Kadonneet jatkoaikalaiset

  • 602 657
  • 1 934

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ihan mututuntumalta, onko useampi JWC-konkari häippässyt tältä palstalta ?
Joo, niillä jäi yt-neuvotteluissa musta-pekka kouraan ja olivat ansiosidonnaisella. Sen loputtua perustivat oman yrityksen. Pyörii vielä PK-sektorilla.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo, niillä jäi yt-neuvotteluissa musta-pekka kouraan ja olivat ansiosidonnaisella. Sen loputtua perustivat oman yrityksen. Pyörii vielä PK-sektorilla.

Vai KP-sektorilla?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Perustivat oman hyvävelikerhon tuonne toisaalle. Saavatpahan määrätä itse omat sääntönsä.

Mitä sä tuolla "hyvävelikerholla" tarkoitat? Eikös sinnekin ole kaikki tervetulleita aivan tasapuolisesti?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Asiasta kukkaruukkuun, mitä tarkoittaa JWC ????
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Asiasta kukkaruukkuun, mitä tarkoittaa JWC ????

Jatkoaika Winter Classic jossa Jatkoajan keskustelupalstalaisista kootut joukkueet ottavat mittaa toisistaan (leikkimielisen?) jääkiekon pelailun ja viinan juonnin tiimoilta. Mitä olen sivusta seurannut niin vissiin jo useampana vuotena pelattu joskus näihin aikoihin.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Jatkoaika Winter Classic jossa Jatkoajan keskustelupalstalaisista kootut joukkueet ottavat mittaa toisistaan (leikkimielisen?) jääkiekon pelailun ja viinan juonnin tiimoilta. Mitä olen sivusta seurannut niin vissiin jo useampana vuotena pelattu joskus näihin aikoihin.

Tosin nyt kyseinen tapahtuma taitaa kulkea vain nimellä Winter Classic ison osan pelaajista siirryttyä Kiekkopesän pariin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kiitoksia tiedosta. Ehkäpä kaikki kadonneet jatkislaiset ovat siellä? Mukaanlukien Q. Vittu, mulla on edelleen ikävä Q:ta. Toinen minkä katselin kadonneen ja yllätyksekseni huomasin, että on saanut fudut: mixu. Hyvä hahmo oli hänkin, tosin melko kulmikas tapaus.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Daespoo ist zurückgekommen, aber wo ist Juulia?

Juulian viimeinen kirjautumispäivä on vuodelta 2007. Historiavisa on vielä pahasti kesken.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Daespoo ist zurückgekommen, aber wo ist Juulia?

Juulian viimeinen kirjautumispäivä on vuodelta 2007. Historiavisa on vielä pahasti kesken.

Taisi suttuua minulle (+ mahdollisesti eräälle toiselle nimimerkille), kun omasta mielestäni ihan asiallisesti kyseenalaistin muutaman kysymyksen Historiavisassa. Ja jos nyt aivan väärässä ole, niin oli hänellä muitakin huolia kuin minun kommenttini. SaiPa-osiolta voinee kysyä enemmän...
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
On ihan positiivista kuulla, että kyse saattaa olla "pelkästään" suuttumisesta. Historiavisa olisi kuitenkin ihan mukava viedä loppuun asti. Mutta jos Juulialla on kaikki hyvin, niin ei se niin vakavaa sitten ole. Vastaukset Historiavisaan pystymme kyllä itse kukin googlettamaan. Kiitokset Juulialle ja El Ludelle.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Lähinnä Pelicansiin liittyvissä asioissa kirjoitellut nimimerkki diego on kadonnut palstalta 20.5.2006. Minneköhän tämä asioista hyvin perillä ollut tapaus on hävinnyt tuon jälkeen ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös