Otteluseuranta U20 MM - päivä 5

  • 99 833
  • 546

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pulkkiselle taas tuhannen dollarin paikka. En ole ikinä nähnyt kenenkään tuhlaavan noin monta paikkaa peräkkäin samassa matsissa.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Hyvä että tuli mainoskatko, saa ykkösketju puhaltaa hetken. On niin tiukka peli!
 

Hoodee

Jäsen
Mikä sitten on normaali penalty, jos toi oli kevyt? Selvin kiekottoman pelurin estäminen vähään aikaan.

No minusta se nyt näytti enemmän siltä, että se tanskalainen oli itse tulossa siihen tönimään ja Pulkkinen hyvä kun kerkesi kääntyä. Kyllä mäkin ottasin käsillä vastaan siinä :P
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken Kärpät
Jo se nyt on vittu kun pitää oikein anoa erityislupaa että Mikke saisi oman numeronsa käyttöön. Onneksi eivät saaneet, saatana.
 

Timppa73

Jäsen
hohoo, Tanskan maalivahtikin vetää Pulua vastaan paraatipelastuksen vielä. Taitaa jo kypärässä alkaa tykyttää, paikkaa on ja ei uppoa. Osuis jo, Tsekki pelissä sitten 3 maalia.
Pitää vielä sanoa, että Armiaa ei ole näkynyt pahemmin hyvän ensimmäisen vaihdon jälkeen (jäähyä ei lasketa).
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Mikelle olisi ihan oikeasti pakko saada uudet laiturit. Itse kallistuisin salomäen ja armian suuntaan. Sekä makke että pulkkinen kantavat ihan naurettavankokoisia gorilloja. Paikkoja tarjotaan molemmille lähes joka vaihdossa, mutta ei vaan tahdo kumpikaan tehdä maaleja. Iso harmi. Kulta-Miken pistesaldot näyttävät kyllä tässä kohtaa turnajaisia paljon huonommalta kuin peliesitykset oikeuttaisivat.
 

d2uce

Jäsen
Ihan poikkeuslupaa anottu, että Granlund saisi pelata numerolla 64. Koska tämän minulle äsken kertoi Mika Saukkonen, en kyllä ole varma uskonko, sen verran roisilta vitsiltä kuulosti.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos Pulkkinen tekee tässä ottelussa maalin niin minä syön hatullisen paskaa ja revin perseeni. Ette te sitä tietysti koskaan näkisi, mutta kai te nyt Jatkis-veljen sanaan luotatte.
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ykkönen vetää muuten aika kovia minuutteja, mutta eipä enää pelaa AV:tä Granlundit ja muut "ykkösjätkät".. jotain peli silmää edes Raipella. Nyt toivoisin Pululle onnistumisia, menee jo vähän surkuhupaisaksi!
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken Kärpät
Lisätietoa tästä? Oon ihmetelly miks kaikil suomen pelaajilla on ns. pienet numerot käytössä.

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

Tietotoimisto Saukkosen mukaan skabojen säännöissä on, että numerot valitaan väliltä 1-35.

Todella naurettavaa jotain erityislupaa hakea.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Rankkari tanskalle AV:llä, nyt Gibsonillekkin vähän töitä.

Ja hienosti lirui längeistä maaliin. Eli 4-1. Prkl sinne meni nollat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös