Otteluseuranta välierät U20-4.1.2012

  • 333 244
  • 1 400

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Kiintoisaa! Vähän on näköjään pilli kadoksissa, mutta sehän nyt oli odotettavissakin, mitähän tästä vielä seuraa...
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Tuomarointi aivan naurettavaa, mutta odotettavaa. Kelpaa toki tämä, nyt vaan yv:llä häkkiä.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kävi miten kävi, niin pakko tätäkin nousua mukaan peliin 1-6 tilanteesta on kunnioittaa. Minä en enää uskonut, mutta tuo punainen joukkue uskoi/uskoo.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Saa nähdä riittääkö enää, mutta kyllä Venäjä aika purjeessa nyt on. Pöksyt heiluu niin, että tuulee tänne asti.
 

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Ja 5min ennen loppua maalivahti vaihtoon. Tulee varmaan aika huima vika vitonen, ellei Venäjä tee seitsemättä maalia.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Upea nousu kanukeilta, mutta fakta on se, että Rönn ja kumppanit ovat avittaneet jo aivan liikaa.
 

TML

Jäsen
Yks huikeimmista jääkiekko-otteluista koskaan käynnissä juuri nyt. Onnea niille jotka jäi vielä kattomaan tätä eikä menny nukkuun.
edit. Oon voittaja jo siks että katon tätä nyt.
 

Misi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga-Jokerit, St. Louis Blues, Teemu Pulkkinen
Ihan naurettavaa tuomarityöskentelyä voi herran vittu. Ei voi mitään maata suosia noin vitusti vaikka pelaisi missä kotikisoissa tai mitä vaan. Toi on jo noiden kanadafanien kusettamista että tuomarit on päättänyt tehdä kaikkensa Kanadan voiton eteen.

Tää on koko lajin päälle kusemista. Ei voi tuomarit paskoa alleen tolleen. Vie kyllä ihan pohjan koko kisoilta jos Kanada nyt nousee vielä tasoihin ja ohi. Ei huhhuh
 

Fled45

Jäsen
Yks huikeimmista jääkiekko-otteluista koskaan käynnissä juuri nyt. Onnea niille jotka jäi vielä kattomaan tätä eikä menny nukkuun.
edit. Oon voittaja jo siks että katon tätä nyt.

Näin on, aivan huikeeta! Viime vuona jätin finaalin kesken ennen viimestä erää, onneks en nyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös