Joukkueen rakennus kaudelle 2011-2012

  • 262 790
  • 934

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Nimetön heitti aika outoja juttuja kehiin. Raanta jatkaa ja Tikkanen myös. Kummallakin on kahden vuoden pahvi valmiina. Petruzalek on ruvennut neuvottelemaan Lukon kanssa. Suikkanen ei valmenna Lukkoa ensi kaudella vaan erästä Ruotsalais seuraa ja tämä on jo fakta Ruotsalaisilla foorumeilla.
Perttu lähtee jos Dallas ottaa. KHL:n ei ole menossa vaan NHL ainoa vaihtoehto. Tietenkin ainoa ketä voi ottaa on Dallas kun pelaaja oikeudet ovat heillä ja tuskin haluavat Pertusta eroon. McLeanilla ei ole KHL tai NHL optiota. Mclean jatkaa Lukossa myös ensi kaudella. Tj Rajala vahvisti tämän. Tuomainen, Otto & J.Rajala lähdössä. Tukosella taas on mahdollisuus siirtyä Lukosta ulkomaille. Vehasen tilanne selviää MM-kisojen jälkeen ja jos ei tule niin Noronen ykkösvaihtoehto. Tuominen huhu on samaa laatua kuin viime kauden Mojzis huhu. Eli mitään tarjouksia ei ole tehty. Varsinkin kun Tikkanen jatkaa niin ei ole käyttöä. Sitä paitsi muistan kun kerran TJ Rajala totesi 2-4 uutta pelaajaa ei 6-8 uutta. Että näin. Rajalalta ja jätkiltä voitte kysellä näitä jatkoja ja lähtijöitä.
 
Viimeksi muokattu:

luimuri

Jäsen
Perttu lähtee jos Dallas ottaa. KHL:n ei ole menossa vaan NHL ainoa vaihtoehto. Tietenkin ainoa ketä voi ottaa on Dallas kun pelaaja oikeudet ovat heillä ja tuskin haluavat Pertusta eroon. McLeanilla ei ole KHL tai NHL optiota. Mclean jatkaa Lukossa myös ensi kaudella. Tj Rajala vahvisti tämän. Tuomainen, Otto & J.Rajala lähdössä. Tukosella taas on mahdollisuus siirtyä Lukosta ulkomaille. Vehasen tilanne selviää MM-kisojen jälkeen ja jos ei tule niin Noronen ykkösvaihtoehto. Tuominen huhu on samaa laatua kuin viime kauden Mojzis huhu. Eli mitään tarjouksia ei ole tehty. Varsinkin kun Tikkanen jatkaa niin ei ole käyttöä. Että näin. Rajalalta ja jätkiltä voitte kysellä näitä jatkoja ja lähtijöitä.

Yhtään ottamatta kantaa sun "tietämiin" lähtijöihin niin viimeinen lause särähti pahasti korvaan. Rajalan kommentteihin tai pelaajahankintoihin mun luotto on ainakin hyvin lähellä nollaa ja tuskin hän edes myöntäisi lähtijöitä tai tulijoita.
 

-backley-

Jäsen
Suosikkijoukkue
L U K K O
Johan tänne on tänään saatu sähinää.

Kovien muutosten edessä on Lukko paita ensikaudella.

Kuten joku jo edellä totesikin, minäkin toivon tämän tarkoittavan kettulogon suksimista Raumanmeren heikoille kevätjäille, mahdollisimman liki syväväylää.

McLean suuntaamassa pois ... tietoa on tihkunut, että rapakon takana ollaan kiinnostuneita.

Arvaajassa Mäkinen sanoi, että näkee todennäköisenä pelaavansa loput urastaan Euroopassa. Kai se Ameriikan kiinnostus voi tietysti vielä päätä sekoittaa jos kunnianhimoa riittää, mutta ainakin sen haastattelun henki vaikutti kyllä siltä että se latu on nähty. KHL ja Sveitsi voisi kiinnostaa, lähinnä kai eläketiliä silmällä pitäen. Ruotsiin sen sijaan ei mielenkiintoa ollut, mielummin sitten Suomessa.

Nyt pitäisi sen verran seurajohdossa nousta pois sen pelisilmän päältä hetkeksi, että vaikka Mäkinen johonkin poistuisi, suhteet olisi kunnossa. Ei ole sanottua että mies muualla on samanlainen tähti kuin täällä, ja tällä en halua häntä pelaajan aliarvioida vähääkään. Mutta kun tuota Perrinin Erkkiä katsoo miten mies vaikuttaa mielellään palanneen Jyppiin ja mitä jälki on ollut niin 1+1.

Tuomainen...

Monen mielestä varmasti ikuinen lupaus tai osastoa joutaa mennä, mutta mun mielestä Conan on menetys. Itse pidän kovasti. Voi toki olla niin että maisemanvaihdos tekee hyvää miehelle itselleen, mutta silti.
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Nimetön heitti aika outoja juttuja kehiin. Raanta jatkaa ja Tikkanen myös. Kummallakin on kahden vuoden pahvi valmiina. Petruzalek on ruvennut neuvottelemaan Lukon kanssa. Suikkanen ei valmenna Lukkoa ensi kaudella vaan erästä Ruotsalais seuraa ja tämä on jo fakta Ruotsalaisilla foorumeilla.
Perttu lähtee jos Dallas ottaa. KHL:n ei ole menossa vaan NHL ainoa vaihtoehto. Tietenkin ainoa ketä voi ottaa on Dallas kun pelaaja oikeudet ovat heillä ja tuskin haluavat Pertusta eroon. McLeanilla ei ole KHL tai NHL optiota. Mclean jatkaa Lukossa myös ensi kaudella. Tj Rajala vahvisti tämän. Tuomainen, Otto & J.Rajala lähdössä. Tukosella taas on mahdollisuus siirtyä Lukosta ulkomaille. Vehasen tilanne selviää MM-kisojen jälkeen ja jos ei tule niin Noronen ykkösvaihtoehto. Tuominen huhu on samaa laatua kuin viime kauden Mojzis huhu. Eli mitään tarjouksia ei ole tehty. Varsinkin kun Tikkanen jatkaa niin ei ole käyttöä. Sitä paitsi muistan kun kerran TJ Rajala totesi 2-4 uutta pelaajaa ei 6-8 uutta. Että näin. Rajalalta ja jätkiltä voitte kysellä näitä jatkoja ja lähtijöitä.

Jos lähteesi on Timo Rajala niin olen pahoillani, mutta tätä miestä ei voi tosisaan ottaa jos hän pelin jälkeen jotain kanssasi puhelee. Etkös sinä tänne ole ties ketä pelaajia huhuillut, mutta ei niitä ole tullut? En jaksa viestihistoriaasi katsoa, mutta näin muistelisin.

Kerro ihmeessä myös lisää Tikkasen tilanteesta, kun kerta noin varma olet jatkosta? Ihmettelen hyvin suuresti mikäli lähteesi on luotettavampi kuin mies itse.

Faktaa voit lyödä myös pöytää Suikkasta valmentamasta Ruotsissa. Lyödäänkö viskipullo vetoa, että Suikkanen ei ensikaudella Ruotsissa valmenna, ellei sitten Ruotsi osta Raumaa itselleen, jota hyvin vahvasti epäilen. Niin monelta mieheltä olen kuullut, ketkä Lukon johdon kanssa ovat vähäkään tekemisissä, että Suikkanen valmentaa Raumalla ensikaudella Uraman siirtyessä johonkin junnutehtävien puolelle.

Pysyn edelleen kannassani, että lähtijöitä ovat; Lindgren, Petruzalek, Morrison, Tikkanen, Noronen, Honkaheimo, Tuomainen sekä pienillä varauksilla McLean. Maalivahtitilanteesta tuskin Lukko itsekkään tietää mitään.

EDIT; Kettupaidasta ei ole mitään hajua ja tuskin tulee muuttumaan lehväslukoksi. Olisikin pitänyt varmaan sanoa "Kettujoukkueen" olevan suurien muutosten edessä.

EDIT2; Petruzalek on moneen otteeseen tainnut sanotakin, että haluaisi Raumalle jäädä, mutta ei johto halua vielä neuvotelal asiasta. Tällä hetkellä tosin valitettavasti näyttää, että hän ei tule pelaamaan Lukossa. Hieno pelaaja ja hieno mies, jos ja kun pelaa toisessa joukkueessa annan minä ainakin suosionosoitukset.

Enkä minä näistä asioista mitään ole 110% varma niinkuin olen jo sanonut, mutta eristä lähteistä ja piireistä on kuulunut niin monta kertaa samat asiat, että uskonkin näiden pitävän kutiansa. Mielelläni toivoisin olevan väärässä.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Nyt täytyy itse myöntää tuosta Tikkanen tilanteesta. Luotin vanhaan tietooni, mutta nyt kun sain uusia tietoja niin valitettava tosiasia, että mies lähtee Raumalta ja Tuominen korvaa hänet. Pahoittelen tätä. McLeanista Lukko ei luovu näin kertoi TJ Rajala. Morrisonin kanssa on kuulemma tarkoitus neuvotella kauden jälkeen ja hänen lähtöön uskon vahvasti vaikka herran Raumalla pitäisin. Petruzalek tietoon lisäys sen verran, että herra haluaa jäädä Raumalle ja haluaisi hiukan isompaa roolia. Hänellä on myös toiveita harjoitusmuutoksiin. Agentti tekee työtä, että Lukko tarjoaisi jatkoa. Petruzalek uskoi vahvasti jatkoon Raumalle vaikka nyt näyttää pahalta ja tässä on lähteeni on itse Jakub Petruzalek. Suikkanen valmentaneen Ruotsissa ensi kaudella näin kertoo eräs raumalainen urheilutoimittaja joka on perillä näistä asioista. Iltasanomissa oli juttua, että ensi kaudella Herra Suikkanen ei Suomessa valmenna ja vahvisti itse asian lehdelle silloin. Raanta jatkaa Lukossa kauteen 2013. Tätä voidaan kysyä vaikka herralta itseltään.
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
McLeanista Lukko ei luovu näin kertoi TJ Rajala. Morrisonin kanssa on kuulemma tarkoitus neuvotella kauden jälkeen ja hänen lähtöön uskon vahvasti vaikka herran Raumalla pitäisin. Petruzalek tietoon lisäys sen verran, että herra haluaa jäädä Raumalle ja haluaisi hiukan isompaa roolia. Hänellä on myös toiveita harjoitusmuutoksiin. Agentti tekee työtä, että Lukko tarjoaisi jatkoa. Petruzalek uskoi vahvasti jatkoon Raumalle vaikka nyt näyttää pahalta ja tässä on lähteeni on itse Jakub Petruzalek. Suikkanen valmentaneen Ruotsissa ensi kaudella näin kertoo eräs raumalainen urheilutoimittaja joka on perillä näistä asioista. Raanta jatkaa Lukossa kauteen 2013. Tätä voidaan kysyä vaikka herralta itseltään.

McLeanin lähtöä en ole pitänyt varmana, mutta olen vain näin kuullut, että lähdössä olisi. Petruzalekin tilanteet kerroitkin aika perusteellisesti jo tässä, mutta lähtö olisi hänelle tulossa valitettavasti.

Raumalainen urheilutoimittaja voi sanoa Suikkasesta mitä tahansa, enkä sitä kritisoi, etteikö hän voisi valmentaa Ruotsissa ensikaudella, mutta niin monelta olen kuullut niin "varmana tietona" Suikkasen valmentavan Lukkoa ensikaudella, että pysyn tässä kannassa vieläkin. Kesällä olemme asiasta sitten viisampia ja näemme kuka tiesi ja mitä.

Erittäin hienoa Raannan jatko mikäli paikkaansa pitää! Itse en maalivahdeista ole kuullut mitään, mutta mikäli tietosi pitävät paikkaansa olen tyytyväinen.

Mutta mutta.. Summarumsummarum, heittelinkö vielä ihan hulluja asioita mielestäsi täällä foorumissa? Lukon joukkue tullee muuttumaan paljon ensikaudeksi.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Mutta mutta.. Summarumsummarum, heittelinkö vielä ihan hulluja asioita mielestäsi täällä foorumissa? Lukon joukkue tullee muuttumaan paljon ensikaudeksi.

Joku uusi nimimerkki rekisteröityy palstalle kertomaan varmoja tietoja ensi kauden joukkueesta? Arvaa kuinka monta kertaa näin on käynyt jatkoajan historian aikana?

Summa summarum, kirjoittele mitä haluat, mutta niin kauan kun osumaprosentti on 0 niin olet vain yksi hevostoimiston harreista.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Nyt täytyy itse myöntää tuosta Tikkanen tilanteesta. Luotin vanhaan tietooni, mutta nyt kun sain uusia tietoja niin valitettava tosiasia, että mies lähtee Raumalta ja Tuominen korvaa hänet.

Se vanha tietosihan oli marraskuussa jo allekirjoitettu sopimus. Kummallista että jo allekirjoitettu sopimus muuttuu uusien tietojen nojalla aivan joksikin muuksi. ;)

Erittäin paljon samaa mieltä kuin veli Jupster. Paskaa kunnes toisin todistetaan. Siinäkin tapauksessa todennäköisesti pelkkää lotolla ammuskelua.
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Joku uusi nimimerkki rekisteröityy palstalle kertomaan varmoja tietoja ensi kauden joukkueesta? Arvaa kuinka monta kertaa näin on käynyt jatkoajan historian aikana?

Summa summarum, kirjoittele mitä haluat, mutta niin kauan kun osumaprosentti on 0 niin olet vain yksi hevostoimiston harreista.

Ymmärrän täysin tämän asian ja olenhan minä niin kauan perättömien huhujen kirjoittelija kunnes toisin tapahtuu ja asioita joita olen tänne kirjoittanut alkaa tapahtumaan.

Lupaan myös sen, vaikkei yksikään kirjottamistani asioista pidä paikkaansa, niin en lähde täältä foorumilta kuin pieru saharaan. Kestän kritiikin turhien huhujen kirjoittelijana, mikäli näin tapahtuu.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Lupaan myös sen, vaikkei yksikään kirjottamistani asioista pidä paikkaansa, niin en lähde täältä foorumilta kuin pieru saharaan. Kestän kritiikin turhien huhujen kirjoittelijana, mikäli näin tapahtuu.

Hyvä niin. Vielä kun kirjoitat huhuketjuun etkä joukkueen rakennus - ketjuun. Huhujan ne "tietosi" ovat.
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Hyvä niin. Vielä kun kirjoitat huhuketjuun etkä joukkueen rakennus - ketjuun. Huhujan ne "tietosi" ovat.

Alunperin olisi varmaan ollut järkevämpi sinne nämä tietoni laittaa.

Nooh, mutta modet saavat sitten siirtää viestini sinne, mikäli asian näin näkevät.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Miten voi olla yhdellä (tai kahdella) tänne kirjoittavalla yhtäkkiâ niin valtavasti tietoa, ja vielä mainitsee Lukon tj:n lähteenään, että jopa puolijoukkuetta olisi lähdössä tai vaihtamassa muihin tehtäviin valmentajaa myöten?

Ei pojat. Jäitä hattuun ja lunta housuun. Turha opettaa isäänne uimaan.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tehot 8+22 viime kaudelta on kyllä ihan kelpo luvut pakilta. En kyllä pistäisi hanttiin jos homattaisiin.

Tuomisen tehotilasto näyttää -16 ja luku on Saipan toiseksi huonoin. Toivottavasti ei ole tulossa. Kaverilla ei pitäisi olla mitään asiaa Lukon pakistoon, jos joukkue haluaa menestyä.
 

J.Petke

Jäsen
Tuomisen tehotilasto näyttää -16 ja luku on Saipan toiseksi huonoin. Toivottavasti ei ole tulossa. Kaverilla ei pitäisi olla mitään asiaa Lukon pakistoon, jos joukkue haluaa menestyä.

Mitä ihmettä täällä ihmiset vertailevat tehotilastoja joukkueessa mikä taistelee tällä kaudella sarjapaikasta. Totta helvetissä se lukema on huono jos joukkue on päästänyt toiseksi eniten ja tehnyt toiseksi vähiten maaleja. Tuominen kerää kuitenkin niin isoja minuutteja tuossa joukkueessa joten unohtakaa nyt tuo tilasto. Hyvässä joukkueessa kun ei tuolla enää ole niin väliä. Se korjaantuu ns. itsestään.

Tai ehkä paremmin, unohtakaa te Tuominen niin HPK voisi tehdä kaverille sopparin ja pelastaa hänet hukkumiselta Rauman Lukon "akatemiaan".
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuomisen tehotilasto näyttää -16 ja luku on Saipan toiseksi huonoin. Toivottavasti ei ole tulossa. Kaverilla ei pitäisi olla mitään asiaa Lukon pakistoon, jos joukkue haluaa menestyä.

No totta kai on ihan paska eikä Lukon missään nimessä pidä mennä miestä hankkimaan, kun kerran tilasto niin kertoo. Harri Tikkanenkinhan on osoittautunut ihan paskaksi puolustajaksi kun hänelläkin on monelta kaudelta SaiPa:ssa reilusti miinusta ja oli silloin SaiPa:n huonoimpia tuossa tilastossa.

Niskalan Jannellakin taisi muuten yhdellä kaudella olla selvästi Lukon huonoin plus-miinus. Helvetin hyvä että ei taida olla tulossa Lukkoon ensi kaudellakaan, ei mitään käyttöä tuollaiselle miehelle.
 
Viimeksi muokattu:

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Ei Lukon resursseilla häärivän joukkueen pitäisi kustakaan minkään Tuomisten suuntaan jos Tikkanen on lähdössä. Eipä silti, ei tämä kyllä yhtään jaksaisi enää yllättää.

Mikäli parin viime vuoden linjaa jatketaan niin
-> Tuominen tulee try-outille
-> Tuominen pelaa välttävästi
-> Tuomiselle sorvataan 3 vuoden pahvi
-> Tuominen ajautuu kokoonpanon ulkopuolelle
-> Tuominen ostetaan sopparistaan ulos
 
Tuominen olisi kyllä ihan Lukon näköinen hankinta. Keskitason pelaaja, joka on pelannut yhden paremman kauden häntäpään joukkueessa. Kaikki muut joukkueet tietävät, ettei tuollaiseen kannata hirveästi Euroja pistää kiinni, mutta Rajala ja kumpp. tekevät 3 vuoden ja 200k/kausi sopparin. Siihen vielä jotkut tyyliin Jerry Ahtola ja Tuomas Suominen päälle niin ensi kauden runko olisikin kasassa. Sitten pari korulausetta akatemiasta ja pudotuspelipaikka tavoitteeksi niin voimmekin lähteä kauteen 2011-12.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nurmen jatkosopimus käypi minulle mainiosti.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
No, olkoon. Se oli lahinna fiilis tuosta Nurmen uutisesta. Onhan se varmasti liigatason kiekkoilija, mutta kun on se akatemiakin.
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
En vaan näe mitä sellaista Nurmi tuo joukkueeseen ja varsinkin tulosyksikköön, mitä Kangasmäki ei olisi voinut olla jo ensi kaudella valmis tuomaan. Tämäkin pätäkkä olisi voitu käyttää niihin ukkoihin, jotka tekevät kärkiketjuista kärkiketjuja. Nurmien paikat halvemmille omille jätkille.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse olisin jättänyt sopimuksen tekemättä ja katsonut vuoden päästä uudelleen kun Nurmella oli jo valmiiksi sopimus ensi kaudesta. Valmentajankin luulisi vaihtuvan ensi kauden jälkeen ja nuorista joku voi kehittyä kovastikin. Kummallinen ratkaisu seuran johdolta kun ei Nurmi ole ykkös-kakkosketjun pelaaja menestystä hamuavassa joukkueessa, eikä se enää tuosta pelaajana parane.
 

Akke P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
mitä Kangasmäki ei olisi voinut olla jo ensi kaudella valmis tuomaan.

Eli siis vetämään tuplaminuutit ottelua kohden verrattuna tähän kauteen, tekemään sellaiset 25 tehopistettä, pelaamaan tarvittaessa sekä yli- että alivoimia sekä tuuraamaan tarvittaessa ykköskentässä?

Aika isoja saappaita kaavailet Kangasmäelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös