Oudoin katsomokokemuksesi?

  • 224 343
  • 548

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Olen kuullut saman tarinan aikaisemminkin, mutta pitääkö pakkansa että kuuluttaja hädissään huomatessaan tilanteen kuulutti jotain tyyliin "Maalituomarin päälle ei saa kusta" vai onko tämä urbaanilegenda?
Mäkin olin tuossa matsissa paikalla, muistan kuuluttajan ainakin pyytäneen järjestysmiehet Sport-kannattajien päätyyn ja maininneen jotenkin näin että "meillä on täällä hallissa vessatkin" tms.
Tuosta tapauksesta kyllä riitti polemiikkia pitkäksi aikaa.
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Zambonin päästyä hommassaan noin puoliväliin alkaa siitä kuulumaan omituinen pauke ja hetken päästä se seisoo sammuneena keskellä kenttää.
Pauketta ei ole Jyväskylässä kuultu, mutta sammunut zamboni sen sijaan on nähty tällä kaudella. Synergia-areenalle hankittiin alkusyksystä uusi zamboni, joka oli toista kertaa käytössä lokakuun alussa JYP-SaiPa-pelissä. Alkujäiden jälkeen jäänajo alkoi normaalisti, mutta kotijoukkueen päädyssä zamboni pysähtyi hetkeksi. Tuumaustauon jälkeen jäänajaja käänsi koneen nokan kohti huoltoaukkoa ja pysähdyspaikalle jäi lumikasa kertomaan ongelmista. Onneksi vanha zamboni oli ulkona hallin päädyssä, josta kone ajettiin pubin läpi nopeasti sisälle ja pyörien pikapesun jälkeen jäänajo pääsi jatkumaan. Täysin ongelmitta tämäkään ei tosin sujunut, sillä tuomarit eivät heti hyväksyneet em. lumikasan jäljiltä jään kuntoa ja jo jäältä pois ajettu zamboni piti kutsua takaisin jäälle. Lopulta jää saatiin pelikuntoon ja ottelu pääsi alkamaan 6-7 minuuttia myöhässä.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Tämän kauden matsissa Bluesia vastaan oltiin naapurin kanssa B7 katsomon alarivillä Niiralan Montussa. Kun joukkueet lämmittelivät jäällä puolisen tuntia ennen ottelun alkua, B7 katsomon ylimmällä rivillä istuneet kolme 25-35 vuotiasta bluesfania heitteli meitä popcorneilla. Tuima katse toimi tähän(kin) ongelmaan.
 

Pianisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaudella 08-09 seitsemännessä ja ratkaisevassa karsintaottelussa seisoimme kaverin kanssa Isomäen seisomakatsomossa hurraamassa Ässien 2-0 maalia kun kaverini takaraivoon pläjähti kananmuna. Kananmuna tuli niin lujaa että kuoret ja sisältö kimposivat kaverin takaraivosta pitkin vierasjoukkueen vaihtoaition pleksejä. Vaasalaiset olivat salakuljettaneet koko kennollisen munia matsiin joilla viskelivät meitä pataljoonalaisia. Vaasalaisten katsomosta lensi munien lisäksi kolikoita ja likaiset sukat. Tunnelma oli muutenkin räjähdysherkkä.

EDIT: Mitkään mitalihuumat eivät vedä vertoja tuolle ottelusarjalle. Mm. kuudennen karsintaottelun (Ässät voitti toisessa jatkoerässä) jälkeen Ässäfanien bussia saattoi kahdeksan poliisia jotka pitivät Sportin fanit loitolla.
 
Viimeksi muokattu:

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Vaasalaiset olivat salakuljettaneet koko kennollisen munia matsiin joilla viskelivät meitä pataljoonalaisia. Vaasalaisten katsomosta lensi munien lisäksi kolikoita ja likaiset sukat. Tunnelma oli muutenkin räjähdysherkkä.

EDIT: Mitkään mitalihuumat eivät vedä vertoja tuolle ottelusarjalle. Mm. kuudennen karsintaottelun (Ässät voitti toisessa jatkoerässä) jälkeen Ässäfanien bussia saattoi kahdeksan poliisia jotka pitivät Sportin fanit loitolla.

Olisi todella mielenkiintoista, jos joku väsäisi vaikkapa pidemmänkin blogitekstin tuosta ottelusarjasta fanien näkökulmasta. Sietämättömästä jännityksestä, tunteiden vuoristoradasta ja räjähdysherkästä tunnelmasta. Tuota ottelusarjaa oli nimittäin jatkoajasta ja muista välineistä ihan hiukan legendaarista seurata näin ulkopuolisenakin. Parasta olisi saada tietenkin molempien joukkueiden fanien näkökulmaa asiaan.

Yleisesti pääosaan nousi Tamminen avautumisillaan. Mutta tuota ei olisi tarvittu. Vaikka Tamminen olisi käyttäytynyt asiallisesti, ei sarja olisi viihdearvoltaan jäänyt ainakaan minun mielestäni yhtään sen huonommaksi.
 

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Joskus 1990-luvun puolivälissä (kausi 95-96?) Matinkylän legendaarisessa ladossa pelattiin ottelu Kiekko-Espoo - TPS. Tepsi johti muistaakseni sarjaa ja K-Espoo majaili taulukon häntäpäässä.

Turkulaiset menivät vakuuttavasti nopeassa tahdissa 0-3-johtoon, mutta tämän jälkeen isäntäjoukkue pääsi kamppailuun mukaan. K-Espoo nousi hieman yllättäen kolmen osuman takaa rinnalle, mutta viimeisellä minuutilla rutinoituneet vieraat tekivät voittomaalin. Miten muutenkaan kuin ajassa 59.59 - 3-4.

K-Espoon kakkosvalmentaja Hannu Saintula reagoi tilanteeseen voimakkaasti ja heitti jäälle helvetinmoisen mainostaulun. Erotuomarit eivät ymmärrettävästi pitäneet näkemästään ja Saintula palkittiin PR/OR:n arvoisesti.

Joku espoolaisfani voi vahvistaa tai olla vahvistamatta em. episodin, mutta jotenkin noin se meni. Tapaus ei sinänsä ole mikään "outo", mutta on jäänyt vahvasti mieleeni.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Täytyy kuitenkin muistaa, että tässäkin tapauksessa syyllisiä olivat pääasiassa järjestysmiehet ja kotijoukkueen kannattajat.
Järjestysmiehet aloittivat tappelun?
No syytetäänhän pelissäkin tapahtuneista tappeluistakin usein tuomareita, vaikka en ole koskaan yhdenkään ketään lyöneen.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Joskus 1990-luvun puolivälissä (kausi 95-96?) Matinkylän legendaarisessa ladossa pelattiin ottelu Kiekko-Espoo - TPS. Tepsi johti muistaakseni sarjaa ja K-Espoo majaili taulukon häntäpäässä.

Turkulaiset menivät vakuuttavasti nopeassa tahdissa 0-3-johtoon, mutta tämän jälkeen isäntäjoukkue pääsi kamppailuun mukaan. K-Espoo nousi hieman yllättäen kolmen osuman takaa rinnalle, mutta viimeisellä minuutilla rutinoituneet vieraat tekivät voittomaalin. Miten muutenkaan kuin ajassa 59.59 - 3-4.

K-Espoon kakkosvalmentaja Hannu Saintula reagoi tilanteeseen voimakkaasti ja heitti jäälle helvetinmoisen mainostaulun. Erotuomarit eivät ymmärrettävästi pitäneet näkemästään ja Saintula palkittiin PR/OR:n arvoisesti.

Joku espoolaisfani voi vahvistaa tai olla vahvistamatta em. episodin, mutta jotenkin noin se meni. Tapaus ei sinänsä ole mikään "outo", mutta on jäänyt vahvasti mieleeni.

En muista tuota taulun heittoa, taisi olla harmitus sen verran kova tappion myötä. Mutta joo, ajassa 59.59 tuli voittomaali. Sen teki muistaakseni Mikko Eloranta. Saintulalle pelirangaistus heti perään.

Maali tuli jostain nopeasta vastahyökkäyksestä, joka taisi vielä haiskahtaa paitsiolta. Noin kymmenen sekuntia ennen loppua kiekko taisi olla vielä TPS:n maalin takana.

Kausi oli 1997-98 ja tämä tapahtui ihan alkukaudesta. Syys-lokakuun vaihdetta suurin piirtein, tarkkaa päivämäärää en kyllä muista. TPS oli alkukaudesta aika pahoissa vaikeuksissa, saattoi jopa käydä pudotuspeliviivan alapuolellakin lokakuun vaiheilla. Mutta voitti sitten runkosarjan, ennen kuin putosi nimenomaan K-Espoolle puolivälierissä.
 

Pianisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olisi todella mielenkiintoista, jos joku väsäisi vaikkapa pidemmänkin blogitekstin tuosta ottelusarjasta fanien näkökulmasta.

Meillä on Pataljoonassa aika hyviä bloginikkareita mutta mulla oli matkanjärjestäjänä aika hyvä aitiopaikka koko sarjan ajan. Voisin koittaa kerätä muistelmia kasaan ja täydentää niitä muiden kokemuksilla.
 
Suosikkijoukkue
AIK
Kaudella 08-09 seitsemännessä ja ratkaisevassa karsintaottelussa seisoimme kaverin kanssa Isomäen seisomakatsomossa hurraamassa Ässien 2-0 maalia kun kaverini takaraivoon pläjähti kananmuna. Kananmuna tuli niin lujaa että kuoret ja sisältö kimposivat kaverin takaraivosta pitkin vierasjoukkueen vaihtoaition pleksejä. Vaasalaiset olivat salakuljettaneet koko kennollisen munia matsiin joilla viskelivät meitä pataljoonalaisia. Vaasalaisten katsomosta lensi munien lisäksi kolikoita ja likaiset sukat. Tunnelma oli muutenkin räjähdysherkkä.
Boldasin tota olennaisinta kohtaa. Eräältä vaasalaiselta kuulin että jäähallin turvatarkastuksessa oli ihmetelty heidän "eväitään" ja jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä keskustelusta, joka lähteeni mukaan oli mennyt seuraavasti:

"mihin te noilla munilla teette"
- Nyt on pääsiäinen
"jaa, no eihän siinä sitten, sisään vaan"



Järjestysmiehet aloittivat tappelun?
No syytetäänhän pelissäkin tapahtuneista tappeluistakin usein tuomareita, vaikka en ole koskaan yhdenkään ketään lyöneen.
Taisi sarkasmitutkasta loppua paristot?
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Olisi todella mielenkiintoista, jos joku väsäisi vaikkapa pidemmänkin blogitekstin tuosta ottelusarjasta fanien näkökulmasta.

Välillä melkein toivoisi täälläkin keskustelua edes muutaman vuoden vanhoista taistoista. Tuo ottelusarja oli varmaan yksi jännimmistä mitä ikinä olen itse nähnyt. Harvemmin jaksan edes tuohon viiden minuutin kävelymatkan päähän lähteä Jokerien matseja katsomaan screeniltä, mutta tuo ratkaiseva ottelu oli vain nähtävä. Muistaakseni vielä lähikuppila ei kyseistä matsia näyttänyt, joten sen takia piti matkustaa hiukan kauemmaksi vanhempien luokse (= lue, 5 minuutin kävelyn sijaan 35min bussissa+safkat päälle) katsomaan. Huikeaa viihdettä, kerrankin ei voinut ajatella, että seuraavana vuonna olisi uusintaotteluun paikka. Varmaan heti hävityn olympia- ja WC-finaalien jälkeen mieleenpainunein ottelu, vaikka kumpaakaan joukkuetta en fanita.

Liigamatseista ehkä hämmentävin oli ensimmäisen työsulkukauden matsi KalPaa vastaan. Niin elävästi jäänyt mieleen, miten Nordiksella joku jamppa jaksoi huutaa Ilpo Kauhasta vastaan koko matsin ajan. Varsinkin kun kaveri edes kyseisessä matsissa pelannut. En nyt muista oliko Tapparalla tuolloin juuri matsia, mutta pitkään mietittiin kavereiden kanssa mitä "Ilpo Kauhanen imee!" ja vastaavat oikein tarkoittivat. Samoin Kauhasen seura tarkistettiin Sisun korteista varmaan joka välitunnilla loppuviikon ajan.

Junnumatseista yksi hämmentävin kokemus oli Vuosaaren jäähallista. Tuossa jo aikoja sitten suljetussa hallissa ei ollut mitään pleksejä ainakaan toisen kaukalon sivulla ja satamassa lunta kyllä riitti. Siinä sitten jotain Ö-junnujen matsia pelatessa vanhemmat junnut heittivät tuomaria lumipallolla. Missään muualla en ole vastaavaa episodia nähnyt, mutta tuolloin tuli jäällä todistettua tapahtuma.
 

Pianisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olin karsintasarjan aikana joka kerta tyytyväinen Vaasan turvajärjestelyihin. Turvapäällikkö oli asiansa osaava ja kaikki hoitui Kuparisaaressa jopa paremmin kuin useimpien liigaseurojen halleissa. Kyseinen turvapäällikkö oli koko ottelun ajan kanssamme katsomossa hoitamassa työtään.

Kuudennessa karsintapelissä Sportin tasoittaessa pelin 0-2;sta 2-2:een, homma levisi kuitenkin käsiin. Turvapäällikkö repäisi takkinsa kolme ylimmäistä nappia auki ja paljasti Sportin fanipaitansa sieltä alta suoraan minulle. Hän taputti kotkalogoa kädellään ja sanoi että kohta soi kellot porilaisille. Tämä ei jäänyt taistelijoiltamme huomaamatta ja osa alkoi jo huudella turvamiehille hävyttömyyksiä. Onneksi seuran tulevaisuus oli tärkeämpi useimmille niin huomio keskittyi pääosin pelin seuraamiseen. Olimme jo niin lyötyjä muutenkin että tämäkin vittuilu meni siihen samaan konkurssiin sitten. Ässien maalin jälkeen turvapäällikkö katosi mystisesti ja tilalle tuli muutama turvamies jotka saattoivat meidät ulos jotakin hätäuloskäytäviä pitkin poliisien hellään huomaan. En tiedä olisko meistä jäänyt jäljelle muistoa kauniimpaa ilman hyviä turvajärjestelyjä :D Ottelun jälkeen hallin pihalla oli mellakkameininki.

Ottelusarjan jälkeen tämä turvapäällikkö sai syystä tai toisesta kenkää.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Tämä nyt ei ole sinänsä outo, mutta ainakin jokseenkin hauska tapahtuma. Vuosi oli -94 tai -95, paikkana Matinkylä Square Garden ja otteluna taisi olla Kiekko-Espoo - Ilves. Tunnelma näissä matseissa ei ollut ihan huipussaan ja monia täysin "kuolleita" hetkiä osui peliin, jonka aikana on hyvä huutaa jotain ja voi olla varma, että pelaajat kuulevat sen.

Eräs mieshenkilö ottikin tästä vaarin ja päätti kommentoida Ilkka Sinisalon mailaa ja tarkemmin sen erkkarin määrää huutamalla "Ei se erkkari noin kallista ole!". Ilkka oli vetäissyt vain pari kierrosta ihan lavan päähän.. Mahtoikohan muistella tuota tapahtumaa lämmöllä toimiessaan Bluesin toimarina... Itselle on jäänyt hyvin mieleen.

Toinen episodi tapahtui vielä aiemmin, taisi olla kaudella 93-94 kun Lukko pelasi Matinkylässä. Itse olin junnukiekkoilijana kavereiden kanssa katsomassa peliä ja istuimme Lukon maalin takana nurkassa. Huutelimme törkeyksiä Jamolle puoli erää kunnes hän pelikatkon aikana luisteli kohdallemme nurkkaan ja vetäisi lavan täydeltä lunta pleksiin, juuri meidän kohdalle. Saattoi olla myös sattumaa, mutta itse uskon enemmän siihen, että huutomme oli mennyt perille ja Jamo ei tykännyt hyvää.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Olin katsomassa muutama vuosi sitten JYPin ja Lukon harjoitusmatsia ennen kauden alkua. Kaverin kanssa oltiin nautittu parit paukut ja istuttiin penkeillä lähellä laitaa. Lukon pakki vetäisi hirmulämärin punaviivan jälkeen, mutta kiekko lähtikin laakana "hieman" väärään suuntaan ja tuli suoraan kohti. Kaveri kerkesi vetää maihin, mutta itse päätin vetäistä kunnon Gamesaverin. Vetäsin pään matalaksi ja torjuin puhtaan "kilpitorjunnan" ja kiekko napsahti "kilpikäden" puoleiseen olkapäähäni. Paksun takin takia se ei tuntunut juuri miltään.

Lukon pakki säikähti ilmeisesti hieman tilannetta, joten näytin hänelle peukkua että kaikki OK. Tämän jälkeen heitin kiekon takaisin jäälle ja se putosi Virtasen Antin jalkoihin, Vemmu ei tästä jonkun syyn takia tykännyt ja mulkaisi minua.

Lukon pakin nimi oli muuten Paukkunen.
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Raumalla joskus 1990-luvun alussa Lukko - Ässät ottelun jo päätyttyä, seisoimme taputtamassa Ässien pelaajille. Hetken kuluttua järjestysmies otti minua takista kiinni ja sanoi, "lähdetääs selvittään tää asia!". Minä katsoin suu auki, että "mitäs nyt pitäisi selvittää?". Johon järkkäri: " sää tönäsit mua selästä ja mun känykkä putosi maahan ja meni rikki.." No, sanoin järkkärille, että "joo, terve vaan hauska tutustua, mutta nähdään ihan ensimmäistä kertaa. Ei olla ennen tavattu. Kiitos ja näkemiin.", ja lähdin kävelemään portaita ylös kohti Penalty-pubia.

Eiköhän tämä saatanan valopää lähtenyt mun perään ja repäsi mua takista sillä seurauksella, että lensin 5 metriä kerien/kuperkeikkaa/kärrynpyörää portaat alas. Vaatteet paskana, samoin silmälasit sekä joka paikka mustelmilla.

No, Lukko maksoi tyylikkäästi siitä, mikä oli mennyt rikki ja tämä järkkäri ei toimi enää ikinä missään Lukon pelissä järkkärinä. Onni onnettomuudessa, koko tapauksen silminnäkijä oli Lukon, nykyään Ässien palveluksessa oleva henkilö. Näitä gestapo-järkkäreitä löytyy melkein joka paikasta. Eihän se ole seuran vika. Lukolle ison hatunnosto siitä, kuinka he hoitivat asian.

Jottei menisi liian vakavaksi, muistan hyvin ainoan reissun jolla faija oli mukana. Tämä oli joskus 1990-luvun alussa Hämeenlinnassa HPK - Ässät. Matkan järjesti jo Porissa erittäin legendaarinen matkanjärjestäjä, joka oli kuuluisa siitä, että näillä matkoilla sattui ja tapahtui. Siitä piti yleensä huolta itse Herra Matkanjohtaja.

Kun saimme bussissa liput käteen, matkanjohtaja jaksoi useaan kertaan muistuttaa, että sitten "jukolauta olette ihmisiksi ettekä tappele". No, kun peli oli päättynyt, matkanjohtaja seisoi silmälasit rikki, nenä verta vuotavana, takki hukassa ja ILMAN KENKIÄ bussin edessä.
 

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Olin katsomassa muutama vuosi sitten JYPin ja Lukon harjoitusmatsia ennen kauden alkua. Kaverin kanssa oltiin nautittu parit paukut ja istuttiin penkeillä lähellä laitaa. Lukon pakki vetäisi hirmulämärin punaviivan jälkeen, mutta kiekko lähtikin laakana "hieman" väärään suuntaan ja tuli suoraan kohti. Kaveri kerkesi vetää maihin, mutta itse päätin vetäistä kunnon Gamesaverin. Vetäsin pään matalaksi ja torjuin puhtaan "kilpitorjunnan" ja kiekko napsahti "kilpikäden" puoleiseen olkapäähäni. Paksun takin takia se ei tuntunut juuri miltään.

Lukon pakki säikähti ilmeisesti hieman tilannetta, joten näytin hänelle peukkua että kaikki OK. Tämän jälkeen heitin kiekon takaisin jäälle ja se putosi Virtasen Antin jalkoihin, Vemmu ei tästä jonkun syyn takia tykännyt ja mulkaisi minua.

Lukon pakin nimi oli muuten Paukkunen.

Vähän vastaava kävi itsellekkin Jokerit-Penguins pelissä. Katse väärässä paikassa ja kun käännyin, näin vain kun mustaa tulee kohti ja lujaa. Pää alas käsi pään suojaksi. Kaveri oli kuitenkin välissä ja valmiina, otti puhtaan kopin ja sai lapsilleen kiekon kotiin vietäväksi.

Hienoa tuossa pelissä oli että järkkärit kävivät jokaisen katsomoon lentäneen kiekon jälkeen kysymyssä kävikö mitään. En ole havainnut vastaava liigapeleissä. Enkö ole vaan huomannut vai oliko tuossa jotain NHL:n vaatimuksia mukava?
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
No joo. Ei varsinaisesti katsomokokemus - vaan kisakatsomokokemus. Olin työmatkalla Ruotsissa silloin kun Suomessa pelattiin tuo ikimuistoisen katastrofaalinen 5-1 -> 5-6-ottelu. Katsoimme tuota työkavereideni kanssa baarissa nousu- ja menestyshumalaisina, taisimme olla aika rehvakkaita ja äänekkäitäkin. Meidän lisäksemme baarissa ei muita suomalaisia ollutkaan - ja kun matsi lähti kääntymään paikalla olleet muutama sata ruotsalaista saivat tuntemaan olomme hyvin epämukavaksi.

Oli ihan siinä ja siinä ettei tullut pataan, muutenkin vitutti. Aika pieni todennäköisyys taitaa olla sille että elämäni aikana se ainut matsi jonka olen Ruotsissa katsonut on juuri tuo.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vähän vastaava kävi itsellekkin Jokerit-Penguins pelissä. Katse väärässä paikassa ja kun käännyin, näin vain kun mustaa tulee kohti ja lujaa. Pää alas käsi pään suojaksi. Kaveri oli kuitenkin välissä ja valmiina, otti puhtaan kopin ja sai lapsilleen kiekon kotiin vietäväksi.

Hienoa tuossa pelissä oli että järkkärit kävivät jokaisen katsomoon lentäneen kiekon jälkeen kysymyssä kävikö mitään. En ole havainnut vastaava liigapeleissä. Enkö ole vaan huomannut vai oliko tuossa jotain NHL:n vaatimuksia mukava?

Minäkin olen torjunut kiekon katsomossa, tosin en tarkoituksella. Olimme kaverini kanssa katsomassa JYP:n peliä noin 15 vuotta sitten. Parkkeerasimme seisomakatsomoon alariville. Ilmeisesti olimme majoittuneet siten etteivät päätypleksit kuitenkaan meitä kokonaan suojanneet. Juuri sillä hetkellä emme peliä seuranneet, koska painopiste oli toisessa päädyssä. Kohta joku huutaa "varokaa". Emme ehtineet varoa. Purkukiekko lähti JYP päädystä ja en ehtinyt sitä huomaamaan ennen kuin kiekko napsahti olkapäähäni. Talvitakki päällä niin ei sattunut. Tosin ei tuo erityisen kauaksi naamasta jäänyt. Muistaakseni kiekon purkanut pelaaja oli Kimmo Salminen. Tilanteen jälkeen hän luisteli kohdallemme kyselemään, että onhan kaikki ok. Kaikki oli hyvin ja minä sain kiekon muistoksi tilanteesta.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hienoa tuossa pelissä oli että järkkärit kävivät jokaisen katsomoon lentäneen kiekon jälkeen kysymyssä kävikö mitään. En ole havainnut vastaava liigapeleissä. Enkö ole vaan huomannut vai oliko tuossa jotain NHL:n vaatimuksia mukava?

Tuo taitaa olla ihan normikäytäntö, ainakin Nordiksella järkkärit käyvät aina kollaamassa että kaikki on ok.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo taitaa olla ihan normikäytäntö, ainakin Nordiksella järkkärit käyvät aina kollaamassa että kaikki on ok.

Minua ei tultu aikoinaan tarkastelemaan kenenkään toimesta. Tosin aikaa tapahtumasta jo sen verran, että käytäntö varmasti jo muuttunut. Eikä tilanne toki tapahtunut Nordiksella.
 
Suosikkijoukkue
AIK
Hienoa tuossa pelissä oli että järkkärit kävivät jokaisen katsomoon lentäneen kiekon jälkeen kysymyssä kävikö mitään. En ole havainnut vastaava liigapeleissä. Enkö ole vaan huomannut vai oliko tuossa jotain NHL:n vaatimuksia mukava?
Kyllä toi on areenalla ollut varmaan aina(?) tai no ainakin useita vuosia käytäntö. Muissa liigahalleissa ei ole pistänyt silmään.
 

Terveis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
VMTL maksoi meille matkan katsomaan Jokerien peliä hartwallille, tupakkapaikalla joku ilvesfani ihan hirveässä tuubassa syöksyi meidän keskelle, ja alkoi haukkumaan meitä, kun kannustettiin jokereita inttipuvuissa, valtion puvussa olisi kuulemma pitänyt olla neutraali! :)

Noh, enemmänkin hassu, kuin outo tapaus, mutta jäi mieleen, kun kaveri jaksoi inttää asiasta, ja näytti ikävä kyllä olevan tosissaan. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös