koska viimeksi putkassa ja miksi?

  • 13 669
  • 55

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Besserwisser
Smugu taitaa tarkoittaa mustalaista.
Pitää paikkansa.
 

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
Re: Re: koska viimeksi putkassa ja miksi?

Viestin lähetti teemu_s


Et vuorio ollut Linnan edessä eilen illalla?


no vastaus tähän kysymykseen tulee tosi myöhässä, sori. joo kyllä olin siinä linnan liepeillä itsenäisyyspäivänä. täältä löytyy kuvia, joissa muutamassa on mukana meikäläinenkin.

http://www.vaikuttava.net/article.php?sid=1531
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Release the hounds...

Hmm, joo. Olipa kivaa. Mitäköhän konkreettista muutosta sillä saa aikaan, että mennään hakkaamaan ja potkimaan paskaksi viattomien ihmisten omaisuutta, kuten esim. linnan edestä ajaneita autoja?
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Re: Release the hounds...

Viestin lähetti BigRedBob
Hmm, joo. Olipa kivaa. Mitäköhän konkreettista muutosta sillä saa aikaan, että mennään hakkaamaan ja potkimaan paskaksi viattomien ihmisten omaisuutta, kuten esim. linnan edestä ajaneita autoja?

Niin mutta on jotkut kettutytöt ihan söpöjä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Putkassa en ole koskaan ollut, mutta KUOLEMANSELLISSÄ kylläkin. Tämä tapahtui Yhdysvalloissa käydessäni joitakin vuosia sitten. Kyseessä oli kuuluisan Sing Singin kuolemanselli... tämä kuuluisa vankila kun toimi museona, niin pitihän sitä käydä ihmettelemässä... jotenkin siellä kävellessä tuli Clint Eastwoodmainen olo...
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Viestin lähetti Kaivanto

Ookkei, kiitokset Battleaxe. Smugut kun joku vielä selvittää, niin hyvä. Reds1897:n kuvaus heistä kuulosti ihan Michael Johnsonilta, joten viitattaisiinkohan tässä pikajuoksijoihin tai johonkin etniseen ryhmään...

Kaivanto:

Sorry,kun kirjoitin hiukan epäselvästi.Vauhtiin kun pääsee,niin siinä tulee sellainen vauhtisokeus ja silloin ei ajattele mitä muut kirjoituksistani ymmärtää.(Välillä en kyllä saa itsekkään tolkkua kirjoituksistani)

Elikkä Smugu=Mustalainen Teddy=Rock A Billy ja 50 Luvun musiikkia kuunteleva ja siihen tyyliin pukeutuva rasvapää.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kerran putkassa, 1999 keväällä. Toista kertaa ei kiinnosta mennä, mutta eikös tuokin pidä kerran elämässään kokea!
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Kevät 2000 ja aamuyöstä kaverin kanssa kömmimme baarista suunnitellen jatkoja ja yllätys, yllätys pissahätä iski..Mikäs siinä lorottelimme kaupan näyteikkunaan ja jatkoimme matkaa, hetken kuluttua kurvaa maija paikalle ja poliisisedät kyselemään että mihis tuli pissittyä? Tiukkana väitimme vastaan että mitään olla tehty, no poliisit heittivät kyytiin ja kurvasivat asemalle.

Asemalla nauha pyörimään ja siinä sitä oltiin pippelit kourassa ja pissa lensi kaaressa, emme tohkeissamme olleet huomanneet valvontakameroita..

Aamulla putkasta ulos ja sakkolappu kouraan, kivaa oli..
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Elettiin 1985 ja Eenokki, omalla pullolla ei kuulemma saa mennä sisälle. Kolme tuntia pitivät putkassa, siinä olikin kaikki putkassa olemiset meikäläisen kohdalta, sakkoja ei tullut. Ilta meni kyllä pilalle.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En minä mutta tytöt...

...huvittavin kuulemani putkatarina on kyllä se, kun eräs tuttu likka joutui putkaan vedettyään alushousunsa Simpeleen Osuuspankin lipputankoon.
 

Veijari

Jäsen
Viestin lähetti teemu73
eikös tuokin pidä kerran elämässään kokea!

Näin minäkin sen näkisin. Kerran olen ollut putkassa, vuosi taisi olla 2002. Nahistelin jonkun äijän kanssa baarissa ja minuthan sieltä tietenkin putkaan vietiin, koska olin ulkopaikkakuntalainen. 17 tuntia kiven sisässä oli opettavainen kokemus.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Viestin lähetti Ted Raikas
Paljon tuosta tempusta rapsahtaa sakkoja?

Ellen väärin muista niin 4 "päiväsakkoa" tuolloin napsahti, lisäksi kaupalta tuli "ikkunanpesulasku" noin 100 mk jonka kaverin kanssa maksoimme puoliksi. Muutamia saturaisia tuli tuo kuseminen maksamaan..
 

wapiz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Artukaisten Rypistys
En ole päässyt kuin Putkan tiskille, mihin kerätään henkilökohtainen omaisuus vierailun ajaksi...
Vuosi 1991, jääkiekon MM-kisat ja välieräottelut, muistaakseni Suomi-USA ja Ruotsi-CCCP. No Suomi otti kuuppaansa ja tipahti jatkosta, poikien kanssa oltiin siinä vaiheessa jo vitutukseen juotu yksi jos toinenkin olut kun tuo Ruotsin ottelu alkoi. Viiden hengen Swedu keskittymä istuuntui siihen meitä riviä edemmäksi.
No pitihän meidän niitä Ruotsin poikia kaikessa viisaudessa ja vitutuksessa morkata ja härnätä... Pystypainia ja poliisi paikalle, Maijan kanssa laitokselle.
Putkan tiskillä virkailija katsoi mua hetken ja kysäsi että mitäs sinä täällä? kerroin ed. tarinan ja että vitutti tuo tappio jne...
Setä siihen tokaisi jotain että, Nooh mitäs pienistä, ethän sä näytä edes juopuneelta ja ymmärtäähän tuon vitutuksen, ota kamas ja kai osaat ite pois täältä.
No toki osasin, tämän lähemmäksi putkaa ei olla käyty.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kaksi kertaa putkassa alaikäisenä vuosikymmeniä sitten. Ensimmäisellä kerralla seisoimme rauhassa porukassa kaljapullot kädessä ja se riitti siihen aikaan poliisisedille. Samalla maijalla vietiin kaveri, johon tutustuin putkassa (siihen aikaan yhteisputkat n. 15 henkeä). Ystävyys on säilynyt noista ajoista saakka ja ensi keskiviikkona mennään örmyämään Stadikalle Hollanti-matsiin. Toisella kerralla kaveri meni hakemaan kaljaa kaupasta ja juoksi ohitsemme kassit kilisten. Poliisit tulivat perässä ja veivät meidät putkaan, eivät siis tätä kaljojen pöllijää.

Ai niin, vähän tämän jälkeen olimme häiriköimässä Pavilla Pelle Miljoonan keikalla ja jouduin putkaan siellä muutamaksi tunniksi. Olin valehdellut nimeni ja kun porukkaa alettiin päästämään pois ja nimiä huudeltiin, niin en millään muistanut minkä nimen olin järkkäreille kertonut. Livahdin ulos, kun kukaan ei erään huudetun nimen jälkeen ollut lähdössä pois.

Nämä siis villissä nuoruudessa. Viime aikoina on ollut rauhallisempaa.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Ainoan kerran kesällä -98. Syynä Ahveniston uimarannalla maallevedetyssä, paksulla ketjulla tolppaan kytketyssä soutuveneessä istuminen sekä makkaraperunoiden syöminen klo. 5:20 aamulla. Juu, humalassa olin, mutta paikalla oli minun lisäkseni kaverini yhtäläisessä hiivassa sekä vanhempi aamu-uinnille tullut selväpäinen herrasmies, joka piti hyvänä asiana meidän paikalla oloa jos vaikka vedessä sattuisi jotain.

Paikalle tuli Mondeo, ja papereita kyseltiin. Minulla oli ajokortti mukana, kaverilla ei. Nahkapääfasisti sinisessä haalarissaan katsoi korttini, ja pyysin sitten mokomaa kohteliaasti takaisin. Vastaus oli että saat aamulla, laitoksella. Aloitin jumalattoman avautumisen, jota jatkoin koko hotelli Miekalle vieneen turvallisen automatkan ajan.

Tulos: Ei merkintöjä mihinkään, ei sakkoja, ei mitään. Ja sillä avautumisella olisi kyllä pitänyt tulla jotain virkamiehen vastustamisesta ja herjaamisesta. Tosin tuolloin olisi pitänyt mainita myös kiinniottoni syy ja paha kurki kumminkin kun paikalla oli ollut tuo harmaapäinen herrasmies, joka muuten tuli poliiseille selittämään ennen lähtöäni että "eivät nämä nuoret miehet mitään ole täällä tehneet". Sai vastauksena virkavallalta uhkeuksen "Älkää sekaantuko tähän tai...".

Hilpeyttä tarinani on myös itsessäni jälkeenpäin herättänyt. Tuli muun muassa putkasta käytävän puolelle huudettua vaatimukset "Lisää kaasua, me eletään vielä" ja "Hakatkaa vaan, mutta tovereita en petä".
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Enpä ole ollut putkassa koskaan ja toivottavasti en joudukaan. Kertaalleen olen juossut alasti poliisiautoa vastaan, eikä silloinkaan häkki heilahtanut. Lieventävänä asianhaarana saattoi tosin olla se, että olin tuolloin 4-vuotias.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Yhden kerran, joskus lukioaikoina. Syynä lievä petos (!). Vaatii hieman alustusta:

Kosteahkon illan jälkeen lähdimme Hämeenlinnan keskustasta kohti kotia, kävellen. Rahaa ei pirssiin ollut jäänyt, mutta apostolinkyyti riitti jossain Kuivansillan kohdalla.

Kaveri soitti taksin, juoksumallisen. Allekirjoittanut etupenkille, matkaa liikaa ja uni tuli. Virkeämmät jampat takapenkiltä singahtivat tutusti auton pysähtyessä ja ihmettelivät että jäikö se vöihin.

Herätys tapahtui poliisi-aseman takapihalla ja rikoskumppaneiden nimiä tiedusteltiin. Kun en nimiä kertonut, sain patjallisen yksiön jaettavaksi jonkun tervakoskelaisen Maken kanssa.

Aamulla poliisisetä kertoi, että maksat tämän taksin, 76 markkaa taksikuskille x, tai rapsahtaa syyte lievästä petoksesta.
 

Tobias

Jäsen
Pienestä tuntuu häkki heilahtavan.

Itse olen sen verran lainkuuliainen, etten ole koskaan putkaan joutunut enkä muuten ole saanut koskaan sakkojakaan mistään.
Nössö mikä nössö.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Tobias
Pienestä tuntuu häkki heilahtavan.

Itse olen sen verran lainkuuliainen, etten ole koskaan putkaan joutunut enkä muuten ole saanut koskaan sakkojakaan mistään.
Nössö mikä nössö.

Ei siinä nössö tarvitse olla, jos ei ole putkaan joutunut. Ei vaan ole löytynyt ketään, joka minut putkaan pistäisi:)
 

Andrei

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pariin otteeseen olen maannut putkassa päiväsaikaan ja saanut ko. hommasta normaalin palkan. Eräs helpoimpia hommia josta minulle on maksettu.
Homma liittyi putka-anturiin jota työkaveri oli säätämässä.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Putkassa olen ollut ainoastaan kerran, vuonna -99 Vekaranjärven päävartion putkassa. Silloinkin olin siellä aivan vapaaehtoisesti nukkumassa kun olin päävartiossa vartiointinakissa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Viime kesänä olin lehtitietojen mukaan se ainoa, joka vietiin Wanaja-festareilta putkaan. Olin vaan niin päissäni, en riehunut enkä muutenkaan ollut häiriöksi. Veivät vain nukkumaan ohkaselle patjalle.
Vittumaista on se herääminen sitten aamulla ennenkuin päästävät pois. Ja se morkkis sen jälkeen.
Juoppo!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös