Kesän 2010 NHL Fantasy Draft, varausketju

  • 84 971
  • 1 281

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Hei eiks se ole jo mun vuoro kun ei Lampista näy ei kuulu. Noh, otan kakkosmaalivahdiksi kaverin nimeltä José Théodore

lakeuden kutsu. lake79 siis vuorossa.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Allekirjoittanut on kipeä, joten jos mua ei kuulu niin nukun. Hyppikää yli vaan jos ei viiteen minuuttiin mitään kuulu.

Hextall sitten kohta vuorossa jos lakea ei kuulu.

5min mennyt, eiköhän se Hextall saa jo varailla?

Edit: Kohta varaan itse uudestaan jos ei maistu :D
 
Viimeksi muokattu:

sventur

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Joo kyllä mullaki on vielä yks aika tärkee palanen kiikarissa ja pieni pelko perseessä, että jos joku sen nyt kuitenki vie. Että olkaa varaamatta vaan joooooo... :D
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Ei mitä helvettiä? Miksi minä olen jonkun Smidin varannut? Kyllä oli yhtä paha harhalaukaus kuin Antti Miettisellä... öö... no kuten Antti Miettisellä.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Michael Leighton kakkosmaalivahdiksi.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Michael Leighton kakkosmaalivahdiksi.

Hmh, mä kun katselin että Leighton jo jollain oli, muttei sitä tuolta ekalta sivulta kyllä löytynyt.

Njoo ei lakea taas näy ei kuulu enkä jaksa enempää säälistä odottaa, niin otan neloskentän laituriksi möyrimään Adam Mairin ja näin on hyökkäyspaketti valmiina. Jatkakaa, Lampinen.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Meinaako joku joka on jo tällä kierroksella draftannut tai draftaa minun jälkeen valvoa tuonne klo 24? Voisin pistää hurjan pitkän listan tulemaan.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Mikkel Boedker tuomaan neloseen sähäkkyyttä. sventur jatkaa.
 

TimanttiLada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen kiekko ylipäätänsä
Missäs se vuoro nyt oikein seilaa? Tämä kierros olisi ainakin hienoa saada tänään valmiiksi
 

sventur

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Onko oikeasti näin että tällainen puolustuksellinen helmi kuin Shane O'Brien on jäänyt näinkin pitkälle ilman varausta! Tänne äkkiä sieltä!
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös