Naisasiat

  • 7 518 419
  • 26 580

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Ei vittu. Tämä on mennyt puhtaaksi kaverisuhteeksi. Mutta silti ihmetyttää miksi nainen haluaa, että minä katson hänen kuviaan tai videoitaan... tänäänkin. Paskat, tässä ollaan niin pahasti myöhässä, ettei tästä tule mitään. Noh, mennään kaveripohjalta etiäkäsin.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei vittu. -clips- Noh, mennään kaveripohjalta etiäkäsin.
Eikä mennä. Eihän kukaan nyt sellaista vässykkää halua. Nyt kerrot sille naiselle, että oot menossa kissa kissasen kanssa treffeille ens keskiviikkona, ja sitten vain odotat mitä tapahtuu. Osoitat, että sulla on muuallekin vientiä. Tai pidät vähän aikaa radiohiljaisuutta. Mitä tahansa, mutta ei tuollaista vässyköintiä.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Eikä mennä. Eihän kukaan nyt sellaista vässykkää halua. Nyt kerrot sille naiselle, että oot menossa kissa kissasen kanssa treffeille ens keskiviikkona, ja sitten vain odotat mitä tapahtuu. Osoitat, että sulla on muuallekin vientiä. Tai pidät vähän aikaa radiohiljaisuutta. Mitä tahansa, mutta ei tuollaista vässyköintiä.

Heh.. no se! Nyt täytyy alkaa kehittää jotain peitetarinaa. Tai sitten vain kysyä suoraan. Perhana. Minähän uskallan. Joskus.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Heh.. no se! Nyt täytyy alkaa kehittää jotain peitetarinaa. Tai sitten vain kysyä suoraan. Perhana. Minähän uskallan. Joskus.

Ehdottomasti ensin näyttöä siitä, että vientiä on(Dynamo trick) ja sitten vasta kyselemään. Sanot vaan, ettei nyt ehdi jauhamaan paskaa/katsomaan videoita, vaan on muuta tekemistä jne.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Ehdottomasti ensin näyttöä siitä, että vientiä on(Dynamo trick) ja sitten vasta kyselemään. Sanot vaan, ettei nyt ehdi jauhamaan paskaa/katsomaan videoita, vaan on muuta tekemistä jne.

Perhana! Nyt minä vasta tajuan, mitkä saumat mulla oli... Tämä naikkonen kysyi, että kävitkö baarissa jne. No kävinhän minä, sitten tuli kysymys, että tapahtuikos siellä mitään. Niin pöljänä kerroin rehellisen version. Olisi pitäny täräyttää, että noh kolmea naista pyöritin tanssilattialle ja yhden saatoin vielä kotiakin tms. Sitten kun minä kysyin, että mitenkäs sulla, oliko säpinää. Niin tämä enemmän tai vähemmän kierteli kysymyksen. Ääh, pelisilmä, missä pelaa?
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Kaikki sun kirjoitukset

En sano tätä millään pahalla, mutta jos jatkat samalla linjalla kuin tähän asti, niin et tule saamaan pillua ikinä.

Eli nyt jotain toimintaa siellä. Kokeile ensiksi itse jotain ja kysy vaikka sitten vasta täältä kaikkien pelimiesten luvatusta interwebistä.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
En sano tätä millään pahalla, mutta jos jatkat samalla linjalla kuin tähän asti, niin et tule saamaan pillua ikinä.

Eli nyt jotain toimintaa siellä. Kokeile ensiksi itse jotain ja kysy vaikka sitten vasta täältä kaikkien pelimiesten luvatusta interwebistä.

Nii-in.. todennäköisesti näin. Kyllä minä toimintaa jossain välissä tulen harjoittamaan, kuten tein aiemmassa tapauksessa. Nyt kyllä todennäköisesti teen niin, etten tänne raportoi enää mitään muuta kuin, jos joku joskus löytyy. (Vaarana tehdä Jomppa_Koo:t ja siten saada muistusta näistä asiosta joka käänteessä.) Menkööt sitten siihen kuinka kauan vain. Kyllä luulen osaavani "hoitaa hommani". Pitää vain odottaa hetkeä jolloin iskeä.
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitää vain odottaa hetkeä jolloin iskeä.

Karu totuus taitaa näissä touhuissa olla kuitenkin se, että odottavalle sitä hetkeä ei ikinä tule. Usko pois. Tokihan on joskus tilanteita, joissa on parempi vähän odottaa ja katsella, mutta harvemmin kuitenkaan. Omien kokemuksien mukaan niitä lykästää, keillä rohkeus riittää toimia eivätkä tyydy vain haaveilemaan, odottelemaan ja katselemaan vierestä. Nopeat syö, hitaat ei.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Nii-in.. todennäköisesti näin. Kyllä minä toimintaa jossain välissä tulen harjoittamaan, kuten tein aiemmassa tapauksessa. Nyt kyllä todennäköisesti teen niin, etten tänne raportoi enää mitään muuta kuin, jos joku joskus löytyy. (Vaarana tehdä Jomppa_Koo:t ja siten saada muistusta näistä asiosta joka käänteessä.) Menkööt sitten siihen kuinka kauan vain. Kyllä luulen osaavani "hoitaa hommani". Pitää vain odottaa hetkeä jolloin iskeä.

Niin, en siis edelleenkään pahalla tarkoittanut, mutta!

Lueppa noi sinun n. 10-15 edellistä viestiä tähän ketjuun ja mieti lukiessasi, että ne olisivat jonkun muun.

"Tyttö heitti minua kumilla, mitähän se tarkoittaa?"
"Nyt se tiputti mun penaalin lattialle."
"Tänään se tökkäsi minua ohi mennessään, ihhihii."
"Me juteltiin eilen 20h naamakirjassa, onkohan se kiinnostunut musta?"

Hei oikeasti, käsittääkseni olet kuitenkin täysi-ikäinen ja normaalijärkinen ihminen, niin ei tuo toiminta ihan siltä kuulosta.

Ja haluan edelleen painottaa sitä, että toivon sinun löytävän ihanan ja hyvän naisen, mutta tuolla menolla et tule sitä tekemään.

Tarkoitus oli lähinnä herättää sinut ja pahoittelen jos pahoitit mielesi, se ei todellakaan ollut tarkoitus.

Tsemppiä!
 

Birchman

Jäsen
Päivitetääs tännekin

Tosiaan viiminen seurusteluyritys löytyy melkein puolentoista vuoden takaa. Siitä selvinneenä ja kaiken maailman paskat selättäneenä voi nytten katsoa taaksepäin ja tuntea kasvaneensa ihmisenä.

Oikeastaan hieman huolestuttaa tällainen tunnekylmyys joka on aika uudenlainen luonteenpiirre itsessäni. Empatiakyvyttömäksi meikäläistä ei voi haukkua. Kyllä tässä raavas mies liikuttuu tarvittaessa, mutta seurusteluhommiin ei mielenkiintoa tunnu riittävän.

Ei tätä kannata väärin käsittää. Kyllä meikä pimpistä tykkää ja sitä myöskin säännöllisin väliajoin metsästän. Se terävin kärki vaan tuntuu puuttuvan. Kun vielä vuosi sitten toivoi kelpaavansa edes jollekin, ajattelee nyt löytääkö sitä koskaan sellaista joka kelpaisi itselleni.

Olen minä pari kertaa tässä syksyllä epävirallisesti treffeilläkin käynyt, mutta ei oikein tunnu lähtevän. Ei saa sellaista huumaa sitten millään päälle, vaikka naiset ovatkin olleet erittäin mukavia ja nättejä. Jotenkin sitä vieläkin miettii kaikkea sitä paskaa jonka koki vielä vuosi sitten. On se vaan niin helvetin tyhjä olotila kun odottaa jotain jota rakastaa ja sitä ei koskaan tule takaisin saamaan. (ollutta ja mennyttä toim. huom.)

Kait tässä nyt taas käy se klassinen. Eli kun on mukava ja asiallinen, mutta täysin välinpitämätön, saa naisia. Heti kun alkaa kiinnostamaan, oma käyttäytyminen muuttuu ja se on lopun alkua.

Mitä sanoo jatkoajan raati? Onko birchman menetetty mies, ikisinkku, katkera, tyhmä vai joku muu vapaavalintainen adjektiivi. Innostuuko sitä taas yhtäkkiä kun vähiten odottaa. Huomaa odottavansa sitä tekstiviestiä kuin kuuta nousevaa. Käyttäytyy tyhmästi, katsoo maailmaa vaaleanpunaisten lasien läpi ja hajoittaa kaverit lässytyksillään siitä kuinka "tää nyt on vähän tällanen ettet ymmärrä, mut meillä on Lissun kaa sellanen yhteinen hauska juttu mikä tapahtu kerran ku oltiin kävelee..."

Perkele sentään kun ei viinakaan enää maistu. Sain uuden hyvän duunin tossa kuukausi sitten ja siellä tulee koulun ohella ihan hyvin vietettyä aikaa. Jääkiekkoa seuraan niinkuin ennen vanhaa ja kavereiden kanssa kyllä vietän aikaa. Ei tässä mitään masentuneita olla. Päinvastoin. Elämänilo on pitkästä aikaa löytynyt ja tavallaan toivoisi, että sen voisi jakaa jonkun toisen kanssa.

Oliskohan ollut boreoldlady joka joskus kirjoitti seuraavaa. Onni pitää löytää ensin itse. Sen jälkeen vasta voi ottaa jonkun toisen täydentämään elämää. Ei sitä onnea ja täyttymystä elämääsi kukaan muu tuo kuin sinä itse. Viisaita sanoja tosiaan ja nyt alan ymmärtämään mitä sillä tarkoitetaan.

Hyvää syksynalkua palstalaisille.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Hyvää syksynalkua palstalaisille.

Melkein, kuin minun näppikseltä tuo. Mulla nyt tosin löytyy paljon lähempää tuo oma seurusteluyritykseni, mutta sen jälkeen ei ole jokseenkaan kiinnostanut seurustelut. Tuntuu, ettei sellaiset normaalisti hyvätkään naiset meinaa sytyttää.

Tosin, tapasin kesällä yhden naisen, joka kyllä sytytti/sytyttää edelleenkin kovasti ja ollaankin oltu melkein päivittäin yhteydessä siitä lähtien, kun tutustuttiin, joten tunne on molemminpuolinen. Ongelma on se, että tämä nainen on kihloissa, tosin jo jollain asteella kuolleessa suhteessa. Siitäpä johtuu myös, ettei odotuksia hänen suhteensa hirveästi ole. Kuitenkin mahdollisen eron jälkeen pakolliset sinkkuilut jne... mutta olisi ehdottomasti kiinnostava nainen jos vapaana olisi ja varmasti aloittaisin suhteen hänen kanssaan. Jännä juttu on se, että on minua 8 vuotta nuorempi. Ehkei tuollaisilla reiluilla parikymppisillä naisilla ole niin paljoa sitä paljon puhuttua elämänkokemusta, ettei sellainen kyynisyys tai muu vastaava paska piire ole kerennyt iskostautua.

Sanoisin siis, että kylläpä se Birchmanillekin löytyy se sytyttävä nainen ja vaihtoehdoistasi lähimpänä on ehkä ikisinkku, mutta sanoisin sinua vain oman arvosi tuntevaksi, koska et ole lähdössä mihinkään juttuihin, mitkä eivät kiinnosta sinua täysin. Etkä toisaalta halua kokea sitä samaa paskaa uudestaan, niin siksi kiinnostuksesi on ehkä aika rajoittunutta. Vain harvat iskee.

Ainut paska puoli on, että laatunaiset ovat yleensä varattuja, eivätkä lähde kuolleestakaan suhteesta helposti :) Enkä minä ainakaan jaksa taivutella yhtäkään naista jättämään edes sitä kuollutta suhdetta itseni takia. Kyllä se päätös pitää naisen itse tehdä.

Hieman hämää tuo, että miten käytöksesi sitten muuttuu jos joku nainen alkaa kiinnostaa? Alatko liikaa pitämään yhteyttä ja oletko kenties hieman takertuva/omistava liian aikaisin? Ehdottelet tapaamisia sinne ja tänne? Tuollainen lievä päällekäynti on nimittäin asia, mistä eivät naiset sen enempää kuin itsekkään pidä ja ajaa aika nopeasti fiilikset ja kiinnostuksen alas.
 

Birchman

Jäsen
Hieman hämää tuo, että miten käytöksesi sitten muuttuu jos joku nainen alkaa kiinnostaa? Alatko liikaa pitämään yhteyttä ja oletko kenties hieman takertuva/omistava liian aikaisin? Ehdottelet tapaamisia sinne ja tänne? Tuollainen lievä päällekäynti on nimittäin asia, mistä eivät naiset sen enempää kuin itsekkään pidä ja ajaa aika nopeasti fiilikset ja kiinnostuksen alas.

Niin oikeastaan asialla on kaksi eri puolta. Tämä toinen liittyy nimenomaan välinpitämättömyyteen, mikä on eri asia kuin mulkerosikailu. Eli tietyillä naisilla tuntuu mielenkiinto riittävän tasan niin tarkkaan kun olet saavuttamattomissa. Heti kun kala on koukussa se heivataan takaisin mereen pienillä haavoilla varustettuna. Tähän kyllä itsekin tulee syyllistyttyä. Jotenkin sitä kurottaa vain korkeammalle ja miettii ettei nykyinen kuitenkaan riitä.

Toinen on sitten tuo mainitsemasi takertuminen. Eli ehkä teen asian liian helpoksi toiselle. Tykkään viettää aikaa tykkäämäni naisen kanssa ja soitan jos siltä tuntuu. Ei kuitenkaan pidä ajatella, että olisin mikään maailman kamalin ripustautuja. Tiedän kyllä sellaisia ihmisiä lähipiiristäni ja mikään ei ole kamalampaa kuin se. Nuorempana tein varmasti tuonkin virheen, mutta vuodet ovat jonkinverran opettaneet itsehillintää.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Karu totuus taitaa näissä touhuissa olla kuitenkin se, että odottavalle sitä hetkeä ei ikinä tule. Usko pois. Tokihan on joskus tilanteita, joissa on parempi vähän odottaa ja katsella, mutta harvemmin kuitenkaan. Omien kokemuksien mukaan niitä lykästää, keillä rohkeus riittää toimia eivätkä tyydy vain haaveilemaan, odottelemaan ja katselemaan vierestä. Nopeat syö, hitaat ei.

Täytyy itsekkin tähän ketjuun kommentoida, että kuulun itse tähän vässykkäporukkaan ja sivustaseuraamiseen. Tavallaan näkee aina, että olisi sinkkunaista tarjolla, mutta sitten ei kuitenkaan uskalla tehdä mitään.

Pieni paikkakunta hieman hankaloittaa tilannetta. Kaikki tuntevat kaikki ja vaikeatahan se on yhtäkkiä aloittaa "uusi elämä".

Aina tavallaan ajattelee, että ensi kerralla sitten teen jotain. Tavallaan sitä ensi kertaa ei ikinä tule. Vähän suuremmalla paikkakunnalla uskaltaa jo jotain tehdäkkin. Esim. tj-0 risteilyllä itsellä oli suht tyylikkään juhlavaatteet päällä, niin kyllä uskaltautui ihan eri tavalla lähestyä naisia.

Tällä paikkakunnalla taas ei kyllä millään muotoa. Tein pitkään töitä naisvaltaisessa työpaikassa ja leimauduin siellä jo sellaiseksi vässykän oloiseksi. Vaikka fyysisiä töitä teinkin, mutta sepä ei hirveästi auttanut. Olemus oli sellainen hiljainen hiirulainen. Kun sitten kävin armeijan ja aloin käymään ahkerasti salilla, niin muuttui myös työpaikan naisten asenne. Jonkun aikaa intin jälkeen siellä töissä olin, mutta senkin jälkeen sain ehkä jonkin asteista ihailuakin.

Muuten kyllä pystyn olemaan huomion keskipiste ja aina äänessä, kun muistelee aikaa esim. ennen tänne paikkakunnalle muuttoa.

Aika pirun paljon olen kyllä muuttunut. Huonompaan suuntaan mielestäni. Kun nykyisellä paikkakunnalla on profiloitunut tällaiseksi, on vaikeaa muuttua yhtäkkiä joksikin muuksi, tavallaan omaksi itseksi.

Mutta asiaan kuitenkin. Itsellä nyt ei mikään komea naamataulu kyllä ole ja olen siitä naisten kohdalla saanut kuullakkin. Tietysti sitten taas joskus ihan päinvastaista, jopa ihan rehellistä kontaktia haettu.

Mutta kuitenkin olen tuossa alkanut jo hieman aikuistumaan. Kämppää siivoamaan niin kuin sitä kuuluukin (jos joku naikkonen vaikka kotiini eksyisi), partavettä ostanut, jne. Vähän parempia vaatteitakin pitäisi tuossa seuraavana tilipäivänä ostaa. Tuo hupparityyli ei aina baariinkaan välttämättä sovi. Vähän fiksumpaa hei.

Rannekellokin voisi olla aika kova sana. Teinit vilkuilee kännykkäänsä (sori, en Anatsu tarkoita sinua), mutta vähän aikuisemmalta näyttäisi rannekello.

Vielä kun sitten rohkeammin menisi juttuihin mukaan, niin hyvältä näyttäisi.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Mutta kuitenkin olen tuossa alkanut jo hieman aikuistumaan. Kämppää siivoamaan niin kuin sitä kuuluukin (jos joku naikkonen vaikka kotiini eksyisi), partavettä ostanut, jne. Vähän parempia vaatteitakin pitäisi tuossa seuraavana tilipäivänä ostaa. Tuo hupparityyli ei aina baariinkaan välttämättä sovi. Vähän fiksumpaa hei.

Rannekellokin voisi olla aika kova sana. Teinit vilkuilee kännykkäänsä (sori, en Anatsu tarkoita sinua), mutta vähän aikuisemmalta näyttäisi rannekello.

Vielä kun sitten rohkeammin menisi juttuihin mukaan, niin hyvältä näyttäisi.

Tyylinsä hakea rohkeutta toki kullakin, mutta kunhan muistat ettei se rannekello tee sinusta yhtään sen aikuisempaa kuin mitä ulos annat. Toisin sanoen, rannekelloa vilkuileva teini on myös teini. Muutos lähtee sisältä, ja tuo mainitsemasi juttuihin mukaan lähtö on ilman muuta askel oikeaan suuntaan. Naiset tykkäävät supliikeista miehistä, ja se taito ei harjaannu muuta kuin harjoittelemalla. Alkuun saattaa mennä metsään, mutta siitä ei parane lannistua vaan ottaa opiksi.
 

scholl

Jäsen
Ainut paska puoli on, että laatunaiset ovat yleensä varattuja, eivätkä lähde kuolleestakaan suhteesta helposti :)

En usko tuohon ollenkaan. Jos suurin osa ihmisistä eivät ole laadukkaita niin miksi sitten ne laadukkaat olisivat varattuja. Kuka haluaa vartavasten olla suhteessa retaleen kanssa? Vai haluatko oikeasti sanoa, ettei laadukkaita naisia ole olemassakaan? Kyllä se todennäköisesti niin on, että laatunaiset eivät ole varattuja.
 
Jos suurin osa ihmisistä eivät ole laadukkaita niin miksi sitten ne laadukkaat olisivat varattuja.

Koska hirvittävän moni laadukas nainen elää täysin tampion miehen kanssa. Tiedän paljon sellaisia tapauksia. Ja omakin naiseni on toki huomattavasti minua laadukkaampi (hymiö).
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Miksi varatut naiset flirttailevat?
Sellaisille sinkkumiehille, jotka ovat tottuneet tällaiseen teerenpeliin, tuollainen leikkisä flirtti saattaa toimia ihan vitsinä, mutta kaltaiseni olento, joka sinisilmäisyyttään uskoo jopa toisen olevan kiinnostunut, kokee vain karvaan pettymyksen totuuden tullessa ilmi. Vituttaa tällainen touhu.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Miksi varatut naiset flirttailevat?
Sellaisille sinkkumiehille, jotka ovat tottuneet tällaiseen teerenpeliin, tuollainen leikkisä flirtti saattaa toimia ihan vitsinä, mutta kaltaiseni olento, joka sinisilmäisyyttään uskoo jopa toisen olevan kiinnostunut, kokee vain karvaan pettymyksen totuuden tullessa ilmi. Vituttaa tällainen touhu.

Valitettavan monella ihmisellä on sen verran heikko itsetunto, että he kaipaavat jatkuvasti myönteistä palautetta itsestään. Naisilla tällainen asia on turhan usein ulkonäkö, eli miesten huomio.

Miehillä tällainen feedback kohdentuu hieman eri lailla.

Naurettavaa ja silti me kaikki sorrumme jossain määrin tähän.
 
Valitettavan monella ihmisellä on sen verran heikko itsetunto, että he kaipaavat jatkuvasti myönteistä palautetta itsestään.

Ääh...itse ainakin flirttailen naisten kanssa työpaikalla päivittäin. Se tuo piristystä ankeisiin työpäiviin. Minusta sellainen tietynlainen pieni jännite kuuluu sukupuolten väliseen kanssakäymiseen eikä sen yleensä ole tarkoitus pysyä minään muuna kuin pienenä piristävänä flirttinä.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ääh...itse ainakin flirttailen naisten kanssa työpaikalla päivittäin. Se tuo piristystä ankeisiin työpäiviin. Minusta sellainen tietynlainen pieni jännite kuuluu sukupuolten väliseen kanssakäymiseen eikä sen yleensä ole tarkoitus pysyä minään muuna kuin pienenä piristävänä flirttinä.

Kyse onkin siitä, mikä on toiminnan motiivi? Onko sen todellinen syy halu parantaa yhteistä työilmapiiriä vai onko tavoite henkilökohtaisempi?

En tarkoita sitä, että sillä haettaisiin mitään lähempää tuttavuutta vaan vain myönteistä huomiota. Miten on?

Enkä suinkaan ole moittimassa tätä, itsekin osoitan huomiota naisille lähes poikkeuksetta kun olen heidän kanssaan tekemisissä enkä useinkaan ole hakemassa siitä jotain läheisempää.

Hankaluudethan tulevat vasta sitten, kun toinen osapuoli tulkitseekin piristyksen lähestymisenä tai päinvastoin.

Mutta kuten kirjoitin, minusta näiden juttujen perimmäinen idea on yleensä oman itsetunnon hively.
 

meciar81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, UP-V, HC Rebel Havl Brod
Eikä mennä. Eihän kukaan nyt sellaista vässykkää halua. Nyt kerrot sille naiselle, että oot menossa kissa kissasen kanssa treffeille ens keskiviikkona, ja sitten vain odotat mitä tapahtuu. Osoitat, että sulla on muuallekin vientiä. Tai pidät vähän aikaa radiohiljaisuutta. Mitä tahansa, mutta ei tuollaista vässyköintiä.

Noin juuri! Naisille pitää näyttää kaapin paikan, muuten ne pompottaa meitä miehiä aivan kuten tahtovat! Itsellä oli kevään ajan yhden likan kanssa peliä ja säätämistä ja jonkunlaista vaakamamboilua, mutta suurta kipinää ei likan puolelta ottanut. Kesän ajan piti peliä päällä puhelimitse ja netin kautta (oli ulkomailla töissä) ja lomalle Suomeen tullessaan jatkoi peliä, sillä tavoin, että halusi vain seuraani ja muuta yhteistä illanviettoa saksiaan levittämättä. Tein juuri tuon tempun, että ilmoitin olevani kiinnostunut toisesta likasta ja menossa sen kanssa treffeille. Likka muuttui saman tien vaikeaksi ja hämmentyneeksi, eikä siitä ole sen jälkeen enää mitään kuulunut. Ei ole tullut ikävä ja itselle jäi loppuen lopuksi voittajafiilis, kun sain käännettyä itseni hyväksikäytöksi muuttuneen säätämisen täysin voitokseni likkaa näpäyttämällä :)

Ja nyt on uutta putkessa ;)
 

scholl

Jäsen
Miksi varatut naiset flirttailevat?

En ymmärrä edes miksi vapaat flirttailevat. Pelleilyä. Mielestäni pitää mennä suoraan asiaan ja sanoa mitä on hakemassa. Mielestäni se on paljon reilumpaa, jos nainen tulee ja esittelee itsensä kertoen perusasiat, jonka perusteella voi olettaa olevan ok, että hän tulee ehdottomaan esimerkiksi tutustumista. Se kertoo siitä, että osaa analysoida asioita ja tehdä johtopäätöksiä analyysin perusteella.

Ostin kirjan "Klartext für Männer - Was Frauen Wirklich Wollen". Aloitan nyt nimittäin vastaiskun. Luen ton joku päivä nopeasti läpi ja lähetän sen jälkeen vastineen kirjailijalle. Asiahan on nimittäin niin, että on täysin epäolennaista, mitä naiset todella haluavat. Olennaista on se, mitä minä haluan. Miksi joku haluaa lukea siitä, mitä joku toinen haluaa? Varsinkin jos se on mukamas sukupuolen perusteella määriytyvää. Ihmetyttää tuo väärä ajattelutapa ja sen takia tuo kirjailija saa nyt pian postia, jossa kerron, että hän on totaalisen kassalla.
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Mikä vittu siinä (kirjaimellisesti) on, että yhteen muuttamisen jälkeen on kämpän kuosissa pitäminen pudonnut kai täysin mun harteille? Tänäkin aamuna sai herätä oikein mahtivitutukseen, kun heti noustessa vuoteesta tuntui jalkojen alla jotain murua, matot on täynnä hiuksia, joka paikka täynnä käytettyjä astioita sekä ruoan jämiä. Ja kissatkin mouruaa nälissään, ko rouva ei tietenkään kai voinut edes sitä aikaisemmin aamulla hoitaa. Itse luulin, että ko. mössö olis loppunut, mutta "onhan sitä jääkaapissa koko purkki!". Ei jumalauta. Sitten vielä imuroit ja puleeraat mestat, ennen ko edes saat aamupalaa suuhun, sillä eihän tämmösessä kaatopaikassa voi itseään kunnioittava mies ainakaan syödä. Ja jos esim. vaatekaapit sattuu joskus laittamaan oikeen viikkaamalla kuntoon, niin viikon kuluttua kaikki on varmasti hujanhajan. Muilla mitään vastaavia ongelmia ollut yhteisessä hushållissa?

Vittu <--- pienen ja ärsyyntyneen siivousnatsin protesti.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mikä vittu siinä (kirjaimellisesti) on, että yhteen muuttamisen jälkeen on kämpän kuosissa pitäminen pudonnut kai täysin mun harteille? Tänäkin aamuna sai herätä oikein mahtivitutukseen, kun heti noustessa vuoteesta tuntui jalkojen alla jotain murua, matot on täynnä hiuksia, joka paikka täynnä käytettyjä astioita sekä ruoan jämiä. Ja kissatkin mouruaa nälissään, ko rouva ei tietenkään kai voinut edes sitä aikaisemmin aamulla hoitaa. Itse luulin, että ko. mössö olis loppunut, mutta "onhan sitä jääkaapissa koko purkki!". Ei jumalauta. Sitten vielä imuroit ja puleeraat mestat, ennen ko edes saat aamupalaa suuhun, sillä eihän tämmösessä kaatopaikassa voi itseään kunnioittava mies ainakaan syödä. Ja jos esim. vaatekaapit sattuu joskus laittamaan oikeen viikkaamalla kuntoon, niin viikon kuluttua kaikki on varmasti hujanhajan. Muilla mitään vastaavia ongelmia ollut yhteisessä hushållissa?
Mikäli asutte jossain yksiössä tai kaksiossa kahdestaan, ja molemmilla on suht samat edellytykset hoitaa siivoukset, niin suosittelen selkeää tehtäväjakoa josta pidätte sitten kiinni. Ekaksi pitää kuitenkin määritellä, mitä siisteyden tasoa haluatte pitää yllä. Näkemyksenne tästä voivat tietysti olla erilaiset. Silloin pitää katsoa kumpi joustaa ja millä tavalla. Sopikaa nyt kuitenkin vähän äkkiä kaikki kotityöt ja muut mahdolliset tekemisenne niin, että kumpikin tietää omat hommansa.

Minkäs ikäinen tämä naisesi on? Nuoren naisen (tai yhtä hyvin miehen) käsitys kotiaskareista voi olla vähän hukassa, jos kotona asuessa äiti on hoitanut kaikki siivoukset, pessyt pyykit ja passannut vielä pullat ja kaakaot eteen aikuiseksi saakka. Et varmaan ajatellutkaan ottaa kotonasi äidin roolia, siltä tieltä ei ole paluuta.

Kannattaa vähän skannailla naista muutenkin. Jos nainen on hälläväliä-tyyppi ja tykkää muutenkin siitä että joku toinen hoitaa kaikki epämukavat velvollisuudet, niin paska juttu. Ainakin itse väsyisin katselemaan tuollaista perässäraahattavaa ämmää aika nopeasti. Ihmisten perusluonne kun ei juuri muutu, korkeintaan jalostuu hiljakseen iän myötä.

Meillä ei muuten ole juurikaan siivouspulmia, koska olen tehnyt siivousfirman kanssa diilin. Siivoojat hoitavat kerran viikossa perussiivouksen ja kerran kuussa isomman suursiivouksen. Suosittelen ulkoisia siivouspalveluja jos kämppä on vähänkin isompi, talossa on lapsia ja/tai eläimiä ja oma aika on kortilla. Ulkoisen palvelun avulla vapautuneen ajan voi näin viettää jollakin mielekkäämmällä tavalla. Meillä on työkuvioiden takia vaimo selvästi enemmän kotosalla kuin itse olen. Siksi vaimo tekee siivousta, pyykinpesua ja muutakin kotiaskaretta aika paljonkin enemmän kuin minä. Tuo kämpän puhtaanapito on kuitenkin huomattava käytännön helpotus, jonka ansiosta kaikki vapaa-aikamme ei mene kodin ylläpitoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös