Jatkoajan kesätyttö 2012

  • 106 457
  • 316
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Koska ollaan jääkiekkofoorumilla, niin äänestän valmentaja Kai Suikkasen tytärtä; Netta Suikkasta

Odotan äänivyöryä!

Linkki Iltalehden sivuille
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Koska ollaan jääkiekkofoorumilla, niin äänestän valmentaja Kai Suikkasen tytärtä; Netta Suikkasta

Odotan äänivyöryä!

Linkki Iltalehden sivuille

OT: Mikä käsittämätön fitness-villitys näillä nuorilla naisilla nykyään on? Kaiken maailman fitness-mallikisoja jannihusseineen siellä sun täällä. Onko fitness-mallin ura nykyään looginen vaihtoehto oman elämänsä Miss Keravanjoille, joiden kasvojen seudun avut eivät riitä normaaleihin missikisoihin? Ja mitä fitness-mallit tekevät? Poseeraavat bikineissä punttisalilla, rannalla, Cheekin tms. musiikkivideossa tai muussa vapaavalintaisessa paikassa huulet töröllään. Halvalla menee.

Ei mulla muuta, lippuni liehuu ylväästi Miralle!
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kun mä tuijotan tota, mä nään vaan Kai Suikkasen. Ei voi kahen metrin syötöt mennä vittu kolmea metriä ohi.

Sama. Olisi ihan ok jos ei tietäisi että on Kaitsun jälkikasvua. Sama homma kuin Kiira Korven kohdalla, pannessakin tulisi mieleen vain isä-Korven kyynelehtivä pärstä.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksen minä nää Kaitsun naamaa tuossa tytössä? Sama juttu kun Iina Kuustonen ei mielestäni näytä isältään Mikolta, vaikka monet sanoo että miten voi pitää kauniina Mikko Kuustosen näköistä naista.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Miksen minä nää Kaitsun naamaa tuossa tytössä? Sama juttu kun Iina Kuustonen ei mielestäni näytä isältään Mikolta, vaikka monet sanoo että miten voi pitää kauniina Mikko Kuustosen näköistä naista.

En näe Iinassa juuri ollenkaan Mikkoa, mutta tässä Kaitsun jälkeläisessä näkyy vahvasti isän perimä. Koskakohan Iina nähdään seuraavan kerran samanlaisessa asussa kuin silloin aikoinaan, kun hän järisytti Suomea Putouksen mainoksessa?
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Tilanne ennen Juhannusta:

Ääniä annettu 137 kappaletta ja 77 eri tyttöä saanut ääniä - kärki:

15 ääntä:

Iina Kuustonen

7 ääntä:

Kaley Cuoco

6 ääntä:

Emmanuelle Chirqui

5 ääntä:

Lenna Kuurmaa
Haley Williams

4 ääntä:

Erin Anttila
Emma Stone
Satu Tuomisto

3 ääntä:

Kirsi Ståhlberg
Larissa Riquelm
Marja Sannikka
Pirjo Heikkilä
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pirjo Heikkilä on sulattanut minut. Hänelle ääni.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Olen aina tykännyt katsoa noita tv-kokkeja, kuten mm. Tina Nordströmiä. Nyt tv:ssä pyörii joku ruotsalainen naiskokkiohjelma Ewa jotain, mutten tähän hätään löytänyt kuvia hänestä.

Siksipä täytyy turvautua toiseen naiskokkiin, ääneni menee Jordan Carverille:
Kokkiohjelma miehille

Pätkässä tehdään luumupiirakkaa.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ettet vain tätä tarkoita? Leila leipoo | Livtv.fi

Leilan (Lindholm) kanssa leipoisi kyllä... en silti äänestä häntä kesätytöksi.

No persetti; onneksi on asioidentuntijoita joukossa.

En tiedä mistä tuon Ewan repäisin, mutta tätä Leila leijaa kyllä etsin. Tainnut saada yliannoksen ruotsalaista kuningasperhettä?

Munkit eivät ole ihan samaa tasoa Jordanin kanssa, mutta yleisarvostelussa pärjäävät kyllä hyvin.

Ääneni jo annoin, eikä sitä sääntöjen mukaan voi muuttaa, joten näillä mennään.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kirsi Ståhlbergille lähtee täältä ääni, toivottavasti Kirsi pääsee vielä finaaliin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös