Jarkko Ruutu – Jokeri

  • 997 292
  • 3 184

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä ja kenelle Jarkko Ruutu yrittää todistella väittäessään, että halutessaan hän olisi voinut olla KHL:n parhaiten palkattu pelaaja? Mikä on näiden väitteiden pointti, kun jokainen tietää niiden olevan scheissea?
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Itse olen jo sen verran "vanha" Jokeri, että Ruutu edustaa mulle niin selvästi HIFKta, enkä olisi miestä narripaitaan halunnut, tästä kirjoitin jo aikasemminkin. Pelaajana Ruutu on oikeasa roolissa varmasti parhaita vaihtoehtoja edelleenkin ja kun olen varma akselin Westerlund-Kekäläinen tietävän kiekosta enemmän kun itse, hyväksyn seikan. Sydän puhuu eri asiaa kun järki, mutta ei auta valittaa, vaan toivoa että JR on iso pala tulevaa mestarijengiä. Ruutu on kuitenkin ollut maajoukkueessa vakiokamaa jo vuosia, eli jotain osannee tehdä oikein.

Hiukan huvituksella olen ketjua lukenut, kun tänne on kirjoittanut suunnaton määrä HIFK-faneja, jotka toteavat, ettei tunnu missään Ruutun tulo Jokereihin. Miksi sitten niin suuri tarve on asiaa julistaa, jos se ei merkitse hiukkakaan ja koko pelaaja on yhdentekevä? JHag on sentään ollut rehellinen ja kovan kiekon fani kun on, myöntää siirron hiukan koskeneen.

Ykkösen laituri on siis edelleen auki, kukas siihen on sitten tulossa ja milloin?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Kuten aikoinaan huhua kommentoin, niin nuoreen ja pehmeähköön joukkueeseen sopii loistavasti kokenut ja fyysinen johtajahahmo. Mies ei todellakaan ole niin puukäsi, kuin jotkut antavat ymmärtää ja muut avut ovat sitten paremmin koko kansan tietoisuudessa. Hieno pelaaja hienoon joukkueeseen. Toki tätä naapuriseuraan profiloitunut pelaaja- keskustelua voi käydä, mutta minulle riittää se, että Jarkko valitsi Jokerit, enkä todellakaan usko, että kyse olisi rahasta. Ei NHL-veteraania sm-liigaseurojen palkkatarjouksien erot paljoa hetkauta, jos tietty seura olisi ainut seura, jonne haluaisi.
 
Mitä ja kenelle Jarkko Ruutu yrittää todistella väittäessään, että halutessaan hän olisi voinut olla KHL:n parhaiten palkattu pelaaja? Mikä on näiden väitteiden pointti, kun jokainen tietää niiden olevan scheissea?

Eihän se sanonut kuin että olisi saanut kymmenkertaisen summan siellä kuin Jokereissa. Niin kauan kuin faktatietoa ei ole, se summa olisi voinut olla vaikka kymppitonni. Hymiö.
 

Luke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva mestari
Tää on ihan helmi toteutuneena vitsinä. Kertoo paaaljon monesta asiasta, eniten ehkä hyvästä scouttauksesta mutta myös Ifk "perheestä" jolla voi nyt viimeinenkin sinisilmä pyyhkiä pyllynsä. Joukkuehan hylkii omiaan junnuista vaareihin, eikä toisaalta saa haluamiaan, ainakaan ennen retkeä naapuriin.
Mutta narreille huikea kaappaus. Toki kallis varmasti, mutta markkina-arvo heittää pelilliset taidot sivuun ja puhetta piisaa ja kassakone laulaa. Niin ja kansitakit kahisee, mutta jaffalaan toki kelpaa kuka vaan ja aina.
Varmaan sieppaa nordiksella raikkaasti, mutta vierestä katsoen tää on ihan namia.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mitä ja kenelle Jarkko Ruutu yrittää todistella väittäessään, että halutessaan hän olisi voinut olla KHL:n parhaiten palkattu pelaaja? Mikä on näiden väitteiden pointti, kun jokainen tietää niiden olevan scheissea?

Missä Jarkko on näin väittänyt? Ei se että Jarkko sanoo että saisi 10 kertaisen liksan KHL:ssä tee vielä Jarkon KHL-liksasta liigan suurinta. Tietenkin jos antaa itsensä olettaa Jarkon täällä Jokereissa maksettavan liksan olevan järjettömän iso niin tottakai silloin se järjettömän iso kertaa kymmenen saattaa jo Jarkon liksan sellaiseksi nostaa. Tämä mielikuvitus tasolla. Jos asetetaankin Jarkon KHL-liksa järjelliseksi mitä tuollaiselle pelaajalle siellä noin suunnilleen maksettaisiin ja jaetaan se sitten sillä kymmenellä saadaan varsin järkevä liksa tänne Jokereihin.

Kuten eräässä loistavassa sarjassakin todettiin niin "Totuus on tuolla jossain".
 

Acid

Jäsen
Ei sitten niin mitään käyttöä. Ykkösen laituri olisi tarvittu, Hardt ei riitä. Jarkko Ruutu, voi suatana sentään. Oksettaa. Jäähyjä tulee aivan saatanasti ja sekoittaa omalla ego pelleilyllään koko jengin pelin. Tässä tulee nyt toinen paha huti Keklulle tälle kaudelle. Perun sanani, jos tekee vähintään 20 maalia ja jäähyminuutit jää alle 60 min. Ei tule tapahtumaan. En yksinkertaisesti ymmärrä tai hyväksy tätä hankintaa.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Itse olen aina tykännyt Ruudun otteista kun mies on ollut maajoukkueessa. Se mikä tekee miehestä erikoista niin että Jakelta löytyy vielä käsiä suhteellisen hyvin. Rankkareissahan Ruutu on myös aivan loistava.

Kukaan ei voi kuitenkaan sanoa ettei tämä siirto kiinnosta, koska jo nyt yhtenä päivänä tullut 11 sivun edestä tavaraa(osa aika turhaa ja lapsellistakin tekstiä) mutta kuitenkin.

Juuri tälläisiä siirtoja liiga tarvitsee, kuin että miehet aloittavat NHL:ssä ja sitten lopettavat siellä, näen mielummin niin että tulevat lopettamaan kotoiseen liigaan. Kuten Peltonen, Kapanen, ja nyt Ruutu.

Mutta on todellakin joitakin pelaajia joita en esim. itse ottaisi KalPaan tai haluaisi nähdä sitten muualla, joten siksi yllättikin miten moni on innoissaan Ruudun, siis yhden HIFK pelaajan hankinnasta. Jääkiekkoon minusta seurauskollisuus ja paikalliskamppailut tuovat sitä väriä, mutta toisaalta juuri tälläiset dramaattiset siirrot ovat omiaan sitä väriä tuomaan.

Mutta kuitenkin tervetuloa Jakke kotoiseen liigaamme, 1.10 Jokerit-KalPa peliä jo odotellessa.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Ei sitten niin mitään käyttöä. Ykkösen laituri olisi tarvittu, Hardt ei riitä. Jarkko Ruutu, voi suatana sentään. Oksettaa. Jäähyjä tulee aivan saatanasti ja sekoittaa omalla ego pelleilyllään koko jengin pelin. Tässä tulee nyt toinen paha huti Keklulle tälle kaudelle. Perun sanani, jos tekee vähintään 20 maalia ja jäähyminuutit jää alle 60 min. Ei tule tapahtumaan. En yksinkertaisesti ymmärrä tai hyväksy tätä hankintaa.

Nauran partaani joka kerta kun Jarkko Ruutu istuu jäähyllä tai on heitetty katsomoon ja vastustaja tekee maaleja ylivoimalla!

Parasta olisi jos Ruutu itse omalla tyhmyydellään antaisi HIFK:lle useita yv hetkiä tulevalla kaudella.

Siellähän sitten istuu boksissa ja nauttii.

Toivotaan paljon ylilyöntejä, tyhmiä jäähyjä ja selkeitä epäonnistumisia tälle ex-HIFK:lle.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Nyt, jos jättää kylmästi tunteet syrjään ja ajattelee tätä siirtoa puhtaasti järjellä, niin kyllä tässä enemmän plussaa on kuin miinusta.

Egoisti? Onko Jarkko sellainen? Itse ainakin olen jäänyt käsitykseen, että JR on jäällä vastustajalle inhottava hämmentäjä, joka on samalla kuitenkin omille arvokas joukkuepelaaja siitäkin huolimatta, että jäähyluvut ovat pelityylistä johtuen suuria kaudesta toiseen.

Kokemus? Kyllä, tuo tärkeää kokemusta jengiin. Keitetty kovissa liemissä uransa aikana. Pelannut SM-Liigan, NHL:n, Olympialaisten ja MM-kisojen finaalipeleissä ollen useimmiten häviävänä osapuolena, mutta joukkuepelin ollessa kyseessä ei voi yhden miehen niskaan tästä paskaa kaataa.

Ikäkysymys? Niin, onko 36-v ikäloppu? Lievää ikärasismia ollut havaittavissa tässä ketjussa. Itse sanoisin, että 36-v ei nykyisin ole vielä ikä eikä mikään, jos pelaaja on hyvässä fyysisessä iskussa. Itse olen sellaisessa käsityksessä, että JR on pitänyt itsensä kohtuu kondiksessa. Vielä on aikaista sanoa riittääkö Jaken vauhti vielä SM-liigaan.

Merkitys Jokereille? Tuo tarvittavaa fyysistä voimaa pehmeähköön hyökkäyskalustoon. Jos Ruutu jossain vaiheessa istutetaan ykköseen, niin tekee tarvittavaa tilaa kahdelle taiturille (Filari & Ben) tilaa operoida. Lyhyesti: JR on huomattavasti miellyttävämpi nähdä omassa joukkueessa kuin vastustajan riveissä.

Viihdepuoli? Suuri. Todella suuri. Jarkko on liigan värikkäimpiä hahmoja, joka herättää persoonana tunteita. Johan sen näkee tämän ketjun viestimäärästä yhden päivän aikana!

Vaara? En näe, että Ruudussa olisi pelillisesti suurta floppivaaraa, sillä mitään pistekuningasta hänestä ei todellakaan odoteta. Sen sijaan suurin vaara on, että SM-liigan tuomarien silmätikuksi joutuminen ajaa hänet jatkuvasti boxiin, jolloin hänestä on enemmän haittaa omille kuin hyötyä.

Siinä sekavaa hajatelmaa ilman värilaseja ja tunteita.

*lasit takas päähän*
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Mulle ei ihan aukea tämä naapurin kannattajien taktiikka yrittää suolata Ruutua ja Jokereita suoltamalla tänne kaikkea paskaa, mitä vaan satutaan keksimään. Jos haluaisin itse osoittaa, ettei kiinnosta eikä tunnu missään, pyrkisin olemaan ihan hissukseen ja ihan viimeiseen asti välttäisin ainakin lapsellisia provoja. Muutama kirjoittaja on toki tänne kyennyt kirjoittamaan objektiivisesti ja suuri kiitos siitä.

Älkääkä ymmärtäkö väärin. Mun mielestä HIFK-fanit saavat ja oikeastaan heidän pitääkin olla harmissaan tästä siirrosta, mutta minkä takia sitä pitää yrittää peitellä, kun ihan selkeästi hatuttaa?

Surullisena kyllä katson näitä meidän leirin kirjoittajia, joille yksi pelaaja on suurempi kuin joukkue. Äänestäkää ihan rauhassa jaloillanne, siihen on kaikilla oikeus, mutta kun aletaan poistamaan Jokereita suosikkijoukkueista, ollaan mun mielestä ylireagoitu ihan älyttömän rankasti. Minä en toivo näkeväni #25 fanipaitoja hallilla ja mielummin näen Pulkkisen tekemiä maaleja, mutta Ruutu tulee silti saamaan täyden tukeni osana rakastamaani joukkuetta. Siitä huolimatta en suostu näkemään itseäni huonona fanina.

Kirjoitin aikanaan huhu- tai joukkueenrakennusketjuun, että Ruutu toisi tullessaan reilusti enemmän plussia (joita Ikijokeri yllä ansiokkaasti listaa), kuin miinuksia ja olen siitä yhä samaa mieltä. HIFK-fanit ymmärrettävästi (en vieläkään tuomitse) vähättelevät Rudin arvoa sekä kentällä, että kopissa, mutta onneksi Erkka tietää asian varmasti paremmin. En epäile sekuntiakaan, etteikö Rudy olisi meille kullanarvoinen vahvistus aivan jokaisella osa-alueella, jota jääkiekkoilijalta voidaan odottaa. Ammattilainen viimeisen päälle. Tervetuloa.

Täällä on osittain ihan aiheestakin sen verran kireä ilmapiiri, että kyykytysaspektia en taida sen kummemmin kommentoida. Molemmat helsinkiläiset halusivat Jarkon riveihinsä ja Jokerit siinä onnistui. Syistä voidaan vääntää maailman tappiin, mutta tämä on fakta.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hieman ristiriitaisia fiiliksiä herättää tämä siirto. Olen aina pitänyt Ruudusta pelaajana, mutta oeln myös pitänyt miestä ifk:na. En oikein tiedä mitä ajatella Ruudun Jokeripestistä. Ei tunnu oikein oikealta ainakaan tällä hetkellä.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Noh, nyt ei sitten kuin Ruutu näyttää pelkoni vääriksi pelaamalla kolme helvetin hyvää vuotta ja varsinkin IFK peleissä heittelee julleja laidoille oikein kunnolla.

Toivotaan näin ja taklais Granlundia niin et kaveri heittäis ilmaveivit. Ei tartteis sen jälkeen muistella mitä nilkki teki Dehnerille.

Tervetuloa Jokereihin Ruutu!

ps. huomaa selvästi, että jotain HIFK -faneja tämä asia kyrsii. Siksi Jaken palkkaus onkin makoisaa.
 

Peggis

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jarkon hankinta teki Jokereista kerralla kiinnostavan joukkueen!
 
Mulle ei ihan aukea tämä naapurin kannattajien taktiikka yrittää suolata Ruutua ja Jokereita suoltamalla tänne kaikkea paskaa, mitä vaan satutaan keksimään. Jos haluaisin itse osoittaa, ettei kiinnosta eikä tunnu missään, pyrkisin olemaan ihan hissukseen ja ihan viimeiseen asti välttäisin ainakin lapsellisia provoja. Muutama kirjoittaja on toki tänne kyennyt kirjoittamaan objektiivisesti ja suuri kiitos siitä.

Älkääkä ymmärtäkö väärin. Mun mielestä HIFK-fanit saavat ja oikeastaan heidän pitääkin olla harmissaan tästä siirrosta, mutta minkä takia sitä pitää yrittää peitellä, kun ihan selkeästi hatuttaa?

Olematta kummankaan helsinkiläisjoukkueen kannattaja annan kyllä tunnustuksen IFK:n organisaatiolle tästä. Joukkue on selkeästi mennyt paljon eteenpäin urheilullisuudessa ja ammattimaisuudessa kun Rudista ei alettu tosissaan kilpailemaan jonkun "brändin" tai "perheen" nimissä. Urheilullisesti Ruudulle ei nähty tarvetta, ainakaan hänen hintalapullaan.

ps. Kun Jokereilla on Rudin tapainen rymistelijä, niin ilmoitan että nyt väistämättä hänen varjoonsa jäävä Semir Ben-Amor on oikein tervetullut palaamaan Espooseen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Hyvää viihdettä tää ketju. Takit kääntyvät urakalla.

Hieno homma, että saadaan tuo värikäs kuspää jälleen liigaan tekemään omia koiruuksiaan. Voi jengi jälleen jeesustella ylilyöntien johdosta (aivan syystä). Yllätys kuitenkin, että narreihin. Näin "ulkopuolisen" silmin melko kutkuttava tilanne. Saas nähdä milloin Jatkoaika menee jumiin ekan kerran:D
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Nauran partaani ...

Kaikella kunnioituksella, mutta sun juttuja lukeneena tohdin epäillä sulla olevan partaa johon nauraa.

Huvittava ketju kaikenkaikkiaan. JRuutu onkin nyt naapurin mielestä ihan turha jätkä, jolla ei ole mitään annettavaa. Naureskellaan kolmen vuoden sopparille, että JRuutu on 39-vuotias kun soppari päättyy (eli saman ikäinen kuin Peltonen tällä kaudella) "Tiedetään", että JRuutu nettoaa kaudesta ainakin 300 k€ ja 10 parhaiten palkastusta pelaajasta 6 pelaa Jokereissa, kertoihan peräti itse Veikkaaja-lehti näin. Toisaalta jos on Seiskan mainokset pelipaidoissa, niin Veikkaajakin varmasti tuntuukin laatulehdeltä.

JRuutu on kyllä mukava nähdä mieluummin omassa jengissä, kuin vastustajan. Uskon, että tulee viimeistään pleijareissa olemaan kullan arvoinen pelatessaan vastustajan ykköstä vastaan.
 

Supernaut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täällä näemmä monet 1990-luvulla syntyneet kuuluttavat seurauskollisuutta, osa suoraan, osa kiertäen "nerokkaasti" provoillen. Mutta varmasti moni on jo huomannut, 2000-luku on ohittanut ensimmäisen dekadinsa ja seurauskollisuus on unohdettu suurimman osan pelaajien osalta. Kuten varmaan moni provoilija täälläkin pysyy koko ikänsä samassa työpaikassa välittämättä rahasta, niin voidaan olettaa pelaajienkin tekevän. Rakkaus jääkiekkoa kohtaan on se, minkä takia nämä miehet ovat jäällä...eiks nii?

JRuutu on varmasti hyvä lisä voima-/jarrukenttiin, pelaajana kyseisellä henkilöllä on hyviä että huonoja puoliaan ja varmasti HIFK:n punainen leima haittaa monia meistä. Mutta katsotaan nyt, mitä tästä tulee. Joko tapahtuu niitä ylilyöntejä tai sitten Jarkko on tärkeä palanen joissain kovissa tilanteissa. Itse ainakin odotan, että mies saa ensin näyttää karvansa ja sitten vasta aletaan arvostelemaan.

Liigassa ei taida olla yhtään joukkuetta jossa pelaisi ainoastaan oman joukkueen kasvatteja?
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Olematta kummankaan helsinkiläisjoukkueen kannattaja annan kyllä tunnustuksen IFK:n organisaatiolle tästä. Joukkue on selkeästi mennyt paljon eteenpäin urheilullisuudessa ja ammattimaisuudessa kun Rudista ei alettu tosissaan kilpailemaan jonkun "brändin" tai "perheen" nimissä. Urheilullisesti Ruudulle ei nähty tarvetta, ainakaan hänen hintalapullaan.
Kyllä mä tän näkökannan ymmärrän, enkä lue sitä niihin lapsellisiin provoihin, joista omassa viestissäni puhuin.

Silti mun on vaikea kuvitella IFK:n löytävän pelaajaa, jonka kokonaispaketti olisi yhtä hyvin kunnossa kuin Ruudulla. Ruutu IFK-paidassa olisi ollut merkittävä buusti jo ennestään menestyksensä aallonharjalla ratsastavalle seuralle. Nyt hän on merkittävä buusti ja lisäksi vaarallinen pelaaja paikallisvastustajan paidassa. Olkoon kuinka hienosti hoidettu mestaruuskausi tahansa, niin vain IFK-fani voi väittää, etteikö tämä olisi jonkin sortin imagotappio.

Jos naapuri olisi pystynyt tarjoamaan saman kokonaispaketin kuin Jokerit, olisi Jarkko patsastellut tänään punaisessa paidassa. Ei pystynyt. Palkassa sitä eroa tuskin mitattiin. Ammattimiehen liksa Rudylle toki Jokereissakin maksetaan, mutta tuskin meidän näillä puitteilla tarvitsee mottipäisiä ((c) Pena) summia tarjota, kun rahaa saisi maailmalta varmasti nykyistä enemmän niin halutessaan. Erkalla uskon olevan tässä hommassa iso vaikutus.

PS. Semiria ette saa siltikään. :)
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Ei jotenkin vaan tunnu oikealta. Pelillisesti ja johtajaominaisuuksiltaan varmasti hyvä hankinta, mutta olihan Rudi omissa silmissä profiloitunut pesunkestäväksi julliksi. Hallille menen toki aina kun mahdollista, ei yksi pelaaja ole koskaan joukkuetta isompi asia.

Jarkko on nyt Jokeri, oppikaamme elämään sen kanssa. Joillekin varmasti vaikeampaa kuin toisille, mutta siteet tähän hienoon seuraan ovat niin vahvat, ettei yksi Ruutu niitä riko. Te jotka poistelette Jokereita suosikkijoukkueistanne ja haistattelette Kekäläiselle ja Ruudulle, katsokaa peiliin ja miettikää mikä teille on oikeasti tärkeintä.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Erkalla uskon olevan tässä hommassa iso vaikutus.
Haluatko kertoa tästä lisää? Minkälainen se Erkka-effect nyt sitten niinku tarkalleen on? Näkikö Jarkko nyt elämänsä mahdollisuuden huippuvalmennuksessa kehittyä pelaajana vai mitä?

Ja jos Ruutu ei ole tehnyt päätöstään pelata tuleva kausi Jokereissa siitä saatavan korvauksen perusteella, niin melko naurettava peruste on sellainenkin, että tykkää niin kovasti Erkasta, että oli pakko tulla.

Ja sanotaan nyt vielä, että hienoa, kun tuli kotiliigaan.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin, Suomen kaunein, Stadin Jokerit
Luontoni jokerifanina taistelee vaistonomaisesti tätä uutista vastaan ja alitajunta pistää jatkuvasti sileät lihakseni tunkemaan oksennusta kurkkuun. Onneksi lääke tähän välittömään reaktioon oli tiedossa jo silloin kun Ruutua paskanmakuisesti suussani jokeripaitaan spekuloin: Jatkoajan pettämätön provo- ja mukapiilotettu itkuraivari -tulva naapurin leiristä.

Voi voi sitä kaksoisstandardin polarisoitunutta kuvajaista kun näitä lueskelee. Te teette tämän sulattamisesta hyvin, hyvin helppoa, jopa nautinnollista. Nyt enää odotellaan perinteikästä hattutemppua ja kunnon rottailua naapuria vastaan niin että brändin miehillä tulee sappinesteet silmistä ulos kun sisällä tutisee ja tötisee. Vielä muutama kuukausi sitten oma poika, brändin jätkä, kivenkova ja taitava Jakke onkin nyt ylikallis ja liian vanha jämämies, jota ei itseasiassa olisi jullilaan edes haluttu.

Sanalla sanoen, ei tätä voi verrata johonkin Nielikäisen tuloon mitenkään. Vaikka Jarkko Ruutu pelaajana edustaa kaikkea sitä mitä Jokerit ei ole ja kaikkea sitä mitä jääkiekossa itse halveksun, on hän silti liigaan hyvä pelaaja. Tietyissä rooleissa paras maassamme. Eikä sitä taitoa ja osaamista sovi yhtään aliarvioida. Ruudussa ei edes ole vastenmielisintä hänen IFK-taustansa - mitenkään tätä vastenmielistä historiaa väheksymättä - vaan hänen pelitapansa. Mutta jos sillä autetaan joukkuettamme menestymään vieläpä vastustajaa vituttavalla tavalla, niin saa puolestani tulla. Ei tässä onnellisia olla, todellakaan. Vaikka syytä ehkä olisi.

Mitä kyykyttämiseen tulee, niin Jatkoajan itkuraivarit ja lehtikolumnit puhuvat puolestaan. Hallitseva mestari, alkupala on kylmää ;)
 

ludvig

Jäsen
Kun J. Ruutu pyöri ensimmäistä kertaa huhuissa Jokereihin, niin kyllähän suussa suoraan sanottuna maistui paska. Muistoissa on vieläkin melko hyvin IFK:n -96 joukkue, johon liittyi joku nobody P-Amerikan yliopistosarjoista ja pelasi todella veemäisesti. Eihän siinä kauan mennyt, kun nimi ja pelityyli painautuivat lopuulisesti mieleen. En tykännyt, oli yksi ärsyttävimmistä pelaajista. Kun Ruutu sai NHL-sopimuksen, niin ihmettelin ja toistelin, että tuollaisia pelaajia on koko P-Amerikka täynnä - maitojuna kutsuu. Olin väärässä, hienosti sai parin kauden aikana pelattua itsensä NHL-jäille. Seuraava kerta kun näin hänet livenä oli työsulkukaudella, jolloin oli mielestäni turha pelaaja: typeriä filmejä ja turhaa showta.

Tänään sitten julkaistiin, että J. Ruutu on tehnyt 3 vuoden sopimuksen Jokereihin. Edelleen aika paska fiilis, vaikka ajatukseen on jollain tasolla hieman ehtinyt tottua. Paljon oikeita asioita saa kentällä tehdä, että annan aplodit. En rupea kuitenkaan murjottamaan yhden pelaajan takia, sen verran hyvää on Jokereissa kuitenkin vastapainoksi tapahtunut viime aikoina.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Urheilullisesti Ruudulle ei nähty tarvetta, ainakaan hänen hintalapullaan.

Mikähän tämä Jarkon hintalappu sitten on ?

Tämä erään kirjoittajan esiin tuoma pointti on kyllä aika hämmentävä, eli ihmiset uskovat uskomattoman selektiivisesti lehdistä lukemansa asiat. Veikkaajan 10 suurinta palkkaa ovat ehdoton totuus, vaikka ne listat eivät ole edellisinäkään vuosina pitäneet paikkaansa, mutta sitten Jarkon itsensä omat puheet ovat automaattisesti paskaa. Välillä turhauttaa tämä meidän osion kirjoitusten taso.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös