijoukkue
#71, Excel-tilastot
On niin kiimaisena käyvä keskustelu, että pitää heittää itsekkin jotain palstalle.

Samaa mieltä olen siitä, että 500k on iso raha ja se olisi ehkä pitänyt ottaa Hadesta sisään jos se olisi puhtaana tullut. Tämä olisi pitänyt tapahtua vain siinä tilanteessa, jossa Aholla on jo valmiina katsottuna pelaajat jotka otettaisiin sisään tällä korvauksella, ykkössentteri ja ykköslaituri. Minulta menisi ainakin uskottavuus ja mielenkiinto toiminnasta (ehkä pitemmäksikin aikaa) jos olisi käynyt se, että menetetään Hade, saadaan 500k, ostetaan pari 2. korin miestä joka voi suorittaa kärpissä 3.korin tasolla ja (tällä hetkellä hyvällä mallilla olevaa) taloutta olisi saatu vähän nostettua.

Minusta Kärppien organisaation on yleisesti mennyt oikeaan suuntaan, etenkin urheilullisella puolella mestaruusvuosien krapulan jälkeen. Joku (Aho + neuvoa-antavat) tekivät päätöksen asiassa, perusteli päätöksen joihinkin faktoihin ja/tai arvioihin ja näillä mennään. Tällaisia kiperiä juttuja tulee elämässä muutenkin vastaan ja aika vaikea aina on sanoa etukäteen mikä on paras valinta. Toivottavasti tämä päätös tulee olemaan kultainen.

Kunhan nämä jutut eivät ole sekoittanut sopan keskipisteessä olevaa eli Hadea. En usko että olisi, kyllä Hade varmaan luottaa siihen että kauden jälkeen tulee uutta kyselyä ja Kärppähenkeä löytyy kyllä varastosta vaikka muille.
 

Etelärinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pelaajan myymisen järkevyyyden voi toki miettiä moneltakin kannalta. Joka tapauksessa on mielestäni erittäin hienoa että Kärpistä ei ole ikinä (?) myyty yhtään pelaajaa rahan takia kesken kauden.

Ainoa huono puoli tässä lienee se, että osa pelaajista ei suostu tekemään sopimusta ilman KHL-purkupykälää. Liekkö pitänee paikkaansa, mutta aikanaan Tuppurainen olisi tainnut "palata" Kärppiin, jos olisi saanut tämän ehdon sopimukseen.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Korostetaan nyt, että Kärppien pelaajabudjetti ei ole käytetty. Tämä on fakta, ellei Bume maksa sitten loppukauden osalta mottipäisiä summia. Budjetissa on yhä varaa.

Se, miksi sentteriä ei ole vieläkään hankittu, on ihan järkevää toimintaa. Tässä vaiheessa - tasan viikko siirtoaikaa - ei sellaista pelaajaa löydy, jonka voi sanoa pomminvarmaksi menestyjäksi. Muussa tapauksessa sellainen jo Oulussa olisi. SM-liiga ja sitä kautta myös Kärpät on ihan jämäosastoa, kun näistä pelaajista kilpaillaan.

Ainoa mahdollisuus on, että ison veden takaa vapautuu tasokas keskushyökkääjä, joka ei suostu lähtemään Venäjälle. Sellaisen todennäköisyys on häviävän pieni, koska tässä vaiheessa ne viimeisetkin epäilijät kestävät sen max. 3kk pestin Venäjällä ja hakevat rahat pois.

Vaatiahan aina saa, ja tavoitteita joukkueen kohentamiseksi voi esittää. Mutta miettikääpä ihan järjellä tätä tilannetta ja Ahon mahdollisuuksia toimia tässä markkinassa. Pelaajia ei liiku, ja jos liikkuukin, niin ei liiku Suomeen. Ellei sitten haluta vedellä parasta ennen-korista.

Ymmärrän myös toimiston hommaa. Kovin hedelmällinen tilanne ei liene sekään, että hankitaan joku ja isketään kädet ristiin. Kärpissä kun näitä 2-5 kentän senttereitä on jo ennestään aika monta.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viikko siirtoaikaa? Korjatkaa jos olen ihan väärässä mutta jotenkin olen ymmärtänyt asian niin että Suomen sisäiset siirrot umpeutuu tammikuun lopussa, mutta ulkomailta voi hommata pelaajia vielä helmikuun puoleen väliin saakka. Voin olla pahastikin kyllä väärässä, mutta nopealla vilkaisulla olen ymmärtänyt asian niin. Paremmin asian tunteva korjatkoon jos aihetta on.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Viikko siirtoaikaa? Korjatkaa jos olen ihan väärässä mutta jotenkin olen ymmärtänyt asian niin että Suomen sisäiset siirrot umpeutuu tammikuun lopussa, mutta ulkomailta voi hommata pelaajia vielä helmikuun puoleen väliin saakka. Voin olla pahastikin kyllä väärässä, mutta nopealla vilkaisulla olen ymmärtänyt asian niin. Paremmin asian tunteva korjatkoon jos aihetta on.

Oikeassapa olet, itse muistelin että vasta ensi kaudella oltaisiin tuohon malliin siirrytty. Eli 15.2 asti voi Suomen ulkopuolelta hankkia pelaajan vain SM-liigaan. Sarjan sisäiset siirrot menevät aikaisemman mukaan kiinni 31.1.

Tuo antaa pikkaisen siimaa AHL:n suhteen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Korostetaan nyt, että Kärppien pelaajabudjetti ei ole käytetty. Tämä on fakta, ellei Bume maksa sitten loppukauden osalta mottipäisiä summia. Budjetissa on yhä varaa.
Onko sulla tästä jotain kättä pidempääkin sanasi tueksi? Viikko sitten Forumin jutussa Ara kyllä antoi melko selkeästi ymmärtää että budjetti todellakin on käytetty ja sen jutun kirjoittamisen jälkeen on vielä Bume tullut jengiin.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Onko sulla tästä jotain kättä pidempääkin sanasi tueksi? Viikko sitten Forumin jutussa Ara kyllä antoi melko selkeästi ymmärtää että budjetti todellakin on käytetty ja sen jutun kirjoittamisen jälkeen on vielä Bume tullut jengiin.

Edelleen on budjetissa mahdollisuus hankintoihin, Arahan saa puhua mitä haluaa. Lähde luotettava.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Joo, eiköhän ne valmentajat puhu julkisuuteen juuri sitä, mitä seuran sisällä sovitaan. Jos oikein muistan, niin muutama kuukausi sitten Ara myös sanoi, että ei enään valmenna Suomessa ja mites kävikään - kovasti ollaan Lahteen kaveria viemässä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Edelleen on budjetissa mahdollisuus hankintoihin, Arahan saa puhua mitä haluaa. Lähde luotettava.
Kun katson olemassa olevaa rosteria, olen hyvinkin taipuvainen uskomaan sinua. Ei tuohon porukkaan ole millään voitu upottaa koko 2,8 miljoonaa. Ihmettelen vain mikä motiivi Aralla on väittää että rahaa ei enää ole?

Vai onko tosiaan niin että Aho ei saa budjetin raameissa operoida miten parhaaksi näkee? Viittaan tässä siis kommenttiin "käymisestä hallituksen kukkarolla", kuten Ara sanoi. Minun järjen mukaan tuollainen kommentti tarkoittaa että budjetti on syöty ja vahvistuksia varten pitäisi pyytää hallitukselta lupa budjetin ylittämiseen. Mutta voihan se tosiaan olla että Ahon pitää joka hankintaa varten vinkua rahat erikseen vaikka budjetissa tilaa olisikin. Tämä tosin olisi melkoinen epäluottamuslause heti lähtökohtaisesti jo UTJ:lle.
 

scholl

Jäsen
Laadukkaita vahvistuksia on äärimmäisen vaikea hankkia, koska niiden perässä ovat muutkin seurat. Haataja on pelannut niin hyvin, ratkaissut otteluita, tehnyt hyvän pistemäärän ja on parhaimmillaan pudotuspeleissä. Miksi joku haluaisi myydä tuollaisen pelaajan, jos oikeasti haluaa keväällä pärjätä. Ymmärtäisin tilanteen, jos Kärpät olisivat jäämässä pleijareiden ulkopuolelle, mutten nyt.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Laadukkaita vahvistuksia on äärimmäisen vaikea hankkia, koska niiden perässä ovat muutkin seurat. Haataja on pelannut niin hyvin, ratkaissut otteluita, tehnyt hyvän pistemäärän ja on parhaimmillaan pudotuspeleissä. Miksi joku haluaisi myydä tuollaisen pelaajan, jos oikeasti haluaa keväällä pärjätä. Ymmärtäisin tilanteen, jos Kärpät olisivat jäämässä pleijareiden ulkopuolelle, mutten nyt.

Kärpät sai tarjouksen ja hylkäsi sen koska se oli aivan liian pieni. Ei Haataja ole ihan vähällä siirtymässä yhtään mihinkään tai sitten saa olla todellakin se Kärppien asettama miljoonan hintalappu että lähtee.

Korostan vielä että Kärpillä ei ole haluja myydä Haatajaa.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Vai onko tosiaan niin että Aho ei saa budjetin raameissa operoida miten parhaaksi näkee?

Aho saa operoida kyllä melko vapaasti, toki valmennuksen ja Junnon mielipiteet huomioiden. Mun lähteet on melko lähellä asiasta päättäviä tahoja ja Kärpissä kesken kauden tehtävät hankinnat on Ahon aikana aina käyty johtoportaan kanssa läpi. Käsittääkseni Hillin keskenkautisten seurausta tämä politiikka.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Mun lähteet on melko lähellä asiasta päättäviä tahoja ja Kärpissä kesken kauden tehtävät hankinnat on Ahon aikana aina käyty johtoportaan kanssa läpi.

Joo, hyvä nämä on käydä porukalla läpi, ettei tärkeät päätökset ole vain yhden ukon varassa. Ihan järkevältä kuulostaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös