Soppa Sormusen lähtölaskenta

  • 2 181 407
  • 7 196

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Nyt vasta tajusin että eikö kukaan ole tajunnut heittää vielä broileria kentälle! Eikö se ole aika pomminvarma tapa saada valmentaja vaihdettua? Vai onko tämä keino sitten se vihonviimeinen oljenkorsi, jota ei tuhlata kuin vasta äärimmäisessä hädässä?
 

frozen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulopuheiden mukaan jotain savua jo tulee Nordiksen piipusta, eli päätös lienee tehty?

Voi tosin olla kyse ihan savumerkeistä faksiyhteyden katkeillessa tai sitten organisaation savuavista raunioista.

Passissa ollaan 3.00-3.15.
 

miklaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät (Sympatiat HIFK)
Mitä, olenko korkein arvoltani tähän mennessä ilmoittautuneista? Tulee ihan isänmaallinen olo! Tällä hetkellähän CNN ja BBC Sport ovat pystyttämässä omia kisastudioitaan HIFK:n valmentajavaihdon tiimoilta. Mutta kyllä meidän kovien suomalaisten väijyjien ketju vetää niitä daijuun. Ne eivät tiedä, ne ovat ensikertalaisia. Me tiedämme, tämä on meidän oma alkoholistifaija.

edit: Tosiaankin - väijyvuorolla ei jätetä faxia tai MikroMikkoa hetkeksikään!

Tää ketju nousee harvalukuiseen legendaaristen ketjuun (onkohan ne kaikki muuten HIFK-osastolla?) viimeistään siinä vaiheessa, kun alkaa tulemaan näitä läpi yön päivityksiä; klo 02-02.15 "ei tiedotettavaa" jne.
 

Dats

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings
Huutonaurua viimeset minuutit, kun on saanut lukea viimesimpiä viestejä. Itehän oon vasta tammikuussa menossa inttiin, joten joudun passaamaan vahtivuoroni muille..

Missä vitussa se tiedote on?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Taitaisi olla menussa pakastebroilerin sijasta "soupe de poulet" eli kanasoppa, joka tulisi syöttää päättäjille, että tekevät nyt oikeita päätöksiä.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Tunnen monta muuta lisäkseni joita vaan ei nyt kiinnosta.

Mutta ei kai meitä tarvitakaan.

Vaikka ei tunnetakkaan, niin ei muakaan kiinnosta. Jos ennen Joulua päästään johonkin tolkulliseen valmentajapäätökseen, niin saatan ottaa Urhon loppukauden paketin. Vaikka toisaalta HIFK-paskan rinnalla nettiurho 92" kankaalta näyttää laadukkaalta.

Seuraavassa, miten paljon kiinnostaa:

Sain mahdollisuuden viettää vaimoni kanssa luksusillan firman piikkiin ja ajattelimme pamauttaa Marios ravintolaan ensi viikon TPS-peliä seuraamaan (lastenhoitajat hoidettu, saa rillutella myöhään).

Marios onkin nykyään klubi, eikä sinne voi varata pöytiä ilman klubi-lippua. Systeemin hinta on noussut noin 100 € / nenä viime vuodesta ja tiedustelin Markkinoinnilta ja Nybarilta, että millä lailla tuote on viime vuodesta parantunut kun hinta on noussut noin paljon.

Markkinointi ilmoitti tarvitsevansa lisää klubitilaa varainhankintaan (rahastusta) ja Nybari valitteli huonosti mennyttä urheilullista puolta. Ilmoitti tekevänsä kaikkensa joukkueen menestyksen eteen. Sehän ei näytä kovin paljon olevan, joten ilmoitin, että pitäkää tunkkinne, menemme samalla rahalla vaikka Michelin-tähden ravintolaan kahtena iltana.

Todellisuudessa menemme katsomaan Hobitti-elokuvaa ja sitten johonkin hauskaan mestaan syömään. Siis minä, joka olen ollut hallilla irtolipuilla aina kun se on perheen puolesta ollut mahdollista. Kausikorttikin oli nuorempana ja kaikki Suomen liigahallit on vierasmatkoilla kierretty (paitsi Oulu). Ilmainen ilta Nordiksella, hyvää ruokaa, mahdollisesti kaksi Leijonakapteenia vastakkain. Ei. Minä menen katsomaan jotain uuseilantilaista nukkeseikkailua. Näin on kiinnostus mennyt.

Kiitos Nyba.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Sivari juo punaviiniä puolille öin ja nukkuu yönsä rauhallisesti. Tulen aamulla katsomaan, mikä on tilanne.
 

frozen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pysyykö samat vuorot seuraavinakin öinä vai miten se menee jos tänä yönä ei vielä tapahdukaan mitään. Tuleeko tästä ns. kahden viikon loppusota? Vai mennäänkö jopa yli joulun?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Otetaan 00.00-00.15, jos päivystys silloin käynnistyy. Viritetään faksi kuumaksi ja kaivetaan vanha 386-windows 3.11-tietokone esiin, jossa on 12 kpbs modeemiyhteys.
 

Löysä66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Windy Cityn Inkkarit
Yö-vuoro muistaa sit sammuttaa telexin, ettei mahdolliset vähäpätöiset uutiset jostain NHL-työsulusta häiritse puhelinkaapelikapasiteettia.

p.s mä otan sen vuoron, mikä jää... näin se on mulla aina menny.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä voin sitten ottaa heti ekan vuoron kun avopuolisokin lupasi ottaa muutaman 50pennisen mukaan ja mennä toimiston liepeillä olevaan puhelinkoppiin päivystämään jos sieltä suunnalta saisi jotain vihiä.

Johannekselle eka, joten mulle sitten 00.15-00.30.
 
Viimeksi muokattu:

Dale Cooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Mother Nature Hockey
Väijyvuorot

0:00-0:15 - Johannes
0:15-0:30 - Melko Huono
0:30-0:45 - Löysä66
0:45-1:00 - Tshekki77

1:00-2:00 - Inge Glid

2:00-2:15 - stroh80
2:15-2:30 - Carey Wilson
2:30-2:45 - Tinke-80
2:45-3:00 - toimittaja

3:00-3:15 - frozen
3:15-3:30 - Sakkoliha
3:30-3:45 -
3:45-4:00 - Hauki

4:00-4:15 - JHag
4:15-4:30 - Bad Bob #42
4:30-4:45 - fiftyeight
4:45-5:00 -

5:00-5:15 -
5:15-5:30 - kamrat
5:30-5:45 - Puscutractori
5:45-6:00 - Igor#31
6:00-6:30 - Frankie


--

Missä on neljäs joukkue? Lisää porukkaa tarvitaan vielä päivystämään perkele! Ja jokainen muistaa: "x:xx, ei mitään tiedotettavaa".
 
Viimeksi muokattu:

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös arvuuttelu ollut kiellettyä? En ole Alpo. En myöskään juo grappaa. Enkä muutakaan pontikkaa.

Kiellän kaiken arvuuttelun nimimerkin henkilöllisyyden osalta. Lainaus oli irrallinen kommentoinnista, joten tekstini ei viitannut lainaukseeni, vaan se oli tervehdys tulevalle valmentajallemme. Näköharha savun keskellä.

7.2.2002 HIFK - Tappara 1 - 2 ja. - YouTube

Alpo ja Pena. Ajasta 1.35 lähtien. Good old days?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mikä on muuten rangaistus, jos jollain kipinämikoista käy vanhanaikaiset eli Soppa palaa pohjaan omassa vuorossa?

Itse voin ottaa aamuvuoron 0600-0630.
 

Löysä66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Windy Cityn Inkkarit
Jos jostain löytyis lisää porukkaa, voi laittaa sekä pääkallopaikalle että Crowne Plazalle (ent. Hesperia) agentit päivystämään.

Mä voin ottaa fax-päivystyksen 0.30-0.45
 

Falcon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Dinot ovat asettaneet uudelle valmentajalle seuraavat kriteerit:

- Ruotsia pitää osata vähintään yhtä hyvin kuin suomea.
- Golfissa tasoituksen oltava vähintään 10.
- Viinaa saa juoda, mutta sammua ei saa, ainakaan pukukoppiin.
- Backgammonia on pelattava dinojen kanssa joka viikko.
- Dinoja on kutsuttava don Frankiksi ja don Kifeksi.
- Moottorisahalla ei saa pelaajia pukukopissa pelotella.
- Ei saa olla entiseltä ammatiltaan poliisi ja suvussakaan ei saa poliiseja olla.
- Toivottavaa joskaan ei välttämätöntä on, että valmennuskursseja on käyty.
- Pelikirja saa olla mutta sen ei tarvitse olla viimeistä huutoa, vanhempikin kelpaa.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Mikä on muuten rangaistus, jos jollain kipinämikoista käy vanhanaikaiset eli Soppa palaa pohjaan omassa vuorossa?

Itse voin ottaa aamuvuoron 0600-0630.

Rangaistus on hirmuinen: joutuu katsomaan HIFK:n pelin paikan päällä livenä selvin päin!
 

toimittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kello soimassa klo 0040, punainen cooper + lätkämaila sängyn vieressä odottamassa. Toivottavasti vaimo ei herää, voi vähän ihmetellä. Eli 0045-0100 mulle kiitos.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt vasta tajusin että eikö kukaan ole tajunnut heittää vielä broileria kentälle! Eikö se ole aika pomminvarma tapa saada valmentaja vaihdettua? Vai onko tämä keino sitten se vihonviimeinen oljenkorsi, jota ei tuhlata kuin vasta äärimmäisessä hädässä?
Broilerikin on nykyään jo niin kallista gourmet-ruokaa, että ei ole varaa enää lipunhinnan maksettuaan ostaa broileria, jota olis sitten vielä varaa heitellä pitkin nordista. Saiskohan sen sponsoroituna jostakin? Vaikka Koffilta. :-D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös