Otteluseuranta: 10.5.2012 - Päivä 7

  • 116 954
  • 638
Tila
Viestiketju on suljettu.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ja näin :D
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Kapanen!

Ja Tuppurainen näki hienosti.
 
Filppulalta nerokas harhautuslaukaus!
E:tooosi hidas
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt voisivat lopettaa maalien tekemisen niin ei tartte kuunnella enempää tuota teräsbetonin paskaa..
Eiköhän 5-0 riitä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ranskan peli on aika liikuttavan näköistä. Näyttää suhteellisen paskalta Pohjois-Amerikan yliopistojengiltä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kapanen haukuttu = maali... voisko joku haukkua Migen?
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JES! Allu Tuppurainen pinnoille! Ihana syöttö.
 
Domination! Veikkasin muuten Lätkägurussa 5-0, joten pitäkää nyt tämä, niin kohta ollaankin Jatkoajan kimpan kärjessä. :)
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lhenkka on vanhempi kuin Lunkka. Luulin, ettei kukaan ole vanhempi kuin Lunkka. Sama jannu taisi olla jo Albäärvillen olumppialaisissa mukana.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Aina kun Leijonat murjoo jääkiekossa Ranskaa niin ei voi kuin ihmetellä miten 65 miljoonaa ihmistä ei kehity tässä lajissa. Jep, futismaa, mutta onhan Ranska maailmanhuipulla monessa muussakin palloilulajissa. Mutta lätkässä täydellinen turisti.
 

scholl

Jäsen
Nyt voisivat lopettaa maalien tekemisen niin ei tartte kuunnella enempää tuota teräsbetonin paskaa..
Eiköhän 5-0 riitä.

Mistä tollainen bändi on nyt sinne löydetty? Hallikuuluttajakin on harvinaisen ankea, missä Linkku on? Eikös Linkku ole kuitenkin aina kuuluttanut maaottelut?
 

J.Petke

Jäsen
"Niinkuin mä sanoin, että pitää uskaltaa laukoa. Nämä veljet Mäenpää Hietanen ovat nyt lähteneet laukomaan ja tulokset on heti nähtävissä tulostaululta. Lisäksi nyt on saatu keskittyminen sataan prosenttiin ja näin kuin minä sanoin niin heti on Ranska kärsimässä" "Sekavaa höpötystä...90-50...veljet, minä, tilanne, minä, minä"

Minä

Voitte mennä rauhassa jääkaapille.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Huomenna sitten rotsi auki Kanadaa vastaan...hope not.

Katsoin muuten Jokisen maalin kommentit. Kuten minäkin, lähes joka ainoa kehui hienoa ohjausta. Kukaan ei ole mussuttanut, että tekee pilipalimaita vastaan, vaikka niin väitettiin. Jatkoaika on kyllä ihan omanlaisensa mesta..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös